Vapaa kuvaus

Tuli joskus käytyä Brasiliassakin. Oli liian kuuma, paikka oli vähän päiväntasajan alapuolella.

Aloituksia

48

Kommenttia

3177

1. Otan noin kerran vuodessa lievän permanentin, hiukseni ovat jäykät ja paksut. On helpommat laittaa mieleiseksi.
    Peruukkeja minulla on useita, on tullut ostettua vaikka en niitä ole pitänyt.
    Kesällä hiostavat mutta talvella käy karvahatusta?
    Vaikka ikää on 80+ ei hiukseni ole yhtään harventuneet, harmaantuneet kylläkin kun lopetin värjäämisen.
  2. Minusta on tullut äreä mummo. Kaverin kanssa tulee sananharkkaa ihan tyhjästä.
    Hän on aika temperamenttinen myös. Saatetaan huutaa aika kovasti kun kumpikaan ei tunnu saavan ääntään kuuluviin kun toinen huutaa kovemmin.
    Sitten alkaa molempia naurattamaan, kaveri ottaa halaukseen ja sanoo: "anteeksi."
    Viiden minuutin kuluttua asia on unohdettu.
    Samanlainen huumorintaju meitä yhdistää. Sivullinen saattaisi luulla meitä kuunnellessaan että onko nuo ihan ok.
    Toisessa ketjussa puhuttiin omaisuudesta ja asumisesta.
    Minäkin saisin tilanteeni näyttämään oikein hyvältä jos kerron totuuden, mutta totuuden takana on muutakin.
    Asun velattomassa saunallisessa kolmiossa, on mökki ja auto..Eläkekin on kohtalainen.
    Nyt kerron totuuden toisen puolen, Kolmio on velattomassa taloyhtiössä ja ihan siisti, mutta kukaan ei täällä osta asuntoa, hyvä jos ilmaiseksi huolisivat.
    Mökki on vaatimaton mummonmökki, oli tässä uudempikin mökki joka myytiin.
    Autokin on yli kymmen vuotta vanha Pösö.
    En enää säästä, eläke riittää jos ei isompia osta.
    Aikoinaan sain vähän säästettyä, on hyvä olla jonkilainen puskuri jos tulee isompia hankintoja.
    Siitä olen vähän ylpeä että sain 80-vuotta täytettyäni vielä ajaoikeuden viideksi vuodeksi. Ja autokin tuli katsastettua.
    Pitää lopettaa tämä ripittäytyminen. Mistä ihmeestä nyt tuulee?
    Luulisin että johtuu siitä kun lueskelin noita ketjuja, mietin minäkin että mitähän kehumista minulla olisi, monen mielestä ei mitään, joidenkin mielestä on.
    Siksi kerroin riitelystä kun ihmettelen eikä kukaan muu 80+ koskaan riitele muualla kuin näillä palstoilla.
    Pitää lähettää äkkiä että en tule katumapäälle.
  3. Minulle tuli hiki jo lukiessa.
    Nukuin puoli kymmeneen. Sitten vielä makalin ja kuuntelin äänikirjaa.
    Kissalle ruokaa.
    Keitin pikakahvin ja tein voileivän, lisäksi kaksi siivua vehnäpaahtoleipää omatekoisen Aprikoosihillon kanssa.
    Mietin pitkään tiskaisinko vai virkkaisinko muutaman isoäidin neliön. Aloin virkkaamaan ja virkkasinkin ison neliön josta tein kirjekuoren muotoisen pienen laukun. Tuli muuten nätti.
    Viikonloppuna paistoin kirjolohta, lopuista tein keiton.
    Sitten kutoilim 45-minuuttia, helteillä en kuntoillut yhtään, hyvä että jaksoin olla.
    Välillä vain makailen ja kuuntelen äänikirjoja.
    Ihmettelin miksi nuorena tykkäsin Angelika kirjoista, otinkin yhden sellaisen kuunneltavaksi, eipä kiinnosta.
    Ulos ei viitsi mennä kun on niin märkää, vähän väliä sataa, välillä sataa vaikka on aurinkoistakin.
    En ole vieläkään uskaltanut ajaa kun kuntopyörällä akillesjänteen katkeamisen jälkeen.
    Ei jalka vieläkään oikein tykkää kävelystä, ajattelin alkaa kävelemään pieniä lenkkejä.
    Muuten olen hyvin tyytyväinen elämääni, mitä rauhallisempaa, sen mukavampaa.
    Ostin halkoja, puun hinta on noussut, kaveri mätti liiteriin viikonloppuna. Lupasi maksaa osan puista, ihan sama.
    Eilen lämmitin niin nyt on 26-astetta mökissä lämmintä, kyllä mummo tarkenee.