Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jtw
profiilit
jtw
jtw
Vapaa kuvaus
Varhaiskeski-ikäinen ikinuori puujalkahuumoristi. Siviilisääty leski.
Aloituksia
0
Kommenttia
18
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No ei oo kauaa. Tänään menin kaks kertaa ohi. Purkutyöt jo aika pitkällä.
13.04.2014 21:10
Saisko sellasen ominaisuuden että kun lukee viestejä niin ois seuraava/edellinen viesti nappi ettei aina tarvis mennä pääkansioon vaihtaakseen viestiä. Mulla on nytkin keskustelut menossa yhen leidin kanssa jossa on yli 100 viestiä. Sit kun ettiii jotain tiettyä viestiä se on rasittavaa kun ei voi mennä järkevästi viestistä seuraavaan.
26.10.2012 03:22
....kauan se kestikin.
Ihmetelly jo pitkään kauanko Suomessa hymistellään ja kahvipöydissä vingutaan ja kehutaan kuinka keskieuroopassa saadaan joukkovoimalla näyttäviä mielenilmauksia.
Jos toi todella toteutuu niin hemmettin hianoo että Härmässäkin on päästy tekojen asteelle.
Antakaa palaa.
16.06.2008 13:22
http://foto-cache.diariosur.es/jpg/2/6/1208640549462.jpg
21.04.2008 01:31
Miks maksaa elokuvasta teatterissa hervottomasti kun nykyään se heti kohta vuokrattavana murto-osalla elokuvateattereitten lipuhinnoista?
12.02.2008 15:21
melko tapauskohtasta.
Vanhempien mökkitiellä yhden talon vanhan parin kuoltua yksi perikunnan jäsenistä ilmotti että kulku loppuu siitä mistä se oli tapahtunut vuosikymmeniä.
Virallinen kulku oli merkitty toisaalta jossa tietä olis tarvinnu rakentaa muutama sata metriä umpimettään.
Asia ratkottiin sitten lakiteitse ja ja päätös oli että suullisesti asiasta oli joskus aikanaan sovittu ja koska asianomaisten välillä kyseistä kulkureittiä oli käytetty vuosikausia sitä jateketaan edelleen. Ja siinä oli osasyynä muistaakseni myös toi että sinne olis pitäny rakentaa pitkät pätkät uutta tietä umpimettään.
Sitä en muista tarkkaan että menikö oikeuteen asti vai oliko toi sit sovitteluratkasu johon sit toinen osapuolikin järkiinty lopunviimeksi suostumaa?
12.02.2008 14:51
...haluan tollasen nipon jos toi "tarkotus olla yhdessä ja vetää samaa köyttä, antaa lämpöä ja hellyyttä" on niinku molemmin pualista. 8)
06.01.2008 17:21
...ymmärtää tätä ainasta palkkaitkua. Mä oon vajaan viistoista vuotta tehny kuljetusalanhommia. Viimeset kymmenkunta vuotta ajanu linja-autoo. Ajettu on myös jäteautoo yms muuta jokaisen "kotisnobin" unelmahommaa. Meillä ei tunneta ylitöitä jaksoissa vaan työt on 80 tunnin pintaan kahessa viikossa. Kuitenkin niin että jos meinaa mennä yli jakso loppuu siihen että todellisuudessa aina alle 80 tuntia muutaman tunnin. Brutto inan reilu pari tonttua kuussa johon kuuluu yleensä parit pyhät ja kaikki ilta/yölisät päivärahat yms yms.
Vastuukysymyksistä ei viitti edes jauhaa koska jokaiselle täyslatvaselle on selvää ilman erityistä selvittelyä että jos kyydissä 100 hengen seisomakuorma tai kuuskyttonninen rikkihappoputki niin silloin työssä on vastuu melko eritasolla kuin monessa muussa hommassa. Jokainen voi Konginkangasta muistellessaan miettiä monellako on työssään koko ajan riski olla kuolemantuottamuksesta käräjillä. Ja yleensä siinä vaiheessa kun noita "juridisia" sanktioita ulosmitataan se kuljettaja on ainoa joka on tosissaan vastaamassa. Konginkankaallakin suurimmat vastuulliset pesi asiasta kätensä.
Lopettakaa se jatkuva itkeminen ja vikuminen palkoista ja hakekaa johkin lukuisista kuljetusalan koulutusmestoista ja tulkaa työskentelemään ittenne miljonääreiksi kuljetusalalle.
Tää vinkuminen eri alan palkoista on tolkuttoman turhaa. Mä esmes en ole pätkääkään kade paperimiehille koska mä voin huomenna halutessani irtisanoutua nykysestä työstä ja mennä opiskeleen itteni prosessinhoitajaks. Toki en tee sitä koska kyseinen homma ei kiinnosta pätkääkään, mutta pidän sitten toki turpani kii kyseisten ammattilaisten palkoista koska kukaan ei estä mua kyseistä alaa opiskella. Kuten myös vois opiskella itteni siivoustyönjohtajaksi jonka jätän vieläkin vähemmän kiinnostavana väliin.
Mitä tulee minkäkin alan arvostukseen mua ei myöskään kiinnosta juurikaan kuljetusalasta mitään tietämättömien henkilöitten suitsutus autonajamisen helppoudesta. Jokainen joka on parikyttonnisella tahi isommalla autolla talvella liukastellu hoitamattomilla teillä ja hallinnu työnantajan antaman +300000 € maksaneen työkalun ja vieneen sen ja matkustajat/rahdin ehjänä perille, ei varmaankaan anna paljon itseään hetkauttaa tai loukata jonkun micrakuskin hehkuttaminen asiasta josta ei ole mitään käsittämistä. Ajokortin saa kuka tahansa ja auton voi ostaa kuka tahansa mutta ne jotka osaa autonsa hallita koosta, massasta, ja kelistä riippumatta on vähemmässä.
Ne joiden oikeasti tarviikin tietää millaisia ammattilaisia on ne kaverit jotka turvallisesti klaaraa kaluston, ihmiset ja materian, tietää sen. Vielä kun ALT palkkaneuvottelijat sen ymmärtäs ois kaikki jees. ;)
Mitäpä tästä keuliin. Näihinkään hommiin ei ihan joka jamppa pääse vaikka micrakuskien käsityksissä tää ala on tyhmien kouluttamattomien tollukoitten viimenen mahdollisuus. Ammattilaisista on alalla jo huutava pula kiitos jälkeenjääneen palkkauksen.
Mutta kuten sanottua ei muuta kuin kaikki siivoustyönjohtajat, inssit yms yms palkkakuoppalaiset äkkiä kurssihakemusta vetään. Jos teistä oikeesti on tosiammattilaisten hommiin niin töitä varmasti löytyy. Pääsette sitten nautiin myös näistä huippupalkoista. 8)
26.09.2007 20:21
....tavataan jos toi panettelu ei heti lopu.
Suomen demokraattinen oikeusjärjestelmä takaa mulle oikeuden hoitaa omien asioideni asemesta muiden asioita tai jättää kaikki asiat hoitamatta.
Otappa vähän asioista selvää ennenku alotat.
Törkeetä tollanen vapaan kansalaisen oiekuksien rajoittamisen yrittäminen.
07.07.2005 00:05
Kissin tsätti rulaa
06.07.2005 14:17
Eiköhä se ämärällä saa olla rauhassa hetimmite ku lopettaa itte ton jankkaamisen ja muitten sotkemisen omiin sekoiluihinsa.
Meitsistä saa ainakin juttukaverin niin kauan kun yleisellä palstalla mun nimimerkistä jauhetaan paskaa ja perättömyykisiä.
Jos ämärällän kulli tekee saman fyysisen toiminteen matalan wiiman katselusta kuin normaalilla heteromiehellä PlayBoyn keskiaukeematytöstä niin mikäs siinä. Keskittyis niitten wänkkäämiseen ja antas muitten immeisten olla rauhassa.
04.07.2005 20:59
Hui kauheeta. Ei varmaan suuressa pesservisseriydessä tullu mieleen että ne lainausmerkit oli sinnä juuri sen takia että mallilla voi käsittää muutakin kuin sen missä asennossa kone on.
Eikö ne koulussa enää opeta lukemansa ymmärtämistä
? Vai onko nää asiat vaan tietyille yksilöille liian vaikeita ymmärtää?
04.07.2005 02:30
Koita ny vitun jurpo oikeesti tajuta että Kuusakoskipaskarottelohuuhaavoorumilla ei ole ainoatakaan mun viestiä.
Taino, eiköhän se ole jo kokolailla kaikille selvinny ettet sää mitään ymmärrä.
Ehkä ois parempi unohtaa koko turha vääntäminen. Kerkiäsit sääki paremmin keskittyyn Kuusakoskipaskarotteloittes ponkaamiseen.
04.07.2005 02:17
Scanialla merkintöjen selvennykset on kutakuinkin seuraavat.
Ensimmäinen kirjain määrittelee moottorin "mallin" ensimmäinen/esnsimmäiset numerot määrittää koneen "tilavuuden" ja viimonen mitä sarjaa alusta on.
Esmes L94 markkeeraa seuraavaa L= kallistettu kone pitkittäin 9= ysilitranen ja 4 tarkoittaa nelossarjan alustaa.
Etukirjaimia on mm. L K N ja F. Äffät on kuten aikasemmin on jo mainittu etumoottorisia. L K ja N moottorit on "tuuppareita". L = kallistettu kone pitkittäin N = kallistettu kone poikittain ja K = pystykone pitkittäin.
Konetilavuuksia on nykyään markkinoilla olevassa 4-sarjassa 9/11/12 litraset. Eli 124 on siis kaksitoistalitrainen nelossarjalainen 113 ykstoistalitranen kolmossarjalainen yms yms.
Nelossarjassa on myös mallimerkinnässä numeroitten jälkeen kirjaimia jotka kertovat alustan "käyttötarkoituksen".
Seuraavat on lainattu suoraan Scanian nettisivuilta.
U=urban kaupunki- ja lähiöliikenteeseen, joko matalalla tai normaalikorkuisella lattialla.
I=intercity lähi- ja turistiliikenteeseen
E=exclusive vaativaan turistiliikenteeseen
Volvoissa ensimmäinen B tarkoittaa bussia numerot tarkoittavat Volvossa konetilavuutta 10 = litranen 12 = litranen 7 = litranen yms. Jälkimmäinen B tarkoittaa takamoottorista alustaa ja M keskimoottorialustaa elikkäs mahuria. Muut kirjaimet B/M:n perässä markkeeraavat sitten muita alusta ominaisuuksia. BLE on esim takamoottorinen lowentry alusta eli etuovelta matalalattianen. Kirjaimia on muitakin hurumykket joiden kaikkien tarkoitusta on vaikea edes hahmottaa.
Eiks noilla jo alkuun pääse? ;)
04.07.2005 01:17
Joo mennäänkö samaan aikaan?
Mää nostan samalla syytteen siitä että syytät mua nettihäiriköinnistä voorumilla johon en ole edes rekisteröitynyt ja jolla ei ole ainoatakaan minin kirjoittamaa viestiä. Sullahan piti olla ohjelmat asian toteamiseksi.
Mitä tulee rautalankaan niin mulla on sitä juuri kyseisen kaltaisia henkilöitä varten aina vähän varalla.
Ja kasvata ny ees karvat ennenku tuut isiä opettaan naimaan.
Jos naiminen kuulostaa oudolta kokeileppa kuuklee.
04.07.2005 01:15
Okei olet jo todistanut toki olevasi tyhmempi kuin saapas mutta toistetaan nyt vielä kerran (vaikkakin turhaan) että minä en todellekaan ole rekisteröitynyt kyseiselle Kuusakoskiromuvoorumille enkä sitä aio tehdä. Kyseinen aihealue kiinnostaa allekirjoittanutta kokolailla 0%.
Muistuttaisin että aiheettomista syyttämisestä voidaan nostaa oikeuskanne.
04.07.2005 00:36
Markus M. Allekirjotanut on ehkä hiukan kauemmin kirjottanu kyseiseen voorumiin kuin Markus M. Viestimääräkommentti tarkoitti lähinnä BF:ää johon olet täysin turhaa Kuusakoskiromuhäiriköintiä kirjottanut todella nopealla tahdilla.
Bussit com:issa toki et ole kerinnyt samaan viestimäärään koska olet ollut pitkiä aikoja bännittynä keskusteluhäiriköinnin takia. Muistuttaisin myös että kyseiset pännit eivät ole kokonaisuudessaan modeporukasta lähtöisin vaan kyseisiä banneja on toivottu muiden foorumikirjoittajien toimesta niin julkisesti foorumissa kuin yksityisviesteillä.
Mitä tulee mun pänneihin Bussit Forumilla kyseessä on sarjassamme pännit jotka perustuu siihen että kyseisen foorumin omistajan johtuen siitä ettei ole onnistunut tilaamaan Netanttilasta itselleen elämää pännii mielentilastaan riippuen kaikkea mikä liikkuu. Välillä varmaan liikkumatontakin.
JLF on tuotosta viimeisimmistä aiheettomista pänneistä.
Ja arvoisa tai vähän vähemmän ihan miten vaan Markus M. mulle on k202-voorumille pääsemisellä yhtä paljon painoarvoo kuin kullilla nunnaluostarin abedissalle.
Kannattaa kuitenkin muistaa että ip-pännistä ei kauheesti ole iloo ja mikäli harrastat laajempaa pännimistä saattaa äkkiä olla puoli kaupunginosaa pännissä. Ihan vahingossa.
Ja mikäli mulla ei muusta hauskaa riitä ja tarvii päästä lukemaan naurut saadakseen k202-foorumia eiköhän siiehn keinot löydy.
Ja lopuksi joudun tuottamaan pettymyksen, mulla ei kyseiseen foorumiin ole edes tunnuksia ja lukenukki oon sitä vissii viimeks joskus viime kuun alkupuolella.
Että se siitä pännimisen ilosta. Anna palaa francesca.
03.07.2005 01:06
Sori ny Markus M. jos vabnne kiristää päätä.
Sille nyt ei voi mitään jos bussit.com:lla ei oikeesti ketään vittuakaan kiinnosta sun K202 runkkaus.
Mitä mun viesteihini tulee niin mulla on viestejä paljo vähemmän kuin Markus M:llä ja mun juttuihini sentään joku vastaa ja aiheutaa keskustelua.
Markus M toki ymmärrän että sinulla ei ole ihan kaikki kotona mutta jos kaikki voorumikirjottajat ainoostaan vittuilee niin kannattas tehdä jotain johtopäätöksiä.
Markus M:n mitä tulee sinun skitsofrenisyyteen (siis kyseisellä henkilöllä on omalla foorumillaan useitä nimimerkkejä joiden kanssa hän keskustelee keskenään) niin muistuttaisin että siihen saa jo nykyään aika tehokasta hoitoa.
Loppukaneettina toteaisin että olisin varsin tyytyväinen mikäli et sotkisi minua vähäjärkisiin skitsoihin pakkomielteisiisi täällä saatika missään muuallakaan.
Kunnioittavin terveisin JTW bussit.com ylläpito.
02.07.2005 23:43
1 / 1