Vapaa kuvaus

Olen dekkareita lukeva, käsitöitä ja liikuntaa harrastava viisvitonen. Toivoisin maailmaan enemmän suvaitsevaisuutta. Ja että ihmiset oikeasti välittäisivät toisistaan. "Iloitse tästä päivästä sillä se on elämä itse" Eläkäämme elämämme niin että jokainen eilenen olisi ihana muisto ja jokainen huominen uusi toivo! Mutta tärkeintä on tämä päivä, juuri tämä päivä! Suosikkibändit/artistit: Yö, Popeda;Leevi, and, the, Leewinks Suosikkileffat: Badding, Kymmenen, pientä, neekeripoikaa Lempikirjat: Dekkarit Vapaa-aikanani: Teen, teen, pihatöitä, käsitäitä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Virrat, Koli, Imatra Katson tv:stä mieluiten: Salkkarit, kotikatu, emmerdale, urheilua En pidä: kiireestä Ruoka & juoma: kaalikääryleet, makaroonilaatikko, maito Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

25

Kommenttia

526

1. Kukkaron herraksi

Oletteko katsoneet kyseistä ohjelmaa sunnuntai-iltaisin ykköseltä? Mitä ajatuksia herättää? Itse olen pahoillani ja kum
    50 plus
    3
    172
  2. Leivonta kysymys teille

Onko kukaan leiponut pullaa gluteenittomista jauhoista? Mikä ero siinä on tavalliseen jauhoon verrattuna? Onko helppo sa
    50 plus
    4
    171
  3. ONNEA JOENSUU!!!

Hyvä Joensuun kuoro! Ansaittu voitto tuli! Seurasin joka kisan ja muutaman kerran äänestin. Juuret on Pohjois-Karjalass
    50 plus
    6
    157
  4. Hyvää alkavaa vuotta!

"Lumihuntu harson heittää. vanhan vuoden alleen peittää. On aika ystäviä kiittää, aihettahan paljon riittää. Entistä
    50 plus
    10
    141
  5. Olen seurannut jonkinverran ja...ja...

Ei voi kuin ihmetellä sitä touhua siellä! Eniten surettaa se kun noin nuoret ihmiset on jo ihan pilalla. Mielessä vaan
    BB-talon asukkaat
    1
    112