Vapaa kuvaus

Tuli joskus käytyä Brasiliassakin. Oli liian kuuma, paikka oli vähän päiväntasajan alapuolella.

Aloituksia

48

Kommenttia

3179

1. Istun netissä ikkunan äärellä. Puita näkyy niin paljon että en jaksa laskea.
    Leppiä, Kuusia, Koivuja, useampi Pihlaja ja kaikenlaisia pensaita jotka eivät ole vielä vihertäneet joten en muista nimeä.
  2. Minäkin yleensä kirjoitan vain itsestäni. Joskus maailman tapahtumista.
    Ollaan oltu kissan kans mökillä jo kolmatta viikkoa yhtä soittoa.
    Kaveri käy viikonloppuna, tuo puita sisälle että ei tarvitse kantaa kipeällä jalalla.
    Kissakin odottaa kaveria, kai sillä on kalenteri korviensa välissä kun alkaa seurata Perjantaisin ikkunasta joko tulee.
    Esittää välinpitämätöntä kun saapuu, johtuu siitä kun aina välillä lähtee kissan luota.
    Kun viettää paljon aikaa yksin niin muodostuu kupla joka on ikioma maaima.
    Onneksi tykkään olla yksin, lähtisin ihmisten ilmoille jos alkakisi liikaa masentamaan. Olen kokeillut kaikenlaisia harrastuksia, mutta eivät ole minun juttuni.
    Vieläkin pähkäilen sitä millaista on elää täysillä, tähän ikään en ole sitä selvittänyt itselleni.
    Aina vain harvempi asia kiinnostaa, johtuu varmaan siitäkin kun en ole ollut kunnossa pitkään aikaan.
    En ole ennen nukkunut päikkäreitä, nyt sekin on tullut tavaksi. Näen kummia selkounia kun olen unen ja valveen rajamailla.
    Kyllä kaikki muuttuu kun alkaa lumet sulaa mökin nurkilta ja päästään istumaan ulos kissa sylissä ja virkkaus kädessä.
    Tämä talvi on ollut rankka, mutta odotan että paremmaksi kaikki muuttuu...