Vapaa kuvaus

Tämän kesän kukkasia.

Aloituksia

48

Kommenttia

3130

1. Mitä vielä toivon?
    Rauhallista elämää ja terveyttä. Toivon että ei tule sotia eikä muita mullistuksia jälkikasvun takia.
    Tiedän että on vähän aikaa jäljellä, mutta en mieti sitä.
    Jouduin luopumaan lapsestani syövän takia, kukaan ei tiedä paljonko aikaa vielä on.
    En paljon mieti menneitä, virheitä ei voi enää saada tekemättömiksi, voi tietysti yrittää korjta mitä pystyy korjaamaan.
    Talvi on tulossa, joskus mietin montako vuodenaikojen vaihtelua vielä näen.
  2. Ukkonen tuli melkein päälle. Mökillä vähän pelottaa, nyt meni ohi mutta mustia pilviä näkyy joka puolella.
    Sadetta ollan kaivattu, täällä ei ole satanut yhtään pitkään aikaan, en edes muista milloin viimeksi, nyt tuli jonkin verran vettä.
    Huomenna olisisi syntymäpäivä, mitäpä noista välivuosista, vasta 81-vuotta tulee mittariin.
    Mietin olenko vanhus, ainakin ikäni puolesta olen, ei se minua haittaa jos kutsutaan vanhukseksi.
    Vitsailtiin kaverin kanssa, hän sanoi että en ole hänen mielestään vanhus, kysyin koska sitten olen. Hän sanoi että sitten kun rupeat vanhukseksi.
    Kunpa asiat menisikin noin, kunto ja terveys eivät ole omissa käsissä määrättävissä.
    Ei ole pitkä aika kun tarvitsin pyörätuolia akillesjänteen katkeamisen takia.
    Antoi vähän esimakua siitä että terveys ei ole itsestään selvyys.
    Käytiin asuntoautolla Etelä-Pohjanmaalla, kissa ei tykännyt autokyydistä vaikka luulin sen sopeutuvan paremmin asuntoautoon, oli pakko panna koppaansa kun hyppi kuskin päälle.
    Ei siellä ole enää oman sukupolveni väkeä elossa tai ovat muuttaneet pois.
    Synnyinkotia kävin katsomassa ja haudoilla. Kuuma oli sielläkin.
    Kaalista oli jossain puhetta, tykkään kovasti kaalikääryleistä mutta ovat isotöisiä. Kaalilaatikkoa teen aika usein, on hyvää puolukkahillon kanssa.
    Ennen tykkäsin kaalikeitostakin mutta jostain syystä ei nykyisin maistu samalta kuin ennen.
    Sanoin että en ole tavattavissa syntymäpäivänäni, jotenkin olen tullut laiskaksi ja vieläkin erakommaksi.