Kaksi ihmistä kohtaavat toisensa?

Anonyymi-ap

Kun kaksi ihmistä kohtaa, on riski, että tarpeet eivät ole samanlaisia. Sen takia aina on tulee pettymyksiä.

Tämä on itsestään selvyys.

17

418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tai tarpeet muuttuu alun samanlaisuudesta. Toinen kasvaa, toinen taantuu tai poljetaan paikallaan.

      Jasu

      • Anonyymi

        Jep. Tarpeiden muuttuminen on tavallista, koska ihmiset kehittyvät kokemuksistaan.

        En tiedä, olisiko paikallaan polkeminen niin paha asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Tarpeiden muuttuminen on tavallista, koska ihmiset kehittyvät kokemuksistaan.

        En tiedä, olisiko paikallaan polkeminen niin paha asia.

        On se silloin, jos toinen on eteenpäin menevä, toisen junnatessa paikallaan. Tai toinen vastustaa kaikkea muutosta.

        Jasu


    • Jos nyt yleisesti puhutaan että kaksi ihmistä kohtaa, niin ne voi olla kuka tahansa. Vaikka kaksi tieteilijää, jotka kehittä jotain uutta.

    • Elämä on iso sarja sopeutumista. Jos ei sopeudu, niin jää paljosta paitsi.
      Joskus pitää sopeutua pettymyksiin ja toisinaan toisen tarpeisiin...

      Täydellisyyttä ei ole olemassakaan. Sitä on turhaa odotella, elämä valuu hukkaan.

    • Kyllä se niin on että riskinä on ettei tarpeet ole samallaiset.

    • Kohtaaminen kannattaa käyttää tehokkaasti hyväksi ja aidosti tutustua toiseen. Mikäli ensikohtaaminen menee hyvn, suosittelen ehdottamaan uutta tapaamista, jne, jne.

      Toiseen tutustuminen on mielenkiintoinen seikkailu. Se on maratooni, ei sprintti. Turhaan hätäilemällä voit pilata koko prosessin.

      • Tämä.
        Täysin samaa mieltä.

        Esmes mun ja Pujiksen ensikohtaaminen ei oikein onnistunut .. kolme vuotta sitten.
        En lannistunut vaikka ajattelin, ettei tästä tule mitään.
        Ja nyt.. rakastan häntä.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Tämä.
        Täysin samaa mieltä.

        Esmes mun ja Pujiksen ensikohtaaminen ei oikein onnistunut .. kolme vuotta sitten.
        En lannistunut vaikka ajattelin, ettei tästä tule mitään.
        Ja nyt.. rakastan häntä.

        Loistava esimerkki elävästä elämästä. Kaikki ei aina täydellisesti mene ensikohtaamisen aikana. Monessa tapauksessa parit jännittävät tilannetta, eivätkä osaa käyttäytyä luontevasti. Onneksi rohkaisitte mielenne ja uskalsitte tavata uudestaan.
        Ihana kuulla, että teillä on hyvä parisuhde. Onnea myös jatkossa.

        PS. Sinulla on hieno profiilikuva. Sopii sinulle hyvin. 😊


      • tosi.typy kirjoitti:

        Loistava esimerkki elävästä elämästä. Kaikki ei aina täydellisesti mene ensikohtaamisen aikana. Monessa tapauksessa parit jännittävät tilannetta, eivätkä osaa käyttäytyä luontevasti. Onneksi rohkaisitte mielenne ja uskalsitte tavata uudestaan.
        Ihana kuulla, että teillä on hyvä parisuhde. Onnea myös jatkossa.

        PS. Sinulla on hieno profiilikuva. Sopii sinulle hyvin. 😊

        Juu.. ei kaikki aina mene putkeen. Se pitää ymmärtää. Pujiksen kanssa kuitenkin oltiin tutustuttu meilin välityksellä ja se painoi vaakakupissa enempi kuin kohtalaisesti menneet ensitreffit.

        Ps.. kiitti. Profiilikuva on animeversio minusta. Hyvin sievistelty kuva. Ei vastaa todellisuutta.

        Kun kerran muutkin leikkivät tekoälykuvilla, niin piti minunkin kokeilla.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu.. ei kaikki aina mene putkeen. Se pitää ymmärtää. Pujiksen kanssa kuitenkin oltiin tutustuttu meilin välityksellä ja se painoi vaakakupissa enempi kuin kohtalaisesti menneet ensitreffit.

        Ps.. kiitti. Profiilikuva on animeversio minusta. Hyvin sievistelty kuva. Ei vastaa todellisuutta.

        Kun kerran muutkin leikkivät tekoälykuvilla, niin piti minunkin kokeilla.

        Tekoälyn kuvageneraattorilla puuhastelu on hauskaa ja viihdyttävää ajankulua. Itsekin olen syyllistynyt leikkimään sillä. Eikä niiden ole tarkoituskaan vastata todellisuutta.
        Pelkkää fantasiaa erilaisilla teemoilla. Ainoastaan omat kasvot, kaikki muu on lavastusta. 😃🤩


      • Niin.. minulla pätee ihmissuhteissani Tamin sääntö

        "Keep it simple"

        Tarpeet.. ne kumpuavat egosta.. taas se minä, minä, minä.

        Egoisti ei ansaitsekaan parisuhdetta.


    • Niin. Aina tulee ja menee pettymyksiä. Nehän kuuluvat elämään.

      Joskus suklaakaupasta saa käsintehtyä suklaata ja joskus he ovat ottaneet erän Fazerin massatuotantoa.

      Eikä sekään sinänsä pahaa ole, vaan suklaan sisältö ratkaisee.

      Minä ajattelen, että keksinmurut sopivat suklaaseen paremmin kuin lontoonrakeet.

      Eksälle passasi paremmin lontoonrakeet, niin päädyimme siihen, että etsin keksiä ja hän raetta. 😊☀️

    • Anonyymi

      Sehän on tosiaan itsestäänselvyys, että tarpeet ovat erilaisia. Mutta ei sen vuoksi mitään pettymyksiä tule normaaleille ihmisille. Pettymyksiltä ei voi välttyä niiltäkään, mutta jos toisella on lapsenomaisen paljon tarpeita, joita toisen ihmisen odotetaan tyydyttävän - siitä tulee paljon ratkaisemattomia ongelmia, joihin ei auta muu kuin olla kohtaamatta enää tuota ihmistä.

      - Sheena

    • Anonyymi

      viellä kun selvittää itselleen mitä on hakemassa toisesta osa puolesta,

    • Anonyymi

      Voisin sanoa että älä tuomitse toista ihmistä kun et edes tunne, minäkään en pidä homo-ihmisistä, en siltikään tuomitse heitä.

      Yuollainen on aika hauskaa jos masentaakin ja on tylsää niin tietokoneen kanssa voi keksiä jotain tekemistä pelejäkin ja muuta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1935
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      102
      965
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      574
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe