Jos pyytäisit

Anonyymi

Jos vielä pyytäisit irl että nähdäänkö ja jutellaan, niin nyt suostuisin. Olen miettinyt meitä ja koska en pääse susta irti, haluan yrittää. Pallo on nyt sulla. Naiselta

26

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kenelle?

• Anonyymi

Miehillä on tarpeeksi palloja muutenkin, ilman että joku avuttomaksi tekeytyvä nainen yrittää vierittää omaa palloaan heille. 👉🏻⚽️

Tuolla menolla olet ilman miestä vielä tulevanakin helluntaina.

🦄

• Anonyymi

Katsohan piilomisogyyni tekofeminisri tuli paikalle pätemään😂 Ajat sitten olen nähnyt läpi mikä oikeasti olet. Tämä sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsohan piilomisogyyni tekofeminisri tuli paikalle pätemään😂 Ajat sitten olen nähnyt läpi mikä oikeasti olet. Tämä sivusta.

Minä olen oikeasti sellainen, että en ymmärrä ihmisiä, jotka ulkoistavat oman vastuunsa (eli vierittävät palloja) muille.

Asialla ei oikeastaan ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa, vaikka tuosta viestistäni ehkä sellaisen kuvan sai.

Voisin itsekin olla monessa asiassa rohkeampi, mutta en koskaan oleta muiden tekevän puolestani asioita, jotka kuuluvat minulle.

Sellainen minä olen. Jos se on mielestäsi pätemistä, olen pahoillani. Minua ei kauheasti tarvitse ”nähdä läpi”, koska en koe tarpeelliseksi filtteröidä itseäni esimerkiksi sinun mieliksesi.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen oikeasti sellainen, että en ymmärrä ihmisiä, jotka ulkoistavat oman vastuunsa (eli vierittävät palloja) muille.

Asialla ei oikeastaan ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa, vaikka tuosta viestistäni ehkä sellaisen kuvan sai.

Voisin itsekin olla monessa asiassa rohkeampi, mutta en koskaan oleta muiden tekevän puolestani asioita, jotka kuuluvat minulle.

Sellainen minä olen. Jos se on mielestäsi pätemistä, olen pahoillani. Minua ei kauheasti tarvitse ”nähdä läpi”, koska en koe tarpeelliseksi filtteröidä itseäni esimerkiksi sinun mieliksesi.

🦄

No nostaako se sinun itsetuntoasi jollain tavalla, että käyt dissaamassa ihmistä jonka tilanteesta et tiedä mitään? Hänellä voi olla hyväkin syy siihen miksi pallo on toisella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nostaako se sinun itsetuntoasi jollain tavalla, että käyt dissaamassa ihmistä jonka tilanteesta et tiedä mitään? Hänellä voi olla hyväkin syy siihen miksi pallo on toisella.

Ei nosta. Huvittaa, mutta ehkä se ei ole oikeutettua.

Aloituksesta käy ilmi, että vastapuoli on esittänyt kirjoittajalle pyynnön, josta kirjoittaja on kieltäytynyt. Haluaisin nähdä sen vuokaavion, jonka mukaisesti tuossa tilanteessa saa heitettyä pallon toiselle. 😃

🦄

• Anonyymi

Miehillä on just se ongelma, et ne haluaa vierittää naisille palloja. Nykyään, kun ei uskalla lähestyä ilman, et on friikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nosta. Huvittaa, mutta ehkä se ei ole oikeutettua.

Aloituksesta käy ilmi, että vastapuoli on esittänyt kirjoittajalle pyynnön, josta kirjoittaja on kieltäytynyt. Haluaisin nähdä sen vuokaavion, jonka mukaisesti tuossa tilanteessa saa heitettyä pallon toiselle. 😃

🦄

Niin no, ehkä olisit yhtä empaattinen ja ymmärtäväinen jos tilanne olisi toisin päin, että mieti mitä pokkaa se vaatisi ja kuinka haavoitetuksi asettaisi itsensä jos mies/nainen muunsukupuolinen pyytäisi sinulta esimerkiksi toista mahdollisuutta? Minulla riittäisi empatia, mutta siitä itse uudesta mahdollisuudesta en osaa sanoa ja ystävyydessäkin kun olen aika pessimistinen näiden uusintakierrosten suhteen. Jopa siinä määrin, että kylmänä pitävät ja kuulemma on helppoa pistää ihmisiä kävelemään elämästään. Vain osittain totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehillä on just se ongelma, et ne haluaa vierittää naisille palloja. Nykyään, kun ei uskalla lähestyä ilman, et on friikki.

Niin, se on varmasti joissain tapauksissa ahdistusta metoo- liikkeestä, mitä pidän itse ainoastaan positiivisena asiana/ilmiönä. Mutta. Sen myötä tuli kuultua jos jonkinnäköistä epärealistista marinaa, että nykyään jos työkaveria halaa tai kysyy kävitkö kampaajalla niin saattaa saada ahdistelusyytteen tms. Lainsäädännön tietäen sellaisilla assosiaatiolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa ja moni piiloutuu tämän passiivisuuden taakse varmasti vieläkin. Siinä vaiheessa alkaa haukotuttaa jos joku jaksaa ottaa puheeksi kampanjan ylilyönnit. En ole vieläkään antanut anteeksi sitä, että tähän metsäkedon tapaukseen otettiin sellaisen tahon edustajan toimesta kantaa joka vähättelee systemaattisesti naisten kokemaa verkkohäirintää. Että hv ja jatkossa puolueettommin

• Anonyymi

Se on muuten kumma juttu, että sen jolla on munat täytyy ottaa kaikki riskit. Kyllä perus inhimillisyys ja käytöstavat kuuluu kaikille. Monet piiloutuu sen naiseuden taakse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin no, ehkä olisit yhtä empaattinen ja ymmärtäväinen jos tilanne olisi toisin päin, että mieti mitä pokkaa se vaatisi ja kuinka haavoitetuksi asettaisi itsensä jos mies/nainen muunsukupuolinen pyytäisi sinulta esimerkiksi toista mahdollisuutta? Minulla riittäisi empatia, mutta siitä itse uudesta mahdollisuudesta en osaa sanoa ja ystävyydessäkin kun olen aika pessimistinen näiden uusintakierrosten suhteen. Jopa siinä määrin, että kylmänä pitävät ja kuulemma on helppoa pistää ihmisiä kävelemään elämästään. Vain osittain totta.

Kyllä minä tiedän mitä toisen mahdollisuuden pyytäminen vaatii. Olen monesti pyytänyt sellaisia itsekin. Se vaatii empatiaa toiselta. Toisilla on sitä ja toisilla ei ole.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on muuten kumma juttu, että sen jolla on munat täytyy ottaa kaikki riskit. Kyllä perus inhimillisyys ja käytöstavat kuuluu kaikille. Monet piiloutuu sen naiseuden taakse.

Käytöstavat ja munat kuuluvat kaikille. Ei siinä mennä sukupuolen taakse piiloon.

🦄

• Anonyymi

Itse en ole koskaan näkemisestä kieltäytynyt, mutta muuten on kieltämättä helpompi osa jos pallo on toisella ja omassa tapauksessa tosiasia ja toisaalta muutenkaan kaikkea ei voi hallita, että tosi mukavaa on joo opetella sitäkin.

• Anonyymi

Joskus on pakko jättää päätös toiselle osapuolelle

• Anonyymi

Minä juttelen hyvin tuntemani ihmisen kanssa illanvietossa jos satumme sinne samaan aikaan. Yhdekään minulle tuntemattoman ihmisen kanssa ei ole mitään juteltavaa koskaan. Aina on oleva niin että ystävään voi ikäeroa olla vain muutama vuosi.

• Anonyymi

Minulla taas on monen ikäisiä ystäviä. Se on iso rikkaus.

• Oletko tällä tapaillut jotakuta? Jos teillä on jo ollut tapailua, miksi ei voi suoraan sanoa, että nähdäänkö vielä?

• Anonyymi

Mulla on pallot hukassa. Monessakin mielessä.

-Jasu-

• Anonyymi

Eläinproyteiinin puutostila on kansallissairaus, pääministeri korjatkoon tuon jos osaa.

• Anonyymi

Kun noita peli-juttuja niin on aika hauska tuo P2, pokeri 2.0... hitto ensin en itsekkään pääsea ennätyslistoille, vaikka olisi 4 kuningasta ja jokeri eli viitoset, haluatko tuplata?

• Anonyymi

Keneltä pyydän?

• Anonyymi

Sen perusteella mitä olen nähnyt, en usko, että mitään voi tulla. Jos joudun anelemaan joka kerta, niin en jaksa sellaista.

• Anonyymi

Et joudu anelemaan, ilmaise vain että meistä voisi tulla jotain

• Anonyymi

Mikset itse pyydä mainitsemiasi asioita tuolta jolle kirjoitit jos mielesi tekee, ei kai sen pitäisi miehen vastuulla olla eikä se luultavasti edes tajua.

-harmiseikirj-

• Anonyymi

Suosituin komedienne tv:;ss Sanna Mariner :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4190
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2353
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2268
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      96
      2084
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1887
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1860
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1567
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1531
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1350
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      75
      1184
    Aihe