Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Gattino
Gattino
Gattino
Vapaa kuvaus
Kirjoitukset saattavat sisältää huumoria, jota ei aina ymmärrä.
Aloituksia
0
Kommenttia
2506
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kun meille tulee lapsi kylään kaivan pleikkarin esille, ettei sillä ole tylsää.
Sama pätee miehiin.
10.02.2024 16:03
"Kun kaksi ihmistä kohtaa, on riski, että tarpeet eivät ole samanlaisia. Sen takia aina tulee pettymyksiä."
Koskaan en ole pettynyt.
Fingerpori
https://hs.mediadelivery.fi/img/1920/1161b7da78e04b68a6587119e6645adc.jpg
10.02.2024 15:37
Joskus käy niin, että kohdetta ei tavoita.
Sitten romanttista rakkautta voi osoittaa viemällä roskat ulos.
10.02.2024 06:10
Ei käsi ja pi**u tunnu samalta.
Tämä on ensimmäinen womansplain jonka olen nähnyt.
On miehiä, jotka käyvät hu0rissa, tai niitä, jotka panevat ketä tahansa.
En usko, että kyseessä on tuolloin sosiaalisen kontaktin hakeminen.
Olen miettinyt miten mies pystyy rais*aamaan naisen. Onko kyse enää pi**un puutteesta vai liittyykö siihen jonkinlaista vihaa.
10.02.2024 05:36
Jos olisin sinkku, en varmastikaan osaisi lähestyä spontaanisti keski-ikästä naista.
Nuorena oli helppo ihastua ja rakastua sekä kasvaa yhteen parisuhteessa.
Ehkä aikuinen ihminen on jo niin itsenäinen, että hän ei enää kaipaa rinnalleen kasvukumppania. Tuolloin ei synny tarvetta sitoutua toiseen, joten jäljelle jää mukavuussuhde ja epämääräinen toive rakkaudesta.
Toivottavasti olen väärässä.
10.02.2024 03:07
Tein, toistakymmentä vuotta sitten, töitä Euroopassa neljän vuoden ajan ja pääsin käymään kotona puolisoni luona 5-12 viikon välein. Tuolloin koettu molemminpuolinen ikävä saattaa vaikuttaa vielä nykyäänkin yhteen sitovana kokemuksena.
On luksusta olla kotona yhdessä.
08.02.2024 21:02
En ole seurannut tätä keissiä. Häkkäsellä on hurja potentiaali menestyä politiikassa ja näitä kömmähdyksiä sattuu kaikille.
Vaikka mies osaa selkeästi ilmaista ajatuksiaan, minulle on jäänyt epäselväksi millaisissa mielenmaisemissa hän kulkee. Ettei vaan olisi kokoomuksen laitaoikeistoa.
Itse olen ollut maltillisen kokoomuksen kannattaja. En tiedä onko sellaista enää olemassa.
08.02.2024 18:51
En usko että pride-kulkueen nähtyä, ihminen muuttuu homoksi
Vastaukseni oli ylimalkainen mutta näkemyksiäni valottava.
08.02.2024 18:12
Liberaalina sanoisin, että ihminen saa olla konservatiivinen, kunhan hän ei yritä rajoittaa toisten elämää.
08.02.2024 17:59
Se, että ihmisellä olisi vain instrumentaalinen arvo, on mielestäni aika konservatiivinen ajatus.
08.02.2024 17:38
Konservatiivisuus on tuomitsevaa, siihen liittyy halu rajoittaa toisen ihmisen elämää.
En näe sellaisessa mitään hyvää.
Usein vanhoillinen vetoaa siihen, että ilman säädyllisyyttä ja kuria, maailma olisi sekasortoinen ja tuhoon syöksyvä.
Konservatiiviset ihmiset pelkäävät muutosta ja ovat epärealistisia visioissaan.
08.02.2024 17:08
2000-luvulla syntyneet naiset ovat pääsemässä irti oman seksuaalisuuden häpeästä.
Kristillisen patriarkaatin ylläpitämä, vuosisatoja jatkunut naisten vaino, ei yllä enää nykyaikaan.
Himokas nainen ei ole Perkeleen metkuja.
08.02.2024 16:36
Kuoleman hintalappu on karmea, eikä hautaustoimistoissa ole tarjouksia.
Enemmän pitäisi olla kilpailua ja budjettiluokan ratkaisuja.
07.02.2024 20:25
Nuoruusvuosien kokemusten perusteella sanoisin, että heti helpottaa kun löytää uuden rakkauden.
07.02.2024 19:58
Okei nimi oli kliseinen, mutta etiketin kuva oli tylsä, suorastaan masentava.
Pitää olla monenlaisia naisia, eri etiketeissä. Sitten jaksaa juoda vaikka korillisen sitä olutta.
07.02.2024 19:12
Joko joku keksi Sultan-pack: 24 tölkin haaremi?
07.02.2024 19:02
Puolialastomia naisia kaljatölkkiin, Erotica Beer...
Sellaista kaljaa voisi kokeilla.
Kumman kauan kaljatölkit ovat olleet koruttomia.
Alkoholia juodessa mies silmäilee pullonsa etikettiä hartaasti. Miksei siihen voisi painattaa jotain silmänruokaa.
07.02.2024 18:49
PS hakee kannattajia nuorten miesten joukosta. Ehkä näemme vielä Mestari-oluen sukkeline sananlaskuineen. Ja legenda leviää persukaljaa juodessa.
07.02.2024 13:57
"Mihin pahukseen se toinen lasikenkä on taas jäänyt?"
Kuningatar joutuu nyt hetken odottamaan, kyllä se kenkä varmasti löytää jalkansa. 😂
Ellei kukaan tule sovittelemaan lasikenkää viikon sisällä, niin sitten kannattaa hukata se toinenkin kenkä. Nämä lakot sotkevat arjen rutiineja.
06.02.2024 21:12
"PS. Sinulla on hieno profiilikuva! 👍"
Kiitos. Pukeuduin parhaimpiin näin arvokkaassa tilaisuudessa.
06.02.2024 20:12
60 / 126