https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000008914968.html
"Sataprosenttinen savolainen! Vai kenties Pohjois-Karjalasta kotoisin? Suattaapi olla tai suattaapi olla olematta. Vastaustesi perusteella sielusi lepää idän järvimaisemissa ja mummon karjalanpiirakat, lörtsyt ja kukot saavat makunystyräsi suorastaan kihelmöimään!
Testaa seuraavaksi, mitä heimoa sielunkumppanisi kuuluisi olla ja mihin heimoon sinun pitäisi naida – testiin pääset tästä."
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000008863570.html
"Varsinais-Suomi on sinun paikkasi!
Äkkiä Turkuun! Jos jonkun, niin Varsinais-Suomesta kotoisin olevan ihmisen kanssa sinun pitäisi päästä naimisiin. Kaipaat arkeesi suoria ja asiallisia ihmisiä, joilla on elämän realiteetit kohdallaan. Ja eikös koti ole siellä, missä saa olla oma, itsevarma itsensä?"
-harmiseikirj-
Olihan testit
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En enää muista mitä tuli.
- Anonyymi
Mulle tulin sillon aiemmin kun tein, niin sielunkumppani odottaa kuulema etelä-Karjalassa.
Ekaa en ole tehnyt. Tämän mukaan olen Länsi-Suomesta ja sielunkumppani tulee Savosta. 😂 Kummastakin suunnasta on geeniperimää, vaikka olen itse syntynyt Helsingissä. Sinänsä tulos on looginen, vaikka kyllä parisuhteessa lupsakka ja korostetun hidastempoinen savolainen voi olla vähän omaa nopeaa tempoon verrattuna hieman kärsivällisyyttä testaava. Veikkaan, että länsisuunta toimisi paremmin. 😊
- Anonyymi
Tuloksen mukaan olen aito savolainen ja sielunkumppani löytyy Keski-Suomesta:
Katse kohti Keski-Suomea!
Olet ihanan tasainen ihminen, jolle sopii joku rauhallinen ihminen ja turhasta draamasta vapaa suhde. Keski-Suomesta kotoisin olevan tyypin sukulaisia tuskin tarvitsee jännittää: ole vain helposti lähestyttävä ja ystävällinen oma itsesi, niin kaikki muutkin ovat! Simppeliä!
Todellisuudessa olen geneettisesti 97% Satakunnasta ja 3 % Piippolan pohjoispuolelta. Veikkaan, että tuloksiini vaikuttivat positiiviset Kuopion ja Jyväskylän matkailukokemukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek226606Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.274110- 312982
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1712973- 101848
- 821744
- 1501614
- 1471612
- 121478
- 221440