Kuulisin mielelläni myös perustelun mielipiteellesi?
Minun mielestä sinkut on paras, kun täällä on monesti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteltavaa laidasta laitaan.
Mikä on palstoista paras?
56
474
Vastaukset
- Anonyymi
enpä tiedä mutta ikävä-plsta on kai aktiivisin, ainakin.
- Anonyymi
Sinkut on paras ehdottomasti. Koska täällä ollaan aktiivisia ja juttuja tosiaan laidasta laitaan.
- Sheena Onhan tämä vähän outoa olla ukkomiehenä sinkkupalstalla.
En oikein osaa sanoa mitään sinkkuudesta.
Yhtä hyvin voitaisiin keskustella moukarinheitosta.
Kävin jossain parisuhdepalstalla. Siellä oli ihan hysteerinen meno. Kaikilla oli kriisi päällä ja naiset sättivät yleisesti miehiä. Minäkin sain osani. En kuulemma ymmärrä mitään parisuhteesta.- Anonyymi
Peruna palstat on parhaita eli peruna on hyvää ja sopii kaikkeen ruokaan
- Anonyymi
No tämä! Perunasalaattia perunamuusilla!
>simiti< - Anonyymi
Minä ostin tänään perunoita kaupasta. Peruna on todella hyvänmakuista syötävää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ostin tänään perunoita kaupasta. Peruna on todella hyvänmakuista syötävää!
Minusta lähinnä mauttomia
Minusta valmissalaateista parhaita ovat valkosipuli-perunasalaatti ja Forssan lounassalaatti. Jos siis majoneesipohjaista miettii. Perunasalaatti on tosin helppoa tehdä itsekin.
- Anonyymi
ikävä-palstalla aina niitä samoja ja samat kirjaimet ja hahmot...... nyt kun jäi mieleen joku urheiluauto kuin joku Corvette, näkyisi takapeilistä.. luultavasti ohittaa minut aika lujaa vauhtiakin, varmaan jotain 100km/h nopeudessa joku Corvette voi nostaa oman nopeutensa noin 200km/h.
- Anonyymi
Ne hurjastelijat ajavat tuolla nopeudella! Mutta ei Suomessa.
- Anonyymi
Kaikki palstat ovat niin loistokkaita, että teen parhaani vähentääkseni palstailun minimiinsä.
Muutoinkin on tarkoitus jättä nettimeiningit mahdollsimman vähälle elleivät liity työhön, opiskeluun tai muutoin olennaiseen tekemisee. Sometilestä kaikki YouTubea lukuunottamatta ovat tauolla ja epäaktiivisina. Seuraavaksi luvassa on YT:n osalta sisältöjen raikkoaminen ja karsinta Channel Blockerin avustuksella.
Perusteluna se, että keskustelupalstat ja tietyt sisällöt eivät tee hyvää mielenterveydelle tai tosielämän sosiaalisille suhteille ja sosiaalisislle taidoille. Minulla ei ole montaa suosikkia. Tämä ja vauva.fi/ Aihe vapaa. En käy muualla. Keskityn vain näihin kahteen. Minun palstailuintoni vaihtelee säännöllisen epäsäännöllisesti. En jaksa panostaa useampaan keskustelufoorumiin. 😁
- Anonyymi
En ole mikään Suomi24 suurkuluttaja, että en oikeastaan tunne niin hyvin paikkaa.
Sinkut-palstalla on ainakin yllättävän selväjärkistä ja rauhanomaista porukka verrattuna ikävä-palstan hullujenhuoneeseen. - Anonyymi
Eiköhän tämä puoli sisällä eniten lukukelpoista materiaalia
- Anonyymi
...syvällä sisimmässäni toivoisin kyllä löytäväni toisen viihdyttävämmän paikan :)
Anonyymi kirjoitti:
...syvällä sisimmässäni toivoisin kyllä löytäväni toisen viihdyttävämmän paikan :)
Millainen se olisi?
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Millainen se olisi?
Jos nyt vaikka muutama kymmenen käyttäjää lisää alkajaisiksi
Anonyymi kirjoitti:
Jos nyt vaikka muutama kymmenen käyttäjää lisää alkajaisiksi
Ihan hyvä toive.
- Anonyymi
tämä puoli.. kääntöpuoli on siten ikävä ma aivan tänne valuu ikästä isommat... oikien hyvääkin mielestäni jotain oikein omia talouspoliittisia mielipiteitäkin..
hmm.. niin minun tuon jonkin kiinalaisen tytön kanssa joku is GO! Eli siis tarkoittaettaen että kokeilete vaan tehdä jotain peliä.
- mikä on vähän kummallista että joltain isommalta taholta kysyä lupaa, kiinalaista jotain kultuuria kai. - Anonyymi
Koska olen sinkku, lukaisen ja kirjoitan jtkn. Välillä lyhykäisesti joskus enempi.
Vähä sama aamulla kuin joisi kupin kahvia.
Sitten ei muuta kuin eri asioihin käsiksi.
Vilma En käytä suoli24:ssa muita osioita kuin sinkkuja.
Itse kommentoin joskus jotain toisaalla, jos siitä olisi kirjoituksen aloittajalle hyötyä.
Kauan sitten "Miehen logiikka" oli minusta jopa parempi kuin sinkut-palsta, mutta se kuoli vähitellen kirjoittelijoiden lopettamiseen palstalla. Elinvoimaisena se oli mielenkiintoinen palsta. Jasu tapasi siellä tulevan miehensä ja minä muun muassa hänet siellä samoin kuin sinkut-palstalla. Monet kirjoittivat useammalla palstalla.
Ikävä-palstalla on liian paljon aktiivisia anonyymejä, joten siellä ei saa oikein tuntumaa kuka kirjoittaa. Sen takia tykkään nyt eniten sinkut-palstasta.- Anonyymi
Tämä on kai aika hyvä kun voi vapaasti kirjoiella ellei mitään loukkaavaa kirjoita.
- Anonyymi
Minkä takia juuri ikävä-palsta on noin pelottavan outo? Kaipuu ja kaiho pitäisi olla rauhoitettuja tunteita. Nyt niitä räävitään ihan joukoilla.
Olen täysin samaa mieltä. Kaipuu ja kaiho ovat tunteita, joita pitäisi käsitellä silkkihansikkain, niin siellä on kaikista brutaalein meininki. Ei voi ymmärtää.
- Anonyymi
joku tyttö kai jotain että jotain ei ole ottanurt vai, et kai ol sama, joso lt sqama niin ahmi se purkki ilman pillreitä.l
- Anonyymi
Tänne on jämähdetty, vaikken sinkku ole ollut sitten vuoden 2003 jälkeen. Sitä ennen miehen ligiikka. Mutta oon huomannu, etten enää jaksaa niin aktiivisesti olla läsnä. Mielenkiinto on enempi IRL.
Jasu- Anonyymi
Kirjoita ne tunnukset muistiin vaikka kämmenselkään niin ei tarvi hukata niitä jatkuvasti :)
- Anonyymi
Jos palsta tarkoittaa puutarhaa (garden), niin varmaan kyseessä on se palsta josta maailmankuulu korkeasti ylistetty Suurfemakko Emily Nagoski kaakattaa lähes 100 kertaa raapustelmassaan 'Come As You Are', v.2015 painos: https://www.amazon.de/-/en/Come-You-Are-Surprising-Transform/dp/1925228010/
On sinkut paras. Täällä oon saanu moneen ongelmaan ratkaisun. Ja tietenkin yrittäny muitakin auttaa.
Tavallisesti katson ensin suhteita kokonaisuutena ja tarvittaessa niihinkin kommentoin.No sinkut.. ylivoimaisesti.
- Anonyymi
Timppa pilaa tämänkin.
- Anonyymi
Mjaa
Ei Timppa ehdi, kun se goisii.
Oma mielipiteeni on se että kaikki on pelkkää p***aa.
Perustelut
Nolla on kokonaisluku, usko tai älä.
(hihitystä)
- Anonyymi
Vauvva paslta ois sillee jees mut sielt poistetaa kaikki keskustelut.
Noh miehen logiikasda olin jo 18vuotiaana eli siitä on jo yli 22 aikaa. Ongelmat parisuhteeessa toi mieleen kysyä miehiltä.
valtakunta kirjoitti:
Sen vuoksi nimimerkkini oli rose18
Olet siis veteraani, mitä tulee kirjoittamiseen. :)
Mu5tasydän kirjoitti:
Olet siis veteraani, mitä tulee kirjoittamiseen. :)
Niih buddy-love oli silloiseen aikaan ystävän mutta se tyttis kielsi minun kanssa kirjoittelun ihan minusta se on hyvä mutta että vieläkin niin. 🫥
Ei se minua haittaa, mutta en ole syyllinen heidän juttuihin.
Minulla ei ollut mitään syytä olla palstalla saan aina kunnian olla minun päälle kuin iskee torakka lauma, jotka vain syöksee valheita koska sanon aika suoraan asiat.valtakunta kirjoitti:
Niih buddy-love oli silloiseen aikaan ystävän mutta se tyttis kielsi minun kanssa kirjoittelun ihan minusta se on hyvä mutta että vieläkin niin. 🫥
Ei se minua haittaa, mutta en ole syyllinen heidän juttuihin.
Minulla ei ollut mitään syytä olla palstalla saan aina kunnian olla minun päälle kuin iskee torakka lauma, jotka vain syöksee valheita koska sanon aika suoraan asiat.Hyeenalaumalla on p*ska kotikasvatus, kun ei osata edes netikettiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju524367S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1114189Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu424100Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko673953- 853374
Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta673269IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1523241Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �171592- 451531
Jos sulla ei olis ollut tunteita
Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?1291140