Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
liekko
profiilit
liekko
liekko
Vapaa kuvaus
Kaveri toi nätin kukan. Toivottavasti kestää kaua nmaljakossa.
Aloituksia
47
Kommenttia
3028
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Toivon että jatkat Hilla.
Viime aikoina olen käynyt harvoin kun en viitsi kirjoitaa puhelimella.
Avaan sivut aina kun otan läppärin käyttöön.
Akillesjänne on parantunut sen verran että voin kävellä lyhyitä matkoja.
Mikä lie kun jalka herättää joka yö kolmelta, on kipua. Onneksi sentään nukahdan noin yhdentoista aikaan illalla aika hyvin.
Ollaan kissan kanssa oltu mökillä jo muutama viikko. Mikäpä täällä on ollessa.
Huomenna fysioterapeutille, katsovat kuinka olen jalan kanssa edeistynyt.
En juuri välitä juhlapyhistä. Eläkeläisellä on kaikki päivät melkein samanlaisia.
Aurinkoisia kevätpäiviä kaikille <3
21.04.2025 18:07
Älä aloittaja kysele joutavia.
Ihan kuin ei olisi ollut seksiä ennen sinun tultuasi siihen ikään.
Kai tiedät että ihmiset ja muut nisäkkäät loppuisivat ilman seksiä.
Seksiä harrastettiin siksi että se oli haluttavaa, luonto kutsui, kuten toivottavasti vieläkin.
Lue jotain vanhoja kirjoja tai historiaa, seksi on niin mahtava voima että aina ei voinut vastustaa kiusausta.
Seksi on oikeastaan elämämme tarkoitus, että lisäännymme.
Näenhän kissastani, sitä luonto kutsuu. Olosuhteista viis. Paitsi nyt, kun käytiin eäinlääkärillä.
E-pilleri ja muut hyvät kierukat... on vapauttaneet harrastamaan seksiä ilman raskauden pelkoa. Mutta turha luulla että raskauden pelkokaan aina kävi ehkäisystä kun luonto kutsui.
19.04.2025 21:18
Näkee että aihe kiinnostaa minua.
Johtuu lapsuuden kovistakin kokemuksista uskonnon takia.
Katselen ja kuuntelen usein You Tubesta asiaa koskevia esityksiä. Tässä on yksi hyvin monien joukosta.
https://www.youtube.com/watch?v=EwFgGm8PpQw&t=530s
19.04.2025 19:32
Olen kirjoittanut tähän aiheeseen kolme vuotta sitten. Ei paljon ole ajatuskanta muuttunut. Poikamme kuoleman jälkeen toivoin, ja toivon vieläkin että joskus nähdään. Suru tekee sen.
Tässä on kolme vuotta sitten kirjoittamani.
"Sieluni on paljon hitaampi kuin nuorena.
Olen ajatellut niin, kun olen saanut elään työntäyteisen ja vaikeuksien keskellä hyvänkin elämän niin nyt elän just kuten sieluni halajaa.
Teen pakolliset kotihommat, paljon olisi tekemättömiä töitä, mutta ei ne lopu ikinä.
On paljon sellaista mitä emme ymmärrä tai tiedä.
Siksi ei kannata olla kovin jyrkkä ja tietäväinen missään asiassa.
Kun rakas ihminen kuolee, saa lohtua siitä että voisi vielä nähdä jossain....
Mutta tuonpuoleisessa saattaa olla myös sellaisia joita ei välittäisi nähdä? Kyllä heillä on samat oikeudet kun minullakin.
En ajattele uskonko sieluun tai kuoleman jälkeiseen elämään.
En ainakaan helvettiin soisi kenenkään uskovan."
19.04.2025 18:42
Syke oli alkuun ihan katsottava, saattaisi olla vieläkin mutta en vain jaksa enää.
Salkkareita olen yrittänyt katsoa useampaan otteeseen mutta en vain pysty katsomaan edes yhtä jaksoa kokonaan. En edes siksi että siinä on livenäkin tuttu näyttelijä.
Sohvapreunat eivät myöskään ole minua varten.
Avaan yleensä telkkarin uutisten aikaan, sitten A-studio. Lyön vetoa itseni kanssa, mikä on juontajan eka sana, nyt on ollut Trump, Putin, tai Ukrainan sota. Haluaisin että kotimaista asiaa tulisi enemmän.
Jos tulee hyvä elokuva voin katsoa mikäli ei ala nukuttamaan.
19.04.2025 17:48
Sielusta en tiedä. Mutta koska tulee tietoisuus?
Ja jatkuuko se kuoleman jälkeen jotenkin.
Tiedän että olen olemassa, kun lamppu sammuu ja nukun ikiuneen niin kiinnostaa lähteekö tietoitoisuus saman tien. Kukaan ei ole tullut todistettavasti kertomaan onko enää mitään.
En halua olla epäkunnioittava, mutta ihmen oudon tavan on Jumala antanut syntiemme sovittamiseen. Uskon että kaikkivaltias ei näin hankalaan asiaan ryhdy.
Jumala voi olla niin suurta että me emme tule sitä ikinä ymmärtämään. Sen tajuaa jo siitä kun miettii avaruutta, me emme siitäkään tiedä kuin pienen murto-osan.
Ihmisillä on käsitys omasta tärkeydestään maailmankaikeudessa. Syntikin on vain sana, väärät pahat teot ovat tuomittavia jo lain silmissä.
En ole tehnyt syntiä, mutta monesti sellaista jota kadun.
19.04.2025 17:07
Tietoisuus, häviääkö se kuollessa?
Milloin lapsi saa tietoisuuden?
Ei ainakaan hedelmöityksen hetkellä.
19.04.2025 16:26
Aamulla herätessä räpyttelin silmiäni, onko talvi tullut takaisin, lunta on tullut paljon, ihan kuin talvikeli.
11.04.2025 12:50
Muistan juhannustanssit tanssilavalla.
Tapasin tulevan mieheni. Istuttiin penkillä järven rannalla ja kokko paloi jonkin matkan päässä. Olin ihastunut hänen komeaan ulkonäköönsä. Olin 15v. hän oli vanhempi.
Tyyntä ja myrskyä oli, nyt olen leski 12-vuotta kestäneen omaishoidon jälkeen.
06.04.2025 20:56
Muistele tätä, on sinullakin varmaan ollut tuollaisia hetkiä.
https://www.youtube.com/watch?v=yHGuHnBhZHk
06.04.2025 20:05
Istun netissä ikkunan äärellä. Puita näkyy niin paljon että en jaksa laskea.
Leppiä, Kuusia, Koivuja, useampi Pihlaja ja kaikenlaisia pensaita jotka eivät ole vielä vihertäneet joten en muista nimeä.
06.04.2025 19:39
En ole perehtynyt eheytyshoitoihin. Mutta mielestäni sellainen joka itse haluaa tuollaista hoitoa voi sitä saada. Mutta ympäristön painostus ja muu pilkka ei saa olla syynä.
Ihmsten pitää voida elää normaalia elämää suuntautumisesta huolimatta.
06.04.2025 19:29
Olen huono lukemaan kommentteja.
Liian hätäinen.
Mutta kerron vain miltä itsestäni on tuntunut tulla 80-vuotiaaksi.
Suurin osa on kuten ennenkin, osa katsoo että ei kannata noteerata, paitsi kohteliaisuudesta.
Mutta voin kertoa, ikä on tuonut sen, en välitä tippaakaan mitä ajattelevat.
29.03.2025 18:24
Ymmärrän aloittajaa vaikka täytin vasta Elokuussa 80v.
Joskus tuntuu, kun ikä alkaa kahdeksikolla niin vajotaan joidenkin mielestä lapsen asteelle.
Mutta olen vielä sen verran älyissäni ja voimissani että osaan mitätöidä tuollaiset mielipiteet.
Toivottavasti kauan. Elämän kokemuskaan ei ole vähäteltävä asia.
29.03.2025 17:25
Enlukenut eteenpäin. Nyt ymmärrän paremmin syyn.
27.03.2025 09:28
Nyt meni kunnioitus pertikkiä kohtaan. Ei ole minkäänlaista puolustusta eläinrääkkäyksen suorittamiseen.
27.03.2025 09:27
Eläkeläinen saa nukkua tai valvoa silloin kun itsestä tuntuu hyvältä.
24.03.2025 19:52
En ole tavannut, mutta minuun on vaikuttanut Patrick Swayze.
Hän oli tanssija näyttelijä, naimisissa suomalaissyntyisen Lisa Niemen kanssa.
En kyllästy katsomaan netistä hänen tanssimistaan.
Hän kuoli päälle viisikymppisenä haimasyöpään.
24.03.2025 17:12
Moni asia on muuttunut elämäni aikana. Enimmäkseen parempaan suuntaan.
Nyt elän elämäni parasta aikaa, kunhan terveyttä olisi sen verran että pärjää.
Nykysin en juuri muutoksia huomaa, elän tyytyväisenä omassa pienessä kuplassani enimmäkseen.
Nykyistä elämääni olisin nuorempana pitänyt pitkästyttävänä.
En enää pitkästy, olen löytänyt oman tapani elää 80+ ikäisenä.
Tulen silti hyvin toimeen ihmisten kanssa, tykkään ihmisistä vaikka viihdynkin enemmän yksin. Aika ristiriitaista mutta näin se on.
23.03.2025 18:29
Olen saanut jumppa ja kuntoutusohjeita. Ei jalka vieläkään ole läheskään kunnossa, mutta pystyn kuitenkin kävelemään. Väsyy ja kipeytyy nopeasti että ei pitkät kävelyt tule kysymykseen.
23.03.2025 17:00
2 / 152