Rasittavimmat tyypit

Anonyymi

Rasittavia tyyppejä voi olla monenlaisia. Mitkä ovat mielestänne rasittavimpia? Minun mielestäni rasittavimpia ovat oman avioliiton kehuskelijat.

84

702

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos joku kehuu avioliittoaan, niin ajattelen, että lässyn lässyn, mutta en sano suoraan, vaan vastaan vaan: "Joo."

      • Kommentoin tähän, koska en jaksa kelata tuonne loppuun asti.

        Minua on erityisesti korona-aikana ärsyttänyt tämä erilaisten salaliittoteorioiden esittäjät ja tieteellisen tutkitun tiedon kiistäjät.

        Korona-aikana he tietysti vääristelivät tietoa ja esittivät suoranaisia valheita. He kyllä kiistävät samoin myös ilmastonmuutoksen tai ihmisen osuuden siihen, kertovat, kuinka Putin ei hyökännytkään Ukrainaan tai, että 5G on myös salaliitto jne.


    • Anonyymi

      Ole hyvilläsi, jos toisen asiat ovat reilassa. Ei se ole sinulta pois.

    • Suvussa on bisnesmiehiä, joilla on tarve esitellä uusia hankintoja. Pinnallisia tyyppejä vailla syvempää sivistystä.

      • Anonyymi

        Etkö pidä hienoista tavaroista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö pidä hienoista tavaroista?

        Rolex ei ole kaunis kello, vaikka siihen upottaisi timantteja.
        Bisnesmiehillä on tarve korostaa omaa statusta.


      • Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

        Rolex ei ole kaunis kello, vaikka siihen upottaisi timantteja.
        Bisnesmiehillä on tarve korostaa omaa statusta.

        Rolex on myös henkilökohtainen saavutus.

        Jos ihmiskunta tai yksilöt eivät pyrkisi menestymään, niin tokkopa sinäkään söisit muuta kun banaaneja puusta.

        Minä kyllä kunnioitan rahamiesten saavutuksia, ei ne setelit puusta putoa.

        Minusta on ihan oikein että korostaa menestystään. Onhan sekin toki oma valinta mistä tykkää, joku korostaa statustaan vanhallakin autolla, mutta eri lailla.

        Voihan se olla, ettet vaan löydä yhteyttä rahamieheen, mutta minun kokemukseni mukaan juuri he arvostavat esim taidetta, luovuutta ja älykkyyttä keskivertoihmisiä huomattavasti enemmän.

        Jotkut varmaan toki vaan rahantuloa heistäkin.


      • Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

        Rolex ei ole kaunis kello, vaikka siihen upottaisi timantteja.
        Bisnesmiehillä on tarve korostaa omaa statusta.

        Niin ja joo, Rolex ei ole kaunis kello, se on komea kello. Onhan niitä brandejä kalliita myös kevyempityyppisissä kelloissa, satojen tuhansien eurojen kelloja kun huutokauppoja seurailen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rolex on myös henkilökohtainen saavutus.

        Jos ihmiskunta tai yksilöt eivät pyrkisi menestymään, niin tokkopa sinäkään söisit muuta kun banaaneja puusta.

        Minä kyllä kunnioitan rahamiesten saavutuksia, ei ne setelit puusta putoa.

        Minusta on ihan oikein että korostaa menestystään. Onhan sekin toki oma valinta mistä tykkää, joku korostaa statustaan vanhallakin autolla, mutta eri lailla.

        Voihan se olla, ettet vaan löydä yhteyttä rahamieheen, mutta minun kokemukseni mukaan juuri he arvostavat esim taidetta, luovuutta ja älykkyyttä keskivertoihmisiä huomattavasti enemmän.

        Jotkut varmaan toki vaan rahantuloa heistäkin.

        "Voihan se olla, ettet vaan löydä yhteyttä rahamieheen..."

        Se voi olla näin. Minua ei vaan kiinnosta omaisuuden ympärillä pyörivät keskustelut.
        Kun itse ostan jotain luksusta, en mainitse siitä kellekään.
        .........................................................................................................
        "Minusta on ihan oikein että korostaa menestystään..."

        En minä sitä tuomitse, minua vain ärsyttää kapea-alainen keskustelu näiden henkilöiden kanssa.


      • Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

        "Voihan se olla, ettet vaan löydä yhteyttä rahamieheen..."

        Se voi olla näin. Minua ei vaan kiinnosta omaisuuden ympärillä pyörivät keskustelut.
        Kun itse ostan jotain luksusta, en mainitse siitä kellekään.
        .........................................................................................................
        "Minusta on ihan oikein että korostaa menestystään..."

        En minä sitä tuomitse, minua vain ärsyttää kapea-alainen keskustelu näiden henkilöiden kanssa.

        Ymmärrän. Ehkä heidän aivot ovat urautuneet suoritukseen ja tuloksiin ja muu tuntuukin liian vieraalta.

        Itse inhoan seurustelua sukulaisten kanssa, vaikka he ovat ihan kivoja ja älykkäitä, joku siinä vaan puuduttaa niin, että tekee vaan mieli vetää kännit.


      • Anonyymi

        Mikä on Kelapummi sivistys?


      • Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

        Rolex ei ole kaunis kello, vaikka siihen upottaisi timantteja.
        Bisnesmiehillä on tarve korostaa omaa statusta.

        Looseri ei korosta statusta. Hänestä ei ole koskaan ollut mihinkään.
        tyhjän inisijä


    • Anonyymi

      Niin toisaalta järjestys pitäisi olla esimerkiksi. Armeijassa omaan tauluun sai päästellä luvan kanssa myös.

    • Perus pessimistit kyllä syö aika äkkiä kaiken energian. Vali vali valittajat, joilla yleensä on kaikki ihan hyvin ja ok, mutta jostain on vaan aina keksittävä narinaa ja ottaa mielipahaa. Keksimällä keksiä jotain ulistavaa, kun muuten ei ole.

      • Kun ite pruukaa etsiä elämästä positiivisia asioita, ettei vastoinkäymiset ja elämänmurheet olis päällimmäisenä, kun niitä kuitenkin jatkuvasti on jossain määrin. Niin mieluusti karttaa vastakohtiaan.


    • Anonyymi

      Kerran jouduin yhden tyypin takia käymään 4 kertaa kaupassa, kun se aivovammainen aina unohti jotain tarvitsemansa.

      Todella ärsyttävä tyyppi. Lisäksi hän aina sotkee mun kämpässä ja käyttää rahojani.

      • Anonyymi

        sit läimäset omaan otsaasi ja sanot: VOE RÄHMÄ!


    • Anonyymi

      Etsi positiivisia asioita kuten positiivari, älä ole resistori eli negatiivinen.

      Mutta monilla on jotka kesälomilla hyvät termistorit eli lämmöt mökeillään oleskella.

      • Anonyymi

        Mökillä ollaan juu lomalla ja vähän v.tuttaa, kun tässä pätsissä ei voi olla ulkona. Järvelläkin palaisi heti. Aika menee siis sisällä ilmalämpöpumpun viilennyksessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mökillä ollaan juu lomalla ja vähän v.tuttaa, kun tässä pätsissä ei voi olla ulkona. Järvelläkin palaisi heti. Aika menee siis sisällä ilmalämpöpumpun viilennyksessä.

        Määräiset itikat ja helle, mökkielämä paskaa.
        työleiri


    • Anonyymi

      hassu ja ehkä pelottaakin idea: katso mikroskoopilla jotasw hyttyse3n tai hämähäkin jalkaaa

    • Anonyymi

      On aivan hyvcä idea: voi tuijotella mikroskoopilla jotain hämähäkkienkin jalkoja julman näköisiä jos on mikroskooppi.

    • Anonyymi

      Rasittavia myös sellaiset, jotka kuvittelevat, että ihmiset "takertuvat" häneen, vaikka oikeasti ei kukaan takerru.

      • Anonyymi

        Kaikenlaisia kuvittelijoita on. Ihmettelen.


    • Onko ärsytyksen taustalla kateus ja katkeruus? Itselleni on vaikea kuvitella miten jonkun toisen onni ja onnistuminen ärsyttäisi. Enemmänkin se luo uskoa, että onnistuminen ei ole mahdotonta.

      • Anonyymi

        Tuskin se sitä on.

        Itseäni aloituksessa mainitut ei rasita eikä ärsytä. Aiheuttavat lähinnä huvittumista. Näen heidän elämää somessa ja miten he esittävät sen siinä ja näen myös sen todellisuuden. Melkein jokaisen onnellisen pariskunnan suhteen onni somessa ja todellisuudessa poikkea täysin toisistaan.

        Enkä muutenkaan ymmärrä sitä onnen hehkutuksen tarvetta. Elämässä voi tapahtua mitä vaan ja se hetken onni voi muuttua hetkessä pitkäksi onnettomuudeksi. Parempi vaan nauttia hiljaa siitä mitä on ja arvostaa sitä. Eikä minun onneni muutenkaan kenellekään muulle kuin minulle kuulu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin se sitä on.

        Itseäni aloituksessa mainitut ei rasita eikä ärsytä. Aiheuttavat lähinnä huvittumista. Näen heidän elämää somessa ja miten he esittävät sen siinä ja näen myös sen todellisuuden. Melkein jokaisen onnellisen pariskunnan suhteen onni somessa ja todellisuudessa poikkea täysin toisistaan.

        Enkä muutenkaan ymmärrä sitä onnen hehkutuksen tarvetta. Elämässä voi tapahtua mitä vaan ja se hetken onni voi muuttua hetkessä pitkäksi onnettomuudeksi. Parempi vaan nauttia hiljaa siitä mitä on ja arvostaa sitä. Eikä minun onneni muutenkaan kenellekään muulle kuin minulle kuulu.

        Hali.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin se sitä on.

        Itseäni aloituksessa mainitut ei rasita eikä ärsytä. Aiheuttavat lähinnä huvittumista. Näen heidän elämää somessa ja miten he esittävät sen siinä ja näen myös sen todellisuuden. Melkein jokaisen onnellisen pariskunnan suhteen onni somessa ja todellisuudessa poikkea täysin toisistaan.

        Enkä muutenkaan ymmärrä sitä onnen hehkutuksen tarvetta. Elämässä voi tapahtua mitä vaan ja se hetken onni voi muuttua hetkessä pitkäksi onnettomuudeksi. Parempi vaan nauttia hiljaa siitä mitä on ja arvostaa sitä. Eikä minun onneni muutenkaan kenellekään muulle kuin minulle kuulu.

        Myönnän kyllä, että heitä on, joilla hali- ja tehdään yhdessä kivaa-postaukset lisääntyy mitä lähempänä eroa ollaan. En kuitenkaan näe tuota muuna kuin yrityksenä osoittaa itselleen, että vielä yritetään ja toivoa on.

        Vanha luterilais-suomalainen asenne: se kellä on onni, se onnen kätkeköön. Onnesta kertominen on kehumista ja vain tuska ja suru pitää valittaa ääneen.

        Olen eri mieltä perinteen kanssa, vaikka en omia elämääni someen postaakaan. Hyvä tuo hyvää, ja toisen onnesta voi olla onnellinen.


      • Anonyymi

        On, kateus ja katkeruus on ne syyt kun ihmisiä ärsyttää jonkun toisen elämä.
        Ja varsinkin jos joku on onnellinen Niinan on oikein yrkkyä kadehtijalle ja hän voi huonosti.
        Eikö se ole kiva asia jos ihmiset on onnellisia , ja joku sitten vielä sanookin ystävälleen miten onnellinen on eikä tiedä että ns ystävä on kateellinen hänen onnestaan
        Katkeruus ei kaunista ketään , ja kateus on sairaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin se sitä on.

        Itseäni aloituksessa mainitut ei rasita eikä ärsytä. Aiheuttavat lähinnä huvittumista. Näen heidän elämää somessa ja miten he esittävät sen siinä ja näen myös sen todellisuuden. Melkein jokaisen onnellisen pariskunnan suhteen onni somessa ja todellisuudessa poikkea täysin toisistaan.

        Enkä muutenkaan ymmärrä sitä onnen hehkutuksen tarvetta. Elämässä voi tapahtua mitä vaan ja se hetken onni voi muuttua hetkessä pitkäksi onnettomuudeksi. Parempi vaan nauttia hiljaa siitä mitä on ja arvostaa sitä. Eikä minun onneni muutenkaan kenellekään muulle kuin minulle kuulu.

        Ja paras kun ei anna ohjeita miten pitää pitää onni piilossa.
        Nykyisin eräät laittavat postauksia nettiin koko ajan onnestaan ,minua ei häiritse toisten onni, eikä selitä kirjoittavat toisilleen , joten kukintavallaanmikään ei ole väärä tapa kohdata onni


      • Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

        Myönnän kyllä, että heitä on, joilla hali- ja tehdään yhdessä kivaa-postaukset lisääntyy mitä lähempänä eroa ollaan. En kuitenkaan näe tuota muuna kuin yrityksenä osoittaa itselleen, että vielä yritetään ja toivoa on.

        Vanha luterilais-suomalainen asenne: se kellä on onni, se onnen kätkeköön. Onnesta kertominen on kehumista ja vain tuska ja suru pitää valittaa ääneen.

        Olen eri mieltä perinteen kanssa, vaikka en omia elämääni someen postaakaan. Hyvä tuo hyvää, ja toisen onnesta voi olla onnellinen.

        Suomalaisen perinteen mukaan ei kyllä tuskastakaan saa puhua, ei vaikeuksistaan, ei ongelmista. Taitaa mennä vähän paikkakunnittain tai suvuittain mistä on sopiva puhua. Tosin itse kallistuisin puhumaan mistä tahansa, mutta en kenelle tahansa, enkä etenkään miten tahansa.

        Tuon ihmisten oman onnen ilmaisutyyli "miten" onkin ratkaisevassa asemassa meneekö se perille ja millä tavalla. Aloittajaa ärsyttää oman onnen kehuminen. Syyt hänen tunteeseensa löytyy hänestä itsestään, ei noista liitonsa kehujista ollenkaan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kaikki vihreitä ja vasemmistoa kannattavat jotka haluavat yksinapaisen maailman politiikan, totalitarismia ja vihaavat omaa kansaansa.

    • Anonyymi

      Rasittavia ihmisiä on virkaloiset työkkärissä jotka luulee että työttömyys loppuu hakemuksia täyttämällä. Jos työnantaja ilmoittaa vapaasta työpaikasta niin se voi samalla soitella työttömälle ja tarjota töitä.

    • Anonyymi

      Tähänastisen elämäni aikana en ole kuullut kertaakaan yhdenkään ukon kehuneen avioliittoaan, juttu on enemmänkin naisten heiniä. Ukko tekee sitä ja tätä, ei koskaan tekemättä jätä 😁...tai sitten lyödään puukkoa selkään oikein urakalla.

    • Anonyymi

      Ihmiset jotka paasaavat omia asioitaan eivätkä ajattele, että toisellakin voisi olla sanottavaa.

      • Anonyymi

        Olen kuin samaa mieltä…
        Ei jaksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuin samaa mieltä…
        Ei jaksa.

        kuin = niin


    • Anonyymi

      Kokeilen syödä yhden panadol-äpillerin jkoska en ole tyhmä kuin joku teemu-irmeli :D

    • Anonyymi

      Joskus on herännyt kysymys: Mitä pyrkimyksiä on henkilöllä, joka kehuu avioliittoaan tai seurusteluaan ? Mitä ihmettä hän yrittää ?

      • Anonyymi

        Ainakin jos sinkuille näin kehuskelee, niin tavoite on ylentää itseään ja nolata "onnettomia" sinkkuja heidän saamattomuudestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin jos sinkuille näin kehuskelee, niin tavoite on ylentää itseään ja nolata "onnettomia" sinkkuja heidän saamattomuudestaan.

        Heh hee. "Onnettomia" sinkkuja. Monilla sinkuilla on elämä paljon iloisempaa ja onnellisempaa kuin joillakin avioliitossa olevilla / seurustelevilla. Oletan, että seurusteluaan tai avioliittoaan kehuskelevat vain epävarmassa suhteessa olevat, jotka haluavat näyttää toisille, että on "päässyt" avioliittoon tai seurustelusuhteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh hee. "Onnettomia" sinkkuja. Monilla sinkuilla on elämä paljon iloisempaa ja onnellisempaa kuin joillakin avioliitossa olevilla / seurustelevilla. Oletan, että seurusteluaan tai avioliittoaan kehuskelevat vain epävarmassa suhteessa olevat, jotka haluavat näyttää toisille, että on "päässyt" avioliittoon tai seurustelusuhteeseen.

        Joo omat aiemmat kokemukset tuo pahan olon yhä pintaan kun katselee mm. kaupassa tappelevia pareja. Ajattelen omaa nykyistä rauhallista onneani ja ettei aina tarvii pelätä, että on toiselle jollain tapaa väärin.


      • Anonyymi

        Epävarma kuitenkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epävarma kuitenkin?

        Koska toinen ihminenhän ei toisen onnea luo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska toinen ihminenhän ei toisen onnea luo.

        Tuossa on ajatusta. Siis ihminen ei voi elää oma elämäänsä toisen ihmisen kautta. Ihminen vaikuttaa itse omaan onnellisuuteensa. Ei pidä odottaa, että joku toinen tuo onnen.
        On toki hienoa, että on kivoja ystäviä, mutta ei kannata rasittaa ystäviään omituisilla onnenodotuksilla.
        t. Jari


      • Anonyymi

        Ei tarvitse olla mitään pyrkimyksiä, miksi pitäisi olla? Miksi pitäisi miettiä?


      • Anonyymi

        Ei tartte olla mitään pyrkimyksiään ainoastaan spontaani ihminen joka on todella onnellinen ja haluaa jakaa onnensa ns ystävien kanssa


      • Anonyymi

        Olisiko täysin mahdoton ajatus, että joku saattaisi oikeasti olla onnellinen rakkaastaan ja haluaisi jakaa sen ilon muiden kanssa...? 😁

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko täysin mahdoton ajatus, että joku saattaisi oikeasti olla onnellinen rakkaastaan ja haluaisi jakaa sen ilon muiden kanssa...? 😁

        🦄

        No ei, kunhan se ilo on viatonta, vaan kun tuo elämänkokemus viittaa enemmänkin siihen että viisas on hiljaa tuossakin aiheessa ja nauttii aiheesta lähinnä kahdenkeskisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei, kunhan se ilo on viatonta, vaan kun tuo elämänkokemus viittaa enemmänkin siihen että viisas on hiljaa tuossakin aiheessa ja nauttii aiheesta lähinnä kahdenkeskisesti

        Miten rakkaudesta syntyvä ilo voisi olla ei-viatonta?

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten rakkaudesta syntyvä ilo voisi olla ei-viatonta?

        🦄

        Viattomasta on varsin lyhyt matka naiiviuuteen, mutta jos joku rakkaudestaan iloitsee omaan tyyliinsä niin olen viimeisenä sitä kadehtimassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viattomasta on varsin lyhyt matka naiiviuuteen, mutta jos joku rakkaudestaan iloitsee omaan tyyliinsä niin olen viimeisenä sitä kadehtimassa.

        Maailmassa on pahempiakin rikkomuksia kuin olla naiivi. 😂 Naiiviudesta huolehtiminen on niiden hommaa, jotka miettivät julkisivuaan enemmän kuin muiden tai omaa hyvää oloa. 😁

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailmassa on pahempiakin rikkomuksia kuin olla naiivi. 😂 Naiiviudesta huolehtiminen on niiden hommaa, jotka miettivät julkisivuaan enemmän kuin muiden tai omaa hyvää oloa. 😁

        🦄

        Yritän tässä sanoa että naiivia ihmistä voi olla helppo hyväksikäyttää ja vahingoittaa. Ja jos luulet että ulkokultaisuus on meikäläiselle prioriteettina numero 1, niin ei voisi pahemmin pieleen mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän tässä sanoa että naiivia ihmistä voi olla helppo hyväksikäyttää ja vahingoittaa. Ja jos luulet että ulkokultaisuus on meikäläiselle prioriteettina numero 1, niin ei voisi pahemmin pieleen mennä.

        Karma potkaisee hyväksikäyttäjää, ei naiivia.
        💥

        🦄


    • Anonyymi

      Miksi tuollaisesta rasitut? Eikö mielestäsi saa olla tyytyväinen?

      • Anonyymi

        Varmasti saa olla tyytyväinen, mutta ilman omakehua, ilman avioliittonsa mainostamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti saa olla tyytyväinen, mutta ilman omakehua, ilman avioliittonsa mainostamista.

        Niinpä. En minäkään mainosta sitä, että olin aikoinaan oppikoulun pääsykokeissa kymmenen parhaan joukossa.


    • Anonyymi

      yksinäinen on yksi nainen, niimpä.

      • Anonyymi

        Ehkäpä niin, ehkä ei.


    • Itseäni ei erityisemmin rasita, vaan seuraan vain kiinnostuksella, kun en itse osaa tehdä samaa. Varmaan ihan liian vähän tulee kehuttua siippaa tai omaa liittoa, mutta minkäs teet, varsinais-suomalainen mentaliteetti jotenkin estää.

      Somessa on jännä seurata, kun joku oikein hehkuttaa, varsinkin jos tietää, että takana on jotain ihan muuta. Esim. pariskunta, joista toisella on paha alkoholiongelma, ja toisen osapuolen tietää siitä kärsivän. Postaukset menevät aina samaa rataa ja tulevat aina samalla aikataululla. Perjantaina on iloisia, jee, ollaan yhdessä ja viikonloppu alkaa-postaus. Usein öiseen aikaan tulee sitten jommalta kummalta mietelause, jossa vihjataan johonkin sydänsuruihin ja joka poistetaan aamupäivällä. Sitten myöhemmin viikonloppuna alkoholiin menevältä tulee toisen osapuolen ylistämistä, toinen pysyy mykkänä. Sitten loppuillasta on löytynyt sopua sen verran, että tulee taas yhteispostaus. Näistä tulee vähän sama fiilis kuin Depp-Heard-oikeudenkäynnistä. Kiitos tiedoista, mutta en oikeasti haluaisi tietää enempää..:/

      Multa on moni kysynyt, kuka mun mies on, kun sitä ei edes somesta saa bongata. Kun porukka tietää kuitenkin, että olen naimisissa. Mutta hän ei pidä somessa olosta. Ainoastaan pari hassua yhteisselfietä taitaa löytyä. Muuten hän on kuvissa aina selkäpäin tai varjossa, eikä mitenkään merkattuna.

      • Anonyymi

        Naurattaa, hyvin bongattu tietty pariskuntatyyppi :D


      • Anonyymi

        Katos vaan, varjoissa kulkeva kuten minäkin. Some on p*rseestä täydellisesti. Sitten joku valopää taas kysyy että minä sitten täällä teen ja minä vastaan tuovani valoa pimeyteen 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katos vaan, varjoissa kulkeva kuten minäkin. Some on p*rseestä täydellisesti. Sitten joku valopää taas kysyy että minä sitten täällä teen ja minä vastaan tuovani valoa pimeyteen 😁

        En itse ole nykyään niin somekielteinen kuin kumppanini. Mutta huomaan, että somea kannattaa hallita, ettei se ala hallita sua. Kun alkaa tuntua, että on velvollisuus kertoa itsestä tai tekemisistään tai mielipiteistään somessa, otan etäisyyttä. Eipä moni asia kuitenkaan somelle ja sen piirissä oleville kuulu. Ne joiden kuuluu tietää, tietää ilman someakin.

        Tätä paikkaa en laske someksi, koska täällä ollaan anonyymejä. Täältä joku voi saada musta tietoa, jota ei ole somessa ja somesta voi saada tietoa, mitä ei ole täällä. Mutta nekin on molemmat vain pienenpieni sirpale mun elämää. Vain se, minkä haluan näissä paikoissa esille tuoda.


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        En itse ole nykyään niin somekielteinen kuin kumppanini. Mutta huomaan, että somea kannattaa hallita, ettei se ala hallita sua. Kun alkaa tuntua, että on velvollisuus kertoa itsestä tai tekemisistään tai mielipiteistään somessa, otan etäisyyttä. Eipä moni asia kuitenkaan somelle ja sen piirissä oleville kuulu. Ne joiden kuuluu tietää, tietää ilman someakin.

        Tätä paikkaa en laske someksi, koska täällä ollaan anonyymejä. Täältä joku voi saada musta tietoa, jota ei ole somessa ja somesta voi saada tietoa, mitä ei ole täällä. Mutta nekin on molemmat vain pienenpieni sirpale mun elämää. Vain se, minkä haluan näissä paikoissa esille tuoda.

        No tämä on harmaalla alueella tavallaan, sopii muumien jaloitteluun tai pieneen hallittuun höyrähtelyyn


    • Anonyymi

      Miten tämän nyt muotoilisi...uudelleen siis

    • Anonyymi

      Eivät useimmat ole kiinnostuneet toisten henkilöiden avioliitoista.

      • Anonyymi

        Niin, koska omassa avioliitossa tai omassa ystäväpiirissä on jo riittävästi virikkeitä.


    • Vihaan ihmisiä yleensäkin. Rasittavimpia ovat he jotka eivät tajua vihjettä, vaan yrittävät väkisin jutella vaikka huomaavat etten ole kiinnostunut sosialisoimaan heidän kanssaan.

    • Anonyymi

      Huuda mun nimeä

    • Anonyymi

      En sano sitä nimeä

    • Anonyymi

      Rasittavia tyyppejä ovat kaksimielisten vitsien kertojat, syljeskelijät ja ryyppääjät.

    • Anonyymi

      Rasittava on kun kerron jonkun harmin ja odotan että toinen vain kuuntelee, korkeintaan sanoo, no voi harmi, onpa sulle sattunut kurjasti ja kun se toinen alkaakin opettaa miten pitäisi tehdä tai vähätellä tunteitani tai vähätellä sitä asiaa josta olen harmistunut. Vielä pahempi kun alkaa neuvoa miten olisi pitänyt tehdä ettei harmia olisi tullut. Silloin jo tekisi mieli potkaista.

    • Anonyymi

      Jaa, rasittaa ihmiset jotka puhuvat paljon mutta asiaa ei heillä ole ollenkaan, ns turhan länkyttäjät…huoh!

    • Anonyymi

      Oon huomannut, että ne jotka kehuskelevat avioliitollaan tai kovastikin julkituovat rakkauttaan puolisoaan kohtaan, ovat jotenkin epätoivoisia….. Tai miten sen sanois, tilanne siellä idyllissä onkin ihan päinvastainen.

    • Anonyymi

      Minua harvemmin ärsyttää ihmiset. Yksi mistä ärsyynyn (tai suppressoin ärsytyksen niin ettei se näy ulos) kun ihmiset, jotka ärsyyntyy turhasta ja mitättömistä pikkuasioista. Kauhea voimaa syövä vauhkoontuminen ja pikkulapsen kiukuttelu jostain asiasta mihin heidän yleensä ei tarvitsisi pistää mitään huomiota.ä esim. jonkun sivullisen asiat somessa (lukeminen on oma valinta).

    • Anonyymi

      Sanotaan nyt vaikka tämän hetken fiilispohjalta, että ihmiset, joiden mukaan kaikki ovat heille aina "kateellisia" milloin he itse käyttäytyvät ala-arvoisesti milloin keitäkin kohtaan eivätkä kaikki pidä siitä.

      Tulipa tuosta mieleen eräs nimimerkki Johanna Tukijainen, jonka mukaan heidän sisarusparvelleen oltiin aikoinaan (Suomessa, suomalaiset!!1!) "kateellisia", koska he olivat niin paljon edellä aikaansa. No, se aika tuskin on vieläkään koittanut, että heitä ymmärrettäisiin arvostaa *krhm*.... mutta nuo pöhelit varaosanaiset ja kauniisti sanottuna mediapersoonat ilmeisesti elävät toisiaan omassa saippuakuplassaan, missä heille ollaan siis iha taatanan kateellisia. HEH!

    • Anonyymi

      Netissä sellaiset ihmiset ovat rasittavia, jotka kuvittelevat jonkun oman tuttavansa ihan jokaisen viestin taakse. "Kiva" varmaan olisi niiden "tuttavienkin" tietää, miten negatiivisesti ja ala-arvoisesti joku typerys suhtautuu heihin heidän tietämättään.

    • Anonyymi

      Sama kuin tuolla ylempänä, eli hankintojaan esittelevät. No joo, raha ja tavara vaihtavat omistajaa ja onhan se normaalia esitellä viimeisintä leluaan ja yleistää, että jokainen mies on kiinnostunut autoista, kännyköistä, hilavitkuttimista jne. mutta kun itse on aikoja sitten lopettanut tavarakeräilyhaalimiselämäntavan ja tavaroiden perässä juoksemisen, niin se tuntuu itsestäni rasittavalta. - cu-

    • Anonyymi

      Minua rasittaa Besserwisserit, jotka heti keskeyttävät ja alkavat neuvoa. En saa kerrottua juttua loppuun, kun he vievät sen suustani ja tekevät paremmin / tai ovat joskus tehneet.
      En jaksaisi millään kuunnella....

    • Anonyymi

      Rasittavin on alkoholismillaan kehuva mammelinpoika.

    • Personal trainerit...se on niiden työ. 😆

    • Anonyymi

      Kaikkien oma avioliitto on tärkein ei kannata riskeerata katsomalla mitä dissellä on otettavanaan.
      Koirat haukkuu,mutta karavaani kulkee.

    • Anonyymi

      Rasittavimpia ovat sellaiset, jotka ei pidä lupaustaan, jos olet antanut heille rahaa lainaksi ja oletat, että maksavat sovittuna aikana takaisin, niin takaisinmaksua ei kuulu, eivätkä edes lyhennä velkaa maksamalla sitä vaikka osissa takaisin.
      Kyllä silloin tulee hyväksikätetyn tunne, ettei ole tarkoituskaan maksaa velkaa takaisin, vaan pitkittää, kunnes velka kuittaantuu anteeksi annettuna, eikä velkaa ottanut saa pummaajan leimaa, kun on lainanut rahaa, eikä pyytänyt sitä suoraan.
      Jos heille toteasi silloin, kun pyytävät rahaa lainaksi, että en minä lainaa anna, mutta voi antaa muuten rahaa, jota ei tarvitse maksaa takaisin, niin siinä tilanteessa he toteavat, että ei hyvänen aika sentään voi sinulta noin paljon rahaa ottaa noin vaan, vaan kyllä minun ne täytyy myös takaisin maksaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5480
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3507
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1632
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      203
      1579
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1048
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe