Vapaa kuvaus

Keski-ikäinen keskustelija ja sinkkuäiti Länsi-Uudeltamaalta.

Aloituksia

18

Kommenttia

1763

1. Hyvä+arvo+tuokin.+Sama+vastaus+kuin+yksi+ylempänä.
  2. On+rankka+juttu+olla+pitkäaikaisesti+torjuttuna+parisuhteessa!+Se+millä+saralla+tulee+torjutuksi+ei+vaikuta+asian+kipeyteen.+Jokainen+joutuu+kokemaan+torjuntaa+normaalissa+parisuhteessa+joskus,+mutta+se+on+ihan+eri+asia+kuin+vuosia+jatkuva+tilanne.+Oletko+miettinyt,+että+kirjoittaisit+kirjeen?+Itse+yritin+suurinpiirtein+vuoden+saada+edes+keskusteluyhteyttä+ja+toinen+aina+torjui+sen+(aina+oli+jotain+miksi+se+käy).+Sitten+vaan+kirjoitin+kirjeen+ja+sanoin,+että+olen+vuoden+yrittänyt+sada+sinua+kuuntelemaan+ja+keskustelemaan+onnistumatta+ja+minulla+ei+ole+muuta+vaihtoehtoa.+Ja+jos+et+lue+alkua+pidemmälle,+se+on+oma+valintasi,+mutta+et+voi+myöhemmin+tulla+sanomaan+mikset+sanonut+tai+miksi+ei+yritetty.++Ex+ei+senkään+jälkeen+keskustellut,+mutta+oli+edes+lukenut+tekstin.+Jos+puolisosi+haluaa+jäädä+ja+haluat+itse+jäädä,+parisuhdeterapia+voisi+auttaa.+Pitkä+tie+se+silti+on,+ja+kun+olet+mieltynyt+naisista,+ei+romanttista+ja+kiihkeää+suhdetta+varmaan+voi+palauttaa+ja+voisi+kuvitella,+että+pikemminkin+kumppanuusvanhemmuus+tms.+voisi+olla+toimiva+juttu.+Varmaan+sinun+olisi+hyvä+kuulla+mitä+puolisosi+haluaa.+Ymmärrän+kyllä,+kun+toinen+häviää+omaan+kuplaansa,+ei+sitä+vastausta+saa.+Kupla+on+luultavasti+pakenemista+siltä,+mitä+eniten+pelkää+(ero).