Entä joululahjat?

Anonyymi-ap

Minulla on täysin käyttämättömiä, siis turhia joululahjoja viimejoululta, alkuperäisessä jolulahjakassissakin, ollut vuoden keittiön pöydän alla kassi niitä.

26

412

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla on eräs hyvä joululahjaidea joka varmasti voisi olla hyödyllinen jokaiselle; kuulokkeet, KOSS-merkkiset (Herrmann Koss), monia erimalleja ja aika laadukkaita.

Sitten katsoo että on sekä tavallinen plugi-liitäntä, langaton yhteys, sekä myöskin optinen liitäntä kuulokkeissa.

Olen ollut tyytyväinen kyllä, melkein kyllä tuhosin jo nuo aika vanhat: korjasin erään johtoliitännän onnistuneesti metalliteipillä vain ulkopuolelta.

• Anonyymi

nivea voide hmmm se ois hyvä ja hauska lahja. kylpytuotteet joo

• Anonyymi

Mjoo, ostin tyttärelle vain vähän lahjoja. Vain sellaisia joista hän on viitteellisesti vuoden aikana jossain vaiheessa maininnut.

Hän on halunnut kuulokkeet, ostin hänelle Sennheiserin Momentum 4 vastamelukuulokkeet. Toinen mistä on joskus tullut mainintaa miten kivaa olisi jos olisi, on Nintendo Switchin Ring Fit Adventure lisälaitteisto ja peli.

Mielestäni molemmat ovat kehittäviä, joten tuli ne ostettua.

Itselleni ostin uuden tietokoneen ja siihen 34" näytön, avaan vasta Jouluna.

AV

• Anonyymi

Sulla ei oo lapsia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla ei oo lapsia

Ostin sitten kuvitteellisille, hyvä näinkin.
        Pitää vielä keksiä jotain kahdelle muulle saman kuvitteen omaavalle.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

olet vajaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olet vajaa

Ei siinä ole mitään uutta, jokainen ihminen sitä on.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

AV

Hauska kuulokkeet ostit 10v tytölle ja mihin käyttöön pelaako nykyään koneilla?

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Hauska kuulokkeet ostit 10v tytölle ja mihin käyttöön pelaako nykyään koneilla?

Musiikin kuunteluun, ja äänikirjat kiinnostavat.

AV

• Anonyymi

Jännityksellä odotan, mitä joulu tuo tullessaan.

Lahjasta alkaa olla jo jotain arvauksia, koska nainen on kysellyt että tykkäisinkö tästä kellosta vai olisiko tämä hauskempi kello?

Veikkaan, että sveitsiläistä kronometriä pukkaa.

No ei siinä, olenkin ollut tänä vuonna kiltti peikko, tai jotain.

• Anonyymi

Nyt voisitte sitten ehdottaa minulle, että mitä ihmettä nainen voisi haluta joululahjaksi?

Aloitan sitten tunnustelut varovasti oman tolkkuni mukaan, sillä suoraanhan hän ei sano mitä haluaa.

• Anonyymi

On hyvä aina vähän tiedustella jotain mitä toinen tarvitsisi, jotta ei mene niin sanosti paska joululahja joka heti roskiin tjsp.

• Anonyymi

Kun itse ostaa itselleen oikein paljon lahjoja ja kirjoittaa pakettiin että "minulta(oma nimi) minulle(omanimi)" veli teki kerran noin.

Hän saip aljon paketteja itseltään.

• Anonyymi

Miksi niitä pöydän alla säilöt, hyvänen aika. Anna jollekin, joka osaa arvostaa. Jos et tunne ketään, kuten tavallista, lahjoita keräykseen/kirppikselle/kierrätyskeskukseen jne.

- Sheena

• Anonyymi

Lahjoita ne eteenpäin jos ylenkatsottu ne.

• Niih . Lapsien jouluun palaaminen kotiin missä lahjoja on vain muutamalle ei ole 3henkilö toimeentulotuella varaa ihan 8 lapselle ostaa mitä haluaa.

• Anonyymi

Kaiken itselleen tarpeettoman voi laittaa kiertoon. Jonkun roska vpi olla toiselle aarre. Mä olen jokusen vuoden jo harrastanut kierrätystä ja pidän sitä fiksuna tapana kuluttaa.

Ei aina tarvitse ostaa uutta.

Jasu

• Mitä ihmettä ne tavarat tekevät keittiön pöydän alla, keräämässä pölyä? Lahjoita ne eteenpäin. Sinulle tarpeettomat tavarat voivat ilahduttaa muita.
      Kiertoon vaan! 😊👍

• Anonyymi

aivan tuo oli pointtini asiassa että turhat joululahjat, mieluummin otan platinaharkkoina ululahjos ei tiedä mitä antaa ÖD:

• Anonyymi

joku oikein toivejoululahja, noin 623963 tonnia platinaa harkkoina, valettuina sopiviin palasiin D;

• Anonyymi

tosi-typy niin minkä takia antaa tarkoitukssella toiselle turhia joululahjoja?

• En anna mitään turhaa lahjaksi. Minulla on tapana kysyä lahjatoiveita ja hankin vain mieluisia lahjoja. ☝️😊

• Anonyymi

niin tulee itselle mukava olo kun nnoin jotin vaim m6-mutterinkin sitten avaa paketin ionn innoissaan, hirvittävä pettymys...

• Joulu on lahjojen aikaa.
      Jouluna ihmisellä on lupa ostaa itselleen haluamansa lahjan, eikä siitä saa kukaan muu urputtaa.

• Anonyymi

Nythän on hyvä aika vuodesta pistää ne taas kiertoon.
      Älä anna samoille, keneltä sait ne.

-keinovaginamies-

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      23
      18977
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      69
      5925
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      25
      5522
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      46
      5397
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      39
      5262
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      92
      5164
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      4653
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      43
      4327
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      57
      3646
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      49
      3305
    Aihe