Näin minun itsenäisyyspäiväni käynnistyi

Anonyymi-ap

Huomenta! Mä heräsin aamulla joskus kahdeksan aikoihin ja aloin lukea insinööritason opinnäytetyötä paine-erosäätimien mitoituksesta ja huojunnasta theseus.fi sivuilla. Luin koko tutkielman 64 sivua ja täytyy kyllä sanoa, että ihan mielenkiintoista asiaa kv, kvs arvoista, mitoitusvirtaamista ja venttiileistä. En siis opiskele alaa, mutta koska aihe oli mielenkiintoinen niin päätin sen vuoksi perehtyä kun ei muutakaan tekemistä sängyssä makoillessani ollut. Toki hieman pintapuoleiseksi jäi, koska en nyt enää puoliakaan lukemastani ilman muistiinpanoja muista, mutta eipä tuo nyt niin haittaa kun suurin piirtein ymmärsin kuitenkin, mistä on kyse!

Mites muiden palstalaisten itsenäisyyspäivän vietto on lähtenyt käymään? Jokos itse olette lukeneet omat tieteeliset painoksenne?

22

356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen aina ollut enemmän kiinnostunut ihmisistä kuin tieteestä, mutta sinunkinlaisia ihmistyyppejä tarvitaan. Lähelläni on sellaisia Mäkkaivöreita ja se riittää minulle.

      • Anonyymi

        Eiköhän se ole tiedossa melko laajasti jo mikä sua ätmi kiinnostaa. Käyhän välillä metsässä potkimassa puita ja päästä naisviha valloilleen, äiti on varmasti ylpeä pojastaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se ole tiedossa melko laajasti jo mikä sua ätmi kiinnostaa. Käyhän välillä metsässä potkimassa puita ja päästä naisviha valloilleen, äiti on varmasti ylpeä pojastaan

        Miksei minuun lainkaan kohdisteta tuon tyyppistä palstasuosiota???
        Kysyn vain ja lupaan olla täällä itsekseni tavattoman järkyttynyt, kun sellaista sattuisin näkemään, eli kannattaa ehdottomasti ryhtyä jakelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se ole tiedossa melko laajasti jo mikä sua ätmi kiinnostaa. Käyhän välillä metsässä potkimassa puita ja päästä naisviha valloilleen, äiti on varmasti ylpeä pojastaan

        Olisko mitenkään jos pyytäisit anteeksi. Noin moukkamaista käytöstä ei tarvitse kenellekään osoittaa, edes anonyyminä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko mitenkään jos pyytäisit anteeksi. Noin moukkamaista käytöstä ei tarvitse kenellekään osoittaa, edes anonyyminä

        Odotas kun kohdistan tän käytöksen hyvin julkisesti omalla naamallani ja identiteetillä 😉 t. T nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotas kun kohdistan tän käytöksen hyvin julkisesti omalla naamallani ja identiteetillä 😉 t. T nainen

        Eli olet ilkeä ja paha ihminen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisko mitenkään jos pyytäisit anteeksi. Noin moukkamaista käytöstä ei tarvitse kenellekään osoittaa, edes anonyyminä

        Anna olla. Tuo on perinteinen vuosia eri palstoilla kiusannut häirikkö.

        Ilmeisesti hän on saanut joskus pakit ja purkaa pahaa oloaan sitä kautta muihin.

        Toisilla meistä ei kapasiteetti riitä muuhun kuin ilkeilyyn, mustamaalaamiseen tai systemaattiseen kiusaamiseen.

        Pakko olla jotenkin katkera vanha nainen. Kuvittelee olevansa mukahauska.


      • Anonyymi

        Mitenkä sydämmen keinoläpän saa toimimaan ilman osaamista paine-erosäätimestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkä sydämmen keinoläpän saa toimimaan ilman osaamista paine-erosäätimestä.

        Kuten totesin, niin arvostan insinöörejä, vaikka teknilliset asiat eivät itseäni kiinnosta.


      • Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

        Anna olla. Tuo on perinteinen vuosia eri palstoilla kiusannut häirikkö.

        Ilmeisesti hän on saanut joskus pakit ja purkaa pahaa oloaan sitä kautta muihin.

        Toisilla meistä ei kapasiteetti riitä muuhun kuin ilkeilyyn, mustamaalaamiseen tai systemaattiseen kiusaamiseen.

        Pakko olla jotenkin katkera vanha nainen. Kuvittelee olevansa mukahauska.

        Et sä palstasetä mikään vanha nainen ole, vaan 53-vuotias luuserimies.


    • Anonyymi

      Sama 🤣

    • Anonyymi

      eli luuserien valtakaunnan päivä

    • Kun linnan juhlien vastaanotto alkaa, tulen olemaan ihan kalsareissa.
      Enempää en vielä paljasta.

    • Itsenäisyyspäivän aamu alkoi omenalla. 🍎 Heti aamusta ei välttämättä maistu mikään muu. Hedelmä piristää.
      Ylen Areenasta katsoin Katri-Helenan, Viimeinen ilta konserttia (jäi kesken, katson lopun myöhemmin).
      Illalla katson linnan juhlien pukutarjonnan. Lupaan olla hyvin, hyvin kriittinen. 🤔

      Myöhemmin tänään sytytän ikkunalaudalle pari kynttilää. 🕯️🕯️

      Nyt, suurella sydämellä kuuntelen tätä. ❤️
      https://youtu.be/F5zg_af9b8c?si=u8MlCnMIGmtP7OE0

      • Anonyymi

        Saatko ukkosi katsomaan tuota pukujonoa?
        Ja mitä teet jos et saa? Tytär kehiin?
        Entä tippuuko tapahtuman viihdearvo paljon, jos joudut arvostelemaan puvut yksin, vain television muotitoimittajat seuranasi?

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saatko ukkosi katsomaan tuota pukujonoa?
        Ja mitä teet jos et saa? Tytär kehiin?
        Entä tippuuko tapahtuman viihdearvo paljon, jos joudut arvostelemaan puvut yksin, vain television muotitoimittajat seuranasi?

        -keinovaginamies-

        Tänään(kin) monet tekevät vuorotyötä ja päivystävät. Eivät ehdi tv:n eteen seuraamaan jhlallisuuksia. Niin myös täällä.

        Ystävien kanssa olemme yleensä yhteydessä whatsapin ryhmässä ,arvostelemme kotisohvalta, mutta olemme silti yhdessä. En koe olevani yksin.
        Voin tietysti tulla myos palstalle mielipiteineni, mutta jonkun on ensin aloitettava se ketju. En itse taida aktivoitua.


    • Anonyymi

      Palstasetä onkin taas tänään monologissaan liikkeellä monilla eri nikeillään. Niitä kyllä piisaa.

      • Anonyymi

        Mahtavaa eikö totta, rakeilla riittää pureskeltavaa
        terveisin multinikkimies


      • Anonyymi

        multinikki itse viisastelee ,,,,,,, oot moukka!


    • Itsenäisyyspäivä käynnistyi puurolla, ruisleivällä, rahkalla ja parilla kupillisella ehkä hieman liian vahvalla kahvilla.

      Sitten suuntasin salille joka pääpiirteissään meni seuraavasti. Alkulämpö, nopeusvoimaa, maksimivoimaa ja lopuksi koko kroppa perusvoimatreenillä.

      Ehkä ei enää voida puhua päivän käynnistysvaiheesta mutta salin jälkeen tein ruokaa ja siinä sivussa hiipi ajatuksiin olla itselleen hieman armollinen ja perua päätös jonka olin itselleni antanut. Otin siis yhteyttä naiseen jonka kanssa oltiin aiemmin treffattu kuukausia sitten ja kysyin kuulumisia.
      Kieltämättä tuli hieman hölmö olo sillä olisihan minun pitänyt miehenä tietää että jos nainen kertoo treffeillä eron jälkeen tulleensa itsenäisemmäksi ja joka viihtyy yksinään eikä kaipaa muutosta tilanteeseen tarkoittaa että miehen pitää olla aloitteellinen seuraavien treffien suhteen.

      Tämä ei ole mikään ihan tieteellinen teos mutta aloitin kirjallisuuden professorin Tarmo Kunnaksen kirjan "suvaitsevaisuuden monet kasvot".
      Siinä on sellainen puhutteleva ydin kuin tullakseen suvaitsevaksi ihmisen on nähtävä totuudet monesta näkökulmasta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe