u.v

Tässä ja nyt Jumalan armosta 🙏
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia6 aloitusta · 1425 kommenttia
- Juu, ei mikään ongelmaa 😃 kivaa sunnuntaipäivää sinulle.
- Saitko nyt tyydytyksesi 😃❓
- En yllättyisi 😄
- Ei vaikuttanut mitään 😄
- Sinä et voi kieltää oikeutta arvoida muiden uskoa 😃
Oliko sitten vielä muuta ❓ - Jokainen henkilökohtaiseen arvioon kenekään mandaatteja tarvita.
Ja minä keskustelen kyllä mielelläni mummon itsensä kanssa uskon asioista koska sinulla ei siihen ole mummon mandaattinsa, Anoliiini 😃 - Jokainen joka vähänkään tuntee Raamattua, uskontunnustuksia ja klassista kristinuskoa tietää kyllä, että mummomuori ei edusta niitä vaan liberaaliteologiaa joka korottaa ihmistä eikä Jumalaa 😃
Oliko muuta vielä ä❓ - Sanotaan, että en tiedä mutta vahva eläily asiasta on 🤔
- Miten muka 🤣❓
- Kyllä, jos nyt olisi ollut ehdolla vaikka kahdeksan, olisin sanonut NYT tai TÄLLÄ KERTAA 😃
- Mitä jos mummo ihan itse vastaisi 🙄❓
- Kuten 😏❓
- Kylläpä tästäkin aiheesta saa vaikka mitä 😃
- Hellittele niitä joiden kimpussa yrität roikkua 😃
- Himot ovat miehiä ja katolisen kirkon papit ovat miehiä. Ehkä Suomessa vielä paljastuu naispareilta vastaavia tekoja koska ovat suurelta osin naisia ja hyväksyvät lesbouden elleivät peräti itse sitä ole 😏
- Kyllä minua ainakin kiinnostaa minkä kirjan sinä valitsisit 😃
Mutta kerros miksi sinä yleensä olet tällä palstalla kun sillä ei ole mitään väliä. - Hänelle pitää kyllä olla mahdollisimman yksinkertainen 😃
- Kiitos!
- Siksi sanoinkin sinua sellaiseksi 😃
- Totta, aloitus on törkeästi valheellinen. Ilmeisesti joku liberaali puikoissa 😏
Johanneksen evankeliumi 17: 9–
Jeesus sanoi: "Minä rukoilen heidän puolestaan.
Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut,
koska he kuuluvat sinulle.
Kaikki, mikä on minun, on sinun, ja mikä on sinun, on minun, ja minun kirkkauteni on tullut julki heissä.
Minä en enää ole maailmassa, mutta he jäävät maailmaan, kun tulen luoksesi.
Pyhä Isä, suojele heitä nimesi voimalla, sen nimen, jonka olet minulle antanut, jotta he olisivat yhtä, niin kuin me olemme yhtä.