Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ajatuksetovatilmaisia
profiilit
ajatuksetovatilmaisia
ajatuksetovatilmaisia
Vapaa kuvaus
Aloituksia
290
Kommenttia
1065
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
tai siis kuka tahansa vesipää, millä syyllä hyvänsä pätee lastensuojeluvanhemman komentaja kyseisessä arvohierarkiassa
06.11.2022 11:51
luulen, että sävysi siitä, että sinä yksin päätät asiani, on autoritatiivisesti sama kuin se, että komentotapojen on pakko toteutua keinolla millä hyvänsä ja lastensuojeluvanhempi ansaitsee sen ennakkoluuloisista syistä
06.11.2022 11:44
Niitä on useita ja muut saavat suuntaa siitä, miten lastensuojelu vääristää asiat tahallaan vanhemman aseman vahingoittamiseksi ja lapsen riistämiseksi. Mutta sinulta puuttuu kaikki suhteellisuudentaju, etkä ymmärrä mitä lapsen menettäminen tarkoittaa lapsen ja minun terveydelleni. Huostaanotto on väkivaltaa ja syrjintää, joka pitää korvata perhelaitoksella
06.11.2022 11:39
äidin henkilöllisyys ja sossun kunnianloukkaussyytteet eivät kuulu komennuksen arvosteluun
06.11.2022 11:35
93% juristin edustamista jutuista häviää haossa ja juristit sanovat " kukaan ei voittaa kunnan lastensuojelua"
06.11.2022 11:33
sosiaalityöntekijä ei ole jumala
06.11.2022 11:30
Me olemme iloisia ja terveitä. Me emme puhu ikävistä asioista kotona vaan elämme elämää. Meillä on säännölliset, turvalliset ja kannustavat elämäntavat, ja itse opetin niitä äidille paremmin osaavana ja niitä luovana. Sinähän yrität pönkittää auktoriteettitapoja. Komentoarvojen ja autoritaarisuuden on pakko toteutua keinolla millä hyvänsä. Kuvittelet olevasi minun vanhempi auktoriteettini ja ohjaavan minua selviytymään. Minä olen joku ja saan puhua vapaasti komennusta vastaan. Sinä vetoat naurettaviin syihin samalla tavalla saadakseksi despotoida. Sama muoto toteutuu Suomessa kaikkialla. Lastensuojelun tehtävä ei saa olla perheen rikkominen esimerkin luomiseksi omasta ylivallastaan.
06.11.2022 11:26
Sinähän kaivat 20 vuotta vanhan tanssikurssitarinan siksi, että yrität pönkittää auktoriteettitapoja. Komentoarvojen ja autoritaarisuuden on pakko toteutua keinolla millä hyvänsä. Kuvittelet olevasi minun vanhempi auktoriteettini ja ohjaavan minua selviytymään. Minä olen joku ja tanssikurssilla saa puhua vapaasti, eikä vanhojen kurssilaisten tarvitse vääntää nuorempien miesparien kättä saadakseen sanella. Lastensuojelu vetoaa naurettaviin syihin samalla tavalla saadakseen despotoida. Sama muoto toteutuu Suomessa kaikkialla. Lastensuojelun tehtävä ei saa olla perheen rikkominen esimerkin luomiseksi omasta ylivallastaan.
06.11.2022 11:22
eli kohtelemalla opettajaa tasavertaisena, vaaransin kaikkien turvallisuuden?
05.11.2022 20:38
Ai siksi, että joku voi satuttaa itsensä, tarvitaan käskynantaja, joka varmistaa tanssikurssin turvallisuuden?
05.11.2022 20:37
Luettelemalla esimerkkejä totuus-valhe, mitä sossu on todella päättänyt, annan aiheen epäillä heitä. Todisteita ei tarvitse julkisuudessa esittää, eikä se ole laillista.
05.11.2022 20:35
Minä pyysin saada totella. He kieltäytyivät keskustelusta ja leimasivat minut niin mielisairaalsi, ettei sellaiselle tottelu ole mahdollista eikä uskottava keskustelu. He eivät halua että tottelen. He haluavat tehdä virkapäätöksen, ettei minua voida komentaa.
05.11.2022 20:34
Lapsi ei ole se olennainen. Ihmiset ovat.
05.11.2022 20:32
Koska heillä on ennakkoluulo, että ihminen on vastuuton niin kuin lapsi eivätkä ymmärrä asettua tämän asemaan. Sen sijaan he leimaavat ja luokittelevat. Lisäksi lapsellisena kohtelu takaa valta-aseman, meillä on kykyä sinulla ei
05.11.2022 20:31
Valtio, niin kuin fasismissa
05.11.2022 20:29
mutta et voi sillä perusteella tehdä muille minusta ärsyttävää kuvaa homo
05.11.2022 18:51
Asia oli vain se, etten ollut ihan hiljaa ja se ärsyttää sinua
05.11.2022 18:48
Minusta sinä vääristit vuoropuhelun jatkuvaksi hölöttämiseksi. Sellainen tyyppi on vähän erilainen, kiusallinen, asiaton, kovaääninen.
05.11.2022 18:47
Ai koska keskustelin tasavertaisesti enkä ollut niin kuin auktoriteetin edessä rivissä vapaa-ajallani taiteellista ilmaisua ja hauskuutta vaativassa tanssissa? Kohteletko sina tanssiopettajaa esimiehenäsi?
05.11.2022 18:46
sosiaaliviranomainen valehteli, etten pysty pitämään huolta hänestä.
05.11.2022 18:39
23 / 54