Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Evameres
profiilit
Evameres
Evameres
Vapaa kuvaus
Arouh 😂annoj 😂
🥊😜🥊
Aloituksia
2
Kommenttia
41
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eipä+täällä+muita+vajakkeja+ole+vielä+näkyny+kuin+Jonna+ja+Ville+sonta+kerhoon+liittynyt+joskus+vuosia+sitten+ja+käytös+on+ollut+myös+sen+mukaista+kuin+muillakin+ryhmään+kuuluvilla
26.04.2021 18:19
Onpas+taas+palstalla+vihaista+väkeä+🥊😜🥊,+ei+kannata+ottaa+elämää+liian+vakavasti+kun+naisia+tulee+ja+menee+joten+turhasta+jengi+täällä+kinastelua+kehittää
26.04.2021 18:00
Mä+voin+kyllä+olla+kotona+ksenian+seuraa+tietysti+odotan+mutta+jos+vaikka+sitten+mamma+tulee+käymään+ja+katsomaan+kuinka+hyvin+olen+osannu+hoitaa+grilli+puolen+kun+vappuna+täytyy+olla+grilli+ruokaa+ja+jos+ei+ole+nii+vappu+on+pilalle+menny.
26.04.2021 17:57
Älä+valita+roolista+Kaisa+😭😭😭😭yritä+nyt+edes+vähän+asettua+tähän+mun+rooliin+ja+kuinka+syrjitty+olo+mulla+mahtaa+tällä+hetkellä+olla+😭😭😭😭😭😭+-+josar+-
23.12.2020 18:58
Arvasinkin+että+se+on+takiainen+joka+ton+kysymyksen+minulle+esitti+ja+vastaus+siihen+on+että+se+että+joskus+on+ollut+erimielisyyksiä+tai+riitoja+ei+suinkaan+tarkoita+sitä+että+en+arvosta+naisia+tai+että+en+olis+tasa+arvon+kannalla+mutta+parisuhde+on+kaikille+vaikea+kansalaisuudesta,+kulttuurista+tai+muista+taustoista+huolimatta.+Mutta+riidat+voi+välttää+kun+ottaa+huomioon+kummankin+toiveet+ja+odotukset+suhteesta.+Että+jos+takiainen+haluat+olla+ludemin+kanssa+niin+alistaminen+ei+ole+hyvä+asia+korjata+teidän+erimielisyydet+vaan+kuuntele+ludemin+näkemyksiä+äläkä+heti+moiti+häntä+tai+hänen+tunteita+vähättele.
20.12.2020 17:02
Sanna,+voi+sinun+ajatusta+suomen+oikeudet+kuuluvat+myös+sinulle.+Enhän+minäkään+kysele+että+jos+kertoisin+oman+mielipiteeni+aiheesta+joka+on+että+mielestäni+nainen+on+yhtä+arvokas+kuin+mieskin+ja+ihan+yhtä+lailla+miehen+kuuluu+myös+kunnioittaa+naista+ja+naisten+oikeuksia+ja+minä+kannatan+tasa+arvoa+että+mielestäni+mies+ja+nainen+ovat+aina+saman+arvoisia+oli+kyseessä+sitten+parisuhde+tai+mikä+tahansa+asia+niin+tasa+arvoisia+ovat+molemmat,+niin+enhän+minäkään+tähän+perään+esitä+kysymystä+että+nyt+kun+olen+tota+mieltä+niin+toivottavasti+minua+ei+kivitetä+mielipiteeni+vuoksi.
20.12.2020 16:57
Miksi+Kaisa+luulet+että+kukaan+täällä+olis+rasisti+että+jos+joku+värillinen+kirjoittaa+niin+se+on+jotenkin+poiston+syy+mutta+jos+minä+kirjoitan+mitä+mieleen+juolahtaa+nii+se+sallitaan,+luultavasti+et+ole+osannut+oikein+tuoda+aiheita+esille+ja+siitä+on+saattanut+tulla+väärinkäsitys+mutta+en+minä+ole+rasisti+enkä+koskaan+loukkaa+täällä+ketään.+Minulla+on+kyllä+omia+mielipiteitä+mutta+ne+eivät+ikinä+perustu+mihinkään+rasisti+näkemykseen+vaan+mielestäni+jokainen+ihminen+on+oma+yksilö+ja+arvioni+perustuu+aina+siihen+henkilön+käytökseen+eikä+taustoihin,+tai+sitten+ihon+väriin.
19.12.2020 17:51
Valitan,+mutta+ei+onnistu+ainakaan+mun+nimimerkillä+ette+kysy+sitä+kysymystä+josta+palstalla+ei+saa+keskustella,+mielelläni+autan+mutten+voi+tehdä+aloitusta+tuohon+kysymykseen,+olen+pahoillani+siitä+etten+osaa+auttaa+teitä+tässä+asiassa.
19.12.2020 17:45
Kiitoksia+paljon,+Hyvää+joulua+myös+minunkin+puolestani+🎄🎁ja+toivottavasti+täällä+myös+pysyy+jouluna+rauha+kun+se+joulu+on+kuitenkin+se+jossa+ihminen+joko+on+onnellinen+perheen+kanssa+tai+sitten+ei+ole+lainkaan+perhettä,+jolloin+on+todella+tärkeää+ettei+kuitenkaan+aiheuta+mitään+pahaa+mieltä+muille+ihmisille+vaikka+itsellä+olisi+kuinka+paljon+hermot+kireällä.+Mutta+hyvää+joulua+kaikille+tasapuolisesti.
19.12.2020 12:32
Kaisa+lopeta.+Me+ollaan+jo+sovittu+takiaisen+kanssa.+Mä+en+häiritse+ikinä+ludemin+ja+takiaisen+suhdetta+ja+mun+kuvien+takia+ei+kannata+riidellä+kun+se+on+vaikuttanut+minun+ulkonäköön+näin.
17.12.2020 23:34
Saat+anteeksi+Kaisa+kunhan+et+enää+pelleile+minun+kustannuksella.
17.12.2020 23:28
Kaisa+mistä+on+kyse+että+kirjoitit+minun+nimimerkillä,+toi+ei+ollut+yhtään+hauskaa+kirjoittaa+minusta+noin+ja+vielä+minun+tunnuksillani+ettei+vaan+se+sinun+kommentti+poistu.+Toivottavasti+tämä+Kaisan+viesti+poistetaan.
17.12.2020 23:26
🤭+🤭+🤭+🤭+🤭+Kumallista+jos+ei+tuolla+naamalla+naisia+naurata,+ihan+vaan+asian+vierestä+lohdutan+että+minä+ainakin+viihtyisin+ja+olisin+todella+iloinen+sinun+seurassa.+Ei+pidä+välittää+muiden+mielipiteistä.
17.12.2020 23:23
Saanko+kysyä+että+onko+sillä+mitään+väliä+jos+ei+toinen+edusta+samaa+kulttuuria+kuin+itse+edustaa.+Mielestäni+se+ei+ole+oikein+että+edes+pohtii+tollasta+että+muut+sivu+seikat+vaikuttaa+omiin+päätöksiin+muodostaa+suhteita+ja+jos+tunnet+olevasi+ihastunut+niin+ei+silloin+yleensä+varsinkaan+ajattele+mitää+muuta+kuin+tutustua+toiseen.+Minä+olisin+niin+iloinen+jos+edes+saisin+jonkun+kun+olin+pienessä+tapaturmassa+niin+naamani+ei+ole+mitään+kivaa+katseltavaa.
17.12.2020 23:21
Mitä+tarkoitat+tuolla+että+😲???
17.12.2020 06:42
Painotan+vielä+etten+ole+mitään+sellaista+edes+ajatellut+täältä+löytää+vaan+haluan+vaihtaa+ajatuksia+ja+kuulumisia+kun+olen+yksinäinen+eikä+minulla+ole+juurikaan+kavereita.
17.12.2020 06:37
Sä+rakastat+minua+kun+sä+oot+nii+mustasukkainen+minusta+ja+minäkin+olen+erittäin+mustasukkainen+sinusta+hyvää+yötä+rakas+ludem
29.11.2020 23:12
Rakas+ludem+tehdään+sitä+paljon+niin+sä+huomaat+kuinka+paljon+sä+nautit+siitä+että+me+ollaan+sillein+nii+et+sä+kuitenkaan+halua+mua+jättää+sen+jälkeen+kun+sä+haluat+koko+ajan+lisää+multa+ja+sä+saat+mut+millon+vaan.+Mä+rakastan+sua+niin+paljon+ja+haluan+sinua+todella+paljon+ja+olet+koko+ajan+mun+mielessä+rakastan+sua+ja+haluan+sut+kokonaan
29.11.2020 23:09
Hyvää+yötä+mun+rakkaalle+vaimolle+ja+mä+olen+ikuisesti+sinun+omaisuutta+aina
29.11.2020 23:05
Ludem+sä+oot+ikuisesti+minun+rakkaus+etkä+ikinä+saa+nussia+kenenkään+kanssa+et+ikinä.
29.11.2020 22:58
1 / 3