Vapaa kuvaus

Olen dekkareita lukeva, käsitöitä ja liikuntaa harrastava viisvitonen. Toivoisin maailmaan enemmän suvaitsevaisuutta. Ja että ihmiset oikeasti välittäisivät toisistaan. "Iloitse tästä päivästä sillä se on elämä itse" Eläkäämme elämämme niin että jokainen eilenen olisi ihana muisto ja jokainen huominen uusi toivo! Mutta tärkeintä on tämä päivä, juuri tämä päivä! Suosikkibändit/artistit: Yö, Popeda;Leevi, and, the, Leewinks Suosikkileffat: Badding, Kymmenen, pientä, neekeripoikaa Lempikirjat: Dekkarit Vapaa-aikanani: Teen, teen, pihatöitä, käsitäitä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Virrat, Koli, Imatra Katson tv:stä mieluiten: Salkkarit, kotikatu, emmerdale, urheilua En pidä: kiireestä Ruoka & juoma: kaalikääryleet, makaroonilaatikko, maito Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

25

Kommenttia

526

1. On se vaan kumma juttu! Mutta moni muukin on sanonut ihan samaa, jopa työterveyslääkäri. Mutta fysioterapeutti pisti leikiksi koko asian kun kysyin hänen mielipidettään asiasta.
    Toivotaan nyt että hasvahakasten poisto helpottaa kipuja ja oloa. Melko kova lääkitys sulla on, luulis auttavan...
    Miten muuten leikkaukset tehtiin noin lähekkäin? Luulin että siinä pitää olla aina se puoli vuotta väliä. Mutta ei näköjään tarvitse.

Kertoile jatkossa kuukumisia, kiinnostaa tietää miten toipuminen edistyy.
    Hyvää ja parempaa jatkoa sinulle ja kivuttomampia päiviä!
  2. Kun on kerran antanut vaitiololupauksen niin mitä sen jälkeen? Kumman katsoo suuremmaksi "synniksi", murtaa vaitiololupaus vaiko kertoa totuus ja ilmiantaa esim. rikollinen.

Eikös se ole vähän sama noilla lääkäreillä? Heidän tehtävänsä on suojella ja ylläpitää elämää, kaikin keinoin. Ovat tehneet valankin. Ja sitten tulee ihminen jolla on elvytyskielto? Mitä tekee lääkäri? Siinäkin vaikea valinta, kunnioitanko ihmisen pyyntöä ja rikon oman valani vaiko teen niinkuin omatunto sanoo?

Elämässä on paljon asioita jotka pitäisi ratkaista sydämellä eikä millään lupauksella...