Vapaa kuvaus

Kaveri toi nätin kukan. Toivottavasti kestää kaua nmaljakossa.

Aloituksia

48

Kommenttia

3058

1. Olen kuntoillut joka päivä 45-minuuttia, ensin kuntopyörällä sitten on kaikenlaisia vempaimia ja puntteja.
    En ole sen kiinteämpi, mutta huomaan sen että veri kiertää päässäkin paremmin kuntoilun jälkeen.
    Olen ajatellut vähentää kuntoilua joka toinen päivä saa riittää. Polkupyörällä en vieläkään uskalla ajaa kun tasapaino ei ole entisen lainen akillesjänteen katkeamisen takia.
    Moni luulee että akillesjänne katkesi kompuroidessa, ei mennyt niin, talutin pyörää varastosta ja yhtäkkiä vihlaisi. Epäilen että paljasjakakengät eivät sopineet minulle.
  2. Meillä on ollut vaähän harmia ja enemmän huvia kissojen kanssa.
    Kuulin mökin vintiltä hirveää parkumista ja kolinaa, Naapurin kissa oli mennyt kissanluukusta sisään ja vinttiin kun oli vapaa pääsy. Kissani vihaa lajitovereitaan joten puolusti kiivaasti reviiriään.
    En silloin vielä tiennyt kenen kissa oli, laitoin nettiin ilmoituksen niin samana päivännä selvisi tämän olevan naapurin kissa.
    Minä erakkona en tietenkään tunne naapureita. Nyt ollaan oltu kissan takia yhteydessä monesti ja kerrottu muistakin mökin lähipiirin historiasta.
    Oikein mukava ihminen, kuten moni muukin kun tutustuu lähemmin.
    Kun pohjimmiltaan pidän ihmisistä niin kai he sen vaistoavat.
    Raskaat ruuhkavuodet, pitkä omaishoito sai kaipaamaan omaa tilaa ja aikaa.
    Alkuun olin ihan mustasukkainen vapaa-ajastani, kaikki muu kuin yksin olo tuntui tuhlaukselta.
    Vieläkin viihdyn vaikka viikon näkemättä muita kuin kissani, ehkä pidempäänkin mutta kaveri käy vapaillaan ja on käytävä kaupassa.
    Meillä on hyvä ystävyys ja luottamus.
    Molemmille sopii että nähdään viikonloppuisin ja kesällä pidempään.
    Olemme tärkeitä ihmisiä toisillemme vaikka toistemme reviiriä kunnioitamme. Olemme saman luonteisia joten ymmärretään toisiamme.
    Jos kaveri ei kävisi niin saattaisin ehkä käydä enemmän ihmisten ilmoilla.
    Tytär asuu ruuhkasuomessa, ollaan yhteydessä päivittäin, välit on lämpimät hänen ja perheensä kanssa.
    Nyt vasta huomasin kun luin sepustustani, kirjoitan koko ajan itsestäni.
    Kai sitä haluaa kertoa itsestään täällä palstalla kun en juuri muuten keskustele. On mukavia kirjoittajia, ihan kuin olisi ystävä kenelle jutella.
    Mutta eikö nojatuoli olekin tarkoitettu keskusteluun ikätovereiden ja nuorempienkin kanssa.
    Taas oli kissa karannut, naapuri näkyy ajelevan. Pitää sanoa että ei minua haittaa yhtään vaikka kissamme onkin eri mieltä.
  3. Ehkäpä niin....
  4. Akillesjänne katkesi, on ollut pitkä ja vaikea toipuminen. Ei vieläkään kuin alussa, tai sitten lopussa?'
    Selkä minullkain vihoittelee, se vaikuttaa myös jalkoihin, vaikka lääkäreillä on vaikeaa ajatella että kaikki vaikuttaa kaikkeen. Selitäpä se heille, turhaa....