Että sinulla on käyttämätöntä romanttista rakkautta vaikka kuinka paljon kun kohde puuttuu?
Tuntuuko koskaan
180
1157
Vastaukset
- Anonyymi
En osaa nimetä sitä romanttiseksi rakkaudeksi, mutta toki haluaisin miehen, joka olisi minulle hyvä ystävä, tasavertainen kumppani, rakastaja, mies ketä voisin hemmotella ja pitää hyvänä.
- Anonyymi
Eli ex mies tai ex miehet on semmosii muut on korvikkeita
- Anonyymi
Ja mitä se korvikkeille kuuluu kun exän kanssa o painukoon vit.uun uusii korvikkeit saa mut ei uutta exää ja rakasta ja tosi ystävää exää ei korvaa kukaan
- Anonyymi
Ja jos ex tulee kylään tai jää yö kylään niin korvike lähtee lätkimään siksi aikaa tai jos menee itse exän luo tai exän luo yö kylään niin korvike pitää nassunsa kii tai lähtee lätkimään en on ystävä ja ystävän kanssa saa olla se ei korvikkeelle kuulu
- Anonyymi
Aplle toi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet kyllä hassu, joko sä pidät itseäsi tuollaisena exänä, tai sit kuvittelet olleesi korvike. Ei se niin ole ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos ex tulee kylään tai jää yö kylään niin korvike lähtee lätkimään siksi aikaa tai jos menee itse exän luo tai exän luo yö kylään niin korvike pitää nassunsa kii tai lähtee lätkimään en on ystävä ja ystävän kanssa saa olla se ei korvikkeelle kuulu
Kukaan ei ole korvike koita ymmärtää!
Et edes sinä! ♡ Anonyymi kirjoitti:
Miten niin 'eli'? Onpa outo tulkinta.
Minä en koskaan ole yrittänyt puhaltaa liekkiin enää mitään, mikä kerran on hiipunut. En ole edes halunnut yrittää.- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Olenpa onnistunut klikkaamaan itseni Anonyymiksi kirjoittaessani kommenttini aloitukseen. 😅
😁 se on kyllä pahempi yleensä niinpäin kun et muista klikata itseäsi anonyymiksi vaikka pitäisi
- Anonyymi
🤗 M40
Anonyymi kirjoitti:
😁 se on kyllä pahempi yleensä niinpäin kun et muista klikata itseäsi anonyymiksi vaikka pitäisi
Okei 😁 No tuota minulle ei ole sattunutkaan. 😅 Ehkäpä siksi, että kirjoitan todella todella harvoin anonyymina, tarkoituksella..
Yleensä vahinko on käynyt silloin, kun olen jättänyt profiilin päälle ja kirjoittaessani se näyttäisi vielä olevan auki, vaikka tosiasiassa minut onkin jo logattu ulos.Xena-183 kirjoitti:
Okei 😁 No tuota minulle ei ole sattunutkaan. 😅 Ehkäpä siksi, että kirjoitan todella todella harvoin anonyymina, tarkoituksella..
Yleensä vahinko on käynyt silloin, kun olen jättänyt profiilin päälle ja kirjoittaessani se näyttäisi vielä olevan auki, vaikka tosiasiassa minut onkin jo logattu ulos.😂 mun möläys, onnistuu näköjään kyllä noinkin päin 😎
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
🫧🚿☁️🏰☁️🌸 https://tenor.com/fi/view/davydoff-love-couple-couple-kiss-couple-kissing-gif-13920072640545658224
Karsee.
Rosen ukko valtakunta kirjoitti:
Sydän halkeaa. https://tenor.com/fi/view/i-love-you-i-will-be-with-you-heart-final-fantasy-x-gif-17972556
Koska se on ihanaa.. https://tenor.com/fi/view/love-gif-16043976561522460072
valtakunta kirjoitti:
Koska se on ihanaa.. https://tenor.com/fi/view/love-gif-16043976561522460072
Kun voi pistää kuinka paljon niin sydämen kyllyydestä https://tenor.com/fi/view/kiss-make-out-hot-couple-gif-13931123
valtakunta kirjoitti:
Kun voi pistää kuinka paljon niin sydämen kyllyydestä https://tenor.com/fi/view/kiss-make-out-hot-couple-gif-13931123
Lämpöä vahvuutta intohimoa katsokaa noita käsivarsia. 🫦 🫠🫧☁️🏰☁️ voih kiersisin niin polttavan kuumaa.
https://tenor.com/fi/view/couple-hot-gif-19434363
- Anonyymi
tuntuu monearikin niin että olisi ehkä pitänyt tehdä toisin.
noh niin... kokeilisikoko tuota nimittelijä-juttua jos tekisi jotain hasdsuja
Jesanorp
Pikka
Nasapukaus
Selija
Munnimiomunnimiomunnimiomunnimionaslan
Sintaku - Anonyymi
miarähän niin joku ohjelma tekee nimiä kuin
Pikka
Nasapukaus
en caikutra tietokone tekee Jos häntä ajattelen, niin kyllä. En kuitenkaan pysty vieläkään muita ajattelemaan siinä mielessä. Toivottavasti tilanne muuttuu joskus johonkin suuntaan.
- Anonyymi
Noin se kuuluukin olla ex on aito rakkaus ja exään verrattuna muut ei ole mitään eli ex on rakkaus ja muita ei kuulukkaan ajatella ex on ystävä aito ja ainoa oikea rakkaus
Anonyymi kirjoitti:
Noin se kuuluukin olla ex on aito rakkaus ja exään verrattuna muut ei ole mitään eli ex on rakkaus ja muita ei kuulukkaan ajatella ex on ystävä aito ja ainoa oikea rakkaus
Kuka tässä on eksästä puhunut? En minä ainakaan. Minusta on lähinnä surullista, jos ei pysty luopumaan eksästä ja jatkamaan matkaa myös tunnetasolla.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Kuka tässä on eksästä puhunut? En minä ainakaan. Minusta on lähinnä surullista, jos ei pysty luopumaan eksästä ja jatkamaan matkaa myös tunnetasolla.
Ex on kaikista rakkain ikuisesti ja sillä sipuli ja korvikkeiden on turha tulla siihen väliin olis iloinen et korvikkeen kuluttaa aikaansa
Anonyymi kirjoitti:
Ex on kaikista rakkain ikuisesti ja sillä sipuli ja korvikkeiden on turha tulla siihen väliin olis iloinen et korvikkeen kuluttaa aikaansa
No sinulla on oikeus mielipiteeseesi ja minä pidän omani. 😊
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
No sinulla on oikeus mielipiteeseesi ja minä pidän omani. 😊
Samaa mieltähän tässä ollaan ja samaa mieltä on kaikki ihmiset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltähän tässä ollaan ja samaa mieltä on kaikki ihmiset
Vässykkä-ätmi välis inttää taas, että kaikkien on oltava samaa mieltä kuin hän 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vässykkä-ätmi välis inttää taas, että kaikkien on oltava samaa mieltä kuin hän 😂
Jos näistä emojitarroista voi ainakin omasta mielestä muodostaa mielipiteitä😂
- Anonyymi
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕😊😊😘😘
- Anonyymi
Olisihan sitä, mutta toisaalta en usko, että tuo muuttuisi juurikaan, vaikka olisikin kohde. Ei mulla parisuhteissakaan ole koskaan ollut kohdetta, joka olisi tykännyt siitä, että olisin häneen suuremmin rakkauttani vuodattanut. 😀
- Anonyymi
Kyllä romanttista rakkautta olisi mutta olen lihonut liikaa ja mahani on niin iso etten kehtaa edes yrittää mitään.
- Anonyymi
No joo exälle haluaa näyttää seksikkäältä ja edustavalta
Ei tunnu. En kaipaa romanttista suhdetta. Olen tyytyväinen yksin.
- Anonyymi
Etkö ikinä?
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ikinä?
En. Minulla vain ei ole sellaisia tunteita. Kykenen kyllä tuntemaan romanttisia tunteita, mutten halua romanttista suhdetta.
- Anonyymi
Juu, joskus tuntuu kun vastapuoli ei ole tunteilija yhtään.
Jasu- Anonyymi
Tanssi nosselle napatanssia.
- Anonyymi
Tokkopa sellaisia on olemassakaan, ainakaan jos se vastapuoli on miespuolinen. Enpä ole ainakaan koskaan sellaisesta kuullut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tanssi nosselle napatanssia.
Ei se häntä hetkauta. Kun ei ole mielenkiintoa minuun, niin ei ole. Kaverina mennää.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tokkopa sellaisia on olemassakaan, ainakaan jos se vastapuoli on miespuolinen. Enpä ole ainakaan koskaan sellaisesta kuullut.
Niin, harvassa ovat ainakin alkuhuuman jälkeen. Tuppaa tulee kaikista samanlaisia pystyynkuolleita pidemmissä suhteissa, hiipuu 7 vuoden jälkeen hiljallee, kun lehmänhäntä. Lopulta on kun asuisi zombin kanssa.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, harvassa ovat ainakin alkuhuuman jälkeen. Tuppaa tulee kaikista samanlaisia pystyynkuolleita pidemmissä suhteissa, hiipuu 7 vuoden jälkeen hiljallee, kun lehmänhäntä. Lopulta on kun asuisi zombin kanssa.
JasuJa siis siinä pääsyy, miksi en enää ole halukas parisuhteeseen kun tämä suhde joskus päättyy. En jaksa mitään zombeja elämässäni, kun itse elän palkeet täynnä iloa ja elämää vielä.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siis siinä pääsyy, miksi en enää ole halukas parisuhteeseen kun tämä suhde joskus päättyy. En jaksa mitään zombeja elämässäni, kun itse elän palkeet täynnä iloa ja elämää vielä.
JasuMörököllit vie hapen itsestäkin, naama aina totisena ja mikään ei liikuta mitenkään.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Ja siis siinä pääsyy, miksi en enää ole halukas parisuhteeseen kun tämä suhde joskus päättyy. En jaksa mitään zombeja elämässäni, kun itse elän palkeet täynnä iloa ja elämää vielä.
JasuOtat sitten se naisystävän, kun eron aika tulee viimeistään kun lapset kasvaa.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Otat sitten se naisystävän, kun eron aika tulee viimeistään kun lapset kasvaa.
No ei naisissakaan sen fiksumpia ole, kun harvassa. Aika uiveloita on naisissakin joiden kotkotuksiin tympääntyy äkkiä. Tasasia, oikuttomia ei oikeen ole.
Oon todennu olevani niin outo hyypiö, ettei tällä planeetalla ole ketään joka ymmärtäis mua tai minä häntä niin saumattomasti, että viittisin vaivautua enää mihinkään, ikinä. Antaa muitten riutua valitsemallaan tiellä. Mä jatkan sitten yksin ja lemmikkien kanssa, lapsiini sitoutuneena. Noi rakkaus hölmöilyt saa jäädä niille, jitka yhä jaksaa pettyä pettymästä päästyään. 😃
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei naisissakaan sen fiksumpia ole, kun harvassa. Aika uiveloita on naisissakin joiden kotkotuksiin tympääntyy äkkiä. Tasasia, oikuttomia ei oikeen ole.
Oon todennu olevani niin outo hyypiö, ettei tällä planeetalla ole ketään joka ymmärtäis mua tai minä häntä niin saumattomasti, että viittisin vaivautua enää mihinkään, ikinä. Antaa muitten riutua valitsemallaan tiellä. Mä jatkan sitten yksin ja lemmikkien kanssa, lapsiini sitoutuneena. Noi rakkaus hölmöilyt saa jäädä niille, jitka yhä jaksaa pettyä pettymästä päästyään. 😃
JasuEikä se riitä, että on kaunis vartalo joka huumaa pään. Pitäisi olla persoonakin sellainen, että vaikka silmät olis puhki jo tavatessa, tykkää ja rakastaa puolin ja toisin. Kunnioittaa toisiaan.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Eikä se riitä, että on kaunis vartalo joka huumaa pään. Pitäisi olla persoonakin sellainen, että vaikka silmät olis puhki jo tavatessa, tykkää ja rakastaa puolin ja toisin. Kunnioittaa toisiaan.
JasuNo eipä sinulla ole painetta asian suhteen, kun lapsetkin on jo tehty.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
No eipä sinulla ole painetta asian suhteen, kun lapsetkin on jo tehty.
Eikä muutenkaan. Yksinkin olis mukava olla. Viihdyn itseni seurassa. 🙂
Muut ei sitten niinkään.
Jasu Palstakamu kirjoitti:
Otat sitten se naisystävän, kun eron aika tulee viimeistään kun lapset kasvaa.
Pakko kysyä sulta että luuletko sä oikeesti että parisuhde naisen kanssa ois jotenkin erilaisempaa tai mutkattomampaa kun miehen? 🙃
- Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
Pakko kysyä sulta että luuletko sä oikeesti että parisuhde naisen kanssa ois jotenkin erilaisempaa tai mutkattomampaa kun miehen? 🙃
Luulis olevan eli ne naiset on miesmäisiä tai ns rekkalesboi eli luulis olevan helpompia kuin heteronaiset ja miehet on helppoi ja lupsakoita kumppaneita
- Anonyymi
Olis kiva tietää kuinka kauan heteronaiset katselisi toista heteronaista saman katon alla ennen kuin sanoo nyt lähdet ovesta ulos hän haluaa mukavan ja kivan miehen kanssa olla
Anonyymi kirjoitti:
Luulis olevan eli ne naiset on miesmäisiä tai ns rekkalesboi eli luulis olevan helpompia kuin heteronaiset ja miehet on helppoi ja lupsakoita kumppaneita
Ei halvattu sentään...
Se ei ole sukupuolesta kiinni miten helppoa on,
tai lupsakkaa..
Muuten,
makkarakastike ja potut vaihtui eilen muuksi, samoista aineista kyllä.
Arvaakko mitä tein 😊Anonyymi kirjoitti:
Olis kiva tietää kuinka kauan heteronaiset katselisi toista heteronaista saman katon alla ennen kuin sanoo nyt lähdet ovesta ulos hän haluaa mukavan ja kivan miehen kanssa olla
Siis mikäs sen estää jos kämppis olisi et ei voisi olla mukavan ja kivan miehen kanssa?
No ei ole kämppistä kylläkään nyt,
Eikä kyl sitä mukavaa ja kivaa miestäkään
Vielä täällä lupsakoimassa ja ottamassa kainaloon.- Anonyymi
Ei halvattu sentään...
Se ei ole sukupuolesta kiinni miten helppoa on,
tai lupsakkaa..
Muuten,
makkarakastike ja potut vaihtui eilen muuksi, samoista aineista kyllä.
Arvaakko mitä tein 😊Kyl se niin on että miehet on mukavia kilttejä ja lupsakoita ja naiset on ilkimyksiä eli voiko kaksi ilkeää ilkimystä tulla toimeen kun kumpikaan ei anna periksi eikä alistu mutta ilkeä ilkimyt eli nainen tarvitsee kiltin mukavan miehen jota saa kiusata ja olla ilkeä hänelle eli mies antaa periksi ja alistuu että sopu säilyy ehkä teit joko keitettyi perunoita tai muusia ja uunimakkaraa tai sillii makkaraa ja perunaa
- Anonyymi
Siis mikäs sen estää jos kämppis olisi et ei voisi olla mukavan ja kivan miehen kanssa?
No ei ole kämppistä kylläkään nyt,
Eikä kyl sitä mukavaa ja kivaa miestäkään
Vielä täällä lupsakoimassa ja ottamassa kainaloon.Jos kaksi naista niin ovat rakastavaisia eikä kumpikaan ole kiinnostunut miehistä se estää miehen kanssa elon
Anonyymi kirjoitti:
Kyl se niin on että miehet on mukavia kilttejä ja lupsakoita ja naiset on ilkimyksiä eli voiko kaksi ilkeää ilkimystä tulla toimeen kun kumpikaan ei anna periksi eikä alistu mutta ilkeä ilkimyt eli nainen tarvitsee kiltin mukavan miehen jota saa kiusata ja olla ilkeä hänelle eli mies antaa periksi ja alistuu että sopu säilyy ehkä teit joko keitettyi perunoita tai muusia ja uunimakkaraa tai sillii makkaraa ja perunaa
Kuka se onkaan ilkimys...
sillii... tiiät mitä mieltä olen.
Tosta hyvästä maksapihvit ja vegeilyt on ens viikolla ainoat
Mitä teen..
Kyllä muussia ja uunimakkaraa tein.
Enkö mitään lidlin pussimuussia niinku
Joku sanoi jossain riittävän jollekin.
Ei mitään alistumista ei ei ei...
Mies ei saa olla alistettu eikä alistunut.
Sopu säilyy joustamalla,
tiedät kyllä..
Sopivasti hyvällä tavalla ilkeilyä ja sellasta..
Vaikka yksin silti kiltti nainen joutuu olemaan.
Sehän se ongelma taitaa olla,
kiltti nainen.Anonyymi kirjoitti:
Jos kaksi naista niin ovat rakastavaisia eikä kumpikaan ole kiinnostunut miehistä se estää miehen kanssa elon
No tossa tapauksessa joo, kyllä.
Mut kyllä kaksi naista voi olla ihan kämppiksiäkin.
En kyllä tiiä miks tällänen on nyt aiheena.
Ei ole kämppistä....- Anonyymi
Mitä teen..
Sopu säilyy joustamalla,
tiedät kyllä..
kiltti nainen.Anteeksi vuam mutta kiltti nainen ei koskaan ei koskaan edes sano maksapihviä tai vege juttui ei edes leikin päiten eikä ilkeyksissäkään eli niin ei kiltit naiset tee
- Anonyymi
Mitä teen..
Sopu säilyy joustamalla,
tiedät kyllä..
kiltti nainen.Muusi ja uunimakkara on taattua kamaa ja totta kai oma tekemä muusi parasta mut kyllä mummon muusikin alas menee eli kaupan muusilla kokki pääsee helpommalla
- Anonyymi
No tossa tapauksessa joo, kyllä.
Mut kyllä kaksi naista voi olla ihan kämppiksiäkin.
En kyllä tiiä miks tällänen on nyt aiheena.
Ei ole kämppistä....Ei heteronaiset asu samassa kodissa kahdestaan vaan kumpikin haluu oman kodin ja oman miehen
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi vuam mutta kiltti nainen ei koskaan ei koskaan edes sano maksapihviä tai vege juttui ei edes leikin päiten eikä ilkeyksissäkään eli niin ei kiltit naiset tee
Tekee jos se mies puhuu sillistä...
Anonyymi kirjoitti:
Ei heteronaiset asu samassa kodissa kahdestaan vaan kumpikin haluu oman kodin ja oman miehen
No tää asuu omassa kodissa ilman toista naista, oishan se kiva kyllä asua sen oman miehen kanssa.
Anonyymi kirjoitti:
Muusi ja uunimakkara on taattua kamaa ja totta kai oma tekemä muusi parasta mut kyllä mummon muusikin alas menee eli kaupan muusilla kokki pääsee helpommalla
Hyvin harvoin kaupan muussia, ja vaan kun itselle teen. Muille ihan potuista tehtyä.. ♡
Voisin kuvitella miehenä, että parisuhde olisi helpompi miehen kanssa. Sitä niin kuin ymmärtää toista paremmin.
Palstakamu kirjoitti:
Voisin kuvitella miehenä, että parisuhde olisi helpompi miehen kanssa. Sitä niin kuin ymmärtää toista paremmin.
Naisena vastaan että kyllä miehen kanssa helpompaa. :)
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Naisilla on omia oikkujaan, kuten miehilläkin. Ne vaan tuppaa olemaan jonkin verran erilaisia ne oikut. Miesten oikut on jotenkin ainakin minulle suoraviivaisempia ja helpommin käsiteltäviä. Naisilla saattaa olla niin monta kerrosta yhteen oikkuun sisällytettynä ettei sitä aina tajua edes se nainen itsekkään, saatika muut kuin naisenmieliset eli samanlaiset oikkupeffat.
Mulla menee monesti joku naisten rutina ihan yli hilseen, en näe juurisyytä rutinalle toisin kun miesten rutinoille se näkyy selvemmin. Ja tulee tenkkapoo, jos ei yhtään ymmärrä mistä toinen rutisee.
Jasu - Anonyymi
Naisena vastaan että kyllä miehen kanssa helpompaa. :)
Niin luulen minäkin, vaikka miehet muuten aika tympeitä mörököllejä onkin.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisilla on omia oikkujaan, kuten miehilläkin. Ne vaan tuppaa olemaan jonkin verran erilaisia ne oikut. Miesten oikut on jotenkin ainakin minulle suoraviivaisempia ja helpommin käsiteltäviä. Naisilla saattaa olla niin monta kerrosta yhteen oikkuun sisällytettynä ettei sitä aina tajua edes se nainen itsekkään, saatika muut kuin naisenmieliset eli samanlaiset oikkupeffat.
Mulla menee monesti joku naisten rutina ihan yli hilseen, en näe juurisyytä rutinalle toisin kun miesten rutinoille se näkyy selvemmin. Ja tulee tenkkapoo, jos ei yhtään ymmärrä mistä toinen rutisee.
JasuSitten jos naiselta kysyy mikä ihme sua nyt korpeaa, niin kohta puhutaan syitä etsien jo kajalista kukkaruukkuun. Eli oisko se vaan, että syy pitää keksimällä keksiä kun tekee mieli kiukutella?
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten jos naiselta kysyy mikä ihme sua nyt korpeaa, niin kohta puhutaan syitä etsien jo kajalista kukkaruukkuun. Eli oisko se vaan, että syy pitää keksimällä keksiä kun tekee mieli kiukutella?
JasuNiin ja miehet keskimäärin kokemukseni mukaan ei lataa niin paljon ehtoja ja odotuksia parisuhteen toiselle osapuolelle, mitä taas naiset tuntuu järjestään tekevän. Ikään kuin mies olisi vastuussa naisen onnellisuudesta lähes yksinään suhteeseen ryhtyessään. Jotenkin näin tämä näyttäytyy usein silmiini.
Miehet tuntuu olevan tyytyväisempiä, kun asiat edes suurinpiirtein sujuu suhteessa, vaikka osaa nekin näykkiä puheillaan ja olla vittumaisia mölähtelijöitä, mutta niille kun sanoo takas ne hiljenee, kun nainen alkaa itkemään. Uus soppa siinä sitten.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja miehet keskimäärin kokemukseni mukaan ei lataa niin paljon ehtoja ja odotuksia parisuhteen toiselle osapuolelle, mitä taas naiset tuntuu järjestään tekevän. Ikään kuin mies olisi vastuussa naisen onnellisuudesta lähes yksinään suhteeseen ryhtyessään. Jotenkin näin tämä näyttäytyy usein silmiini.
Miehet tuntuu olevan tyytyväisempiä, kun asiat edes suurinpiirtein sujuu suhteessa, vaikka osaa nekin näykkiä puheillaan ja olla vittumaisia mölähtelijöitä, mutta niille kun sanoo takas ne hiljenee, kun nainen alkaa itkemään. Uus soppa siinä sitten.
JasuLuulen, että saan olla vapaammin itsenilainen suhteessa miehen kuin naisen kanssa. Mies ei yritä muokata mua mieleisekseen, vaikka voi epämiellyttävyyteni osoittaakin sitten olemalla etäinen, mutta nainen luultavasti yrittäisi taivutella ja manipuloida minua mieleisekseen. Jos mussa on jotain mikä häntä häiritsee.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen, että saan olla vapaammin itsenilainen suhteessa miehen kuin naisen kanssa. Mies ei yritä muokata mua mieleisekseen, vaikka voi epämiellyttävyyteni osoittaakin sitten olemalla etäinen, mutta nainen luultavasti yrittäisi taivutella ja manipuloida minua mieleisekseen. Jos mussa on jotain mikä häntä häiritsee.
JasuJa mä vihaan sitä tapaa, yrittää manipuloida ja muutella minua! 😅
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mä vihaan sitä tapaa, yrittää manipuloida ja muutella minua! 😅
JasuSillä saa mut aina toraisaksi, kuten palstallakin on varmasti havaittu. Yritäppä inttää ja manipulouda, sulkien korvat mitä sanon syykseni, niin jumalauta että ärsyynnyn. 😂
Ja jotkut naisoletetut plus gänä hallitsee tämän turhan päänaukomisen ja manipulointitaipumuksen ärsyttävän hyvin. Niitä pitää koittaa vältellä. Ämmäily ei ole cool.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
JasuHmm. Ymmärrän. Monesti laitan aivot tyhjäkäynnille, kun naiset töissä alkavat rutisemaan :D
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Hmm. Ymmärrän. Monesti laitan aivot tyhjäkäynnille, kun naiset töissä alkavat rutisemaan :D
Se voi naisilla vaikuttaa hormoonitkin. Mielialaan ja siihen taipumukseen olla välillä kiukkusia millon mistäkin turhanpäiväisestä. Ja monilla naisilla oon nähnyt tyylin kerätä hampaankoloon asioita, mitkä sitten purskahtaa silmille yhtenä päivänö, jolloin koko mähinä voi olla ihan epäloogista vanhijen asioiden purkailua täysin niihin liittymättömän aiheen triggeröidessä.
Mä kun olen miesporukoissa oppinut tipauttaa heti sen mikä ahistaa suustani ulos, niin ei pääse niin kasaantumaan ja tunnu niin järjettömälle koko elämänkerralliselle. Mä en ole muutenkaan menkkaränkkä tai kiukkuilija tyyppiä. Sanon suoraan töks ja asia on sitten sanottu. Eikä keräillä kierroksia talteen sitä yhtä päivää varten.
Jasu
Mulla on vähän sotkuista varaston sillä puolella ja tekstit jo niin haalistuneita laatikoitten kyljessä että kyllä tässä varmaan menee vielä pitkä tovi ennenkuin inventaario on tehtynä, sovitaanko niin että ilmoittelen nykytilan juhannukseen mennessä...tämän vuoden 🙂
Tuntuu! en tiedä kuinka romanttinen ihminen olen lopulta, mutta tykkäisin tehdä miehen onnelliseksi mun kanssa. Ilahduttaa ja pitää hyvänä🤗
- Anonyymi
Tee sit kans noin kun löydät sen herra oikean vai ex miestäkö tarkoitit eli exääsi pidät hyvänä aina ja ikuisesti
- Anonyymi
joskus runrui kun oli jotain vanhoja pelejä kuin joku leisure suit larry looking for love, mutta sitteen kun kokenutr ne niin...
- Anonyymi
niin olen kai aika hycä neuvottelija koska aina yrittäisin tyttöjenkin kanssa jotain..
- Anonyymi
Eli ihan reisille menee neuvottelus
- Anonyymi
Mä ajattelen nykyään niin, että ehkä ihmisen keski-iässä on helpompi elää vähäisemmillä tunteilla, esim. rakkaus lapsiin ja läheisiin on ehkä riittävää. Taitaa luonto olla järjestänyt asian niin, että nuoremmille kuuluu se parisuhderakkaus ja vanhemmiten sitten nuupahdetaan siltä osin.
- Anonyymi
Ja parisuhteet syö lopunkin mielenkiinnon sillä saralla. Ettei takuulla enää uutta suhdetta halua vaivoikseen, jos edellisen saa vietyä nättiin päätökseen. Tulee oksennus ajatuksestakin. Riittää tosiaan laoset ja lemmikit, oma vapaus iloita asioista mistä tykkää ilman nyrppynokkia kritisoimassa kaikkea mistä pidät ja miten teet mitäkin.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja parisuhteet syö lopunkin mielenkiinnon sillä saralla. Ettei takuulla enää uutta suhdetta halua vaivoikseen, jos edellisen saa vietyä nättiin päätökseen. Tulee oksennus ajatuksestakin. Riittää tosiaan laoset ja lemmikit, oma vapaus iloita asioista mistä tykkää ilman nyrppynokkia kritisoimassa kaikkea mistä pidät ja miten teet mitäkin.
JasuEhkä keski-ikä on aika olla terveesti itsekäs, kun nuorena on ollut lojaali ja uhrautuva puolisoille ja/tai lapsille.
Joskus voisi elää itselleenkin eikä aina muille.
Minusta tuntuu tältä.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä keski-ikä on aika olla terveesti itsekäs, kun nuorena on ollut lojaali ja uhrautuva puolisoille ja/tai lapsille.
Minusta tuntuu tältä.
JasuJa jos on kuten minä, joka helposti ottaa toisen kantaakseen ja huolehtii että kaikkea on, niin äkkiä unohdan itseni. Omat tarpeeni ja toinen jos on tyyppiä joka ei välitä vastalahjana antaa mitään mikä yhtään rasittaa tai vaatii, niin jään helposti ilman mitä minä kaipaan. Niinpä on helpointa pysyä loitolla kaikista energiaimureista. Ja hemmotella vain itseään.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä keski-ikä on aika olla terveesti itsekäs, kun nuorena on ollut lojaali ja uhrautuva puolisoille ja/tai lapsille.
Minusta tuntuu tältä.
JasuMä näen asiaa hieman toisin ja tietty riippuu siitäkin millaisen ihmisen vierelleen löytää, onko aina kritisoimassa ym. Mutta kun on työt ja muut mielenkiintoiset hommat ja vie enempi energiaa kuin aiemmin niin ei sitä halua tehdä kauheesti vaivaa rakkauden eteen/löytämiseksi ja toisaalta sydänsurut on niin musertavia ollut ainakin itselle, että siinä mielessä romantiikka on ehkä sitä nuorempien aikaa kun lapsiakin tehdään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä näen asiaa hieman toisin ja tietty riippuu siitäkin millaisen ihmisen vierelleen löytää, onko aina kritisoimassa ym. Mutta kun on työt ja muut mielenkiintoiset hommat ja vie enempi energiaa kuin aiemmin niin ei sitä halua tehdä kauheesti vaivaa rakkauden eteen/löytämiseksi ja toisaalta sydänsurut on niin musertavia ollut ainakin itselle, että siinä mielessä romantiikka on ehkä sitä nuorempien aikaa kun lapsiakin tehdään.
Nojuu, minä en sydänsurujakaan kaipaa. Koettu niitäkin aivan tarpeeksi jo. Ja huomannut ettei sellaisia ihmisiä ole, jotka eläisi samoista tunteista kun minä. Kaikki tuntuu vierailta.
Itse en pelkää vaivannäköä, mutten tykkää olla ainoa joka näkee vaivaa.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nojuu, minä en sydänsurujakaan kaipaa. Koettu niitäkin aivan tarpeeksi jo. Ja huomannut ettei sellaisia ihmisiä ole, jotka eläisi samoista tunteista kun minä. Kaikki tuntuu vierailta.
JasuJoo, ehkä ilmaisin tuon vaivannäön väärin. Tottakai toiselle voi tehdä kivoja juttuja, jos toinenkin huomioi, mutta eihän asiat samalla energisyydellä ehkä mene kuin nuorempana. Tunteellisena ihmisenä sydänsurujen välttäminen on kyllä hyvä juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JasuEntä lillis 2020
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ehkä ilmaisin tuon vaivannäön väärin. Tottakai toiselle voi tehdä kivoja juttuja, jos toinenkin huomioi, mutta eihän asiat samalla energisyydellä ehkä mene kuin nuorempana. Tunteellisena ihmisenä sydänsurujen välttäminen on kyllä hyvä juttu.
No ei mee, vaikka minussa riittää kyllä virtaa kuin pienessä voimalaitoksessa, kun olen onnellinen ja motivoitunut. Ei hyydy vielä hetkeen aikaan.
Mutta lähinnä se on toi havaintojen tekeminen ihmisistä ja kumppaneista mikä syö sitä motivaatiota. Ei kukaan herätä tunteita eikä toivoa, kuten nuorempana. Elämä realisoituu ja jissain määrin sitä myös kyynistyy, ei ole niin lapsekas mitä nuorena. Vaikka se sama nälkä olla jonkun elämän keskiö ja joku mun elämän keskiö, niin siihen ei enää vaan usko. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei mee, vaikka minussa riittää kyllä virtaa kuin pienessä voimalaitoksessa, kun olen onnellinen ja motivoitunut. Ei hyydy vielä hetkeen aikaan.
Mutta lähinnä se on toi havaintojen tekeminen ihmisistä ja kumppaneista mikä syö sitä motivaatiota. Ei kukaan herätä tunteita eikä toivoa, kuten nuorempana. Elämä realisoituu ja jissain määrin sitä myös kyynistyy, ei ole niin lapsekas mitä nuorena. Vaikka se sama nälkä olla jonkun elämän keskiö ja joku mun elämän keskiö, niin siihen ei enää vaan usko.Ja kuittaus jäi pois.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä lillis 2020
Lillis elää elämäänsä miehineen. Antaa hänen elää rauhassa.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Ja jos on kuten minä, joka helposti ottaa toisen kantaakseen ja huolehtii että kaikkea on, niin äkkiä unohdan itseni. Omat tarpeeni ja toinen jos on tyyppiä joka ei välitä vastalahjana antaa mitään mikä yhtään rasittaa tai vaatii, niin jään helposti ilman mitä minä kaipaan. Niinpä on helpointa pysyä loitolla kaikista energiaimureista. Ja hemmotella vain itseään.
JasuSiitä itsensä hemmottelustakaan ei ehkä osaa nauttia kovin pitkään jos se oma luonne ei koe sitä olotilaa omakseen...näin ainakin itsellä.
- Anonyymi
E-Lukka kirjoitti:
Siitä itsensä hemmottelustakaan ei ehkä osaa nauttia kovin pitkään jos se oma luonne ei koe sitä olotilaa omakseen...näin ainakin itsellä.
Toikin on totta ja mulle on vaikeaa olla itsekäs. Helposti laitan muitten tarpeet omieni edelle ja joustan, kun kukaan muu ei tee elettäkään joustaakseen. Välillä se raivostuttaa, että homma toimii yksipuolisesti vain toiseen suuntaan.
Mutta elämä on. Nykyään kyllä olen hommannut itsepäisesti eläimiä, vaikka kumppani on vastaan rutissut. Eläimet tekee mut onnelliseksi, joten sanonut oon senkin. Minä ajattelen nyt välillä itseönikin ja mitä minä tartten onnellisuuteeni. Olen kurkkua myöden täynnä olla aina antamassa, saamatta itse mitään takaisin.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Toikin on totta ja mulle on vaikeaa olla itsekäs. Helposti laitan muitten tarpeet omieni edelle ja joustan, kun kukaan muu ei tee elettäkään joustaakseen. Välillä se raivostuttaa, että homma toimii yksipuolisesti vain toiseen suuntaan.
Mutta elämä on. Nykyään kyllä olen hommannut itsepäisesti eläimiä, vaikka kumppani on vastaan rutissut. Eläimet tekee mut onnelliseksi, joten sanonut oon senkin. Minä ajattelen nyt välillä itseönikin ja mitä minä tartten onnellisuuteeni. Olen kurkkua myöden täynnä olla aina antamassa, saamatta itse mitään takaisin.
JasuSe on vähän huono juttu kun kokee noin, hetkellisesti se on ihan tavallista, mutta jos se on jatkuvaa niin siitä jää hampaankoloon aina jotain ihan tiedostamattaankin ja sitten alkaa nousta raja-aitoja pikkuhiljaa suhteisiin. Omalla kohdalla monikin asia olisi korjaantunut läheisyyden palauttamisella, se ei vain sitten lopulta enää edes kiinnostanut 🙄
- Anonyymi
E-Lukka kirjoitti:
Se on vähän huono juttu kun kokee noin, hetkellisesti se on ihan tavallista, mutta jos se on jatkuvaa niin siitä jää hampaankoloon aina jotain ihan tiedostamattaankin ja sitten alkaa nousta raja-aitoja pikkuhiljaa suhteisiin. Omalla kohdalla monikin asia olisi korjaantunut läheisyyden palauttamisella, se ei vain sitten lopulta enää edes kiinnostanut 🙄
No mä en juurikaan kasaile mitään hampaankoloon, sanon sen siinä kohtaa jo ääneen kun se tympäsee. Sutten se tuppaa unohtumaan. Ärsyttää kyllä aina siinä hetkessä, mutten mä patoa itseeni. Toinen kyllä tietää harmitukseni ja senkin etten odota muuta kuin itsekorjaavaa liikettä. Sen enempää en vaatimaan ala.
Suorapuheisuuteni pitää kyllä kumppanin aina ajantasalla. Hän myös tietää, etten lähde häntä sorvaamaan muuksi, mutta annan verbaalista palautetta välittömästi, kun keittää.
Hän tietää senkin, että vaikken pidä häntä täydellisenä, rakastan häntä. Ja se jättääkin mahkuja olla mitä on ikävine puolineenkin.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mä en juurikaan kasaile mitään hampaankoloon, sanon sen siinä kohtaa jo ääneen kun se tympäsee. Sutten se tuppaa unohtumaan. Ärsyttää kyllä aina siinä hetkessä, mutten mä patoa itseeni. Toinen kyllä tietää harmitukseni ja senkin etten odota muuta kuin itsekorjaavaa liikettä. Sen enempää en vaatimaan ala.
Suorapuheisuuteni pitää kyllä kumppanin aina ajantasalla. Hän myös tietää, etten lähde häntä sorvaamaan muuksi, mutta annan verbaalista palautetta välittömästi, kun keittää.
Hän tietää senkin, että vaikken pidä häntä täydellisenä, rakastan häntä. Ja se jättääkin mahkuja olla mitä on ikävine puolineenkin.
JasuKauheasti kirjoittelee, että tykkäät elää jo itseksesi ilman häiritsevää kumppania, ihan omannäköistä elämää ja yhtäkkiä sinulla näyttääkin olevan kumppani. Ehkä se tulla tupsahti sulle tossa kirjoitusten välissä. Omien mielihalujen kanssa on kyllä hyvä elää ja omannäköistä elämää ihan niinkuin tuossa kerroinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauheasti kirjoittelee, että tykkäät elää jo itseksesi ilman häiritsevää kumppania, ihan omannäköistä elämää ja yhtäkkiä sinulla näyttääkin olevan kumppani. Ehkä se tulla tupsahti sulle tossa kirjoitusten välissä. Omien mielihalujen kanssa on kyllä hyvä elää ja omannäköistä elämää ihan niinkuin tuossa kerroinkin.
Ehket ymmärrä vain lukemaasi?
- Anonyymi
Ei tuostakaan huolimatta kun edelleen omasta mielestäni olen kyvytön rakastamaan
- Anonyymi
Olen ehdottomasti sitä mieltä ettei miestä ja naista ole luotu samaan asuntoon.
Suhde voi hyvin kun kummallakin on oma asunto ja oma vapaus.- Anonyymi
Tai edes kumppaneiksi toisilleen. Ehkä vain lisääntymään ja erkanemaan.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Tai edes kumppaneiksi toisilleen. Ehkä vain lisääntymään ja erkanemaan.
JasuEläpä höpötä tyttönen 😂
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Eläpä höpötä tyttönen 😂
Kokemus puhuu. 😅
Jasu - Anonyymi
Tai Kokoomus 😂
Yöks. Tää puolueeton lähtee nukkumaan tai ehkä meen silittelemään karvakorvia, niitä on taas tullut lisää. Ostanut lisää... 🤗
https://youtu.be/FxLsn09RMUs?si=tQb_0TU6CGzd7Aqn
Öitä.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Yöks. Tää puolueeton lähtee nukkumaan tai ehkä meen silittelemään karvakorvia, niitä on taas tullut lisää. Ostanut lisää... 🤗
https://youtu.be/FxLsn09RMUs?si=tQb_0TU6CGzd7Aqn
Öitä.
JasuMullakin olis kyllä karvaiset korvat siliteltäviks, niin et viittis ottaa taksia.... 😂
- Anonyymi
Mullakin olis kyllä karvaiset korvat siliteltäviks, niin et viittis ottaa taksia.... 😂
Taidan kuitenkin kallistua noiden jyrsijöiden korviin. 😉
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Taidan kuitenkin kallistua noiden jyrsijöiden korviin. 😉
JasuNo höh 😂
Entä jos ryhtyisin jyrsijäksi, tulisko sitten kaupat? 😁- Anonyymi
No höh 😂
Entä jos ryhtyisin jyrsijäksi, tulisko sitten kaupat? 😁En tiedä, olisitko rotta vai cabybara? Vai kenties villi natalhiiri, joka on oikeastaan enemmän rotta kuitenkin. 😅
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä, olisitko rotta vai cabybara? Vai kenties villi natalhiiri, joka on oikeastaan enemmän rotta kuitenkin. 😅
JasuCapybara korjaan. 😂
Jasu Anonyymi kirjoitti:
En tiedä, olisitko rotta vai cabybara? Vai kenties villi natalhiiri, joka on oikeastaan enemmän rotta kuitenkin. 😅
JasuRotta! Ei ainakaan jokisika, en ole vesipeto juurikaan... Mutta kiva että reitti luoksesi on löytynyt, ryhdyn siis jursijäksi 🤣
- Anonyymi
Rotta! Ei ainakaan jokisika, en ole vesipeto juurikaan... Mutta kiva että reitti luoksesi on löytynyt, ryhdyn siis jursijäksi 🤣
Ei se niin varmaa ole. Saatoit valita väärän eläimen. 😂
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Ei se niin varmaa ole. Saatoit valita väärän eläimen. 😂
JasuHöpsis, ryhdyn jyrsijäksi ja kipitän hiljan luoksesi, karvaiset korvani sojollaan, rapsutuksia odottaen 😂
- Anonyymi
Höpsis, ryhdyn jyrsijäksi ja kipitän hiljan luoksesi, karvaiset korvani sojollaan, rapsutuksia odottaen 😂
Valitettavasti nahkarotta ei ole riittävän karvainen. 😂
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti nahkarotta ei ole riittävän karvainen. 😂
JasuMitä hittoa?!?!?! Eikä karvaiset korvat riitäkään???? Se ettei muualla ole karvoja, on täysin sivuseikka 😂
Ei tunnu, kaikki tuli jo käytettyä.
- Anonyymi
Oho. Mä uskon, että sopivan henkilön osuessa kohdalle sitä piilossa ollutta varastoa taas löytyy. Ja toivottavasti sitä ei silloin tarvii jättää sinne varastoon. 😀
Anonyymi kirjoitti:
Oho. Mä uskon, että sopivan henkilön osuessa kohdalle sitä piilossa ollutta varastoa taas löytyy. Ja toivottavasti sitä ei silloin tarvii jättää sinne varastoon. 😀
On se noinkin, se on täysin totta. Mutta vailla sitä ihmistä ainoa rakkaus mitä on jäljellä, on se mitä kokee muita elollisia kohdatessaan. Eikä sekään vähäistä saatikka arvotonta ole, mutta on kuitenkin eri asia, vaikkei myöskään vähempiarvoista kuin se mitä kokee jotain tiettyä ihmistä kohtaan, ehkä jopa juurikin päinvastoin, mene ja tiedä.
Vaan kun odotukset ovat maan tasolla, eivät pettymyksetkään pääse pudottamaan kovin korkealta.- Anonyymi
On se noinkin, se on täysin totta. Mutta vailla sitä ihmistä ainoa rakkaus mitä on jäljellä, on se mitä kokee muita elollisia kohdatessaan. Eikä sekään vähäistä saatikka arvotonta ole, mutta on kuitenkin eri asia, vaikkei myöskään vähempiarvoista kuin se mitä kokee jotain tiettyä ihmistä kohtaan, ehkä jopa juurikin päinvastoin, mene ja tiedä.
Vaan kun odotukset ovat maan tasolla, eivät pettymyksetkään pääse pudottamaan kovin korkealta.Mutta ei sen myöskään tarvii oletusarvoisesti olla huono asia jos kumppania ei löydy. Löytyy jos löytyy, ei siitä kannata isompaa taakkaa ottaa.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei sen myöskään tarvii oletusarvoisesti olla huono asia jos kumppania ei löydy. Löytyy jos löytyy, ei siitä kannata isompaa taakkaa ottaa.
En otakaan, ei ole mitenkään prioriteettilistalla. Jos joku kiva osuu kohdille, niin sitten niin kävi, katselen asiaa sen mukaisesti. En ole ollut ns. haku päällä sitten teini-iän eikä moiselle ole tarvettakaan, teini-iän juttuja.
- Anonyymi
En otakaan, ei ole mitenkään prioriteettilistalla. Jos joku kiva osuu kohdille, niin sitten niin kävi, katselen asiaa sen mukaisesti. En ole ollut ns. haku päällä sitten teini-iän eikä moiselle ole tarvettakaan, teini-iän juttuja.
Kuulostaa hyvältä 👍
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä 👍
Näin setämies-kaartissa se ei ehkä kuulosta hyvältä, mutta se onkin puhtaan itsekäs näkökulma 😁
Loputtomasti. Joskus mietin, että osaanko hillitä itseäni lainkaan, jos nyt niin sattuisi käymään, että jonkun miehen elämääni vielä löytäisin. Säikäyttäisin miesparin heti alkuunsa 😄
- Anonyymi
Voi mies parkaa:)
Anonyymi kirjoitti:
Voi mies parkaa:)
Älä muuta viserrä 😁 Vaatisi mieheltä astetta enemmän sietokykyä ottaa vastaan lempeä päätyömästi tuhlaavan naisen energiaa 🙈
- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Älä muuta viserrä 😁 Vaatisi mieheltä astetta enemmän sietokykyä ottaa vastaan lempeä päätyömästi tuhlaavan naisen energiaa 🙈
Luetun ymmärtäminen voi joskus olla vaikeaa, mutta tekstisi ei anna aihetta epäselvyyksille.
- Anonyymi
Ei heteroiden säikyttely sen vaikeampaa ole ätmi, ole vain oma itsesi, se riittää
Anonyymi kirjoitti:
Luetun ymmärtäminen voi joskus olla vaikeaa, mutta tekstisi ei anna aihetta epäselvyyksille.
Hyvä, jos ymmärsit.
- Anonyymi
Nyt ei ymmärrä mikä mies ja miespari nyt ei ymmärrä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei heteroiden säikyttely sen vaikeampaa ole ätmi, ole vain oma itsesi, se riittää
Se voi onnistua vaikka kivalla kirjeenvaihdolla naisen feikkiprofiilin takaa😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se voi onnistua vaikka kivalla kirjeenvaihdolla naisen feikkiprofiilin takaa😆
On kyl ihmetystä aiheuttava kommentti. Kenen naisen feikkiprofiili??
Anonyymi kirjoitti:
On kyl ihmetystä aiheuttava kommentti. Kenen naisen feikkiprofiili??
Ihanaa,kun joku jaksaa ihmetellä. Minä vain jätän nämä huomiotta 😄
- Anonyymi
En ymmärrä kysymystä oletko mies, jolle riittää tyyliin lupaava pulssi tms?
- Anonyymi
No joo, toisinaan. Toistuu varsinkin tiettyyn aikaan kuusta 😅
- Anonyymi
Haluttaako palstan naisia menkkojen aikana? Ei vain ole otollinen aika muutoin?
Onko olemassa kierron aikana hetkeä, jolloin huomaat himojen olevan tapissa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko olemassa kierron aikana hetkeä, jolloin huomaat himojen olevan tapissa?En mä muiden haluista mitään tiedä, joten jätän tuohon vastaamatta.
Ja kyllähän kierrosta pystyy huomioita jos toisia tekemään :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä muiden haluista mitään tiedä, joten jätän tuohon vastaamatta.
Ja kyllähän kierrosta pystyy huomioita jos toisia tekemään :DEn tiedä onko yleisesti tehty tutkimuksia, mutta oman pienen otannan perusteella naiset ovat seksuaalisesti aktiivisia juuri silloin kun lakanojen puhtauden kannalta ei ehkä kannattaisi olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä onko yleisesti tehty tutkimuksia, mutta oman pienen otannan perusteella naiset ovat seksuaalisesti aktiivisia juuri silloin kun lakanojen puhtauden kannalta ei ehkä kannattaisi olla.
Riippuu varmaan siitä kuinka vaikeat menkat sattuu olemaan. Aina hämmästelen sitä kuinka naiset vähättelevät kanssasisarten tuntemuksia, jos heillä itsellään sattuu olemaan tosi helpot kuukautiset. Ero kun voi niissä olla ihan käsittämätön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu varmaan siitä kuinka vaikeat menkat sattuu olemaan. Aina hämmästelen sitä kuinka naiset vähättelevät kanssasisarten tuntemuksia, jos heillä itsellään sattuu olemaan tosi helpot kuukautiset. Ero kun voi niissä olla ihan käsittämätön.
Eli sinua ei koskaan ole himottanut tuona ajankohtana?
Vaikka rangaistukseksi siitä että olet nainen:) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sinua ei koskaan ole himottanut tuona ajankohtana?
Vaikka rangaistukseksi siitä että olet nainen:)No comments :)
P.S. En ehkä tajunnut tota sun kommenttia mut naisena on ihan kiva olla 😊 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko olemassa kierron aikana hetkeä, jolloin huomaat himojen olevan tapissa?Himoissani ei ole mitään eroa, oli mikä aika kuusta tahansa. Menkkojen aikana tosin ei tee lainkaan mieli mitään, sillä se olisi liian etovaa ja kivuliasta. Silloin kun sattuu, niin seksi nyt on viimeisenä mielessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko olemassa kierron aikana hetkeä, jolloin huomaat himojen olevan tapissa?Onko sinua naista esittävää miestä montakin vuosikymmentä jo askarruttanut naisten kierrot ja vastaavat asiat ?
Joo, kyllä välllä siltä tuntuu. Kohdehan on puuttunut jo kohta ikuisuuden.
- Anonyymi
Hyvää Yötä t. Poppe Von Pippel
- Anonyymi
niin tuollainen tttä jos trryt joytain mukavaa nuorille naisille, muistavar, kun valvon niin läpö ulkona, laughtuu.. -19.4 ulkolämpl
- Anonyymi
Monesti teepussia on nostettava että se on varmasti käytetty. Olen testannut saman pituisilla naruilla.
- Anonyymi
Ei.
xLiner Joskus käy niin, että kohdetta ei tavoita.
Sitten romanttista rakkautta voi osoittaa viemällä roskat ulos.- Anonyymi
Aika useinkin. 😅
Hyvä huomio, noin se on.
Jasu - Anonyymi
Haha, kesti hetki ennenkuin tajusin kommentin. Aloin eka ihmettelemään, et roskakatoksestako sen puolison löytää 😂😂 Ilmankos pysyn sinkkuna kun en vaan oo etsinyt oikeasta paikasta...😆
- Anonyymi
Tuntuu. Suhteessa ollessa edellisen narsistin kanssa oli halua mutta olin yksinäinen. Aina. Mistähän se johtui
- Anonyymi
On mulla romanttisia ajatuksia, normiolosuhteissa vois oikein puhjeta kukkaan ja saada sativa-indicat balanssiin
No varmaan niitä on, kun sopiva ihminen tupsahtais kuvioihin.
En kuitenkaan varalle ala keräämään mitään "romantisoitua, romanttisuusvarastoa valmiiksi, koska siitä on haittaa tälläisessä normaalielämässä.
Eikä tule mitään odotusarvoja etukäteen. Sekin vaara varaston pitämisessä olisi. Enkä ole huolissaan, etteikö romanttisuus sieltä saisi valtaa, kun ihastuu/rakastuu.- Anonyymi
Joo
Sativat nurkkaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo
Sativat nurkkaanAina välillä täytyy sit vaan muistaa hoivata puutarhaa
Voi kyllä on liikaa rakkautta, mutta onneksi sitä voi antaa sinne sun tänne ilman että horottelee.
Rakkautta kun on monenmoista laatua.
Ei mulle ihmiset ole kohteita, se on aika kylmästi sanottu mun mielestä että joku on kohde kun Rakkaudesta kyse.- Anonyymi
Horottelut? Sekö on rakkautta? Huh huh
Ei siinä ole rakkaudesta kyllä tietoakaan. Ilmanko sinäkään et ketään löydä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä ole rakkaudesta kyllä tietoakaan. Ilmanko sinäkään et ketään löydäIlmankos sinä et ketään löydä kun käytät aikasi perättömiin väittämiin ja maalitukseen🦄🥱 eiköhän se sano järkikin että tuo on mies eikä kukaan sun tuttusi mutta ei niin matalaa tasoa mille sinä et laskeutuisi edustamaan idealogiaas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä ole rakkaudesta kyllä tietoakaan. Ilmanko sinäkään et ketään löydäSäälittävä vanhapiika oot, jätä trollimieskin rauhaan jo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säälittävä vanhapiika oot, jätä trollimieskin rauhaan jo
Pakko kostaa niille joilla on paketti kasassa, tämäpä opetti kuinka tärkiä sitä o
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä ole rakkaudesta kyllä tietoakaan. Ilmanko sinäkään et ketään löydäLueppa uusiks!! Ilman horottelua!!
Eli voin rakastaa muita aidosti ja ilman että saan itselle yhtään mitään.
Voin olla tukena, voin olla apuna, voin lohduttaa ja voin olla kuuntelijana. Tehdä kaiken mitä voin toista auttaakseni.
Ystävänä..
Sekin on rakkautta.
Ilman että saan siitä mitään, yhtään mitään itselle.
Ilman horottelua, eli Ilman fyysistä kontaktia.
Vaikka ois kiva sekin...Anonyymi kirjoitti:
Ilmankos sinä et ketään löydä kun käytät aikasi perättömiin väittämiin ja maalitukseen🦄🥱 eiköhän se sano järkikin että tuo on mies eikä kukaan sun tuttusi mutta ei niin matalaa tasoa mille sinä et laskeutuisi edustamaan idealogiaas
Mee sinä yksisarvinen nyt maalittelee ihan muita.
Tuskinpa mä sulle olen ikinä mitään pahaa tehnyt..
Ja ihan nainen olen.Anonyymi kirjoitti:
Pakko kostaa niille joilla on paketti kasassa, tämäpä opetti kuinka tärkiä sitä o
Kuka ny on tärkiä,
tai siis ei oo muka.
Ja kuka kostaa ja kenelle,
ja kellä on paketti kasassa ja mikä paketti..
Jos sanon että on tärkeä,
niin on.
Jos sanon rakas,
niin...
On.
🥹 älä katoa enää ystäväni.
https://tenor.com/fi/view/hold-hands-miss-you-together-cute-love-gif-8162397501228729021
- Anonyymi
Mene laskemaan mäkeä ja kompuroi, tee temppu Mukkelix-Makkelix-Kikkelix-Pippelix. Kuin Asterix ja Obelix.
- Anonyymi
Ei, mutta käytettyä rakkautta on vaikka muille jakaa.
- Anonyymi
Kommentaattori-Komissaari selostaa naisten alppihiihtoa, yhtäkkiä suusta tulee kova ääni: UIJUIJUIJUI, kun joku meinaa kaatua.
Kannattaisi varmaan leikata hiuksetkin noiden pois koska pitkä letti tekee paljon ilmanvastusta, hidastaa.
Mukkelix-Makkelix-Asterix ja Opelix.... siitä joku huvittava laulun pökäle. - Anonyymi
Olen kyllä aivan samaa mieltä kanssasi. Minulta kyllä saisi hellyyttä, kosketusta.
Mut on vain puuttuu se toinen ihminen.
Ja muutenkin voisi tehdä asioita yhdessä. Ei aina tarvitsisi olla yksin. - Anonyymi
noniin taas meni joku nainen mukkelix, kaatuu alppihiihdossa.
yhtä ohjelmaa pitää odottaa: Valheellinen Nettimaailma, Web of Lies katsoa kun ajastin laittaa kanavan, ihan hyviä tarinoita tuossa. Eipä enää. Joku aika sitten vielä tuolla kaapissa sellaista oli mutta pistin ne pakettiin ja vaihtoon. Paljon on vielä hyväuskoisia joten aika helpolla pääsi eroon.
Vaihdossa sitten tulikin mukavasti yksinäisyyttä, haikeutta sekä tarpeettomuuden tunnetta johon oli lisätty ripaus menneisyyden kaihoa. Jotenkin nuo ainekset sopivat tähän hetkeen. Täytyyy vaan fiksusti valmistaa niin noista saa, jos ei nyt mitään juhlaruokaa, ihan hyvä arjen ruokalistan perusrungon.
Yksi avaamaton paketti vielä löytyy. Siihen on pakattu tulevaisuuden uskosta luopumisen tunne. Ei se iso paketti ole mutta aine on aika tömäkkää ja kuulemma jos sitä käyttää niin kannattaa laimentaa esim hymyillä ja ystävyydellä. Raakana saattaa korventaa ihmistä sisältä varsinkin jos kyytipojaksi kiskaisee reilusti tyhjyyttä.- Anonyymi
Joku kolahdus kävi lukiessa, että piti palata takaisin ja vastata 😊
- Anonyymi
Joo kyllä löytyisi käyttämätöntä rakkautta.
- Anonyymi
viisvee, minä en tällä ikää etsi pelkkää seksiä vaan kaveri seuraa,
- Anonyymi
Minulta ei puutu vaan muuttuu.
- Anonyymi
joku siis jonkin miehen kertomukaer ei kyllåä täsmää... jäi mietityttämän ja joku puhui jo murhasra.... en tiedä olemme "pojar asuvAN tläkweeassa eivät miytään tiedä sinänsä...
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1212348Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2142000Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j611503Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1751314- 551238
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751036Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa63962Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36907- 52894
- 31855