Niin mikä on perussyy jonkin sinkkuuteen, hyvä kysymys tuo perus.

Anonyymi-ap

Minun kohdallani se on ehkä itsekkyys, kaikilla on tietysti erilainen syy.

ootas... jos laittaisin huviksi tuon tekemään jotain nimiä tuon ohjelman, mitä muutamia tällä kertaa..

Piesei
Tu
Li
Nyytaigibud
Palskol
Lita

tulee nopeasti tuo juttu kun SSD-levyllä tuo juttu, käyttöjärjestelmä on laittanut tuon prioriteetiksi jota voi käyttää usein.

27

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minut sysäsi uusiosinkkuuteen exällä alkaneet vaihdevuodet, luulen että häntä harhautti gynepuoskari sekä parisuhdeterapetteri.

      • Niin että seksi oli se joka piti suhteessa kiinni. Oivoi…


      • Anonyymi

        Oivoi,ihan sait sitä mitä tilasit


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Niin että seksi oli se joka piti suhteessa kiinni. Oivoi…

        Tietenkin. Parisuthteet yleensä päättyy kun erotiikka (leikit) ja seksi (coitus) päättyy. Näinhän on käynyt lähes kaikille hahmojen pyörittäjille täälläkin.


    • Anonyymi

      Optimized for performance -juttuja jotkut tietokoneella sitten...
      - niin jos on sellaisia asetuksia niin..

    • Anonyymi

      Vanity, eli turhamaisuus ja itsekkyys, definetely my favourite sin..

      kovaa tutustumista tuohon netflix-juttuihin, sitten tulee jo kesä ja... että miten tekisin tilauksen kanssa... kesä ja mökkeilyt sellaiset... oikeasti aika hauska juttu tuo.

    • Saamattomuus ja pelko ottaa riskejä, sekä tuulesta temmatut kuvitelmat joiden mukaan yksin on aina parempi 😁

      • Riskejen ottaminen kannattaa.. muuten ei voi oikein voittaa.. joo syyllistyn myös itse tuohon ajatteluun että yksin onpi kaunihimpi😄


    • Anonyymi

      kuka olisi maailman pwlorracin ihminwn, rietystrikin haaveilija....

      maailman pelottavin... mutta niin ajattelin että hassua voisi olla ihan vain nukkuakin ja jorain hwekkuja ja wehkä katsoa jorain..

      • Niin mun viereen pääsee nukkumaan. 🤗 etten mä kovinkaan vaarallinen ole.


    • Rumuus on suurin syy omalla kohdallani,

      Toisarvoisia syitä sitten mm. se, etten ole tällä hetkellä missään seuranhakupalvelussa enkä tapaa töissä enkä harrastuksissa muita sinkkuja.

      • Ei kai nyt rumuus ole este? Ihastunut näkee ihastuksessaan vaikka mitä ihanaa.. vaikka ihastus ei tätä itsessään näkisi…


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Ei kai nyt rumuus ole este? Ihastunut näkee ihastuksessaan vaikka mitä ihanaa.. vaikka ihastus ei tätä itsessään näkisi…

        Kyllä se on


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on

        Ikävää ajattelua…


    • Anonyymi

      Kun ei altista itseään tyttöpöpöille pysyy tehokkaasti sinkkuna. Sisäinen romantikko on kyllä hyvin tyytymätön.

      • Anonyymi

        Niin ja kenraali Genitalismus myös.

        jm


    • Anonyymi

      minä kyllä viihdyn itteni kanssa pitkiäkin aikoja mut JOSKUS ois kiva olla joku muukin muttei IKINÄ täyspäiväsesti!

    • Anonyymi

      Kokemus kertoo sen ,että älä IKINÄ pane kaverias koska sen jälkeen se on entinen kaveri ja siis tunteita heräs niin mulla kun hänelläkin, mutta joku päätti sitte kuitenkin toisin ja kaikki meni vituiks!

    • Jos olisin sinkku, en varmastikaan osaisi lähestyä spontaanisti keski-ikästä naista.
      Nuorena oli helppo ihastua ja rakastua sekä kasvaa yhteen parisuhteessa.

      Ehkä aikuinen ihminen on jo niin itsenäinen, että hän ei enää kaipaa rinnalleen kasvukumppania. Tuolloin ei synny tarvetta sitoutua toiseen, joten jäljelle jää mukavuussuhde ja epämääräinen toive rakkaudesta.

      Toivottavasti olen väärässä.

    • Anonyymi

      Koska sinkkuus on niin helppoa. Saa hengittää. Ei tarvii olla tuntosarvet pystyssä,mistä suunnasta nyt tuulee,tai tehdä toisen mieliksi asioita tai yleensä yhtään mitään. On oma aikataulu,voi tehdä tai olla tekemättä. Eli itsekkyys. Sanoisin jopa,terve itsekkyys.💩

      • Anonyymi

        Kun on lapset,lemmikit ja työ,joka vaatii uhrautuvaisuutta ja palvelemista ja mielelläni sen teen,niin enpä jaksa enää miestä siihen soppaan kun tarviin ja ansaitsen myös omaa aikaa ja sitä tervettä itsekkyyttä. Siis parisuhteelle,ei kiitos. Vääntäkää ja kääntäkää tämäkin totuus sitten miten putkiaivonne kykeenee sulattamaan,mutta tämä on minun totuuteni. Tetäkää se ja minulla on oikeus se tuoda julki.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun on lapset,lemmikit ja työ,joka vaatii uhrautuvaisuutta ja palvelemista ja mielelläni sen teen,niin enpä jaksa enää miestä siihen soppaan kun tarviin ja ansaitsen myös omaa aikaa ja sitä tervettä itsekkyyttä. Siis parisuhteelle,ei kiitos. Vääntäkää ja kääntäkää tämäkin totuus sitten miten putkiaivonne kykeenee sulattamaan,mutta tämä on minun totuuteni. Tetäkää se ja minulla on oikeus se tuoda julki.💩

        No eipä tuollaiseen soppaa edes ole tervepäisiä tulijoita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun on lapset,lemmikit ja työ,joka vaatii uhrautuvaisuutta ja palvelemista ja mielelläni sen teen,niin enpä jaksa enää miestä siihen soppaan kun tarviin ja ansaitsen myös omaa aikaa ja sitä tervettä itsekkyyttä. Siis parisuhteelle,ei kiitos. Vääntäkää ja kääntäkää tämäkin totuus sitten miten putkiaivonne kykeenee sulattamaan,mutta tämä on minun totuuteni. Tetäkää se ja minulla on oikeus se tuoda julki.💩

        Tjaa, mulla on sellainen putkiaivoinen utopia että kun sopankeittäjiä on kaksi niin hommat myös jakaantuvat puoliksi, eivätkä ne vain tuplaa toisen kuormaa 🤔. Tietysti joku voi siinäkin jutussa tyriä käskemällä toisen hoitaa vain omat juttunsa ja pysymällä pois reviiriltään


    • Anonyymi

      Mies ystäväni kanssa suhde kesti 21 v. Hän kuoli sydis koronan pahin aika Suomessa. Todella en katsele miehiä,eikä ole tarvetta uuten suhteeseen nyt.

    • Anonyymi

      ehkä juuri pitkän suhteen tisellä 23 vuotta hankalaa sama tilanne, vaikka puoliso elää,

    • Anonyymi

      Vaikea luottaa muihin? Siksi mielummin yksin kuin sellaisen kanssa, joka ei ole luottamuksen arvoinen, mm. Itsekäs ihminen, harvemmin on, tämä oma toteamus.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1935
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      102
      965
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      574
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe