u.v

Tässä ja nyt Jumalan armosta 🙏
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia6 aloitusta · 1425 kommenttia
- Se on hyvä aika-ajoin kirkastaa koska esiintyy täällä uskovana 🤨
- Eikö se käy aloituksesta ilmi?
"mummomuori ja muut evankeliointia ja lähetyskäskyä jostain syystä vastustatavat yrittävät saada nuo molemmat huonoon valoon." - Miten ateistit pyytävät lapsiltaan lupaa synnyttää heidät 😵❓
- Et sanonut mitään kriittistä islamista vaan joistain muslimeista sekoottaen heidät kristittyihin. Arvaa oliko yllätys 😁❓
- Juuri näin 🙏
- Sinun jumalakuvasi tuli jälleen hyvin selväksi. Se ei ainakaan ole Raamatussa itsensä ilmoittava Jumala 🙄
Katsos kun Jeesuksen Isä Jumala ei siitä muutu vaikka sinä kuvittelisit Hänet Koraanin Allahiksi. - Voi miten pahansuopa sinä olet 🥴 juuri vamoin kuin Jeesus ja apostolit uskovat toimivatkin.
Kerro nyt muutama esimerkki miten kristityt manipulointia, ei tuputtamista, jne.
Sinusta varmaan riittää kun pappi istuu kirkossa ja odottaa, että ihmiset tulee sinne? Ei muuten näytä toimivan.... - Minusta ihan tyypillinen mummokommentti kun ei kykene argumentoimaan 😁
Hyväksy jo se, että sinä painit ihan eri sarjassa kuin tohtori ja dosentti Ahvio. - Käännyttikö Jeesus ja apostolit ihmisiä 😮❓
- Sinulla on muuten vielä vastaamatta siihen kysymykseeni, että käännyttivätkö sinusta Jeesus ja apostolit ihmisiä 😃
- "Me maksamme mainonnankin."
Kyllä ostava media ne mainokset maksaa 😏 vai miten muka sinä maksat Alfan mainoksia? - Et näköjään edes sen vertaa usko kirkon uskon tunnukstusta, että on yksi ainoa Jeesuksen Kristuksen seurakunta 🙄
Sinä luettelet erilaisia kirkkokuntia.
Liberaaliteologia on lyhyesti sanottuna sitä mitä sinä edustat. Tiede ja ihmisen ymmärrys on Jumalan ilmoituksen yläpuolella.
Sinähän mm. uskot ihmisen kehittyneen apinasta, etkä Jumalan luoneen Aadamia. - Kuten 😏❓
- Ei suinkaan, mediat keräävät lahjoituksia ja anteja oman toimintansa ylläpitämiseen 😄
Eihän sinunkaan maksamasi kirkollisvero ole sama kuin kolehtihaaviin pudottamasi kolikko. - Sinulla taas on erinomainen kyky (omasta mielestäsi) ymmärtää väärin ja vältellä näin vastaaamasta sinulle esitettyihin kysymyksiin 🙄
- Älä mitään huokaile vaan sano suoraan onko Koraanin Allah ja Raamatun Jahve sama persoona vai ei 😏❓ Kyllä tai ei.
- Edelleen puhut täyttä skeidaa 😃
- Kuten sanoin, parhaani teen. Mutta mihin minä Jeesusta tarvitsisin jos itse lain pystysisin täyttämään 🤨❓
- Samoin minä 😃
- Parhaani teen mutta vain niiltäosin kun on tarkoitettu kristityille koska juutalainen en ole 😃 entä sinä itse❓