Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Emberizi
profiilit
Emberizi
Emberizi
Vapaa kuvaus
Keski-ikäinen keskustelija ja sinkkuäiti Länsi-Uudeltamaalta.
Aloituksia
18
Kommenttia
1763
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hyvä+arvo+tuokin.+Sama+vastaus+kuin+yksi+ylempänä.
15.02.2022 19:11
Rehellisyys+on+hyvä+arvo.+Pelkäänpä,+että+keskimääräinen+nainen+haluaa+muutakin.
15.02.2022 19:10
Haetko+naisesta+vain+seksiä+ja+seuraa?
15.02.2022 19:09
Luulen+ettei+pariutumisstrategiasi+toimi+käytännön+tasolla.+Silti,+kukin+on+täysiin+vapaa+itse+valitsemaan+ja+omaa+valintaa+tulee+kunnioittaa.
15.02.2022 19:07
Vertaukseni+ei+tarkoittanut,+että+parisuhteen+löytyminen+on+sama+kuin+työn+löytyminen.+Se+oli+vain+asian+havainnollistamista.++Hyvän+työn+saaminen+on+sitä+paitsi+paljon+helpompaa.+😂+Itselleni+hyvä+työ+on+ensisijaisesti+kiinnostavaa+ja+intohimoa+herättävää,+palkka+on+sekundäärinen+asia.
Jos+pystyy+tarjoamaan+itse+parisuhteeseen+asioita,+jotka+tuo+itselle+ja+myös+toiselle+iloa,+onnellisuutta,+tyytyväisyyttä+eikö+se+juuri+johda+”työn+iloon”+siis+parisuhteen+iloon?+Olettaen+tietysti,+että+kumpikin+voi+antaa+riittävästi+ja+kummankin+tarpeet+osuvat+riittävän+hyvin+yhteen.
15.02.2022 19:04
Olet+oikeassa.+Jos+ei+halua+parisuhdetta+tai+työtä,+ei+edes+hae.+Kysymykseni+oletti,+että+on+kyseessä+ihminen,+joka+on+hakemassa+ainakin+ajatuksen+tasolla+parisuhdetta.+Harvoin+ketään+kotoa+haetaan+(paitsi+työllistymiskoulutukseen).+Valinta+sekin.
15.02.2022 18:55
Onhan+sinulla+paljonkin+annettavaa!+Ei+se,+että+tunnistaa+omat+vahvuutensa+ole+oma+kehua.+
P.S.+Laskisin+itse+sinut+melkeinpä+seurustelevaksi,+vaikka+parisuhteen+muoto+ei+ole+perinteinen.+Miksi+sen+pitäisi+edes+olla,+pääasia+että+kumpikin+on+tyytyväinen.
15.02.2022 18:51
Eikä+ammattikorkean+tarkoitus+ole+nimenomaan+olla+käytännön+läheisempi+kuin+tiedeyliopistot?+Eli+tarkoitus+on+akateemisuuden+sijasta+keksittyä+samaan+asiaan+vähän+käytännön+kantilta.+
Perustutkinto+on+alempi+korkeakoulututkinto+(kuten+esim.+sairaanhoitajat+ja+lastentarhanopettajat+ja+farmaseutit+tiedeyliopiston+puolella)+ja+taas+suurinosa+tutkinnoista+tiedeyliopistoissa+johtaa+ylempään+korkeakoulututkintoon.+Ei+ammattikorkean+ja+tiedeyliopistojen+ole+tarkoitus+edes+tuottaa+identtisiä+osaajia.
15.02.2022 18:48
Miksi+se+ettei+jaksa+tarjota+puolisolle+mitään,+olisi+moraalikysymys?+Voihan+löytyä+joku+toinen+samanlainen,+jolla+ei+ole+myöskään+voimavaroja+antaa+kovin+paljon,+mutta+kuitenkin+annatte+toisillenne+riittävästi.+
On+aika+vaikea+ajatella,+ettei+ihmisestä+olisi+mitään+hyvää.
15.02.2022 18:33
Mitä+hyvää+sinussa+on?
15.02.2022 18:20
Oletko+tällä+tapaillut+jotakuta?+Jos+teillä+on+jo+ollut+tapailua,+miksi+ei+voi+suoraan+sanoa,+että+nähdäänkö+vielä?
15.02.2022 17:44
Listan+kirjoittaminen+”ulos”+on+vain+tapa+järjestellä+omaa+sisäisistä+maailmaa+juurikin+sitä+intuitiota.+Käytännössä+voi+olla+myös+kriteerejä,+esim.+ikä,+joka+on+listalla,+kunnes+kohtaa+ihmisen,+joka+osuu+kaikilta+muilta+osin.+Yht’äkkiä+tajuaa,+että+kriteeri+on+täysin+turha,+ei+sillä+on+loppupeleissä+merkitystä.+Sen+sijaan+on+kriteereitä,+joista+ei+voi+joustaa+esim.+raiskaus+tuomion+saanut,+narkki+tai+alkoholisti.+
Kaikilla+meistä+on+kriteerejä,+vaikka+osa+ei+sitä+halua+ääneen+sanoa.+Osalla+enemmän,+osalla+vähemmän.+Sekin+riippuu+mitä+on+hakemassa.
15.02.2022 12:17
”Mitä+tohon+esittämiseen+tulee+niin+eikö+juuri+siksi+olisi+hyvä+tietää+heti+mitä+toivotaan.+Ei+kukaan+oikeasti+jaksa+loputtomasti+esittää+yhtään+mitään.+Noin+yleensä+se+on+maksimissaan+sen+kaksi+vuotta,+kun+ehkä+jaksaa+hormonihöyryillä+jotain+esittää+ja+yrittää+sietää,+mutta+sen+jälkeen+sietokynnys+laskee+roimasti.+Silloin+nousee+esiin+se,+että+pitäisi+olla+ihan+aidosti+suht+yhteensopiva+tai+homma+kaatuu.”
Jos+ihminen+on+aidosti+mitä+on+sisimmässään,+näkee+sopivuuden+ja+sopimattomuuden+ilman+listojakin.+Toisaalta+listat+ei+auta,+jos+vastapuoli+ei+edes+ymmärrä+itseään+kuka+on,+mitä+haluaa+ja+mitä+tarvitsee+(sellaiseenkin+ihmiseen+on+törmännyt).+Toisaalta+aika+moni+syyllistyy+sekä+oman+pintansa+kiillottamiseen+suhteen+toivossa+tai+syyllistyy+toisen+näkemiseen+liian+vaalean+punaisella+laseilla+vain+heijastaen+omaa+toivemaailmaansa.+Sanon+liian,+koska+vaalean+punaiset+lasit+(kyky+nähdä+vastapuolessa+hyvää),+on+myös+yksi+tekijä,+jolla+suhteet+kestää.+Täydellisiä+ihmisiä+ei+olekaan.+
Olen+samaa+mieltä,+on+parempi+olla+alussa+rehellinen+itselle+ja+toiselle+mitä+tarvitsee.+Jos+tarpeet+ja+mitä+kumpikin+toiselleen+pystyy+antamaan+ei+kohtaa,+suhde+ei+kestä+ainakaan+onnellisena.
15.02.2022 12:07
Kalastus+on+kivaa+ja+järvellä/merellä+on+hiljaista+ja+kaunista.+Luonnossa+aina+rauhoittuu.+Tykkään.+
Sitten+on+erikseen+mahdollisen+kumppanin+kalastelu.+Pieni+flirtti,++eleet+ja+sanat,+mato+koulussa.+Sekin+on+mukavaa,+ainakin+tuntee+itsensä+naiseksi+eikä+silloin+kun+on+itse+puolihuolimattomasti+mato-ongen+rantaveteen+heittänyt,+ei+kalakaan+koulussa+järkytä.+Silti+kalassa+voi+istua+vain+katsellen+kaunista+luontoa,+eikä+saalis+ole+must.+Ja+kun+ei+ole+tarkoitus+tehdä+kalakeittoa,+ei+saaliin+koko+ja+määrä+ratkaise.+Itseasiassa,+jos+onkeen+käy+jotain+mitä+ei+ole+tarkoitus+ottaa+mukaan,+kuten+särkiä,+parempihan+ne+on+irroittaa+hellästi+ja+päästää+takaisin+elämään+omaan+ekosysteemiinsä.+
Kuitenkin+varsinaiseen+urheilukalastukseen+ei+vielä+ole+rahkeet+riittäneet+eikä+oma+kiinnostuskaan.+Sen+aika+on+myöhemmin,+jos+on.+Voi+olla,+että+keskityn+muuhun+ja+joskus+heitän+ongen+rannalla+istuessa+järvelle+hetkeksi+ja+nautin+illasta+veden+äärellä+käy+kala+kiinni+mato-onkeen+tai+ei.+Elämä+näyttää.
15.02.2022 08:43
Tässäpä+hyvää+ystävänpäivää+teille+kanssapalstailijat;+rakkautta,+luopumista+ja+sovinistisiivelle+oma+lukunsa.
https://m.youtube.com/watch?v=9Pes54J8PVw
https://m.youtube.com/watch?v=1S0RPvo_6yE
https://m.youtube.com/watch?v=-SoxOb2ir5Q
https://m.youtube.com/watch?v=ZECfKSqhU4c
14.02.2022 22:29
En+kyllä+tietääkseni+ketään+palstalta+tunne+irl.+Jos+tunnen.+en+ole+tunnistanut+häntä+muumien+joukosta.+Eli+enpä+taida+kosintaa+saada,+jos+nyt+saisin+vaikka+kivan+viestin,+olisin+siitäkin+iloinen.+♥️
Unohdit+myös,+että+olen+sapioseksuaali.+Eli+seksuaalisesti+vetoava+mies+saa+mieluusti+olla,+mutta+kuitenkin+se+viehätys+tulee+aivoista+ja+sydämestä,+ei+hauiksen+mitasta+tai+rasvaprosentista!
14.02.2022 22:02
Meinaatko,+että+kalenteriin+tulisi+Sinkku-palsta+päivä?+🤔+Vai+minkälaista+päivää+ajattelit?
14.02.2022 20:11
Hyvää+ystävän+päivää!
14.02.2022 19:06
Ihanaa!+Kuulostaa+romanttiselta.+♥️
13.02.2022 23:16
On+rankka+juttu+olla+pitkäaikaisesti+torjuttuna+parisuhteessa!+Se+millä+saralla+tulee+torjutuksi+ei+vaikuta+asian+kipeyteen.+Jokainen+joutuu+kokemaan+torjuntaa+normaalissa+parisuhteessa+joskus,+mutta+se+on+ihan+eri+asia+kuin+vuosia+jatkuva+tilanne.+
Oletko+miettinyt,+että+kirjoittaisit+kirjeen?+Itse+yritin+suurinpiirtein+vuoden+saada+edes+keskusteluyhteyttä+ja+toinen+aina+torjui+sen+(aina+oli+jotain+miksi+se+käy).+Sitten+vaan+kirjoitin+kirjeen+ja+sanoin,+että+olen+vuoden+yrittänyt+sada+sinua+kuuntelemaan+ja+keskustelemaan+onnistumatta+ja+minulla+ei+ole+muuta+vaihtoehtoa.+Ja+jos+et+lue+alkua+pidemmälle,+se+on+oma+valintasi,+mutta+et+voi+myöhemmin+tulla+sanomaan+mikset+sanonut+tai+miksi+ei+yritetty.++Ex+ei+senkään+jälkeen+keskustellut,+mutta+oli+edes+lukenut+tekstin.+
Jos+puolisosi+haluaa+jäädä+ja+haluat+itse+jäädä,+parisuhdeterapia+voisi+auttaa.+Pitkä+tie+se+silti+on,+ja+kun+olet+mieltynyt+naisista,+ei+romanttista+ja+kiihkeää+suhdetta+varmaan+voi+palauttaa+ja+voisi+kuvitella,+että+pikemminkin+kumppanuusvanhemmuus+tms.+voisi+olla+toimiva+juttu.+Varmaan+sinun+olisi+hyvä+kuulla+mitä+puolisosi+haluaa.+Ymmärrän+kyllä,+kun+toinen+häviää+omaan+kuplaansa,+ei+sitä+vastausta+saa.+Kupla+on+luultavasti+pakenemista+siltä,+mitä+eniten+pelkää+(ero).
13.02.2022 22:19
63 / 89