Miehen ostaman veneen testausta

Anonyymi-ap

Nainen on saapunut treffeille miehen luo kesämökille järven rannalle ja mies
kertoi, että hänen ostamansa puuvenettä täytyy testata.
Mies istuu lasikuitu moottoriveneessä, jonka perään on sidottuna 1970 luvun puuvene, jossa on pientä lahovikaa.
Mies kertoo suunnitelmasta: nainen menee puuveneeseen, kiulu on veneessä ja nainen istuu keskellä venettä ja mies käynnsitää lasikuituveneen moottorin ja alkaa vetämään puuvenettä keskelle ulappaa.
Kun vene on saatu 2km päähän ulapalle irroittaa mies köyden ja sanoo naiselle, että tarkkaille mahdollsia vuotokohtia ja laita tervapaikka aina siihen.
Sitten mies käynnistää mootoriveneen ja sanoo naiselle, että hän käy välillä syömässä ja palaa parin tunin kuluttua takaisin.

Nainen istuu veneessä, päättää jaloitella ja toteaa, että veneen pohja nitkuu ja tuntuu antavan periksi.
Sitten nainen havaitsee, kun kengän korko menee veneen pehmeästä pohjasta läpi ja vesisuihku alkaa täyttämään venettä.
No sitä varten oli mies varanut kiulun veneeseen, että nainen voi tyhjentää vettä veneestä.
Viimein mies saapuu ja nainen sanoo, että vene on ihan laho, meni kengän korko pohjan läpi.
Siihen mies suutahtaa, menit sitten ja teit reiän veneeseen.
Nainen vastaa, mikä vene se sellainen on, ettei kestä kävelemistä.
Mies vastaa, että ei vene ole tarkoitetu kävelemiseen, veneessä istutaan.

Nainen sanoo, kinnitä se köysi veneeseen ja hinaa minut rannalle.
Mies toteaa, että nainen soutaa rannalle, siellähän on airot.
Nainen sanoo, ei täällä mitään airoja ole ja mies suuttuu, olet sitten airotkin pudottanut veneestä.

35

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En lähtisi treffeille kenenkään kesämökille. Ensinnäkään en pidä mökkeilystä, joten mies, joka hinkuu mökille ei ole mun seuraani. Toisekseen mun pitää tuntea ihminen hyvin, ennen kun lähden mikään mökille yhdessä edes pyörähtämään.

• Anonyymi

Ja jos nyt kyseessä olisi joku tutumpi, niin sitten toteasin, että kyllä se veneen tiiviys käy rantavedessäkin ilmi. Ei kun vene ankkuriin siihen rannan tuntumaan ja kellukoon siinä testailtavana.

• Nainen ottaa korkokengät jalastaan ja kauhoo niillä veneen rantaan. Mies selittää jotain, mistä nsinen ei välitä mitään. Kävelee autonsa viereen, huokaisee syvään...

Mies seuhtoo ja selittää jotain siinä edessä.. nainrn ottaa korkokenkänsä käteen pitäen kenkää kantapuoli alaspäin...korottaa sen päänsä taakse ja riuhtaisee sen suoraan miehen kallon läpi.

Miehen pulpatus ja mulpatus loppuu...menee monta sekuntia, kun hölmistynyt naama naisen näkökentästä häviää korkokenkä päässä töröttäen...muks...

Nainen huokaisee... hymyilee... satakieli lirkuttaa ja härkälintu parkuu järvellä... voisi uida, nainen miettii...

• Anonyymi

Näh. Ei tuo ukko ole linnareissun arvonen.

• Anonyymi kirjoitti:

Näh. Ei tuo ukko ole linnareissun arvonen.

Miks siitä linnaan tarttis mennä? Siinä uidessa kyllä keksis hyvän tarinan...kun antais ensin v.tutuksen laantua. 😄

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Miks siitä linnaan tarttis mennä? Siinä uidessa kyllä keksis hyvän tarinan...kun antais ensin v.tutuksen laantua. 😄

Liikaa vaivaa. Ei tuo ukko ole sen vaivannäön arvonen.

• Disseisback kirjoitti:

Helkatti... pitääks mun jo alkaa hoitaa nsistenkin hommat, kun ei ne ite osaa. Häh? 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Liikaa vaivaa. Ei tuo ukko ole sen vaivannäön arvonen.

No ei... ehkä pitäis jo kysyä itseltään, että miten tuollaiseen tilanteeseen ois ajautunut...🤔

Mutta pitää lähteä silti fictioon mukaan...😃

• Disseisback kirjoitti:

No ei... ehkä pitäis jo kysyä itseltään, että miten tuollaiseen tilanteeseen ois ajautunut...🤔

Mutta pitää lähteä silti fictioon mukaan...😃

Mutta mikäs vois olla hyvä tarina tuon nilkin taposta... ettei tulis putkaa/linnaa/vankeutta? 🙂

Ideoita?

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Mutta mikäs vois olla hyvä tarina tuon nilkin taposta... ettei tulis putkaa/linnaa/vankeutta? 🙂

Ideoita?

Kai se pitäs sen veneensä kera upottaa. Tarina ei kerro oliko se juonu, että avataanko sepalus. Sitten vielä keksiä, että mihin se siellä veneessä kompatu ja minkä kalautti päästään läpi. Voiko veneessä olla jääpiikki kesäkelillä?

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Ideoita?

Vai pitäskö se ukko pukea kolttuun ja korkokenkiin ja lavastaa juttu niin, että se on niissä kirkokengissä hoippuroinu siellä veneessä? Sitten se korko meni siitä pohjasta läpi ja jotenki se onnistu kaatumaan niin, että survas sen toisen kengän kallostaan läpi. Ja sen jälkeen se tietenkin uppos sen läpimädän purtensa kera.

• Anonyymi kirjoitti:

Vai pitäskö se ukko pukea kolttuun ja korkokenkiin ja lavastaa juttu niin, että se on niissä kirkokengissä hoippuroinu siellä veneessä? Sitten se korko meni siitä pohjasta läpi ja jotenki se onnistu kaatumaan niin, että survas sen toisen kengän kallostaan läpi. Ja sen jälkeen se tietenkin uppos sen läpimädän purtensa kera.

Todella naisellisia noi ideat... toi naisten vaatteiden pukeminen oli jo jotain uutta, mutta hitsin työläitä ja vaikeita...

Oikeasti naisen pitäisi miettiä fyysisesti iisimpiä hommia...kuolleen äijän ruhus on raskas hyysätä mitenkään... lidäksi voi tulla sornenjälkiä...

Pinnistähän nyt...😃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuohon kolttuun on helppo yhdistää se sepaluskuvio. Ukko on noussut veneessä ylös tuulettelemaan muniaan leppeässä kesätuulessa ja sitten se horjahtaa tunnetuin seurauksin. 👍

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Todella naisellisia noi ideat... toi naisten vaatteiden pukeminen oli jo jotain uutta, mutta hitsin työläitä ja vaikeita...

Oikeasti naisen pitäisi miettiä fyysisesti iisimpiä hommia...kuolleen äijän ruhus on raskas hyysätä mitenkään... lidäksi voi tulla sornenjälkiä...

Pinnistähän nyt...😃

Tarina ei kerro yhtään minkä kokosesta ukosta on kysymys. Saattaa olla suht helppokin homma.

• Disseisback kirjoitti:

Pinnistähän nyt...😃

Kerta vielä ja sit neuvon miten hommasta tulee vedenpitävä tarina ja ei tarvitse naisen tehdä mitään muuta kuin soittaa ambulanssi ja feikata järkyttynyttä. 😄

• Anonyymi kirjoitti:

Tarina ei kerro yhtään minkä kokosesta ukosta on kysymys. Saattaa olla suht helppokin homma.

No olipa millainen hobitti vaan, niin onhan kuollutta jo iljettävää liikutellakin...🤢

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

No olipa millainen hobitti vaan, niin onhan kuollutta jo iljettävää liikutellakin...🤢

No jaa. Mä luulen, että valtaosa ainakin hoitoalalla työskentelevistä on kohdannut pahempaakin.

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Kerta vielä ja sit neuvon miten hommasta tulee vedenpitävä tarina ja ei tarvitse naisen tehdä mitään muuta kuin soittaa ambulanssi ja feikata järkyttynyttä. 😄

Ai tässäkö oli oikein "oikeakin" ratkaisu. Antaa sitten olla. Mä kun luulin, että tarkotus oli keksiä hassu tarina. Kilpailut ei kiinnosta.

• Anonyymi kirjoitti:

No jaa. Mä luulen, että valtaosa ainakin hoitoalalla työskentelevistä on kohdannut pahempaakin.

Joo... mut oikeasti!!! Eik täällä oo oikeesti naista kuks keksis periaatteessa todrntuntuisen tapaturman mihin jo löytyis tosistusaineistoakin...

Oonko minä miehenä perhana ainoa joka vois tälläistä miettiä? Helkatti...

Aletheijas keksis ainakin...luulisin. 😄

• Anonyymi kirjoitti:

Ai tässäkö oli oikein "oikeakin" ratkaisu. Antaa sitten olla. Mä kun luulin, että tarkotus oli keksiä hassu tarina. Kilpailut ei kiinnosta.

Nössö... mä hslusin oikeesti nyt jotain naismaista fiksuutta tähän ja sä vaan nostat selkää jo pystyyn...

Lineri! Tuu vetää tätä muumia lättyyn!

(En lyö naisia) 😃

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Kerro rauhassa. Ei ole mitään tarvetta estää sua pätemästä.

• Disseisback kirjoitti:

Nössö... mä hslusin oikeesti nyt jotain naismaista fiksuutta tähän ja sä vaan nostat selkää jo pystyyn...

Lineri! Tuu vetää tätä muumia lättyyn!

(En lyö naisia) 😃

Noh... vitsailut sikseen... mä päästän teidät pinteestä ja tämän naisen tarinastakin vankilakeikalta....

Naisen korkkarihan jo meni veneen pohjasts läpi?

Noh? Tarina:

Nainen nousi veneessä ja korkkari neni pohjasta läpi. Naiben sanoi huutaneensa kauhuissaan apua ja mies tuli apuun. Kun mies oli juuri tullut veneeseen, nainen sai riuhtsistua kengän irti...kun hän katsoi, se olikin jytkähtänyt miehen päähän irroitusvoimalla... paniikissa hän vain meloi kengillä rantaan, raahas miehen rantaan ja koetti elvyttää...soitti hätäkeskukseen...

Nainfn itse oli pelastustoimen tullessa märkä, mutta mies ei. (Nainen kävi uimassa) nainen siis raahasi muka mihen veneestä, eli itse kastui...

Ei edes Anneli tätä keksis... (Auer siis) 😄

• Anonyymi kirjoitti:

Kerro rauhassa. Ei ole mitään tarvetta estää sua pätemästä.

Yhy yyy ... kerroin jo. 😄

• Disseisback kirjoitti:

Noh... vitsailut sikseen... mä päästän teidät pinteestä ja tämän naisen tarinastakin vankilakeikalta....

Naisen korkkarihan jo meni veneen pohjasts läpi?

Noh? Tarina:

Nainen nousi veneessä ja korkkari neni pohjasta läpi. Naiben sanoi huutaneensa kauhuissaan apua ja mies tuli apuun. Kun mies oli juuri tullut veneeseen, nainen sai riuhtsistua kengän irti...kun hän katsoi, se olikin jytkähtänyt miehen päähän irroitusvoimalla... paniikissa hän vain meloi kengillä rantaan, raahas miehen rantaan ja koetti elvyttää...soitti hätäkeskukseen...

Nainfn itse oli pelastustoimen tullessa märkä, mutta mies ei. (Nainen kävi uimassa) nainen siis raahasi muka mihen veneestä, eli itse kastui...

Ei edes Anneli tätä keksis... (Auer siis) 😄

Tulipa railakkaasti typoja...😁

Mutta eiköhän tuosta selvän saa...

Korkkaria irroittaessa veneen pohjasta se irtosi voimalla ja iskeytyi miehen kalloon...

Suuntaus voi olla haasteellista selittää, miksi se on keskellä kalloa, mutta naisen ei tarvitse tälläisiä ryhtyäkään miettimään..miehet nyt vaan tunkevat päänsä ihan ihmeellisiin paikkoihin...

• Anonyymi
        UUSI

Siellä on liikaa Quuen of Fucking Everythinggiä katsottu 😂😂

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä on liikaa Quuen of Fucking Everythinggiä katsottu 😂😂

En oo katsonut ainuttakaan jaksoa, mutta varmaan pitäisi. Oliko joku Erkki Tuomioja pahoittanut mielendä siitä sarjasta? 😄

• Anonyymi

Kengät pois jalasta ja hyppy jorpakkoon. Sitten veneen laidasta kiinni ja pikkuhiljaa potkutellen kohti rantaa. Kyllä se lahopohjanenkin puuvene sen verran kelluu, että sen kanssa tarpeeksi lähelle rantaa pääsee ja mikäs se on uidessa kauniissa kesäkelissä. Juu, ei se täyttymässä oleva vene niin nätisti liiku, mutta kyllä se kellutusvälineenä toimii ja lepohetkiä suo.

• Anonyymi

Vois olla kivakin päivä en ole kylläkään koskaan ajanut veneellä mut ostais halvan veneen ja lähteä naisen kanssa veneilemään ja pysähtyä johonkin rannalle heittää vähän virvelii ja keittää retkikeittimellä kahvia ja tarjota naiselle kahvia ja katkaista näkkileivän levystä palasen ja nötköttiä leivän päälle ja syötyään ehkä temputkin tehden palata takaisin

• Anonyymi

ti4dän joku tump4lo-yr4rmu jättyänyt ulkoo-voovrn wukin noiin joku Jrhobvd pääddyy yeloon fifäällr, kun ihmrtyyrlin miyähän..

• Anonyymi

Tuo mieshän on ihan sadisti ja vastuuton kun tietoisesti haluaa aiheuttaa hengenvaaran. Ihme ettei nainen huomannut miehen mielisairautta etukäteen, yleensä monilla intuitio varottaa jo ennen kuin mitään on edes tapahtunut eikä mökkireissuille edes lähdetä kuin turvallisten miesten kanssa!

Aikanaan vähän samantyylinen sarjahukuttaja sai pitkän linnatuomion….

Tämä nainen, jos miehen sekopäisyys olisi tullut yllätylsenä, heittäisi turhat vaatteet pois ja uisi rantaan, Avovedessä 2 km ei ole ihan helppo rasti, mutta kyllä tiedän siitä selviäväni. Vene jäisi vajoamaan ja kun sekopåä palaisi, ei järvellä kelluisi kuin yksittäinen vaate. Mies voisi kokea mitä sadistisilla valtapeleillä voi saada aikaan. Rannassa etsisin ihmisiä ja soittaisin heidän avulla virkavallan paikalle ja kertoisin tilanteeni.

Jos vesi olisi niin kylmää, että hypotermian vaara olisi ilmeinen, en edes lähtisi vesille. Eikä miehen älyttömiin ehdotuksiin myöskään ole tarvetta myöntyä. Harvinaisen tyhmä tai murhanhimoinen on, jos lahon veneen vie järven selälle.

• Anonyymi

Nainen on mm-tason uimari. Ennen kuin mies tajuaa, tämä on sukeltanut ja on oitis miehen veneellä. Ketteränä hän pääsee miehen veneeseen ja käynnistää nopeasti moottorin. Mies horjahtaa ja putoaa veteen. Myös hän on mm-tason uimari ja niin hän lähtee kauhomaan kohti rantaa.
      Nainen saapuu veneellä rantaan. Mies nousee laiturille vähän myöhemmin.
      Vilma
      Puuveneen jämät poltetaan juhannuksena kokossa.
      Mies sai yhden mahdollisuuden muuttua ja hän on tunnollisesti pysynyt ruodussa.

• Anonyymi
      UUSI

joskus niin kun nimwni oli nweucottelija, kkk eli siis dragon-tyyppinen... niin pysfyy neucofwlwmaan asioista.

mutgta niin joku swikkailuryyppinwn jurru pwli wrrä wli aiia niin joka hucvittaa kun joku kampoomatyttökin... niin eli pieni seikkailuju

• Anonyymi
      UUSI

Nainen on saapunut treffeille miehen luo kesämökille järven rannalle ja mies kertoi, että hänen ostamansa puuvenettä täytyy testata.

Miehellä on päässään karvahattu, vaikka on kesäkuuma, ja miehellä on silmin nähden suuri vatsa. Kaljamahaansa mies koittaa peittää liian pienellä verkkatakilla, joka ei mahdu edes hänen vatsan ympärille. Isoa vatsaa peittää virttynyt t-paita. Miehen kumartuessa hänen persvakonsa paistaa hänen nuhjuisista verryttelyhousuistaan. Jalassaan miehellä on huopakumisaappaat.

"Kuuleppa sitä tuota, minä kun sitä olen ulosotossa, ja kaverilta osamaksulla tämän soutuveneen ostin, niin voisitko sinä lainata minulle 250 euroa veneen maksuun. Minä maksan sinulle takaisin vaikka puolivuosittain 50 euroa", mies aloittaa, jatkaen:
      "Sinähän sitä tuota voisit samalla minulle osamaksulla ostaa vaikka uuden perämoottorin minun lasikuituveneeseen. Himoittaisi saada siihen tuollainen uusi Mercuryn 9,9 heppanen kone. Kolome ja puol tonnia maksaisi. Eikä ulosottokaan voisi sitä viedä, se kun olisi sinun kone. Jos minulle sitten jotain tapahtuisi, sinä voisit ottaa sen takaisin itsellesi. Sanoisit vaan, että se se sinun kone. Eikä toki ole pakko suostua, jos siltä tuntuu. Minä lyhennän sitä sinulle takaisin satasen kuussa. Mitäpä sanot?"

Vaivaantuneen hiljaisuuden jälkeen mies ja nainen siirtyvät rantaan, missä odottaa aikansa nähnyt lasikuituvene, jonka perässä on vanha 6 heppainen moottorinprutku. 80-luvulla moottori saatoi hyvinkin olla tyylikäs. Puinen soutuvene on sidottu veneen taakse hinaukseen.

Mies astuu 200 kiloisella ruhollaan kiikkerän lasikuituveneen keulaan, joka huojuu ja hörppää vettä molemmista laidoistaan. Tasapainoillen mies lähtee sitten kulkemaan kohti veneen perää, mutta kaatuukin veneen pohjalle rähmälleen valtavan pamauksen ja kirouksen säestämänä: "Voi saamarin saamari". Lopulta mies pääsee kuitenkin ylös ja istumaan veneen perälle.

"Mene sinä nyt soutuveneeseen, niin hinataan se syvemmälle", mies sanoo puuskuttaen kuin maratonin juosseena. Miehen puhe ja puuskutus on samalla oudon katkonaista kuin mies saisi rytmihäiriötä puhuessaan.
      "Eikö vuodot näy tässä rannallakin? Miksi sitä syvemmälle täytyy viedä?", nainen ihmettelee.
      "Eihän sitä rannassa voi testata, kun ei tässä ole kunnon aaltojakaan, eikä riittävän syvää", mies viisastelee.

Nainen istuu epävarmasti veneen perille, ja miettii olevansa liian kiltti, mutta tuskinpa mies sentään koittaa häntä murhata. Nainen kuitenkin huikkaa miehelle, että testataan ensin nyt vain rannassa. Mutta mies alkaakin jo käynnistelemään narusta vetämällä perämoottoriaan.

Kuuluu ähinää, kun mies vetää moottorin käynnistysnarua yhä uudestaan, eikä vanha moottori ota käynnistyäkseen. Nainen laskee miehen rytmihäiriötä ähinän ja kiroilun seasta kuultavista nikotuksista. "Ei perkele", mies kiroaa ja alkaa tutkimaan kiinnostuneena moottorin ryyppyä kuin peittääkseen luovuttamisensa. Miehen kädet vapisevat ja kasvot ovat valkoiset.

Nainen näkee, että on turvallisinta lähteä nyt kun miehellä ei enää ole voimia. "Minulla ei ole enää aikaa jäädä korjaamaan moottoria tai kenenkään elvyttämiseen, vaan pitää mennä jo seuraavaan tapaamiseen. Kiitos oli kivat treffit", nainen sanoo. Sitten nainen nousee soutuveneestä jäämättä odottamaan miehen vastausta. Mies vilkaisee olkansa, eikä hänellä ole voimia väittääkseen vastaan: "Joo mene sinä vain", kuuluu voipunut vastaus. Nainen kuulee vielä rytmihäiriöiden ja hengityskatkoksen aiheuttamia nikotuksia olkansa yli kunnes pääsee pois rannasta. Mies tuskin pääsee hänen peräänsä, jos nyt pääsisi edes hengissä rannasta.

Auton luona hän vielä vastuullisesti huutaa rantaa kohti: "Jos tarvitset ambulanssia, minä voin soittaa". Vastausta ei kuulu, joten ambulanssia tuskin tarvitaan ja velvollisuus on täytetty. Nainen lähtee kotiinsa, eikä enää kuule miehestä.

• Anonyymi
      UUSI

Ehdoton EI treffeille kesämökille.

Miksi kuvaamasi miehet ovat aina täysin sairaita hulluja?

- Sheena

• Anonyymi
        UUSI

Mitäs vikaa kesämökkeilyssä on

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      27
      3441
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      28
      2141
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      1680
    4. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1418
    5. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1359
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      138
      1236
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1056
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      974
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      931
    10. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      912
    Aihe