Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Gattino
profiilit
Gattino
Gattino
Vapaa kuvaus
Kirjoitukset saattavat sisältää huumoria, jota ei aina ymmärrä.
Aloituksia
0
Kommenttia
1043
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Varaudun pahimpaan mahdolliseen joka asiassa, vaikka uhkakuvat ovat usein epärealistisia.
Perhe ihmettelee, miten jaksan stressata jonkun vessapaperin riittävyydestä. 😀
25.08.2023 22:32
Mun ensirakkaus tapahtui kun olin 7-vuotias. Tyttö taisi olla 18.
Ei se rakkaus vaadi henkistä yhteyttä. Riittää että nainen on hyvän näköinen.
16.08.2023 18:03
Viimeisin kuva oli juhannusaaton selfie, missä olin kännissä ilman paitaa, mutta nännejä ei näkynyt.
Mutta ei siinä mitään. Mulle riitti ihan hyvin tämä muutaman minuutin julkisuus, jota kukaan ei edes kommentoinut. 😃
15.08.2023 16:59
Joo lisää leipää jonoon ja kodittomaksi jääneet majoitetaan niiden luo, joilla vielä asunto on.
Kuulema jo ensi vuonna rytisee, lupailee porvarihallitus innokkaana.
15.08.2023 15:12
Aijaa-sivusto poisti kaikki kuvani melko nopeasti. Mitähän olen taas tehnyt väärin?
15.08.2023 14:57
Usein mietin miten parantaisin elämäni laatua kotona.
Siisteys, sisustus ja kodin funktionaalisuus toisi enemmän viihtyisyyttä.
Siisteys on myös emännän makuun, mutta estetiikka ja funktio aiheuttaa erimielisyyttä. Kaapin paikka on ehdottomasti parisuhteen vaikeimpia kysymyksiä.
23.07.2023 15:59
Puoliso kyllä tykkää keskustella mutta hän osaa olla tahdikkaasti hiljaa, eikä koskaan puhu päälle.
Tosin hänellä on sellainen erityispiirre, että hän arvaa, mitä toinen on sanomassa, eikä kuuntele lausetta loppuun. Tämä voi johtaa siihen, että minä kuvittelen tulleeni ymmärretyksi ja hän kuvittelee omiaan. 🙂
Nykyään saan kyllä paremmin viestini perille.
16.07.2023 21:44
On se. Jos katson tuolloin televisiota, hän tulee kylkeen selittämään, mitä ohjeimia hän on katsonut televisiosta. Mitään asiaa ei voi tehdä rauhassa.
16.07.2023 21:10
Huvila ja Huussi-sarjassa on ainakin ihmisiä, joille todellisuus on käsittämätön.
Huvila ja Huussi pähkinänkuoressa ("ei voi olla totta")
https://www.youtube.com/watch?v=EGzhDcg2RDc
16.07.2023 21:05
Vaimon veli tulee pyytämättä kylään, puhuu tunnin tauotta siitä mitä uusia tuotteita on tullut myyntiin, Hän kuvailee jokaista tuotetta sanoilla "käsittämättömän upea".
Hänen tullessa taloon, laitan kuulokkeet päähäni ja menen nettiin, vaikka olisi parempaakin tekemistä.
16.07.2023 16:38
Palstan absurdit kirjoitukset luovat surrealistisen kuplan, josta on välillä pakko päästä pois.
Paras keino palata todellisuuteen on seurustella hetken aikaa vaimon kanssa, kertoa hänelle mitä ihmeellisyyksiä olen taas nähnyt ja kuulla häneltä, että kaikki on ihan hyvin.
16.07.2023 00:50
Olen saanut täällä paljon ohjeita siihen , miten pidän parisuhteestani kiinni.
Jos nyt vaihtaisin naista, tuskin kukaan palstalla suostuisi puolisoksi. 😀
Onneksi tätä ajatusleikkiä ei joudu vakavissaan pohtimaan.
15.07.2023 23:55
Toisessa ihmisessä näkee itsensä ja minähän rakastan itseäni.
13.07.2023 16:07
Koira kärsii yksinäisyydestä, sitä itkua ja ulinaa on kamala kuunnella.
Ottaisin mieluummin kissan, sellaisen joka osaa pyttyyn kakkia.
13.07.2023 16:01
Ihminen esiintyy typerämpänä mitä hän on. Arvostan rooleistaan vapautunutta ihmistä, arvostan aitoutta.
13.07.2023 15:52
Eniten puolisoa rasittaa se, että poika keskeytti lukion viime metreillä, eikä häntä kiinnosta tulevaisuuden suunnitelmat.
Nyt sitä tunneälyä tarvittaisiin, jotta puoliso piristyisi ja poika palaisi ruotuun.
08.07.2023 00:17
Tärkeintä on keskustella avoimesti.
Naisen käyttäytyminen vaihtelee tilanteen mukaan, eikä ole olemassa universaalia kaavaa, miten miehen pitäisi menetellä.
Aina ei ongelmatilanne ratkea sillä, että katselee naista hellästi silmiin 🙂.
07.07.2023 23:48
Loiri osaa olla seurassa myös viihdyttävä. Itsensä ilmaiseminen teatteridramatiikalla herättää naisten huomion. Kyllä näitä syitä voi olla monenlaisia.
07.07.2023 13:59
Väitetään, että Loiri osasi ilmaista voimallisesti tunteita. Minä en sellaista huomaa hänen teoksissaan.
Mutta naissuhteissa tunteiden näyttäminen voi tuoda miehelle etuja. Varsinkin jos niillä pystyy manipuloimaan naista.
07.07.2023 13:46
Tuttu, viisikymppinen mies, kehuu jatkuvasti naisystävänsä persettä, jopa silloin kuin naisystävä on paikalla.
Muita kohteliaisuuksia hän ei naiselleen jaa, ainakaan julkisesti.
Miehen edellinen vaimo taisi olla myös "perse ensin" kriteereillä valittu. He riitelivät jatkuvasti.
06.07.2023 14:55
6 / 53