Häkkäsen palli natisee

Anonyymi-ap

Mjoo

En yleensä viitsi ottaa mitään kantaa politiikan yleismaailmalliseen idiotismiin, mutta toisinaan.

(hihitystä)

10

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Halleluja

      Kun abeja kärrätään kohti tulevaisuutta, niin tulevaisuudessa Yhdysvaltain älymystöä laivataan Eurooppaan.

      (hihitystä)

    • Näin jälkiviisaana voin todeta, että Häkkänen kompastui omiin jalkoihinsa. Liian suuret saappaat, vai kuinka?

      Aikoinaan Häkkänen veti herneen nekkuun, kun Orpo valitsi Stubbin kokoomuksen presidenttiehdokkaaksi. Häkkäsellä itsellään olisi myös ollut haluja asettua ehdolle. Häkkäsen ego sai kolauksen ja kannatus on laskusuunnassa. Se on voi, voi!

      Nyt Häkkänen hakee huomiota ja päänsilitystä. Valitettavasti sen ulostulo oli väärä ja se kääntyi häntä itseään vastaan. Ei osattu odottaa, että kansalaiset reagoisivat näin voimakkaasti.
      Noh, negatiivinenkin huomio on huomiota.

    • Anonyymi

      Kyse oli vain testosteronin puutteen aikaansaamasta miehekkyyskohtauksesta. Häggiksellä on alkanut nämä miesten vaihdevuodet ja siksi pitää päteä sotasankarina. Seuraavaksi vaimo vaihtuu parikymppiseksi kikattavaksi tsiputtajaksi. Siinä meni Funeoun mahdollisuus päästä valtakunnanvaikuttajan nuorikoksi.

      ( ... ! ... ), eiku siis ( piipitystä ).

    • Anonyymi

      näkkäsen Halli natisee

    • Anonyymi

      "OTTAAKO SALE POSKEEN"!!!

    • En ole seurannut tätä keissiä. Häkkäsellä on hurja potentiaali menestyä politiikassa ja näitä kömmähdyksiä sattuu kaikille.

      Vaikka mies osaa selkeästi ilmaista ajatuksiaan, minulle on jäänyt epäselväksi millaisissa mielenmaisemissa hän kulkee. Ettei vaan olisi kokoomuksen laitaoikeistoa.

      Itse olen ollut maltillisen kokoomuksen kannattaja. En tiedä onko sellaista enää olemassa.

      • Anonyymi

        Mjaa

        Maltillinen kokoomus on synonyymi kryptalle, missä maltillinen kokoomus lepää.

        Mielestäni ongelmallisin kokoomuksen tyylilaji on kokoomuslainen, joka ei kokoonnu.

        Seuraava potilas on persaukinen porvari, jolle on jäänyt jäljelle vain puheet.

        (naurua)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mjaa

        Maltillinen kokoomus on synonyymi kryptalle, missä maltillinen kokoomus lepää.

        Mielestäni ongelmallisin kokoomuksen tyylilaji on kokoomuslainen, joka ei kokoonnu.

        Seuraava potilas on persaukinen porvari, jolle on jäänyt jäljelle vain puheet.

        (naurua)

        Miksi

        Tämä ikivanha kysymys vaatii vastauksen.

        Miksi tulen äänestämään herra Subbin seuraavaksi presidentiksi?

        Kun lähdemme liikkeelle siitä, että molemmat kandit ovat vain kanditaatteja saralla, jonka osaavat, niin mitä tulisi katsoa, ollakseen viisaampi.

        Katson naista.


        (hirn)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi

        Tämä ikivanha kysymys vaatii vastauksen.

        Miksi tulen äänestämään herra Subbin seuraavaksi presidentiksi?

        Kun lähdemme liikkeelle siitä, että molemmat kandit ovat vain kanditaatteja saralla, jonka osaavat, niin mitä tulisi katsoa, ollakseen viisaampi.

        Katson naista.


        (hirn)

        Niin

        Ihmiskunnan genonissa ei ole mitään uutta. Olemme variaatioden peili.

        Ongelmat eksistenssin, identiteetin ja olemattoman välillä ovat rajalliset.

        Me emme pysty parempaan, huonompaan tai olemattomampaan.

        (hihitystä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin

        Ihmiskunnan genonissa ei ole mitään uutta. Olemme variaatioden peili.

        Ongelmat eksistenssin, identiteetin ja olemattoman välillä ovat rajalliset.

        Me emme pysty parempaan, huonompaan tai olemattomampaan.

        (hihitystä)

        Kun on harrastunut latomaan sanoja pötköksi, turha luulla, että joku pyrkisi löytämään niistä jotakin asiaa.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1935
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      102
      965
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      574
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe