Nyt olis taas semmonen juttu, että lähtiskö joku paneskelemaan Punkalaitumelle matalaan majaani? Kiireinen aikataulu, joten älä kuhnaile, jos olet tulossa. Pst. Vain hyvän näköiset, urheilulliset, varakkaat ja isopeppuiset ja tissiset huomioidaan. Lounas tarjotaan talon puolesta!
Kiinnostaisko paneskelu näin pyhäpäivänä?
23
324
Vastaukset
- Anonyymi
Kysys kankaanpään poikaa se voi äkkiä tullakkin
- Anonyymi
MUA ei Kiinnosta mitkään POJAT!!!Vaan seksikkööt naiset, pulleat purjeet ja uhkeat pakarat....ja toki niin iso lompakko, että voin elää tossun alla tai siivellä
- Anonyymi
Mitä siellä on ruokana?
xLiner- Anonyymi
Tänään ajattelin tekasta lihamakaronilaatikkoa. On myös eilistä valkosipulimaustettua perunamuussia ja kanttarellisoossia, jos ei makaronilaatikko kelpaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään ajattelin tekasta lihamakaronilaatikkoa. On myös eilistä valkosipulimaustettua perunamuussia ja kanttarellisoossia, jos ei makaronilaatikko kelpaa
Ai jaa... Jätän väliin.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jaa... Jätän väliin.
xLinerEn oikein tykkääkään ronkeleista. Kyllä lautanen pitää syödä tyhjäks tai saa katsella pitkin hölötintänsä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oikein tykkääkään ronkeleista. Kyllä lautanen pitää syödä tyhjäks tai saa katsella pitkin hölötintänsä!
😂...
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oikein tykkääkään ronkeleista. Kyllä lautanen pitää syödä tyhjäks tai saa katsella pitkin hölötintänsä!
Miksi yksikään isolompakkoinen toimisi noin? Heillä on varaa vaatia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi yksikään isolompakkoinen toimisi noin? Heillä on varaa vaatia.
(voihan tuossa olla taka-ajatuksena, että varakas tuo palveluskuntansa kokkeineen mukanaan 🤔)
xLiner
- Anonyymi
Jaahas, että majassa asut vai? Onko se puussa? Siellä on vähemmän vaaroja kuin maan pinnalla. Asumistukea saat? Maja <---> Majava. Noiden termien alkuperä liittynee kielellisesti toisiinsa. Onko käsillä krapulap4netus vai muuten vain lihallinen ahdinko? Mä oon kuitenkin mies enkä nainen. Voin toki saapua paikalle kuvaamaan ja pistämään kontentin of:fään. Saat rojalteja siitä, kuin Kevin konsanaan. Lupaan olla hiljaa, olen kuin en olisikaan siellä. Ymmärrän mikäli katselijat aiheuttavat suorituspaineita. Kun miehille kaupitellaan mieskuntoa kohottavia rohtoja niin ensin tulisi pistää ravinto ja liikunta kuntoon. BMI myös. Asiantuntijat vetoavat juuri ihmisten läskeyteen että se olisi hedelmällisyyttä vähentävä tekijä. On se yksi osasyy.
- Anonyymi
Elämässä hauskinta on, että eri miehet ovat kiinnostuneita niin erilaisista naisista. Itse en koskisi naiseen, jota voi luonnehtia "isopeppuinen ja isotissinen". Ei kiitos. Tuo on vastakohta sille, mitä haluan naisesta.
Jos on naisia moneen junaan, niin on miehiäkin, ja hyvää niin. Olisi han hirveää, jos kaikki miehet olisivat kiinnostuneita samannäköisistä naisista. Silloin ei kysyntä ja tarjonta kohtaisi.
Naisilla lienee sama juttu: eri naiset ovat kiinnostuneita aivan erinäköisistä miehistä, ja hyvää niin. Olisi han hirveää, jos kaikki naiset olisivat kiinnostuneita samannäköisistä miehistä. Silloin ei kysyntä ja tarjonta kohtaisi.- Anonyymi
Niin, ja ajattele, jos kaikki maailman naiset olisivat kiinnostuneet vain punkalaitumelaisista miehistä niin eihän tässä saisi hetkenkään rauhaa. Nyt on sentään aikaa keskittyä omiin ajatuksiinsa ja hyvä niin!
- Anonyymi
Luin kiinnostaisiko pannukakku. Se kiinnostaa ja myös paneminen. Mutta pannukakun päälle pitää laittaa vadelmamarmeladia.
>simiti< - Anonyymi
yerittävätkö erunkkwipjur kuin siaaw ja jweopo kiuaae KUN HYCÄ PWLI-IZWAKIN
A... Hyvä persehän mulla on ja terhakkaat tissit, mutta ei tulis mieleenkään lähtee paneskelemaan mihinkään just nyt....vähiten jonkun urpon kanssa, joka kysyy sitä noin. 🤣
- Anonyymi
Minun nimeni ei kylläkään ole mikään Urpo! Tiesin kyllä yhden Urpon. Leppäsen Urpon ja Anan, jotka kumpaisetkin näin joitan kertoja Leppijärven motellilla kahvilla 80-luvulla. Mutta sinä taidat olla vielä niin nuori, että et sen enempää tiedä motelleista kuin Leppäsen Urpostakaan. Mutta minä en siis ole Urpo nimeltäni!
Anonyymi kirjoitti:
Minun nimeni ei kylläkään ole mikään Urpo! Tiesin kyllä yhden Urpon. Leppäsen Urpon ja Anan, jotka kumpaisetkin näin joitan kertoja Leppijärven motellilla kahvilla 80-luvulla. Mutta sinä taidat olla vielä niin nuori, että et sen enempää tiedä motelleista kuin Leppäsen Urpostakaan. Mutta minä en siis ole Urpo nimeltäni!
Kyllä mä Upon tiijän...
Sehän sai arvalla kynän. 😃Disseisback kirjoitti:
Kyllä mä Upon tiijän...
Sehän sai arvalla kynän. 😃Ei ois vaan sen pitänyt sorrata Anan penaalia...😄
Disseisback kirjoitti:
Ei ois vaan sen pitänyt sorrata Anan penaalia...😄
Pikkasessa kappelissa....
Toivottavasti löydät etsimäsi miehen.
- Anonyymi
Minä en miesten perään huutele, kyllä jämpti on näin!
Anonyymi kirjoitti:
Minä en miesten perään huutele, kyllä jämpti on näin!
Ai. Sain vain sellaisen kuvan sinusta.
- AnonyymiUUSI
Palstakamu kirjoitti:
Ai. Sain vain sellaisen kuvan sinusta.
Keneltä sinä minun kuvani olet saanut? Ettet nyt vain laskettelisi palturia?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin273351Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee272123Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141670Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71418- 761349
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381236- 641056
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10974Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70921- 102912