Mikä on palstoista paras?

Kuulisin mielelläni myös perustelun mielipiteellesi?

Minun mielestä sinkut on paras, kun täällä on monesti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteltavaa laidasta laitaan.

56

474

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

enpä tiedä mutta ikävä-plsta on kai aktiivisin, ainakin.

• Anonyymi

Sinkut on paras ehdottomasti. Koska täällä ollaan aktiivisia ja juttuja tosiaan laidasta laitaan.

- Sheena

• Niin ja kuitenkin enemmän asiallista.

• Onhan tämä vähän outoa olla ukkomiehenä sinkkupalstalla.
      En oikein osaa sanoa mitään sinkkuudesta.
      Yhtä hyvin voitaisiin keskustella moukarinheitosta.

Kävin jossain parisuhdepalstalla. Siellä oli ihan hysteerinen meno. Kaikilla oli kriisi päällä ja naiset sättivät yleisesti miehiä. Minäkin sain osani. En kuulemma ymmärrä mitään parisuhteesta.

• Minulla on tullut sinusta kuva, että olet hyvin huomioiva naisesi suhteen.

• Anonyymi

Peruna palstat on parhaita eli peruna on hyvää ja sopii kaikkeen ruokaan

• Anonyymi

No tämä! Perunasalaattia perunamuusilla!

>simiti<

• Anonyymi

Minä ostin tänään perunoita kaupasta. Peruna on todella hyvänmakuista syötävää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ostin tänään perunoita kaupasta. Peruna on todella hyvänmakuista syötävää!

Minusta lähinnä mauttomia

• Minusta valmissalaateista parhaita ovat valkosipuli-perunasalaatti ja Forssan lounassalaatti. Jos siis majoneesipohjaista miettii. Perunasalaatti on tosin helppoa tehdä itsekin.

• Anonyymi

ikävä-palstalla aina niitä samoja ja samat kirjaimet ja hahmot...... nyt kun jäi mieleen joku urheiluauto kuin joku Corvette, näkyisi takapeilistä.. luultavasti ohittaa minut aika lujaa vauhtiakin, varmaan jotain 100km/h nopeudessa joku Corvette voi nostaa oman nopeutensa noin 200km/h.

• Anonyymi

Ne hurjastelijat ajavat tuolla nopeudella! Mutta ei Suomessa.

• Niin on.

• Anonyymi

Kaikki palstat ovat niin loistokkaita, että teen parhaani vähentääkseni palstailun minimiinsä.

Muutoinkin on tarkoitus jättä nettimeiningit mahdollsimman vähälle elleivät liity työhön, opiskeluun tai muutoin olennaiseen tekemisee. Sometilestä kaikki YouTubea lukuunottamatta ovat tauolla ja epäaktiivisina. Seuraavaksi luvassa on YT:n osalta sisältöjen raikkoaminen ja karsinta Channel Blockerin avustuksella.

Perusteluna se, että keskustelupalstat ja tietyt sisällöt eivät tee hyvää mielenterveydelle tai tosielämän sosiaalisille suhteille ja sosiaalisislle taidoille.

• Eivät niin. Palstat eivät saa hallita liikaa elämää.

• Minulla ei ole montaa suosikkia. Tämä ja vauva.fi/ Aihe vapaa. En käy muualla. Keskityn vain näihin kahteen. Minun palstailuintoni vaihtelee säännöllisen epäsäännöllisesti. En jaksa panostaa useampaan keskustelufoorumiin. 😁

• Juu, sama. Ainoastaan täällä tulee kirjoitettua. 😊

• Anonyymi

En ole mikään Suomi24 suurkuluttaja, että en oikeastaan tunne niin hyvin paikkaa.
      Sinkut-palstalla on ainakin yllättävän selväjärkistä ja rauhanomaista porukka verrattuna ikävä-palstan hullujenhuoneeseen.

• Ikävästä voi tosiaan olla montaa mieltä.

• Anonyymi

Eiköhän tämä puoli sisällä eniten lukukelpoista materiaalia

• Anonyymi

...syvällä sisimmässäni toivoisin kyllä löytäväni toisen viihdyttävämmän paikan :)

• Anonyymi kirjoitti:

...syvällä sisimmässäni toivoisin kyllä löytäväni toisen viihdyttävämmän paikan :)

Millainen se olisi?

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Millainen se olisi?

Jos nyt vaikka muutama kymmenen käyttäjää lisää alkajaisiksi

• Anonyymi kirjoitti:

Jos nyt vaikka muutama kymmenen käyttäjää lisää alkajaisiksi

Ihan hyvä toive.

• Anonyymi

tämä puoli.. kääntöpuoli on siten ikävä ma aivan tänne valuu ikästä isommat... oikien hyvääkin mielestäni jotain oikein omia talouspoliittisia mielipiteitäkin..

hmm.. niin minun tuon jonkin kiinalaisen tytön kanssa joku is GO! Eli siis tarkoittaettaen että kokeilete vaan tehdä jotain peliä.

- mikä on vähän kummallista että joltain isommalta taholta kysyä lupaa, kiinalaista jotain kultuuria kai.

• Anonyymi

Koska olen sinkku, lukaisen ja kirjoitan jtkn. Välillä lyhykäisesti joskus enempi.
      Vähä sama aamulla kuin joisi kupin kahvia.
      Sitten ei muuta kuin eri asioihin käsiksi.
      Vilma

• Juu, tämä on luontevimpia paikkoja sinkun pulista.

• En käytä suoli24:ssa muita osioita kuin sinkkuja.

• Itse kommentoin joskus jotain toisaalla, jos siitä olisi kirjoituksen aloittajalle hyötyä.

• Kauan sitten "Miehen logiikka" oli minusta jopa parempi kuin sinkut-palsta, mutta se kuoli vähitellen kirjoittelijoiden lopettamiseen palstalla. Elinvoimaisena se oli mielenkiintoinen palsta. Jasu tapasi siellä tulevan miehensä ja minä muun muassa hänet siellä samoin kuin sinkut-palstalla. Monet kirjoittivat useammalla palstalla.

Ikävä-palstalla on liian paljon aktiivisia anonyymejä, joten siellä ei saa oikein tuntumaa kuka kirjoittaa. Sen takia tykkään nyt eniten sinkut-palstasta.

• Tuo on totta.
        Ps. Laitoin sulle postia.

• Anonyymi

Tämä on kai aika hyvä kun voi vapaasti kirjoiella ellei mitään loukkaavaa kirjoita.

• Niin, kun ei tahallaan loukkaa toisia..

• Anonyymi

Minkä takia juuri ikävä-palsta on noin pelottavan outo? Kaipuu ja kaiho pitäisi olla rauhoitettuja tunteita. Nyt niitä räävitään ihan joukoilla.

• Olen täysin samaa mieltä. Kaipuu ja kaiho ovat tunteita, joita pitäisi käsitellä silkkihansikkain, niin siellä on kaikista brutaalein meininki. Ei voi ymmärtää.

• Anonyymi

joku tyttö kai jotain että jotain ei ole ottanurt vai, et kai ol sama, joso lt sqama niin ahmi se purkki ilman pillreitä.l

• Anonyymi

Tänne on jämähdetty, vaikken sinkku ole ollut sitten vuoden 2003 jälkeen. Sitä ennen miehen ligiikka. Mutta oon huomannu, etten enää jaksaa niin aktiivisesti olla läsnä. Mielenkiinto on enempi IRL.

Jasu

• Olen huomannut läsnäolottomuutesi. Jään kyllä kaipaamaan, jos lopetat kirjoittamisen. 🙏

• Anonyymi

Kirjoita ne tunnukset muistiin vaikka kämmenselkään niin ei tarvi hukata niitä jatkuvasti :)

• Anonyymi
    • On sinkut paras. Täällä oon saanu moneen ongelmaan ratkaisun. Ja tietenkin yrittäny muitakin auttaa.

Tavallisesti katson ensin suhteita kokonaisuutena ja tarvittaessa niihinkin kommentoin.

• Samaa mietin. Moneen kysymykseen on saanut vastauksen ja erilaisia näkökulmia.

• No sinkut.. ylivoimaisesti.

• Alkoi soimaan päässä se ylivoimainen-biisi. :)

• Anonyymi

Timppa pilaa tämänkin.

• Anonyymi

Mjaa

Ei Timppa ehdi, kun se goisii.

Oma mielipiteeni on se että kaikki on pelkkää p***aa.

Perustelut

Nolla on kokonaisluku, usko tai älä.

(hihitystä)

• Timpalla on provosoiva kirjoitustyyli, mutta ei mielestäni pilaa palstaa.

• Anonyymi

Vauvva paslta ois sillee jees mut sielt poistetaa kaikki keskustelut.

• Varmaan semmoista sisältöä, joka ei kestä päivänvaloa, jos kerran poistetaan?

• Noh miehen logiikasda olin jo 18vuotiaana eli siitä on jo yli 22 aikaa. Ongelmat parisuhteeessa toi mieleen kysyä miehiltä.

• Sen vuoksi nimimerkkini oli rose18

• valtakunta kirjoitti:

Sen vuoksi nimimerkkini oli rose18

Olet siis veteraani, mitä tulee kirjoittamiseen. :)

• Mu5tasydän kirjoitti:

Olet siis veteraani, mitä tulee kirjoittamiseen. :)

Niih buddy-love oli silloiseen aikaan ystävän mutta se tyttis kielsi minun kanssa kirjoittelun ihan minusta se on hyvä mutta että vieläkin niin. 🫥

Ei se minua haittaa, mutta en ole syyllinen heidän juttuihin.
        Minulla ei ollut mitään syytä olla palstalla saan aina kunnian olla minun päälle kuin iskee torakka lauma, jotka vain syöksee valheita koska sanon aika suoraan asiat.

• valtakunta kirjoitti:

Niih buddy-love oli silloiseen aikaan ystävän mutta se tyttis kielsi minun kanssa kirjoittelun ihan minusta se on hyvä mutta että vieläkin niin. 🫥

Ei se minua haittaa, mutta en ole syyllinen heidän juttuihin.
        Minulla ei ollut mitään syytä olla palstalla saan aina kunnian olla minun päälle kuin iskee torakka lauma, jotka vain syöksee valheita koska sanon aika suoraan asiat.

Hyeenalaumalla on p*ska kotikasvatus, kun ei osata edes netikettiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      52
      4367
    2. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      111
      4189
    3. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      42
      4100
    4. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      67
      3953
    5. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      85
      3374
    6. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      67
      3269
    7. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      152
      3241
    8. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      17
      1592
    9. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1531
    10. Jos sulla ei olis ollut tunteita

Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?
      Ikävä
      129
      1140
    Aihe