Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
liekko
profiilit
liekko
liekko
Vapaa kuvaus
Tämän kesän kukkasia.
Aloituksia
48
Kommenttia
3172
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kaveri+vaihtaa+renkaat+ja+tekee+pienemmät+huollot+autoon.+
Vien+merkkikorjaamoon+jos+on+jotain+isompaa+huoltoa.+
Ei+ole+juuri+vikoja+ollut,+alle+60000+Pösöllä+on+vasta+ajettu.+
Minusta+on+älytöntä+panna+autoon+satoja+tuhansia+vaikka+olisikin+rahaa.+Pääsee+paikasta+toiseen+halvemmallakin+kulkuneuvolla,+sehän+lienee+auton+tarkoitus.
30.10.2019 14:13
Aloittaja+kysyi+harrastuksista.
Ajelen+sähköpyörällä,+nyt+satoi+lumen+taidan+viedä+pyörän+varastoon.+Vähintään+20km+päivässä+olen+ajellut+niin+kauan+kun+tiet+on+sulat.+
Leipominen+on+ykkösharrastus+pyöräilyn+jälkeen.
Kuuntelen+äänikirjoja,+telkkarista+ajankohtaisohjelmat.+
Tietokoneella+olen+paljon+vähemmän+kuin+aikaisemmin.+
Mökillä+on+aina+jotain+tekemistä,+olen+vähän+laiskistunut+iän+myötä,+teen+vain+mieleisiä+hommia,+muut+tahtovat+siirtyä.+Onneksi+kaveri+käydesään+haravoi+apuna+ja+tekee+pieniä+remonttihommia.+Kesällä+loppui+vesi+kaivosta,+kun+vettä+taas+olisi+tullut+niin+pumppu+ei+toiminut,+äkkiä+hän+sai+veden+taas+tuleman.
30.10.2019 13:54
Mitä+ihmettä+sinulla+on+omaishoitajia+vastaan.
Tiedätkö+millaisen+säästön+he+tuottavat+yhteiskunnalle?+
Jos+kaikki+omaishoitajat+panisivat+rukkaset+naulaan+niin+saattaisi+tulla+melkoinen+kaaos.
Ehkä+pelkäät+yksinäistä+vanhuutta,+mutta+onhan+niitä+hoivapaikkoja+jos+rahat+riittää.+Äkkiä+vievät+isotkin+säästöt+jos+elää+kauan.
30.10.2019 13:51
Muistakseni+1500€.+Leikkaus+epäonnistui+todella+pahsti,+siitä+tuli+paljon+ylimääräistä+kipua+ja+hankaluutta.
Leikannut+lääkäri+myönsi+heti+jälkitarkastuksessa+että+olisi+pitänyt+toimia+toisin.+
Mieluummin+olisin+ollut+ilman+tuota+summaa+jos+olisi+pystynyt+välttämään+nuo+vaikeudet.
30.10.2019 13:31
Ehkä+sain+ilmaiseksi+kun+varpaiden+kunto+huononi+hoitovirheen+takia.+Sain+myös+korvausta+vahingosta+muutenkin.+Uusintaleikkaus+korjasi+asian.
30.10.2019 11:11
Kyllä+tämän+katin+kanssa+hiki+tulee+kävellesä.+Onneksi+pysyy+mukana,+ei+karkaile.+Kulkukisana+meille+tullut+ei+opi+valjaisiin.
Lähellä+on+metsäpolkuja+juoksee+ja+tekee+pitkiä+loikkia.+En+pysy+perässä,+onneksi+kissa+jää+aina+odottelemaan.+
On+innoissaan+kun+lähdemme+lenkille,+nyt+satoi+lumen,+ei+enää+olekaan+yhtä+kiinnostunut+ulkoilusta.
30.10.2019 11:09
Lääkäri+määräsi+tukipojalliset.+Eivät+maksaneet+kuin+poliklinikkamaksun.
Eivät+mielestäni+ole+paljonkaan+paremmat+kuin+ostamani+tukipohjalliset+jotka+eivät+pljon+maksa.+
Sain+pohjalliset+epäonnistuneen+varvasleikkauksen+jälkeen.+Varpaat+leikattiin+uudelleen,+nyt+ovat+kunnossa.
29.10.2019 12:13
Ei+kai+kukaan+ole+täydellisen+hyvää+puolisoainesta.
Ajan+kanssa+oppii+pärjäämään+keskenään,+tai+sitten+ei.+
Nyt+olen+aika+hyvä+kumppani+vaikka+itse+sanonkin,+parempi+kuin+nuorempana.
Osaan+laittaa+hyvää+ruokaa,+en+en+hermostu+enkä+suutu+joutavista+asioista.+Tykkään+leipomisesta,+leivon+aina+jos+aika+käy+pitkäksi+tai+olen+allapäin.+
Pärjään+omillani,+en+hyväksy+siipeilyä+kummaltakaan.+
Leipomisen+tilalle+pitäisi+keksiä+jokin+muu+harrastus,+niin+leipomuksiaan+tulee+syötyä+ja+sitten+pitää+seurata+mitä+vaaka+näyttää.+
Miehessä+arvostan+näppäryyttä+pienissä+remonteissa+ja+auton+kanssa+saisi+myös+olla+sinut.+
Ei+tarvitse+pitää+kuin+kukkaa+kämmenellä,+arvostava+läheisyys+riittää.
28.10.2019 13:26
"Luulen,+että+ottaisin+aika+rauhallisesti.
Ajattelisin,+että+johan+tässä+on+eleltykin+vaikka+olisihan+tässä+voinut+elellä+vielä+pitempääkin.+Tyytyisin+kohtalooni."+
Uskoisin+että+tekisin+samoin.
Kun+poikamme+kuoli+niin+kuoleman+pelko+hävisi+kokonaan.+Olisin+mielelläni+lähtenyt+hänen+sijastaan,+vaan+sellaista+ei+meiltä+kysytä.+
Elän+ihan+mielelläni+tiedostaen+että+kohti+kuolemaa+mennään+syntymästä+lähtien.
Kämppä+ja+mökki+ovat+täynnä+jonniijoutavaa+roinaa.+Olen+kuullut+että+eräät+tekevät+kuolinsiivousta,+se+vaikutta+stressaavalta,+olen+monesti+ajatellut+sitäkin.+Mutta+mitä+raaskin+heittää+pois,+pitäisi+kutsua+vävy+apuun,+hän+on+expertti+tällaisissa+hommissa.+Raaka+peli+vain,+kaikki+roskiin+mitä+ei+ole+vuoteen+tarvittu.
Baarikaappiani+ei+varmaan+tyhjentäisi+roskiin,+siellä+on+hirveä+määrä+ulkomailta+aikoinaan+tuotuja+väkijuomia.
24.10.2019 23:00
Pahuus,+jopa+taiteena+voi+olla+kaunista.+Mutta..................
https://www.youtube.com/watch?v=f-GMYDoTfI0&list=RDf-GMYDoTfI0&start_radio=1
24.10.2019 22:21
En+minäkään+muuta+kaipaa.+
Toivon+että+saan+apua+jos+on+kipuja,+ikäni+muistan+kuinka+isääni+kohdeltiin+70-luvulla+kun+hän+oli+kuolemassa+syöpään.+Nuori+kloppi+oli+paikkakunnan+terkkarilla+lääkärinä,+pyysin+häneltä+isälleni+lisää+kipulääkettä+kun+oli+kovissa+tuskissa.+Sain+tylyn+vastauksen,+ei+voida+antaa,+kysyin+miksi+ei+edes+nyt+kun+aikaa+on+korkeintaan+päivä+tai+pari.+Hän+sanoi+että+ei+se+vaikuta+asiaan,+oli+hyvin+ylimielinen.+
Vieläkin+inhoan+tätä+lääkäriä.+Menin+kerran+hänen+vastaanotolleen,+valitin+päänsärkyä+joka+oli+oikeasti+kamalaa.+Hän+naurahti+ja+kysyi,+mistä+minä+tiedän+onko+sinun+pääsi+kipeä.+Ei+kai+kukaan+lääkäri+tiedä+potilaan+kivuista+kuin+hänen+kertomanaan.+
Onneksi+ei+ihan+tuollaisia+ole+sen+jälkeen+sattunut.
24.10.2019 22:08
En+lukenut+koko+ketjua.+
Olen+sitä+sukupolvea+että+kunnioitettiin+ruokaa.+Kotona+joka+aterialla+oli+ruokarukous.+
Nytkin+saan+hyvin+pahaa+oloa+jos+ruokaa+haaskataan.+
En+ehkä+ole+nykyisen+suuntauksen+mukainen,+silti+toivon+että+ajatellaan+kuinka+moni+jää+ilman+sitäkin+minkä+pois+heitetttiin.
24.10.2019 19:43
Minäkin+kannatan+yhteis+vessoja.+Naisten+vessaan+on+aina+pitkät+jonot,+sekin+helpottuisi.+
Olen+joskus+mennytkin+miesten+vessaan+kun+olen+aikani+odottanut+ja+nähnyt+että+miesten+vessassa+ei+käy+ketään.
24.10.2019 17:47
Lauantaina+menemme+kaverin+kans+katsomaan+fingrpori+elokuvaa.+Olen+tykännyt+Fingerporin+huumorista,+joskus+jään+suu+auki+kun+en+ymmärrä.+Kysyn+kaverilta,+hän+yleensä+on+oivaltanut.
24.10.2019 17:43
Menin+lisää+sekaisin++:)+
Heihin+ei+siis+kohdistu+Venus+merkki,+minä+ja+Tellukka+ainakin+luullaan+olevamme+naisia.+Oliko+ihan+turha+mainita+paheksunnan+yhteydessä+naiset+jotka+eivät+käytä+ko.+suojia.+
Tästä+saisi+vaikka+kuinka+paljon+ihmettelyn+aihetta,+mutta+lieneeköhän+sen+arvoista.
24.10.2019 17:41
Näin+äkkiä+ajateltuna,+miksi?+Mutta+jos+välttämättä+mies+haluaa+käyttää+kuukautissuojia+niin+en+minä+sitä+ainakaan+paheksu.+Pitää+olla+suvaitsevainen.
Tekstissä+mainittiin+myös+että+kaikilla+naisilla+ei+ole+kuukautisia,+miksi+se+vaikuttaa+Venus+merkkiin?+Eiväkö+he+ole+naisia,+tässä+menee+sekaisin.
24.10.2019 17:13
Minä+haen+patterilla+toimivat+kynttilät+pois+ja+vaihdan+uudet+patterit+kotona,+entiset+ongelmajätteisiin,+nämäkään+kynttilät+eivät+näköjään+kestä+kovin+monta+pariston+vaihtoa,+kosketuspinta+ruostuu+kosteudesta.+
Olisi+todella+paha+asia+että+ongelmajätteeseen+kuuluvat+paristot+pantaisiin+muoviroskan+joukkoon.
24.10.2019 17:07
Olen+enimmäkseen+siirtynyt+paristokäyttöisiin+kynttilöihin+haudoilla.+Muoviroskaa+tulee+muutenkin+liikaa.+
Isä+täyttäisi+tänään+sata+vuotta,+ajelin+pyörällä+tihkusateessa+viemässä+kukkakimpun+ja+ihan+palavan+kynttilän+haudalle.+
Jatkan+pyöräilykautta+mahdollisemman+pitkällä,+haudoille+on+juuri+sopiva+matka+ajella+sähköpyörällä.+
Kyllä+joulunaikaan+haudoilla+on+kaunista+kun+on+paljon+kynttilöitä+palamassa.
24.10.2019 14:04
Jokainen+tavallaan.+Itsekin+ajattelen+ja+puhun+aika+vaikeaselkoisesti.+Olen+tottunut+siihen,+muut+eivät+niinkään+:)+
Älykkönä+itseään+pitäviä+on,+eipä+silti+että+muut+olisivat+aina+samaa+mieltä.+En+ole+viisaammille+yhtään+kateellinen.+Olen+lukenut+jostain+että+älykkäimmät+ihmiset+tekevät+eniten+itsemurhia+kun+tajuavat+kaiken+turhuuden+paremmin+kuin+tyhmemmät.
24.10.2019 13:57
Kärsin+kovista+vatsakivuista+jo+parikymppisenä.+
Niin+nuorella+on+sappikivet+harvinaisia+joten+lääkärit+eivät+laittaneet+tutkimuksiin.+Eivät+ottaneet+vakavasti+kunnes+sappirakko+tulehtui+ja+nousi+todella+korkea+kuume.+
Silloin+eräs+lääkäri+epäili+sappikiviä+ja+laittoi+kuvaukseen.+Kivet+todettiin+ja+pääsin+leikkausjonoon.+
Leikkauksessa+löytyi+yksi+iso+kivi,+se+on+vieläkin+tallessa,+vähän+pienempi+kuin+kananmuna.+Sanoivat+sellaista+kolestrolikiveksi.
23.10.2019 16:00
150 / 159