PasiToivonen2

<br />Anonyymi<br />18.10.2021 20:11<br /><br />Nämä maat ovat onnistuneet tiputtamaan sairaanhoitoa tarvitsevien lukumäärän huomattavasti rokotusten aloittamisen jälkeen. Tehohoitoa tarvitsee enään ainoastaan murto-osa rokotetuista. Suurimmassa osassa maita ovat myös päivittäiset tartunnat tippuneet vain pieneen osaan siitä mitä oli ennen rokotteita. Rokotteiden teho on kiistaton. 😇😎😎🤗😇🤓<br /><br />USA, Intia, Chile, Ruotsi, Italia, Ranska, Espanja, Estonia, Puola, Unkari, China, Kanada, Uruguai, Qatar, Singapore, Brasilia, Saksa, Tanska, Portugal, Bahrain, Kanada, Espanja, Belgia, Irlanti, Englanti, Mongolia, Hollanti, Ranska, Norja, Thailand, Peru, Romania, Albania, Bolivia, Tunisia, Bulgaria, Moldova, Liettua, Latvia, Viro, Kreikka, Turkki, Tsekki, Saudi Arabia, Japan, Ecuador, Indonesia, Argentina, Brazil, Marocco, Slovakia, Costa Rica, Kolumbia, Mexico, Saksa, Suomi, Slovenia, Kroatia...jne... 😎😁😎😎<br /><br />Tuossa faktat, voit tarkistaa pitääkö paikkaansa. Maista ja rokotusten onnistumisista.🤓😇😇😎<br />https://www.worldometers.info/coronavirus/<br />😁😎😎😁🤓😎<br /><br />Mutta missä ovat ne maat joissa epäisänmaallisen salaliittoteorikon mukaan rokote tappaa? Missä? Miksi salaliittoteorikko ei voi vastata yksinkertaiseen kysymykseen, MISSÄ?<br />😎😄😎<br />Mitkä ne ovat? 😅😅😅🤣🤣🤣😂😂😂<br /><br />--------------------------------------------------------<br /><br />Anonyymin aivopieru 1<br /><br />--------------------------------------------<br /><br /><br />Rokotetuista vain 0.18 prosentilla koronatartunta<br /><br />Anonyymi<br />08.01.2022 10:02<br />Ilmoita<br />Amerikkalaistutkimuksen mukaan rokotus on erinomainen suoja tartuntaa, vakavaa tautia ja kuolemanriskiä vastaan<br /><br />https://yle.fi/uutiset/3-12262793<br /><br />--------------------------<br /><br />Anonyymi<br />10.01.2022 11:49<br />UUSI<br /><br />1,2 miljoonaa rokotettua ja vain 0,18% sai taudin:-) Revi siitä<br /><br />-------------------------------------<br /><br />Anonyymin aivopieru 2<br /><br />---------------------------------<br /><br /><br />Anonyymi<br />13.01.2022 13:51<br /><br />Pasi mikä sinua kiinnostaa pedofiliassa? Kannattaisi puhua asiasta ensiksi lääkärin kanssa ennenkuin mitään peruuntumatonta tapahtuu. Lupaatko jutella asiasta pikaisesti lääkärin kanssa? Lupaatko? Minä pidän pikkupojista.<br /><br />PasiToivonen2<br />23.10.2021 13:53<br />Pedofilia kiinnostaa. Oletko kokeillut?<br /><br /><br />---------------------------------------------------<br /><br /><br />Anonyymin aivopieru 3<br />
- Tutkikaa vanhaa testamentti sillä pallomaata ei ole olemassa!
- Vakavan Covid-taudin sairastaminen saattaa tyhmentää.
" Researchers said those who had been placed on a ventilator while ill showed the most substantial effects. On average, their score dropped 7 IQ points."
https://www.webmd.com/lung/news/20210730/study-finds-covid-19-may-lower-intelligence - >>monet on siirtynyt helluntailaisuudesta luterilaisuuteen, eikä pelkästään rivijäseniä, vaan myös helluntaisaarnaajia, kuten kuuluisan helluntaisaarnaajan Kai Antturin poika, ja monet helluntailaisuuteen syntyneet ovat löytäneen luterilaisuuden ja kristinuskon.>>
Minä olen siirtynyt katolilaisuuteen (luterilaisuudesta), mutta olen silti helluntaiseurakunnan jäsen. - Molok päättää milloin USA:n vaalit ovat rehelliset ja milloin eivät.
- >>Kaikki ihmiset ovat syntymästä alkaen osallisia perisynnin vaikutuksesta, jonka mukaan ihmisen elämä "katoaa" fyysisessä kuolemassa maan tomuun ja henki palajaa Jumalan tykö, joka hengen on ihmiselle antanutkin.>>
Mitä se henki tekee Jumalan tykönä. Pelaako pleikkaria? - >>Tottahan se on, ei naisten kannata elämäänsä hukata yksinkertaisen persuhepun kanssa, Suomi on pullollaan fiksuja suvakkimiehiä, jotka osaavat naiselle antaa hänelle kuuluvan arvon.>>
Fiksuja soomalialaisia. Heidän kanssaan voi pariutua niin tulee fiksua jälkikasvua. - >>Syntiinlangennut ihminen ei ole ikuisuusolento.>>
Hyvä. Pääsee ikuiseen olemattomuuteen.
Tässäkin lauseessa sana "ikuisuus". - En aio kertoa. Mutta en myöskään rokotetta. Ja se kiukuttaa hymiönaamaa. 😅😅😅🤣🤣🤣😂😂😂
- Samoin vuoden 2000 ja 2016 presidentinvaalit olivat rehelliset, vai mitä moloch_horridus?
- Sinua tuntuu kiinnostavan.
- Mitään pimeää keskiaikaa ei ole koskaan ollutkaan. Jos Lutheria haluat tavata niin hänet löytää todennököisesti helvetistä.
- >>Onko Lääkäri Pekka Reinikainen lakihenkinen kun ei syö kaikkia mikä liikkuu ja kehoittaa muitakin miettimään omaa terveyttä. Eikö Raamattu puhu mitään terveistä elintavoista ?>>
Enemmän minä luotan konstaapeli Reinikaiseen. Usko Pekkaan meni siinä kun hän tuomitsi ne joiden mielestä koronavirus on lähtenyt laboratoriosta. Ja käskee ottamaan rokotteen.
Raamattu puhuu aika vähän terveistä elintavoista. - >>Mistä tuntee suomalaisen putinistin?
peruSS-pinssistä>>
Minulla on edelleen repussani Laura2018 pinssi. - >>Puhut eri asiasta. Ehtoollisella viini kuvasi Jeesuksen verta. Häissä kyseessä oli oikea tarjottava viini. Ne ovat kaksi eri asiaa.>>
Tarjosiko Jeesus verta ehtoollisella? - >>Kuole trolli koronaan!>>
Entä jos jään henkiin. AIotko tappaa minut? - Olen suoli24 putinisti.
uvmedia.org jos MV ei näy. - Sapattina kirjoitettu:
---------------------------------
Anonyymi
01.01.2022 11:45
UUSI
Jeesus sanoo lain hylkääjille: Menkää pois minun edestäni te laittomuuden tekijät.
---------------------------------
Helvetissä tavataan! - Nykyaikana yleisiä toimintoja, joita sapattina eivät etenkään vanhoilliset ortodoksijuutalaiset harjoita, ovat esimerkiksi:[5]
kirjoittaminen, pyyhkiminen ja repiminen
liiketoiminta
ajaminen
kaupassakäynti
puhelimen käyttö
sähkölaitteiden käynnistäminen ja sammuttaminen
keittäminen, paistaminen ja tulen sytyttäminen
puutarhanhoito ja ruohonleikkuu
pyykinpesu
-----------------------------------------------------------
Sapattina ei saa pyyhkiä takapuoltaan. Japanilainen vessanpönttö olisi ratkaisu mutta se toimii sähköllä. - >>Mooseksen laki on kevyt taakka ja sen pystyy täyttämään, kuten Raaattu opettaa. Sinulla on kova työ kärsiä kipua ikuisia aikoja tulisessa järvessä, jos jatkat lain purkamista ja lakia vastaan puhumista.>
Kidutushelvetti on Jeesuksen keksintöä. - Minun puolestani luterilaiset saavat pysyä punikkikirkossaan. Ei ole tarkoitus käännyttää ketään.
Mutta turha itkeä jos rahat ovat lopussa jos olet rahoittanut kirkkoa 4,000 eurolla kolmenkymmenen vuoden aikana.
Esimerkki kunta on Tampere. Ortodoksi maksaa samassa ajassa 6,000 euroa.