Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ajatuksetovatilmaisia
profiilit
ajatuksetovatilmaisia
ajatuksetovatilmaisia
Vapaa kuvaus
Aloituksia
290
Kommenttia
1065
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En hyväksy kumpaakaan. S-market joskus 2004-2005 oli yhtä ilkeää minua kohtaan ja lyömiseni oli nurkkaan ajettuna, mutta olin niin sairas psykopaatti parikymppisenä, että mottaisin myyjää (toisten mielestä). Ja jos olisin haastanut solukaverin oikeuteen lyömättä, olisin voittanut. Kauppaa en olisi voinut edes haastaa, koska heillä on oikeus valita asiakkaansa, vaikka myyjä virnistikin sanoessaan asian. Niinpä kiusaaja olisi voittanut ja tunsin olevani sorrettu. Oli ikävää lyödä myyjää ja solukaveria, enkä mahtanut tilanteelle.
03.05.2023 00:33
Omakuvasi on siis auktoriteetti, jota ei tarvitse kyseenalaistaa. Käsityksesi on oikea kaikesta huolimatta. Pidät muita mielenterveyshäiriöisinä ja kierrät toteamassa sitä hyvin vuoksi kaduilla. Narratiivisi tähtää näiden tarinoiden nollaamiseen ja niiden aiheena olevan suomalaisen autoritaarisuuden, muita alentuvasti kohtelevan sosiaalisen rakenteen vahvistamiseen. Ja se käytös, kun ilmoitat luonteesi muille, hakee tukea heiltä samaan aiheeseen. Samalla hyökkäät törkeästi minun sosiaalista asemaani ja hyvinvointiani vastaan ja pidät sitä normaalina. Tämän väkivallan uskot saavasi tehdä siksi, että yhteisö hyväksyy autoritaarisuuden.
02.05.2023 23:38
Minä en tee keikoilla testiä vaan työtäni ja törmään epänormaaliin ja alentuvaan käytökseen. Sen selitys on autoritarismi ja kirjoitan esimerkit tänne voidakseni osoittaa kokemani vääryyden ja sen virheen yhteiskunnassa. Minulla on sosiaalisen tutkimuksen koulutus tai sosiaalisen testin koulutus, jota käytän apuna selityksen luomiseksi.
02.05.2023 23:23
vääntämällä arvostelun käyttökyvyn puutteeksi asetar minut holhottavaan asemaan, jossa en osaa arvostella tai verrata itse mitään, oman auktoriteettisi pönkittämiseksi
02.05.2023 23:18
Ei vaan minä arvostelin sen kankeutta verrattuna S-ryhmän systeemiin ja myyjä kieltäytyi ottamasta kommenttia vastaan, koska hän yritti ylläpitää ammattimaista tekoauktoriteettia asiakkaalle, jossa hän määrää keskustelun sävyn ja aiheet
02.05.2023 23:16
ne on hyvä listata ja julkistaa. Kaikilla on yhteinen tekijä yhteiskunnassa, jota voidaan muuttaa
02.05.2023 23:14
luin ei ole väärässä vaan hän tarvitsee psykiatriasta apua. Rauhaa
02.05.2023 23:12
En ole nimennyt ketään, mutta minä sain taas potkuvaroituksen varmaan siitä "broileritarinasta". Näitä on lähetetty eräisiin yhtiöihin ja sitä pidetään huonona ihmisten käsitykselle kaikista työntekijöistä kaikissa yhtiöissä. Minua pyydettiin olemaan kommentoimatta ulkonäköä, koska se ei ole hyvää ja kohteliasta käyttäytymistä, tosin siellä oletettiin, että sanoin jotain paita päällä päin naamaa asiakkaalle. En siis oikeastaan ole tehnyt kenellekään mitään pahaa nimittelemällä anonyymejä, mutta he voivat valittaa yhtiöille kiusallaan saadakseen minut työttömäksi, koska tämä uhmaa heidän auktoriteettiaan. Eli taas palataan samaan asiaan
02.05.2023 23:11
Oikeastaan sanoin tämän vain provona sinua vastaan. Todellisuudessa mielentutkimusta eli psykologiaa tai sen hoitoon keskittyvää psykiatriaa ei voi käyttää nimittelyyn. Et sinä lapsellinen oikeistomulkku enkä minäkään. Kuuntelu riittää, ja niiden sosiaalisten rakenteiden purkaminen, jotka estävät sen tai asettavat sinut sen ulko- tai yläpuolelle. Kuuntelu muodostaa dialogia. Dialogi synnyttää ennenkuuumattomia ajatuksia, jotka näyttäytyvät kuumottavilta vanhaan tottuneille. Ihminen voi hyvin erilaisuutta sietävässä yhteisössä, jossa on merkityksellisiä ihmissuhteita ja ala-sekä ylärajat käyttäytymiselle. Niistä keskustellaan ja sovitaan jatkuvasti
02.05.2023 21:28
Ei auktoriteettille sanominen, että "kohtelet minua huonosti" ole mielisairasta. Jos taas sinä et pysty ratkaisemaan ongelmia kuuntelemalla toisia, joita käytöksesti aiheuttaa, sinä olet itse mielisairas.
02.05.2023 21:10
Vai eikö sosiaalisesti alemmassa asemassa voi sanoa sinulle niin?
02.05.2023 20:32
Ärsyttääkö sinua se, kun sinulle sanotaan, ettet osaa mitään ja olet mielisairas palvelualalla? 8))
02.05.2023 20:30
Minusta siinä oman teon kätkemisessä ja toisen teon korostamisessa on kyse tiedostamattomasta sosiaalisesta tosiasiasta. Niin myös lastensuojelun virkamieet tekevät päätökset
02.05.2023 20:28
Olen kerran motaissut autokraattia. Tätä ennen hän kutsui minua kaljuksi ja säälittäväksi. Koska en pelkää kiusaajia, sanoin, että hän ja hänen kainalossaan oleva tyttöystävä ovat säälittäviä eikä heillä ole aitoa rakkautta. Käänsin nokkani korkealle ja selkäni kiusaajaan astuakseni soluhuoneeseeni. Hän tönäisi minut kaappia päin. Sitten hän sai minulle tuomion pahoinpitelystä ja voitti auktoriteettikamppailun käyttämällä lyömistä verukkeena.
02.05.2023 20:26
Tai siis tämä autokraatti syytti minua väkivaltaisuudesta, ei tuo kehäpäätelmästä syytäjä.
02.05.2023 20:23
Syyti minua ensin liiallisesta auktoriteetin käytöstä kääntääksesi oman liialliswn autoritaarisuuden kritiikkini itseäni vastaan ja sitten syytit minua väkivaltaisuudesta. Takerrut verukkeisiin, koska puolustat autoritaarisia suomalaisia.
02.05.2023 20:05
Miksi kaunistelit autoritaarisen asiakaspalvelijan aggressionosoitusta ja yritit muokata merkityksen vain minun käytöksekseni?
02.05.2023 20:01
Eli sinusta lapset saavat itkeä yksin päiväkodeissa ja sen kyseenalaistaminen on sopeutumattomuutta.
02.05.2023 20:00
tai Mikä tahansa vika haittaa hallinnoimiskykyä.
27.04.2023 11:58
Miten järkiperäinen ajattelukyky liittyy siihen, että on ruokalähetti? Siten, että meitä komennetaan ja teemme niin kuin mitä käsketään?
27.04.2023 11:53
7 / 54