Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Emberizi
profiilit
Emberizi
Emberizi
Vapaa kuvaus
Keski-ikäinen keskustelija ja sinkkuäiti Länsi-Uudeltamaalta.
Aloituksia
18
Kommenttia
1763
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos+osaa+sukeltaa+120cm+syvyyteen,+pyydäpä+kokeilemaan+onnistuuko+käsillään+seisominen+pohjassa,+ja+jos+onnistuu+sitten+istuminen+tai+makaaminen+pohjassa.+Ja+myös+voi+kokeilla+osaako+sukeltaa+jalkojesi+välistä,+jos+seisot+X-asennossa.
02.07.2022 22:06
Joo,+olen+saanut+historiassa+oikeuden+tehdä+töitä+kovatasoisessa+ja+luovassa++porukassa,+jolla+oli+maailman+luokan+kontaktit.+Ja+kun+olin+oman+esimieheni+luottohenkilö+tietyllä+tavalla,+pääsin+muutaman+kerran+mukaan+tutustumaan+hyvin+kovanluokan+tyyppeihin,+
Nuo+listat+ja+kontaktit+ei+ole+itse+lisäämiäni+eikä+edes+tarkistamiani.+En+olisi+tiennyt+moisesta+listauksesta,+ellen+olisi+googlannut+nimeäni.+😬+En+itse+laittaisi+omalle+listalle+esimerkiksi+huippuyliopistojen+professoreita+sillä+perusteella,+että+olen+ollut+samoissa+palaverissa+tai+keskustellut+jostain+tutkimusongelman+ratkaisusta,+Ei+noilla+olisi+mitään+hajua+kuka+edes+olen…
02.07.2022 21:34
Toinen+nimi+on+yleinen,+mutta+löytyy+yhdellä+klikkauksella+netistä,+joten+sen+ilmoittamien+tekisi+minut+tunnistettavammaksi.+
Katsoinpa+sitten+mitä+itsestäni+löytyy+Googlella.+Työtä+löytyy+sivu+tolkulla+ja+yksi+ikivanha+harrastustulos.+Se+mikä+on+kammottavaa,+on+oman+alan+hakukoneet…+Siltä+löytyy+nimelläni+listat+minkä+alan+”osaaja”+olen+🙄🙄🙄🙄+Arvio+ei+vaan+mennyt+putkeen,+mutta+sinne+päin…+lähinnä+on+lista+niiden+ihmisten+osaamisesta,+joiden+kanssa+on+tehnyt+töitä.+😄+Yksi+hakukone+antaa+työsähköpostini+melkein+täydellisessä+versiossa+(osa+peitetty).+😬+Ja+sitten+löytyy+julmetun+pitkä+lista+”kontakteistani”+maailmalla.+😬🙄😬🙄😬+Vakuuttava+lista+nimiä,+paitsi+vain+pienen+osan+kanssa+olen+edes+keskustellut.+Ihan+älytöntä.+Ei+noita+ole+ennen+ollut.,+Tiedän+kyllä+mistä+tuo+lisäys+johtuu+varmaan,+nimeni+löytyy+neljästä+maailman+top100-rankatun+tiedelehden+artikkelista…+(vaikken+ole+akateemisessa+maailmassa+ollut+vuosiin)+ja+viimeinen+lisäys+ilmeisesti+laskee+minut+johonkin+listauksen+piiriin.+
+Vähän+häiritsevää.+Ei+taida+mennä+ihan+eurooppalaisen+GPRS+mukaan…
02.07.2022 19:40
Minusta+sekoitat+asioita,+ainakin+naisnäkökulmasta.+
Kun+rakastun+muutenkin+ihan+riittävä+lipido+moninkertaistuu+ja+kuherruskuukausi+(vuodet)+on+aikamoista+kanin+elämää.+😆+Tietysti+kun+on+lapsia,+täytyy+se+ottaa+huomioon+ja+ihan+samalla+lailla+ei+voi+olla+koko+päivää+sängyssä+kuin+nuorena+(ellei+sitten+ole+lapsivapaata).+Alan+käydä+kierroksilla+jo+kun+tunteet+alkaa+herätä.+
Kun+sitten+pääsen+parisuhteeseen+ja+olen+rakastunut,+en+koe+tarvetta+flirttailla+muiden+miesten+kanssa+enkä+ajattele+seksiä+muiden+kanssa+edes+vaihtoehtona+tai+edes+fantasiana.+Tila+pysyy+helposti+vuosia,+kun+parisuhde+toimii+ja+perustarpeet+on+pitkällä+aikajänteellä+täytettynä.+Pisimmillään+parisuhteeni+on+kestänyt+9.5v+(seksiä+oli+loppuun+asti,+eli+sen+pidemmälle+ei+ole+kokemusta)+ja+yksi+haluton+mies+löytyy+historiasta+(3v+selibaatti+uskollisena+ja+tuloksettomat+keskusteluyritykset+ennen+kuin+lähdin).+Ironista+on,+että+elämäni+pisin+selibaatti+on+parisuhteesta.+🙄+
Jos++parisuhde+ajautuu++’lopun+alku’-tilaan,+alan+helposti+vastata+flirttiin.+Jos+miestä+ei+kiinnosta+seksi+(aika+harva),+ja+elän+pitkä+aikaisessa+selibaatissa,+alkaa+väkisinkin+ajattelemaan+muita.+Se+johtuu+vajeesta,+mitä+torjuva+tai+henkisesti+poissaoleva+puoliso+teettää.+
Lapsien+syntyessä+miehen+testosteronitasot+hieman+laskee+ja+oksitosiini+saattaa+nousta,+ainakin+muistelisin+näin+(en+jaksa+tarkistaa).+Tämä+auttaa+huolehtimaan+perheestä+ja+kiintymään+pitkäjännitteisesti.+Silti+en+ymmärrä+miksi+isäksi+ja+äidiksi+tuleminen+pitäisi+tarkoittaa,+että+mies+ja+nainen+siirretään+sivuun+eikä+olla+enää+puolisoita?+Jos+puolisoiden+välillä+säilyy+jännite,+läheisyys+ja+seksuaalisuus+saa+kukkia,+veikkaan+että+kotona+on+myös+onnellisempi+isä+ja+äiti,+jotka+jaksavat+arkea+paremmin+ja+myös+läheisyys+auttaa+pysymään+empaattisena+ja+tunneyhteys+säilyy+vahvana,+eikä+kiukuta+niin+paljon,+😁
02.07.2022 17:56
Veikkaan+samaa.
02.07.2022 17:19
Hah+hah,++rikas+leskirouva+siis+hakusessa?+😆+Tuo+ikäkriteeri+voi+olla+vähän+haastava?+Alle+90v+ei+taida+kelvata?+😉+Keskustassahan,+esim.+pikkuhuopalahdessa,+on+muutama+kaupallinen+palvelutalo,+jossa+ainakin+10v+sitten+(kun+omalle+edesmenneelle+mummolle+etsittiin+palvelutaloa)+oli+kuukausimaksut+4-6te/kk.+Uskoisin,+että+hyviä+ehdokkaita+löytyisi+tuonkin+palvelutalon+mummobingosta?+Tosin+luulen,+että+tuon+palvelutalossa+asuvien+omaiset+ovat+osanneet+turvata++mummonsa++raha-asiat+ajoissa,+joten+pitänee+olla+tarkka.+😁+No+huumori+huumorina…+😉+Oma+mummo+päätyi+jostain+kumman+syystä+aikanaan+Espoon+puolelle+yksityiseen+palvelutaloon…
Joo+tosiaan+olin+ajatellut+jostain+syystä+sinut+nuoremmaksi,+mutta+ajatuksiltaan+aikuiseksi.+Luulenpa,+että+jos+palstan+porukka+menisi+samaan+tilaan+ja+sitten+pitäisi+arvata+kuka+on+kukin,+olisi+virhemarginaali+jonkinmoinen.
02.07.2022 17:17
-3kg+on+aika+pieni+määrä+kiloja,+olet+jo+hyvin+lähellä!
02.07.2022 16:53
Parin+hiertävän+ja+käyttämättä+jääneen++urheiluliivin+omatoimi-+ja+nettiostoksen+jälkeen,+marssin+liivikauppaan.+Vaikka+normaalisti+ostan+netistä+(Marlie+Dekkers)+kokoa,+joka+ensimmäisen+kerran+myyjän+valitsema+ja+kokeiltu,+urheiluliivit+ei+toimineet+samalla+koolla+(ovat+usein+hyvin+napakoita).+Merkki+on+eri,+selin+vaikuttaa,+mutta+myyjä+päätyi+ensin+85D+(vaihtoehtoinen+80E)++ja+sitten+vielä+toi+90D+kokoiset+Anita+merkkiset.+Kumpikin+oli+ok,+mutta+jälkimmäinen+oli+tuki+paremmin,+Ei+hierrä+eikä+heilu,+😂+Pystyy+jopa+juoksemaan+ilman,+että+sattuu+tisseihin.😊+En+olisi+itse+osannut+millään+valita+sopivaa+mallia+ja+kokoa.+Itse+käytän+liikettä+Funky+Lady+juuri+asiantuntemuksen+takia,+mutta+eiköhän+noita+liikkeitä+ole+muitakin+joka+kaupungissa.+
Kun+kävin+tuolla+ekaa+kertaa,+muuttui+koko+85C-90C,+kooksi+80E+ja+ekaa+kertaa+oli+rintaliivit,+jotka+ei+hierrä,+paina+eikä+nouse+selässä+ylös,+eikä+tissit+tursua+liiveistä,+jos/kun+eivät+pysy+kohdillaan.+Suosittelen+ainakin+kertakäyntiä+ja+varmaan+osaavat+suositella+rintaa+pienentävät+rintaliivit+kesäajaksi+myös.
02.07.2022 14:21
En+tiennyt,+että+sinulla+on+lapsi(a).+Jotenkin+olen+pitänyt+sinua+lapsettomana+milleniaanina.+Ehkä+johtuu+nimimerkistäni?+Mielikuvat+on+hassuja,+vaikka+tiedostaa+ettei+mielikuva+ole+totuus.+Irl+on+totuus.+Saanko+kysyä+oletko+edes+milleniaali+vai+keski-ikäinen+myös?+
Lapsista+saa+toisenlaista+vaurautta+elämäänsä,+rakkautta.+Sivutuotteena+väkisinkin+kasvaa+henkisesti,+arvomaailma+kirkastuu+ja+joskus+myös+itsehillintä.+😁+Ei+niitä+vaihtaisi+pois+vaikka+600te+omakotitaloon,+vaikka+kuulemma+joskus+HS+oli+laskelma,+että+yksi+lapsi+maksaa+kuluina+200te+18v+mennessä.
Silti,+vaikka+lapsiin+saa+laitettua+rahaa+ihan+niin+paljon+kuin+haluaa+(onneksi+nuo+ei+välitä+merkkivaatteista,+kalliista+puhelimista+tai+eivät+halua+ratsastaa,+golfata+tai+ajaa+karting),+silti+maalaisjärki+ja+kohtuus+on+terve+kaveri.+
Sinänsä+tulen+hyvin+toimeen+ja+olen+pääasiassa+tienannut+enemmän+kuin+puolisot,+enkä+edes+tarvitse+elättäjää.+Minulla+ja+lapsilla+on+jo+kaikki+mitä+tarvitsemme+keskiluokkaiseen+elämään.+
On+pahoillani+heidän+puolesta+kenellä+elämä+on+mennyt+huonosti,+päihteet+ja+syrjäytyminen+on+sotkenut+kuviot.+Jos+sain+päättää,+itse+laittaisin+paljon+paljon+enemmän+rahaa+yhteiskunnassa+nuorisopsykiatriaan+ja+koulujen+hyvinvointihankkeisiin,+ilmaiseen+harrastustoimintaan+ja+nepsy+lasten/nuorten+tukemiseen.+Se+rahan+järkevä+käyttö,+pelastaisi+monta+ATM-kohtalolta.+Itsellä+on+ollut+kollegoina+muutamia+umpi-asperger+ja+kun+ympäristö+joustaa+heille+sopivaksi,+saa+työnantaja+supersitoutuneen+osaajan.+Yhteiskunnan+pitäisi+löytää+jokaiselle+sopiva+rooli,+missä+voi+omalla+tasolla+loistaa+ja+maksaa+takaisin+kuluttamiaan+verorahoja.
02.07.2022 13:53
Näköjään+monen+inhokki+on+oma+herkkuja.+Sienet,+chili+(man),+kaali+(kohtuudella),+hernekeitto,+maksa+(kohtuudella),+kieli,+äyriäiset,+medium+liha+ja+kaloista,+sillistä+ja+mädistä+pidän,+vaikken+niitä+3+vikaa+saisi+enää+syödä.+
Muutenkin+tykkään+kokeilla+kaikkea+erilaista,+jos+tulee+mahdollisuus+ja+on+niitä+elämässä+ollut+joniin+verran+mm.+olen+syönyt+pikkulintua,+struksia,+hevosta,+sorsaa,+peuraa,+jänistä,+hirveä+(nam),+kengurua,+tuore+tonnikalaa,+nieriää,+simpukoita,+mustekalaa,+hummeria+(nam),+nahkiaisia+(nam),+rapuja+(nam),+etanoita,+heinäsirkkaa,+sammakkoa+++etniset+maut+ja+keittiöt+on+mieleen+esim.+Kimchi.+
Jos+miettisi+kolmen+ruokalajin+suosikkivaihtoehdon,+joko+menisin+Libanonilaiseen+syömään+tai+sitten+kotimainen+suosikkilista+voisi+näyttää+tältä
-+Korvasienikeitto
-+Kanaa+tai+riistalintua+kotimaisilla+uunijuureksilla+tai+vihreällä+parsalla
-+kahvi+ja+yksi+suklaakonvehti
02.07.2022 13:21
En+kyllä+antsaise+asemaa+palstan+merkkihenkilön,+nyt+tuli+”kehu”+väärään+osoitteeseen+🤣+En+ole+ollut+sinkkupalstalla+kuin+ehkä+9kk,+jos+muistan+oikein,+enkä+ole+riittävän+aktiivinen.+Ja+kun+olen+ollut+aikuiselämäni+aikana+83%+parisuhteessa,+lähinnä+pitkissä,+en+pääse+edes+ikisinkuksi.+Itse+asiassa+kyllä+nyt+on+elämäni+pisin+sinkkujakso+3v,+ihan+harkitusti.+Parisuhde+ei+ole+enää+arvo,+mutta+vuorovaikutukseltaan+toimiva,+kunnioittava,+omaan+tahtoon+ja+molemmin+puolisen+rakkauteen+perustuva+taas+on+ISO+arvo.+
Ei+se+CV+ole+kuin+ATMien+päässä,+ja+muutenkin+ihan+kollektiivisessa+käytössä.+Minä+vain+kuulun+siihen+kollektiiviseen+pahojen+kurppien+luokkaan.+😉+En+pahastu,+pitäköön+luokkansa+ja+annetaan+niiden+elää+täällä+palstan+suojassa+(kunhan+eivät+karkaa+oikeaan+elämään).+Sinänsä+tuo+lasten+elättämisen+pelko+on+hyvin+huvittava+piirre,+realiteetit+on+aika+pahasti+kateissa+(ainakin+verrattuna+omaan+elinympäristöön,+en+sitten+tiedä+onko+elämä+erilaista+vaikka+Kontulassa+tai+pikkukylissä).
02.07.2022 11:32
95D+on+sama+kuppikoko+kuin+90E,+ja+rinnanympäryksellä+96cm+koko+voi+olla+mallista+riippuen+kumpi+vaan.+Nuo+siis+rinnakkaiskoot.+Yleensä+ainakin+hyvissä+malleissa+on+joustovaraa+ympåryksessä,+ja+kumpi+on+parempi+näkee+vain+kokeilemalla+tai+ostamalla+yhdet+ihan+oikeasta+rintaliivikaupasta+myyjän+opastuksella.
02.07.2022 11:13
Olen+hartioista+suhteellisesti+kapea,+eipä+taida+miesten+paidat+auttaa+tai+sitten+hukun+niihin+joka+suuntaan.+😆+Olen+vielä+paljon+lyhyempi+kuin+sinä…
02.07.2022 11:07
Ei+mörkö+ole+jännä+vain+pelottava.+Mutta+pelko+ei+johdu+siitä,+etä+mörkö+olisi+paha+tai+tuhma,+vaan+mörkö+ei+vaan+uskalla+tulla+tulla+muiden+luo+kun+itsekin+pelkää+ja+siksi+murisee.+Mörkö+on+itseasiassa+kiltti+ja+sisältä+lämmin,+kunhan+häneen+tutustuu+rauhassa,+todennäköisesti.+
Palstamaineella+ei+ole+väliä,+😂+Olenhan+jo+kurppa,+huono+nainen,+väijynyt+varomattomia+ATM,+jotta+voisin+takavarikoida+heidän+peruspäivärahat+lasteni+elättämiseen+(palkkani+ei+ilmeiseti+riitä)+ja+varmasti+olen+jo+valmiiksi+jännämiehiin+sortuneiden+kastissa+palstan+ATM-luokituksessa.+
Nyt+alkaa+silmät+lupsua+kesken+kirjoittamisen+on+pakko+mennä++nukkumaan.+Kauniita+unia+ja+muumikavereiden+kuvia.+😊
02.07.2022 01:04
Onkohan+Hemuli+vähän+ADD+ja+ehkä+myös+Asperger?+Veikkaan,+ettei+ymmärrä+naisten+päälle+mitään,+vaan+keskittyy+vain+oleelliseen+eli+kasveihin.+Niihin+kyllä+lukemani+perustella+löytyy+intohimoa,+Omistautuneista+tieteilijöistå+kyllä+pidän+usein,+mutta+Hemulin+kanssa+heräsin+yksin+sängystä+kun+kaveri+vetelis+kaiket+ajat+kukkakedolla,+😉
Mörkö+on+myös+sympaattinen+tavallaan+ja+aika+iso.+Jos+uskaltaa+nähdä+kuoren+alle,+sisällä+voi+löytyä+hyvä+sydän.+
Palsta+haisee+lempinimensä+mukaisesti,+ainakin+välillä.+Siitten+välillä,+onneksi,+haju+neutralisoituu+hyvistä+keskusteluista,+myötäkokemisesta+ja+kanssakulkijan+tukemisesta.
02.07.2022 00:22
No+kyllä+sen+Ano+Muuminkin+pitää+jollain+tavalla+säväyttää+ja+tuntua+riittävän+turvalliselta,+jotta+voisi+aamulla+ajatella+heräävänsä+haalaamassa+Muumin+keskivartaloa+ja++varsinkin+häntää+paijaamasta.+
Itseni+tuntien+muumit,+joilta+löytyy+hatun+sisältä+muutakin+kuin+hiukset+tai+kalju,+ja+jotka+sen+lisäksi+tuoksuvat+oikealle+muumille,+vetoavat+varmimmin.+😁+Nuuskamuikkuinen+huuliharppuineenkin+saattaisi+tuoksua+oikealle,+veikkaan,+tai+ainakin+on+hahmona+kiinnostava.+
Ano+Muumin+haaste+samasta+sängyssä+heräämisessä,+on+että+se+tuoksuu+vain+palstalle.+Tosin+minulla+on+tieteilijänä+oma+teoria,+siis+Muumihypoteesi,+että+palstan+hajun+poistuma+on+suoraan+verrannollinen+etäisyyden+neliöön.+Liekö+totta+vai+hömppää?
01.07.2022 23:57
Miksi+katsot+niitä+lapsellisia+naisia,+jos+ei+kiinnosta?+Jos+olet+vetävä+kunnossa+oleva+mies,+katso+alle+28v+naisia,+heistä+on+puolet+vielä+lapsettomia.+Osalle+nuoremmista+hyvännäköinen+kelpaa,+vaikka+sisus+olisikin+ontto+ja+arvomaailma+kova.
01.07.2022 22:25
Minulla+hartiat+olisi+yleensä+sopiva+pari+kokoa+pienemmässä+paidassa.+😆+Tietysti+kun+on+löytänyt+mallin+joka+sopii,+sitten+niitä+tilaa+useampia+(lempikaupan+paitoja+on+kymmenen+eri+väreissä+ja+eri+hihan+pituudella).
01.07.2022 22:13
Hyvä,+että+korjasit.+Joku+ATM+ei+uskalla+kysyä+itsenään.+Kengän+koko+ennen+lapsia+36,+nyt+usemmiten+38.
01.07.2022 22:00
Joo+ei+ole+toppauksia+tarvinnut.+😂+80E+pienessä+mitassa+on+aivan+liikaa.+🙄+Tiellä+ovat+ja+on+vaikeus+löytää+paitoja,+joissa+hartia+ei+liian+isot+ja+rinnanympärys+ei+kiristä.+
Ja+sitten+on+oma+lukunsa+tissimiehet,+jotka+eivät+saa+katsetta+pysymään+silmissä/kasvoissa,+vaan+huomaat+keskustelussa+katseen+koko+ajan+valahtavat+alemmas.+😣+Härskeimmät+ei+edes+yritä+katsoa+ylös+tai+peittää+tirkistellään.+Onneksi+heitä+ei+usein+tapaa+oikeassa+elämässä.+
Osalla+naisista+on+pienemmät+rinnat+mitä+itse+toivoisivat.+Silloin+topatut+rintaliivit+on+varmaan+parempi+vaihtoehto+kuin+silarit.+Enkä+tiedä+miksi+toppaukset+ketään+miestä+häiritsisi?+Mitä+se+muille+kuuluu+oikeastaan?
01.07.2022 21:49
25 / 89