Vapaa kuvaus

Opin kuusikulmiot isoäidin neliöiden sukulaiset. Tällainen villatakki tuli. On jämälangoista joten värikkyyttä piisaa.

Aloituksia

48

Kommenttia

3203

1. En viitsi enää alkaa opiskelemaan autonkorjausta, selkä ei siedä rasakaita töitä joita tein paljon omaishoidon aikana.
    Mutta kokkailu ja siivous sujuu vielä joten kuten, joten teen niitä ja kaveri mitä paremminosaa.
  2. On minunkin mökillä mikro, jääkaappi, pakastin, sähkö- ja puulämmitys. Kaikki muu paitsi ei suihkua, mutta on sauna ja kylmä vesi tulee sisään. Saunassa voi lämmittää vettä halutessaan, siksi en ole hommannut vedenlämmitintä.
    Jos haluan suhkuun niin kymmenen minuutin ajomatkan päässä on asunto missä on kaikki mukavuudet.
    Ajattelin hommata suihkun ja lämpimän veden mutta se on jäänyt kun olen pärjännyt näinkin.
    Näillä kymmenillä en enää ala remontteihin. Tehköön jälkikasvu sitten jos haluavat.
    Nämä asunnot eivät ole mitään kalliita, mökki on vaatimaton ja kolmioni ei mene kaupaksi edes halvalla. Meidän kulmilla asunnot eivat tee kauppaansa. Mutta ei ole minun murheeni, olen tyytyväinen näin.
    En ota mökkiä työleirinä. En vain tee mitään jos en jaksa.
    Kaveri kantaa puita sisään käydessään vaikka voisin vielä tehdä sen itsekin.
    Olen onnekas että hän on niin huolehtivainen, tänäänkin kaupassa otti heti kassit kantaakseen ja osti osan tavaroista vaikka sanoin että ei tarvitse.
    Meillä on hyvä kumppanuus ja luottamus. Hän asuu kauempana mutta tulee aina viikonloppuisin. On vielä töissä.
    Moni voisi ihmetellä kumppanuuttamme, se on vain luottamusta ja yhdessä viihtymistä. Hän tykkää käydä minun ja kissan luona, se on hyvä asia meille ja varmaan hänellekin.