Tavataanko ystävänpäivänä ja missä 🤗
Törmätäänkö ystävänpäivänä
39
537
Vastaukset
- Anonyymi
Töissä
- Anonyymi
Hävitään johonkin 😌
- Anonyymi
Hahha, niin ystävänpäivä onkin sitten huomenna, minulla olisi ollut tapaaminen sairaanhoitajan kanssa sovittu jo alkuvuodesta, hän peruutti aikansa, hän oli flunssassa ja palaa asiaan ensi viikolla uuden ajan merkeissä uudestaan :_D
Ilmeisesti häneen on iskenyt tämä uusin variantti COVID-50 Alpha. - Anonyymi
Minun ystävänpäivä oli nyt silleen, että iskin tulppaanipuskan pöytään ja istuin vastapäätä ja katselin sitä!
- Anonyymi
En halua olla kenenkään ystävä.
- Anonyymi
Entä jos joku tarjoaa suklaatorttua?
- Anonyymi
Hölmö! Kakkua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hölmö! Kakkua!
Saispa jotain ystävänpäivänä. Todennäköisesti edes oma mies ei muista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä muistuta. Testaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän miehet tällaisia muista. Sama täällä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi v..tu osta jotain itsellesi, mitä siinä uhriudut? Tarjoa jotain hyvää miehelle illalla. Ei miehet mitään ystävänpäiviä tajua paitsi ehkä svenssonit, heille se on loistava tilaisuus paistattaa omaa ihanuuttaan naisensa silmissä.
Ite ostin kengät ja vaatteen nettikaupasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi v..tu osta jotain itsellesi, mitä siinä uhriudut? Tarjoa jotain hyvää miehelle illalla. Ei miehet mitään ystävänpäiviä tajua paitsi ehkä svenssonit, heille se on loistava tilaisuus paistattaa omaa ihanuuttaan naisensa silmissä.
Ite ostin kengät ja vaatteen nettikaupasta.Ei sille mikään kelpaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sille mikään kelpaa
No osta sitten herkkuja vaan itelles ja joku makee lahja. Ja vuokraa itelles leffa.
Mässäilet ja hörötät sohvalla ja ootat et posti tuo lahjan.
V..u jos miesten odottaa sun tekevän onnelliseksi, saat kyllä venailla liikaa. Ne on mitä on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mummonalkkarit ystävänpäivä lahjaksi.
- Anonyymi
Voi vitsit, että olis kiva!!!! 🥺
Mutta hänellä on kuitenkin jotain muuta menoa!!!- Anonyymi
Kysyä voi aina.
- Anonyymi
Ostin tänään pomentaa Lidlistä, en ole koskaan maistanut.
Huomenna ystäväni tulee ja aion tarjota ystävänpäivä lounaan ennen yhteistä liikuntaharrastusta.
Aion paistaa pomentaa pannulla ja pilkkoa siivujen päälle valjosipulioliiveja ja kuorruttaa juustoraasteella. Kastikkeeksi tulee lihakastike; marinoitua possun lihaa, sipulia, kermaa ja tomaattimurskaa.
Pomenta maksoi Lidlissä vain 1,49 € kilon pala, joten aika hauska kokeilu eikä mennyt paljoa rahaa, kun lihakin oli alennuksessa. Ostin kaksi pakettia ja toinen on itselleni ensiviikon ruoaksi, siihen teen vastaavan kastikkeen savusuikaleista.
Joten minut voi kyllä nähdä röhkimässä ylensyöneenä huomenna, eipä ole treffejä tiedossa.
❤- Anonyymi
Tarkoitat varmaankin polentaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitat varmaankin polentaa?
Joo se:))))
Ihan uusi tuttavuus, mutta valmiiksi tiivistetty polenta vaikutti todella herkulliselta ja katsoin sitten netistä reseptejä ja tänään ostin kaksi pakettia.
Saa nähdä onko hyvää, yleensä italialainen keittiö on kyllä minun mieleen kaikessa yksinkertaisuudessaan:) - Anonyymi
Pomada on munkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pomada on munkki.
Nyt alan testivalmistaan polentaa. Kerron sitten oliko hyvää. Ensiksi tulee savusuikale kastike.
Olen syönyt vain yhden pullan tänään ja käynyt treenaamassa rankasti..varmaan ihan sama, vaikka järsisin tapettia seinistä niin sekin maistuisi... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt alan testivalmistaan polentaa. Kerron sitten oliko hyvää. Ensiksi tulee savusuikale kastike.
Olen syönyt vain yhden pullan tänään ja käynyt treenaamassa rankasti..varmaan ihan sama, vaikka järsisin tapettia seinistä niin sekin maistuisi...Oli hyvä lisuke ja todella täyttävää, suosittelen. Neljä 1,5 cm siivua eli n. 300 gr oli todella tuhti annos minulle.
Aika vähäsuolaista, kannattaa laittaa päälle juuri esim oliiveja. Kastiketta ei paljoa annos kaivannut mozzarella juustolla ja valkosipulioliiveilla päällystetty paistettu polenta ja puoli-ilmainen savusuikale/tomaattimurska/kermakastike oli jopa ravintolamainen kokemus. Kastikkeen maustoin mustapippurilla, muskottipähkinällä, timjamilla ja ripauksella suolaa.
Paistelin polentaa teräskasarissa ranskalaiseen tyyliin reilussa margariinissa ja kun molempia puolia oli paistettu, lisäsin päälle pilkotut valkosipulioliivit ja keskivoimakasta juustoraastetta ja laitoin kannen päälle kunnes juusto oli sulanut.
Kannattaa paistaa miedolla lämmöllä, polenta vähän tarttui kasariin ja tuppasi reunoista muussaantumaankin, mutta ei haitannut lopputulosta.
Joissain ohjeissa neuvotaan paistamaan rapeaksi, mutten ymmärrä miten se on mahdollista, en ole kovin hyvä paistaja enkä tykkää valurautapannulla tehdystä ruoasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli hyvä lisuke ja todella täyttävää, suosittelen. Neljä 1,5 cm siivua eli n. 300 gr oli todella tuhti annos minulle.
Aika vähäsuolaista, kannattaa laittaa päälle juuri esim oliiveja. Kastiketta ei paljoa annos kaivannut mozzarella juustolla ja valkosipulioliiveilla päällystetty paistettu polenta ja puoli-ilmainen savusuikale/tomaattimurska/kermakastike oli jopa ravintolamainen kokemus. Kastikkeen maustoin mustapippurilla, muskottipähkinällä, timjamilla ja ripauksella suolaa.
Paistelin polentaa teräskasarissa ranskalaiseen tyyliin reilussa margariinissa ja kun molempia puolia oli paistettu, lisäsin päälle pilkotut valkosipulioliivit ja keskivoimakasta juustoraastetta ja laitoin kannen päälle kunnes juusto oli sulanut.
Kannattaa paistaa miedolla lämmöllä, polenta vähän tarttui kasariin ja tuppasi reunoista muussaantumaankin, mutta ei haitannut lopputulosta.
Joissain ohjeissa neuvotaan paistamaan rapeaksi, mutten ymmärrä miten se on mahdollista, en ole kovin hyvä paistaja enkä tykkää valurautapannulla tehdystä ruoasta.Polentaa voi tehdä myös itse. Siis ryyneistä (vai mitä lie jyviä ne on) ensin keittää puuron/vellin. Jäähtyessään se jähmettyy ja siitä on helppo leikata haluamansa kokoisia palasia. Kilohinnaksi tulee huomattavasti edullisempaa kuin valmiin polentan ostaminen (kilon pussi jyviä ehkä about toi sama hinta ja siitä keittelee aika paljon puuroa).
Toinen hyvä puoli itse tehdyssä on se, että puuron joukkoon voi laittaa itselle mieluisia mausteita, esim tuoreita yrttejä, jolloin siitä tulee vielä maukkaampaa (ei välttis vaadi mitään kastiketta kaveriksi).
Rapeaksi polentan saa kun pannu on oikein kuuma (eli vaan nopea paisto kuumassa). Ite leikkaan polentan n 2,5cm sivuiltaan oleviksi kuutioiksi, silloin kuumassa pannussa ne tulee ulkoa rapeaksi ja sisältä pehmeiksi. Nam! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Polentaa voi tehdä myös itse. Siis ryyneistä (vai mitä lie jyviä ne on) ensin keittää puuron/vellin. Jäähtyessään se jähmettyy ja siitä on helppo leikata haluamansa kokoisia palasia. Kilohinnaksi tulee huomattavasti edullisempaa kuin valmiin polentan ostaminen (kilon pussi jyviä ehkä about toi sama hinta ja siitä keittelee aika paljon puuroa).
Toinen hyvä puoli itse tehdyssä on se, että puuron joukkoon voi laittaa itselle mieluisia mausteita, esim tuoreita yrttejä, jolloin siitä tulee vielä maukkaampaa (ei välttis vaadi mitään kastiketta kaveriksi).
Rapeaksi polentan saa kun pannu on oikein kuuma (eli vaan nopea paisto kuumassa). Ite leikkaan polentan n 2,5cm sivuiltaan oleviksi kuutioiksi, silloin kuumassa pannussa ne tulee ulkoa rapeaksi ja sisältä pehmeiksi. Nam!Kiitos vinkeistä😃😍!!
Juu kyllä tämä taitaa jäädä minulla ruokalistalle, tuntui sopivan hyvin minulle ruoaksi, vehnä ei sovi, tulen siitä tosi väsyneeksi ja kärttyiseksi.
Hyvä idea tuo puuroon esim yrttien sekoittaminen, itselle tuli heti mieleen, että siihenhän voisi laittaa myös kypsytettyjä, vaikka höyrytettyjä vihanneksia esim kukkakaalia sisälle ja vaikka porkkanaa, niin sitten olisi kyllä herkkua kun vielä paistaisi ja juustoa päälle vähän tai jos haluaisi tainnuttaa itseään kulinarisesti, niin muna-valkokastiketta...😛😛😛
Eikä mitään maksa, varmasti ostan tuota jauhoa, nyt löytyi uusi herkku❤
- Anonyymi
Nähdään Big Tits-raflassa.
- Anonyymi
Tissibaarit on aika katoava kansanperinne, joka rantautui Suomeen erityisesti lama-aikana. Mitään kulttuuriperimä ei tässä niin menetä, mutta tietysti se voi olla tärkeä osa elämän arvoituksellisuutta niille, jotka ei ole moisessa koskaan käyneet edes todetakseen, että onpa täällä mälsää.
Eikö tuo kutsu ole vähän yleisluonteinen? Vai kaikki innokkaatko ympäri Suomea kutsut?
- Anonyymi
Tuskin? Oon varmaan koko päivän yksin kotona.
- Anonyymi
Valitettavasti vielä sen verran flunssainen ettei voi :(
- Anonyymi
Paranemista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paranemista
Kiitos ❤
- Anonyymi
Ystävänpäivä kuulostaa laimealta. Meille seksihulluille pitäisi saada oma Fuck buddy-päivät.
- Anonyymi
Voithan toki osoittaa arvostustasi lempipanollesi? Viet viinapullon ja suklaarasian, niin varmaan ilahtuu.
Mielestäni alkuperäinen St Valentinen päivä on parempi. Pyhä Valentinus on rakastavaisten suojeluspyhimys ja sen kyllä voi ymmärtää, mitä se tarkoittaa.
Toki ystävyys kaikissa muodoissaan on arvokasta ja muistamisen arvoista, mutta alkuperäinen mystiikka tuntuu kadonneen taivaan tuuliin kaupallisen hörhöilyn tieltä.
"Rakas, hyvä Valentinus! Tuo takaisin rakkaani, joka eksyi matkallaan luokseni! Säilytä sydämeni, säilytä sieluni, sinä Herra Taivaan Valkea!"
"Rakkaani kidassa Helwetin, kuinka onnellinen siellä olla voisi? Kumpa Herra Valentinus käden ojentavan soisi ja hänet jälleen luoksein toisi!"
- Anonyymi
Ajattelin tehdä kyllä jotain hyvin yllättävää, vastata vanhaan sähköpostiin ♥️. Huominen on siihen kyllä tosi lyhyt päivä
- Anonyymi
Emberizi kirjoitti:
Ihanaa! Kuulostaa romanttiselta. ♥️
Kiitos kannustuksesta. Se onkin... Ja minulle hyvin tärkeä. Syteen tai saveen, se on tehtävä.
- Anonyymi
Hyvä idea, onnea❤👍
- Anonyymi
Hyvä taistelupelu tuo Duke Nukem Forever... ensimmäisessässä osiossa jo tulee... fkinhell shootint at me as I asarrive :D
Ja sitten jooh kaiken laisia seikkailuja :D - Anonyymi
Tuo peli joo Duke Nukem Forever... vaatii jotain noin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894130
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353211Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032323Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312188Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell901983Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281857- 311830
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271577Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91537- 281511