Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.

Aloituksia

1

Kommenttia

35

  1. Saisinko+minä+enään+koskaan+nussia+hänen+kanssaan+oikein+kiihkeästi+ja+rajusti!!!+niin+tekisi+mieli+työntää+kunnon+työntöjä+hänen+pilluun!!!!!!+jotenkin+kaipaan+sinua+enemmän+kuin+mitään+muuta¡!!!anna+mulle+mahdollisuus+edes+yrittää+näyttää+että+en+koskaan+pelleile+sun+kanssa!+kyllä+mä+tiedän+että+ei+ollut+reilua+pitää+sinua+laastarin+roolissa!+kyllä+minä+haluan+viettää+muutenkin+aikaa+sinun+kanssasi+kuin+seksuaalisesti!!!!+seuraavan+kerran+kun+nähdään+niin+voidaan+mennä+vaikka+syömään+jonnekin+ja+sitten+mun+luokse+kahville+ja+sitten+kun+sinä+olet+minun+kotona+niin+otan+sut+jo+tossa+eteisessä+riisun+sinut+ja+siitä+sitten+keittiön+pöydän+ääreen+juttelee+ja+siitä+sitten+tietenkin+päädymme+sänkyyn!!+minkä+sille+voi+jos+himoitsee+toista!!!!!!!!!!kolmas+kerta+toden+sanoo??!
  2. Kannattaa+tappaa+eduskunnan+herroja!!!!+ja+suosii+rohkeaa+toimintaa!!!!!!!+Suomessa+on+erinomainen+palkka+valehtelioille+ja+raiskareille+annetaan+oikein+kultainen+mitalli!!!!!!+ja+poliisi+herran+tehtävä+on+pitää+huolta+siitä+että+duunari+ei+jätä+veroa+edes+senttiä+maksamatta+tai+esimerkiksi+poliisin+työ+tehtäviin+kuuluu+myös+vahtii+että+liikenteessä+jokaisella+on+verot+maksettu+autosta!!!+mutta+jos+poliisi+näkee+väkivallan+uhreja+tai+esimerkiksi+raiskauksen+niin+siinä+tapauksessa+on+mentävä+lounas+taukoa+viettää+jotta+varmasti+kukaan+eduskunnan+päättäjistä+ei+pahoita+mieltä+siitä+että+heidän+alamaiset+kyseenalaista+herrojen+päätöksiä+esimerkiksi+siitä+että+ne+herrat+jotka+päättävät+tuomioistuimen+rangaistukset+niin+juuri+ne+herrat+ovat+niitä+pahimpia+sikoja!!+pedareita+jne!!+sen+takia+Suomi+ei+rangaise+lapsiin+kohdistuvista+törkeyksiä!!!!!!+ja+jos+esimerkiksi+joku+ihminen+ilmaisee+oman+mielipiteensä+siitä+että+se+on+erittäin+väärin!+niin+siitä+seuraa+jopa+parin+vuoden+tuomio+viha+puhe+ja+valtion+lakeja+halveksuntaa!!!!!??+mutta+jos+varastaa+ruokaa+lapselle+jolla+on+esimerkiksi+nälkä+niin+jopa+kansalaisten+velvollisuus+on+kuvata+varkaan+tiedot+nettiin+some+kanavia+pitkin!!+kuten+nimi+osoite+ja+puhelinnumero+ja+iso+valokuva+henkilöstä+joka+varasti+kaupasta+ruokaa+lapselle+jolla+on+esimerkiksi+nälkä!!!!!+mutta+Suomi+tuomitsee+jyrkästi+ne+jotka+edes+ehdottaa+että+pedareiden+nimiä+pitää+julkisesti+kirjoittaa+jotta+muut+lapset+ovat+turvassa!!!!!!!!!!!!+Toivottavasti+olet+ymmärtänyt+että+miksi+kannatan+muiden+valtioiden+lakeja!!+ja+sinä+opetit+minua+halveksii+suomalaisia!!+ja+usko+pois+että+en+koskaan+tule+hyväksymään+suomalaisia
  3. Annan+sinulle+neuvoja!!+jopa+naisten+suhteessa+siis+tarkoitan+sitä+että+jos+kaksi+naista+ovat+suhteessa+niin+jos+esimerkiksi+tunnet+että+olet+henkisesti+mies+mutta+naisen+ominaisuudet+vartalossa+niin+silloin+se+nainen+jonka+kanssa+olet+niin+sinun+pitää+jutella+hänen+kanssaan+siitä+mitä+tunnet+miten+muuten+naisesi+ymmärtää+mitä+häneltä+odotat+niin+kuin+käytöksen+ja+kanssa+käymisen+suhteen!!ei+naiset+ole+niin+viisaita+kuin+moni+luulee!!+naiset+ovat+miehiä+älykkäämpiä+tunne+tasolla+mutta+ei+nainen+kaikkea+voi+arvata+sun+täytyy+jutella!+mutta+jos+meidän+Sannan+kanssa+suhdetta+haluat+niin+hän+kyllä+rakastui+sinuun+naisena+ja+on+koko+ajan+sanonu+että+vain+sinä+olet+ainut+jota+hän+haluaa!!!!+luulen+että+hän+myös+ymmärtää+jos+esimerkiksi+jossain+vaiheessa+koet+naisen+kehon+ahdistavaksi+ja+haluat+muuttaa+jotain+niin+tiedän+että+hän+hyväksyy+myös+sen!!!+ja+aivan+varmasti+seisoo+sun+rinnalla!!!juttele+hänen+kanssaan+vaikka+anonyymi+viesti+irl!!!+laita+hänelle+kaveri+pyyntöjä+ja+ilman+kuvia!!!+älkää+kirjoittako+omilla+viesteillä+vaan+kummallakin+on+omat+anonyymit+fb+profiilit???+miltä+kuulostaisi???