Vapaa kuvaus

Keski-ikäinen keskustelija ja sinkkuäiti Länsi-Uudeltamaalta.

Aloituksia

18

Kommenttia

1763

1. Joo,+olen+saanut+historiassa+oikeuden+tehdä+töitä+kovatasoisessa+ja+luovassa++porukassa,+jolla+oli+maailman+luokan+kontaktit.+Ja+kun+olin+oman+esimieheni+luottohenkilö+tietyllä+tavalla,+pääsin+muutaman+kerran+mukaan+tutustumaan+hyvin+kovanluokan+tyyppeihin,+Nuo+listat+ja+kontaktit+ei+ole+itse+lisäämiäni+eikä+edes+tarkistamiani.+En+olisi+tiennyt+moisesta+listauksesta,+ellen+olisi+googlannut+nimeäni.+😬+En+itse+laittaisi+omalle+listalle+esimerkiksi+huippuyliopistojen+professoreita+sillä+perusteella,+että+olen+ollut+samoissa+palaverissa+tai+keskustellut+jostain+tutkimusongelman+ratkaisusta,+Ei+noilla+olisi+mitään+hajua+kuka+edes+olen…
  2. Minusta+sekoitat+asioita,+ainakin+naisnäkökulmasta.+Kun+rakastun+muutenkin+ihan+riittävä+lipido+moninkertaistuu+ja+kuherruskuukausi+(vuodet)+on+aikamoista+kanin+elämää.+😆+Tietysti+kun+on+lapsia,+täytyy+se+ottaa+huomioon+ja+ihan+samalla+lailla+ei+voi+olla+koko+päivää+sängyssä+kuin+nuorena+(ellei+sitten+ole+lapsivapaata).+Alan+käydä+kierroksilla+jo+kun+tunteet+alkaa+herätä.+Kun+sitten+pääsen+parisuhteeseen+ja+olen+rakastunut,+en+koe+tarvetta+flirttailla+muiden+miesten+kanssa+enkä+ajattele+seksiä+muiden+kanssa+edes+vaihtoehtona+tai+edes+fantasiana.+Tila+pysyy+helposti+vuosia,+kun+parisuhde+toimii+ja+perustarpeet+on+pitkällä+aikajänteellä+täytettynä.+Pisimmillään+parisuhteeni+on+kestänyt+9.5v+(seksiä+oli+loppuun+asti,+eli+sen+pidemmälle+ei+ole+kokemusta)+ja+yksi+haluton+mies+löytyy+historiasta+(3v+selibaatti+uskollisena+ja+tuloksettomat+keskusteluyritykset+ennen+kuin+lähdin).+Ironista+on,+että+elämäni+pisin+selibaatti+on+parisuhteesta.+🙄+Jos++parisuhde+ajautuu++’lopun+alku’-tilaan,+alan+helposti+vastata+flirttiin.+Jos+miestä+ei+kiinnosta+seksi+(aika+harva),+ja+elän+pitkä+aikaisessa+selibaatissa,+alkaa+väkisinkin+ajattelemaan+muita.+Se+johtuu+vajeesta,+mitä+torjuva+tai+henkisesti+poissaoleva+puoliso+teettää.+Lapsien+syntyessä+miehen+testosteronitasot+hieman+laskee+ja+oksitosiini+saattaa+nousta,+ainakin+muistelisin+näin+(en+jaksa+tarkistaa).+Tämä+auttaa+huolehtimaan+perheestä+ja+kiintymään+pitkäjännitteisesti.+Silti+en+ymmärrä+miksi+isäksi+ja+äidiksi+tuleminen+pitäisi+tarkoittaa,+että+mies+ja+nainen+siirretään+sivuun+eikä+olla+enää+puolisoita?+Jos+puolisoiden+välillä+säilyy+jännite,+läheisyys+ja+seksuaalisuus+saa+kukkia,+veikkaan+että+kotona+on+myös+onnellisempi+isä+ja+äiti,+jotka+jaksavat+arkea+paremmin+ja+myös+läheisyys+auttaa+pysymään+empaattisena+ja+tunneyhteys+säilyy+vahvana,+eikä+kiukuta+niin+paljon,+😁
  3. Veikkaan+samaa.
  4. En+tiennyt,+että+sinulla+on+lapsi(a).+Jotenkin+olen+pitänyt+sinua+lapsettomana+milleniaanina.+Ehkä+johtuu+nimimerkistäni?+Mielikuvat+on+hassuja,+vaikka+tiedostaa+ettei+mielikuva+ole+totuus.+Irl+on+totuus.+Saanko+kysyä+oletko+edes+milleniaali+vai+keski-ikäinen+myös?+Lapsista+saa+toisenlaista+vaurautta+elämäänsä,+rakkautta.+Sivutuotteena+väkisinkin+kasvaa+henkisesti,+arvomaailma+kirkastuu+ja+joskus+myös+itsehillintä.+😁+Ei+niitä+vaihtaisi+pois+vaikka+600te+omakotitaloon,+vaikka+kuulemma+joskus+HS+oli+laskelma,+että+yksi+lapsi+maksaa+kuluina+200te+18v+mennessä.Silti,+vaikka+lapsiin+saa+laitettua+rahaa+ihan+niin+paljon+kuin+haluaa+(onneksi+nuo+ei+välitä+merkkivaatteista,+kalliista+puhelimista+tai+eivät+halua+ratsastaa,+golfata+tai+ajaa+karting),+silti+maalaisjärki+ja+kohtuus+on+terve+kaveri.+Sinänsä+tulen+hyvin+toimeen+ja+olen+pääasiassa+tienannut+enemmän+kuin+puolisot,+enkä+edes+tarvitse+elättäjää.+Minulla+ja+lapsilla+on+jo+kaikki+mitä+tarvitsemme+keskiluokkaiseen+elämään.+On+pahoillani+heidän+puolesta+kenellä+elämä+on+mennyt+huonosti,+päihteet+ja+syrjäytyminen+on+sotkenut+kuviot.+Jos+sain+päättää,+itse+laittaisin+paljon+paljon+enemmän+rahaa+yhteiskunnassa+nuorisopsykiatriaan+ja+koulujen+hyvinvointihankkeisiin,+ilmaiseen+harrastustoimintaan+ja+nepsy+lasten/nuorten+tukemiseen.+Se+rahan+järkevä+käyttö,+pelastaisi+monta+ATM-kohtalolta.+Itsellä+on+ollut+kollegoina+muutamia+umpi-asperger+ja+kun+ympäristö+joustaa+heille+sopivaksi,+saa+työnantaja+supersitoutuneen+osaajan.+Yhteiskunnan+pitäisi+löytää+jokaiselle+sopiva+rooli,+missä+voi+omalla+tasolla+loistaa+ja+maksaa+takaisin+kuluttamiaan+verorahoja.
  5. Ei+mörkö+ole+jännä+vain+pelottava.+Mutta+pelko+ei+johdu+siitä,+etä+mörkö+olisi+paha+tai+tuhma,+vaan+mörkö+ei+vaan+uskalla+tulla+tulla+muiden+luo+kun+itsekin+pelkää+ja+siksi+murisee.+Mörkö+on+itseasiassa+kiltti+ja+sisältä+lämmin,+kunhan+häneen+tutustuu+rauhassa,+todennäköisesti.+Palstamaineella+ei+ole+väliä,+😂+Olenhan+jo+kurppa,+huono+nainen,+väijynyt+varomattomia+ATM,+jotta+voisin+takavarikoida+heidän+peruspäivärahat+lasteni+elättämiseen+(palkkani+ei+ilmeiseti+riitä)+ja+varmasti+olen+jo+valmiiksi+jännämiehiin+sortuneiden+kastissa+palstan+ATM-luokituksessa.+Nyt+alkaa+silmät+lupsua+kesken+kirjoittamisen+on+pakko+mennä++nukkumaan.+Kauniita+unia+ja+muumikavereiden+kuvia.+😊