Voi teitä reppanoita

Jotkut ei omasta mielestään saa naista, jotkut ei taasen löydä unelmien prinssiä. Voi vidu... Eiköhän kaikki ole ihan teistä itsestänne kiinni.

Minäkin, vammainen työkyvytön olen parisuhteessa aina kun haluan. Kuunelkaapa ätmit ja ätnit tämä musisointikappale ajatuksella. Maailma on sinun.

https://www.youtube.com/watch?v=lk2-bgwA0Ro

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Biisi kelpaisi, kitaristit ja rumpali osasivat osansa, "solistia" kelpas katsella, mutt se kähinä pilas kaiken! Sanoituksessakin oli ideaa... josta ois voinut ammentaa jotain, mutt solistiksi ei ihan riitä hyvä kroppainen kähisijä.....

      Vaihturi, jossa on jo jotain tyyliäkin...

      Nightwish - Wish I Had An Angel
      https://www.youtube.com/watch?v=wEERFBI9eCg&list=RDwEERFBI9eCg&start_radio=1

      harmi ett porukka hajos, eikä tee enää laatu musaa yhdessä!

      • Tuo on niin totta, ettei mausta voi kiistellä. Sovitaanko kuitenkin näin, että emme kuuntele enään pikku G:tä kun lapsikin lähti omilleen?

        Vielä lisää minun tykkäämää:https://www.youtube.com/watch?v=3Y-J7sBT_no

        Oli käheä ääni tai ei, mutta minä tykkään.


    • Sinulla on helppoa kyllä se oli itsellekin vaikea löytää sopiva.

      • Voi valtakunta sntään. Mistä ihmeestä sinä olet saanut käsityksen, että minulla olisi yhtään mikään ollut helppoa?

        Täytyy rehellisesti sanoa, että kaikki elämässäni olen saanut vain ja ainoastaan väkisin taistellunna läpi graniitin. Minulla ei ole yli 43 vuoteen ollut onni matkassa.

        Mutta näillä mennään silloin kun pääsee menemään. Katkera en tietenkään ole, mutta toivoisin hieman empatiaakin välillä. Se taitaa vain persulandiassa olla mahdotonta. PS-fanit eivät ainakaan ole kaikkien suomalaisten puolella.


      • TimoPohjanmaalta kirjoitti:

        Voi valtakunta sntään. Mistä ihmeestä sinä olet saanut käsityksen, että minulla olisi yhtään mikään ollut helppoa?

        Täytyy rehellisesti sanoa, että kaikki elämässäni olen saanut vain ja ainoastaan väkisin taistellunna läpi graniitin. Minulla ei ole yli 43 vuoteen ollut onni matkassa.

        Mutta näillä mennään silloin kun pääsee menemään. Katkera en tietenkään ole, mutta toivoisin hieman empatiaakin välillä. Se taitaa vain persulandiassa olla mahdotonta. PS-fanit eivät ainakaan ole kaikkien suomalaisten puolella.

        Sinä kirjoitit” aina kun haluan” ettei se nyt vaikuta että olisi olisi esteitä,


      • valtakunta kirjoitti:

        Sinä kirjoitit” aina kun haluan” ettei se nyt vaikuta että olisi olisi esteitä,

        Nooh jos tuolle linjalle lähdetään... Voin kertoa sinulle valtakunta, että olin vakavassa onnettomuudessa, Elin lähes vuoden sairaalassa ja aluksi lääkärien mielipide oli, että lyödään morfiinia niin paljon, ettei kuole ainakaan kitumalla.

        Kaikkien todennäköisyyksien vastaisesti kuitenkin selvisin halvaantumisesta ja ryhdyin toipumaan.

        Mutta ei se kivaa ollut. Näillä mennään.


      • TimoPohjanmaalta kirjoitti:

        Nooh jos tuolle linjalle lähdetään... Voin kertoa sinulle valtakunta, että olin vakavassa onnettomuudessa, Elin lähes vuoden sairaalassa ja aluksi lääkärien mielipide oli, että lyödään morfiinia niin paljon, ettei kuole ainakaan kitumalla.

        Kaikkien todennäköisyyksien vastaisesti kuitenkin selvisin halvaantumisesta ja ryhdyin toipumaan.

        Mutta ei se kivaa ollut. Näillä mennään.

        Toki nykyään on aika lailla rajoitteita normi-ihmiseen verrattuna.


      • TimoPohjanmaalta kirjoitti:

        Nooh jos tuolle linjalle lähdetään... Voin kertoa sinulle valtakunta, että olin vakavassa onnettomuudessa, Elin lähes vuoden sairaalassa ja aluksi lääkärien mielipide oli, että lyödään morfiinia niin paljon, ettei kuole ainakaan kitumalla.

        Kaikkien todennäköisyyksien vastaisesti kuitenkin selvisin halvaantumisesta ja ryhdyin toipumaan.

        Mutta ei se kivaa ollut. Näillä mennään.

        Onneksi kipusi vietiin ja onneksi toipumisessa käynnistyi.


      • TimoPohjanmaalta kirjoitti:

        Toki nykyään on aika lailla rajoitteita normi-ihmiseen verrattuna.

        Vaikea nähdä mitä ne rajoitteet on, sinulla on varmasti syy olla elävien kirjoissa.


      • TimoPohjanmaalta kirjoitti:

        Nooh jos tuolle linjalle lähdetään... Voin kertoa sinulle valtakunta, että olin vakavassa onnettomuudessa, Elin lähes vuoden sairaalassa ja aluksi lääkärien mielipide oli, että lyödään morfiinia niin paljon, ettei kuole ainakaan kitumalla.

        Kaikkien todennäköisyyksien vastaisesti kuitenkin selvisin halvaantumisesta ja ryhdyin toipumaan.

        Mutta ei se kivaa ollut. Näillä mennään.

        Kummallista että kuitenkin pääset huoraamaan vapaasti????? ja narkkaa!!!!!!!!!!!se on erittäin vaikeaa ymmärtää!!!!!!!!!!!!!!!!! ja jos esimerkiksi olisi kyseessä onnettomuus niin silloin yleensä ihminen haluaa nähdä IRL tai esimerkiksi yhteis tiedot antaa mutta ei!!!! huoraaminen on sinulle tärkeää ja pari suhde on pelkkää vitsiä sinun arvomaailmassa! I m out this game!!!!! Game over !!!!!! I want Elovena lady ♥️😘😘♥️


      • JARNOJAMAL kirjoitti:

        Kummallista että kuitenkin pääset huoraamaan vapaasti????? ja narkkaa!!!!!!!!!!!se on erittäin vaikeaa ymmärtää!!!!!!!!!!!!!!!!! ja jos esimerkiksi olisi kyseessä onnettomuus niin silloin yleensä ihminen haluaa nähdä IRL tai esimerkiksi yhteis tiedot antaa mutta ei!!!! huoraaminen on sinulle tärkeää ja pari suhde on pelkkää vitsiä sinun arvomaailmassa! I m out this game!!!!! Game over !!!!!! I want Elovena lady ♥️😘😘♥️

        Mitä vittua sä paska kamelin nussija sekoilet?


      • JARNOJAMAL kirjoitti:

        Kummallista että kuitenkin pääset huoraamaan vapaasti????? ja narkkaa!!!!!!!!!!!se on erittäin vaikeaa ymmärtää!!!!!!!!!!!!!!!!! ja jos esimerkiksi olisi kyseessä onnettomuus niin silloin yleensä ihminen haluaa nähdä IRL tai esimerkiksi yhteis tiedot antaa mutta ei!!!! huoraaminen on sinulle tärkeää ja pari suhde on pelkkää vitsiä sinun arvomaailmassa! I m out this game!!!!! Game over !!!!!! I want Elovena lady ♥️😘😘♥️

        Persu tosiaan yrittää taas hämätä jotta saisi oman vihansa oikeutetuksi. Pelle.


    • Anonyymi

      Tuotanoin, mitä maksaisi yksi häpeä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      147
      2962
    2. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      316
      2092
    3. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      91
      2061
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      125
      1997
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      46
      1779
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1455
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      101
      1230
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      27
      1198
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1110
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      102
      999
    Aihe