Kävin kaupassa ja havaitsin,

43

407

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitenkäs se menikään? Mustanaamio on hyvä hyville, paha pahoille? Eli kanuuna iskee vaan pahiksille siitä? 😁

• Minä heräisin aamulla karmeaan kankkuseen pääkallon kuva leukaperissä.

• kollimaattori kirjoitti:

Minä heräisin aamulla karmeaan kankkuseen pääkallon kuva leukaperissä.

Menit kokeilemaan onneas? 😁

• Disseisback kirjoitti:

Menit kokeilemaan onneas? 😁

En. Olen onnekas: en pidä kaljasta.

En. Olen onnekas: en pidä kaljasta.

No mä pidän, mutta toi tais olla alee ja siitä en diggaa. 😁

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

🔞 ­N­­y­­­m­­­f­­­o­­­m­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18257274

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Mahtavia nämä "Viidakon sanalaskut". Mestari Halla-ahoa ihaillaan saman tyylisesti.
      Huonosti käy sen, joka Mestarin sanaa epäilee.

Miehekästä persukaljaa.

• PS hakee kannattajia nuorten miesten joukosta. Ehkä näemme vielä Mestari-oluen sukkeline sananlaskuineen. Ja legenda leviää persukaljaa juodessa.

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

PS hakee kannattajia nuorten miesten joukosta. Ehkä näemme vielä Mestari-oluen sukkeline sananlaskuineen. Ja legenda leviää persukaljaa juodessa.

Te viherpunikit juotte omaa kusta, se sopii hyvin sosiaalitukielätin budjettiin.

• Anonyymi

"Teräsnyrkki" oluttölkin kyljessä? Eikö tässä maassa ole jo tarpeeksi alkoholista johtuvia aggressioita.

"Mustanaamion oikeassa kädessä on pääkallokuvioinen paha merkki -sormus. Vasemmassa kädessä lähempänä sydäntä puolestaan on hyvä merkki -sormus. Hyvä merkki koostuu ristimäisesti asemoiduista P-kirjaimista. Toinen tulkinta merkistä on neljä ristiin asetettua miekkaa. Jos Mustanaamio iskee konnaa leukaluuhun oikealla kädellä, jää tämän poskeen pysyvästi tatuoitu paha merkki. Hyvällä merkillä puolestaan ilmoitetaan kantajan olevan Mustanaamion erityisessä suojeluksessa. Sormuksesta annettu hyvä merkki painetaan tavallisesti vastaanottajan vasempaan sisäranteeseen. Hyvä merkki voidaan antaa myös kaulakoruna. "

https://fi.wikipedia.org/wiki/Mustanaamio

• Kohta ilmaantuu varmaankin Mikki Hiiri olutta 🙂, tekijänoikeudet rauenneet ensimmäisistä versioista. Steamboat Willie 4,5%

• Muut kohderyhmät on unohdettu.
        Koululaisilla on ollut hinku hankkia hajustettuja pyyhekumeja ja tuon voisi laajentaa autonrenkaisiin.
        Siispä punaiset, metsämansikalta haisevat Nokialaiset kehitysprojektiksi ja sitten markkinoille.

• buddy-love kirjoitti:

Muut kohderyhmät on unohdettu.
        Koululaisilla on ollut hinku hankkia hajustettuja pyyhekumeja ja tuon voisi laajentaa autonrenkaisiin.
        Siispä punaiset, metsämansikalta haisevat Nokialaiset kehitysprojektiksi ja sitten markkinoille.

Niillä hajukumeilla ei tositilanteessa tehnyt mitään, eli eivät pyyhkineet. Valitettavaa jos nokialaiset hajustettuina olisivat pidon puolesta yhtä kelvottomat varsinaiseen tehtäväänsä.

Niillä hajukumeilla ei tositilanteessa tehnyt mitään, eli eivät pyyhkineet. Valitettavaa jos nokialaiset hajustettuina olisivat pidon puolesta yhtä kelvottomat varsinaiseen tehtäväänsä.

Nenään tungettuna hajukumin aromi on taatusti ollut miellyttävä, vaihtelua liidunsyöntiin

• Anonyymi

Panimoita harmittaa suomalaisten raitistuminen, on otettu kaikki keinot käyttöön.
      Ei auta, sen tietää Niinistökin sanoessaan Suomi sakkaa pahasti ja pysyvästi.

• Anonyymi

Minä odotan että tulis myyntiin Nasta Muumio siideriä. Siihen asti juon vissyä. 👵

• Markkinointitiimin unelmatapaus. Rääpäleet koukkuun mahdollisimman aikaisessa vaiheeessa.

Voi hyvää päivää!!
      Tuossa kohdistetaan nuorisolle hauskaa ja viihdyttävää alkoholia. Aivan kuin lapsilla ja nuorilla ei olisi jo muutenkin tarpeeksi ongelmia.

Musta Naamio- oluen myyntiryhmässä onnitellaan itseään hyvästä kampanjasta. Kun ajoissa aloittaa, saadaan rääpäleet helposti vedettyä mukaan. Idiootit!

Tuollainen pitäisi lailla kieltää.

(triggeröidyin ja ärsyynnyin)

• Ymmärrän ärsyyntymisesi.

Tuo on ihan totta jos etiketti on houkutteleva niin kyllä siinä nuorison mielenkiinto herää..😬

• Haaveilija39 kirjoitti:

Ymmärrän ärsyyntymisesi.

Tuo on ihan totta jos etiketti on houkutteleva niin kyllä siinä nuorison mielenkiinto herää..😬

Siinä on myös viihdyttävä ongelma. Koska tölkkejä on monenlaisia, halutaan kuluttajalle tarjota kerättäväksi koko sarja. Se ei jää vain yhteen olueeseen.
        Nuoriso on helposti houkuteltavissa ja kaveripiirissä alkaa kova kilpailu kokoelmista.

En tykkää yhtään tästä, tarkkaan harkitusta, markkinointisuunnitelmasta. 😠😡

• Anonyymi

Tuota... Eikö tuo Mustanaamio ole enemmän yli nelikymppisten juttu? Samaa sarjaa Tex Willerin, Lucky Luken jne. kanssa. Tietääkö junnut niitä edes, ellei isovanhempien ullakolta ole sattunut sarjiksia löytämään?

• Anonyymi kirjoitti:

Tuota... Eikö tuo Mustanaamio ole enemmän yli nelikymppisten juttu? Samaa sarjaa Tex Willerin, Lucky Luken jne. kanssa. Tietääkö junnut niitä edes, ellei isovanhempien ullakolta ole sattunut sarjiksia löytämään?

Se mahdollisuus on olemassa, että siitä tulee rääpäleiden keskuudessa hittijuttu. Ei pidä laskea oletuksen varaan. Supersankareita näkyy nykyään muuallakin kuin sarjakuvissa.

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Se mahdollisuus on olemassa, että siitä tulee rääpäleiden keskuudessa hittijuttu. Ei pidä laskea oletuksen varaan. Supersankareita näkyy nykyään muuallakin kuin sarjakuvissa.

Kaikki on mahdollista, mutta itse näkisin että tuossa kohderyhmänä on juurikin tuollainen buddy ja sen iskä. Jos tölkeissä seikkailisivat vaikka Frozenin Olaf ja kumppanit, olisin enemmän huolissani.

• Anonyymi kirjoitti:

Itse ajattelen että etiketti houkuttaa, ei se tietääkö junnut edes koko hahmoja..

Olisi parempi kun kaikki alkoholi tuotteet olisivat mitäänsanomattomia ja tylsiä.

Ps:meillä on karhu oluen logo komeilemassa kiukaassa.😬

• Anonyymi kirjoitti:

Kaikki on mahdollista, mutta itse näkisin että tuossa kohderyhmänä on juurikin tuollainen buddy ja sen iskä. Jos tölkeissä seikkailisivat vaikka Frozenin Olaf ja kumppanit, olisin enemmän huolissani.

Eipä nuo muut hahmot ole poislaskettu ajatus. Nyt ne vaan kokeilevat markkinoita Musta Naamiolla. Mikäli tuo markkinointi onnistuu, kohta siellä on lasten iloksi tarjolla vaikka Muumi Mamman oluttynnyri ja Haisulin tumma olut. Pimeetä touhuu!

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Itse ajattelen että etiketti houkuttaa, ei se tietääkö junnut edes koko hahmoja..

Olisi parempi kun kaikki alkoholi tuotteet olisivat mitäänsanomattomia ja tylsiä.

Ps:meillä on karhu oluen logo komeilemassa kiukaassa.😬

Olisihan se parempi, tai vielä parempi että olisivat piilossa niin kuin tupakit, mutten usko että tuo ihan hetkeen menee läpi.

• Anonyymi kirjoitti:

Olisihan se parempi, tai vielä parempi että olisivat piilossa niin kuin tupakit, mutten usko että tuo ihan hetkeen menee läpi.

Olis aikamoinen piilottaminen🤭

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Eipä nuo muut hahmot ole poislaskettu ajatus. Nyt ne vaan kokeilevat markkinoita Musta Naamiolla. Mikäli tuo markkinointi onnistuu, kohta siellä on lasten iloksi tarjolla vaikka Muumi Mamman oluttynnyri ja Haisulin tumma olut. Pimeetä touhuu!

Eipä ne muutkaan juomat mitenkään vastenmielisiin purkkeihin ole piilotettu. Nuokin näyttää ihan limukoilta:

https://www.google.fi/search?sca_esv=e51918ddf39b0c56&hl=fi&q=breezer&tbm=isch&source=lnms&sa=X&ved=2ahUKEwj6wsiC4JmEAxXnFhAIHV3sCd8Q0pQJegQIDBAB&biw=887&bih=615&dpr=1.36

siideritkin on kivoja ja siellä on karkkimakujakin mukana:

https://www.google.fi/search?sca_esv=e51918ddf39b0c56&hl=fi&q=siideri&tbm=isch&source=lnms&sa=X&ved=2ahUKEwilwYmY4JmEAxX2LBAIHTTZBWAQ0pQJegQIDRAB&biw=887&bih=615&dpr=1.36

Niin että vähän turhaan nyt kyllä vouhotat minusta, pitäisi sitten kieltää kaiken alkoholin myynti ruokakaupoissa. Sitten pitäisi harkita myös energiajuomien myynnin tarpeellisuutta. Entä limukat, nekin on epäterveellisiä.

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Eipä ne muutkaan juomat mitenkään vastenmielisiin purkkeihin ole piilotettu. Nuokin näyttää ihan limukoilta:

https://www.google.fi/search?sca_esv=e51918ddf39b0c56&hl=fi&q=breezer&tbm=isch&source=lnms&sa=X&ved=2ahUKEwj6wsiC4JmEAxXnFhAIHV3sCd8Q0pQJegQIDBAB&biw=887&bih=615&dpr=1.36

siideritkin on kivoja ja siellä on karkkimakujakin mukana:

https://www.google.fi/search?sca_esv=e51918ddf39b0c56&hl=fi&q=siideri&tbm=isch&source=lnms&sa=X&ved=2ahUKEwilwYmY4JmEAxX2LBAIHTTZBWAQ0pQJegQIDRAB&biw=887&bih=615&dpr=1.36

Niin että vähän turhaan nyt kyllä vouhotat minusta, pitäisi sitten kieltää kaiken alkoholin myynti ruokakaupoissa. Sitten pitäisi harkita myös energiajuomien myynnin tarpeellisuutta. Entä limukat, nekin on epäterveellisiä.

-harmiseikirj-

Olen puolueellinen, koska itse en pidä oluesta, enkä siideristä. Vouhotus on kuitenkin aiheellista, koska tuolla markkinoidaan selvästi nuorille alkoholia.
        Mielestäni asiasta ei vouhoteta läheskään tarpeeksi.

Eivät ne limukat mitään terveellisiä juomia ole. Tuskin niitä kuitenkaan pystytään kieltämän, ellei tule täydellistä makeutusaine- ja sokerikieltoa.

Lasissa vissyä.
        Siinäkin on suoloja. Pahus, kaikki pitäisi kieltää!!!!

• tosi.typy kirjoitti:

Tosi on, meiltä löytyy ainakin tiskialtaan ja hellan vierestä 🙂

• E-Lukka kirjoitti:

Tosi on, meiltä löytyy ainakin tiskialtaan ja hellan vierestä 🙂

Ne sellaiset ovat oikeita elämän supersankareita. Arvostan. 😁

• Puolialastomia naisia kaljatölkkiin, Erotica Beer...
      Sellaista kaljaa voisi kokeilla.

Kumman kauan kaljatölkit ovat olleet koruttomia.

Alkoholia juodessa mies silmäilee pullonsa etikettiä hartaasti. Miksei siihen voisi painattaa jotain silmänruokaa.

• Anonyymi

Et sitten ole kaupassa tai Alkossa tainnut vuosikymmeniin käydä.

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Et sitten ole kaupassa tai Alkossa tainnut vuosikymmeniin käydä.

Joko joku keksi Sultan-pack: 24 tölkin haaremi?

• valtakunta
    • Vaikka olisi B. Virtanen alessa, en sittenkään joisi. Harmillista kuitenkin, jos alaikäiset innostuvat tuollaisista..👎

• Varmaan tuossa on tavoiteltu sitä nostalgianälkäistä ikäpolvea joka voi olutta hörppiessään muistella aikoja jolloin kaikki oli paremmin.

Kilpailu valmistajilla tietysti on kova mutta jonkunmoista rajanvetoa toivoisin millä nimillä ja minkälaisilla etiketeillä tuotteita markkinoidaan. Ei nuorisoa kaikelta pysty tai edes ole tarpeellistakaan suojella mutta kyllä alkoholi on asia johon olisi hyvä joku rajanveto saada.

• Niin minäkin uskon mietin kun joku innokas käy ostaa uusimman lehden(jos siis edes julkaistaa )/ löytänyt kokoelman ja hörppii lukiessa ja saa omaan sarjakokoelmaan tyhjän pantin ja sarjakuva naiset oli villitseviä🫧💁🏻‍♀️

• Anonyymi

Suomalaisille, kelpaa hyvin huumerahat ja verirahat,

N

• Anonyymi

Ai mustanaamio?

Se kalja on Jussi Olut Oy:n kalja Tuusulasta. Onko mustanaamio Jussi? Asuuko mustanaamio Tuusulassa?

Jussi Olut Oy
      Sarvivälkkeentie 12 B, 04300 Tuusula

Mustanaamiolla ei nyt mene kovin hyvin kun tulos vuonna 2020 oli vain 3000 euroa, kun vielä kaksi vuotta aiemmin tulos oli 116000 euroa.
      Tekeekö mustanaamio tänä vuonna turskaa?

• Anonyymi

Korjaus.
        Vuonna 2022 +3000€
        Vuonna 2020 +116000€

Nostaako nastamuumio Jussin?

• Anonyymi

Varkaita, Kaikki suomalaiset, pelkkiä varkaita, vain, N

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      39
      5228
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      85
      3732
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      48
      3135
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      62
      3035
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      11
      3015
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2383
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1868
    8. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      145
      1818
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1810
    10. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1741
    Aihe