Naiset vapaamielistyvät, miehillä entistä perinteisemmät arvot

Anonyymi-ap

Uutinen kertoi, että naisten seksiasenteet ovat kulkeneet vapaamieliseen ja miesten konservatiiviseen suuntaan niin jyrkästi, että ero on jo huomattavan suuri.

Tilanne on sillä tavoin odottamaton, että lähtöasetelmahan oli päinvastainen, eikä kai kukaan osannut odottaa, että vapaamielistyminen on juuri naisten voimallisesti kasvava trendi.

Kannanottoja. Mikä lienee naisten ja miesten muuttuneitten asenteitten syy? Onko kehitys hyvä vai huono? Mitä on odotettavissa?

Itsekin havahduin siihen, että mediassa esiintyneet runsaat polyamorian kannattajat ovat aina naisia, mutta ei tule mieleen yhtään miestä.

-Kynä.mi

24

396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uutinen ei ikävä kyllä koskenut seksiasenteita, vaan arvoja yleensä.

      • Anonyymi

        Mitä itse kysymyksiisi tulee, niin sellainen, joka on olettanut kirjoittamallasi tavalla, on aika pihalla ihmiseläimen toiminnasta ja historiasta. Naisilla on aina ollut libereelimmat arvot ja kaikki yhteiskuntien konservatiivistuminen ym. on aina ollut miehistä ja heidän kontrollitarpeestaan lähtöisin.


      • Anonyymi

        Anteeksi. Olisin tarkistanut, jos olisin muistanut, missä uutisen näin. Mistähän voisin sen löytää?

        -Kynä.mi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä itse kysymyksiisi tulee, niin sellainen, joka on olettanut kirjoittamallasi tavalla, on aika pihalla ihmiseläimen toiminnasta ja historiasta. Naisilla on aina ollut libereelimmat arvot ja kaikki yhteiskuntien konservatiivistuminen ym. on aina ollut miehistä ja heidän kontrollitarpeestaan lähtöisin.

        #Naisilla on aina ollut libereelimmat arvot...#

        Uutisessa oli myös grafiikka, joka osoitti jyrkkää muutosta ja lähtökohta oli siinä muistaakseni miesten lievästi liberaalimmat arvot. Lienee kai pitkittäinen kyselytutkimus.

        Kyseessä on siis jyrkän muutoksen selittäminen, ei kiistely siitä, mikä on ollut lähtötilanne, joka kuitenkin grafiikan mukaan lienee ollut melkein sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi. Olisin tarkistanut, jos olisin muistanut, missä uutisen näin. Mistähän voisin sen löytää?

        -Kynä.mi

        Ylellä ainakin oli juttua tuosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        #Naisilla on aina ollut libereelimmat arvot...#

        Uutisessa oli myös grafiikka, joka osoitti jyrkkää muutosta ja lähtökohta oli siinä muistaakseni miesten lievästi liberaalimmat arvot. Lienee kai pitkittäinen kyselytutkimus.

        Kyseessä on siis jyrkän muutoksen selittäminen, ei kiistely siitä, mikä on ollut lähtötilanne, joka kuitenkin grafiikan mukaan lienee ollut melkein sama.

        Miksi sitten alat kiistelemään? Keskustele aloittajan kanssa siitä mikä sinua kiinnostaa, äläkä tule vinkumaan minulle mistä saan puhua ja mistä en. Minä olen kirjoittanut aloittajalle, en sinulle.


    • Laitatko linkin uutiseen + suoran lainauksen missä noin olisi sanottu? Tiedän, että uutinen arvojen eriytymisestä on tullut, mutta tuollaista en muista käsitellyn.

      "Itsekin havahduin siihen, että mediassa esiintyneet runsaat polyamorian kannattajat ovat aina naisia, mutta ei tule mieleen yhtään miestä."

      Kyllä minä muistan miehiäkin olleen mediassa.

    • Anonyymi

      jos menee väsyneenä nukkumaan ja sitten haaveilee jotain haaveilijan minikuvist JOtain, jotta tulee uni iloiseasti.

      Mutta niin totta joissain Playstation-jutuissa voi olla noita,m mitä sanotaan BD, eivät ole oikeita BluRay juttuja nuo...

    • Anonyymi

      Kyllä mun kivikautinen ajattelu aina nykymenon voittaa. Ei sitä tarvitse edes mitenkään perustella. Maalaisjärki jo sen sanoo.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Uutisen grafiikka kuvasikin POLIITTISTEN arvojen erkaantumista, ei pelkästään seksiarvojen, kuten pikaisesti luulin, eikä yleensä arvojen, kuten anonyymi ehdotti.

        -Kynä.mi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uutisen grafiikka kuvasikin POLIITTISTEN arvojen erkaantumista, ei pelkästään seksiarvojen, kuten pikaisesti luulin, eikä yleensä arvojen, kuten anonyymi ehdotti.

        -Kynä.mi

        Kyllä, siinä puhutaan lähinnä politiikasta. Yleisellä tasolla naisten arvot ovat aina olleet miesten massan arvoja liberaalimpia. Siinä ei varsinaisesti ole mitään uutta. Tosin en yhtään ihmettelisi, jos siinäkin olisi ero kasvanut. Sen äänekkäimmän osan mielestä täälläkin naisten seksuaalisuutta pitäisi rajoittaa.


      • Anonyymi

    • 2000-luvulla syntyneet naiset ovat pääsemässä irti oman seksuaalisuuden häpeästä.
      Kristillisen patriarkaatin ylläpitämä, vuosisatoja jatkunut naisten vaino, ei yllä enää nykyaikaan.

      Himokas nainen ei ole Perkeleen metkuja.

      • Anonyymi

        Jos 2000-luvulla syntyneet naiset ovat todellakin oleellisesti vapautuneet seksuaalisuuden häpeästä, sitä on tervehdittävä myönteisenä kehityksenä. Mutta onko tervehdittävä myönteisenä myös miesten entistä kovempia ja konservatiivisempia arvoja.

        -Kynä.mi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos 2000-luvulla syntyneet naiset ovat todellakin oleellisesti vapautuneet seksuaalisuuden häpeästä, sitä on tervehdittävä myönteisenä kehityksenä. Mutta onko tervehdittävä myönteisenä myös miesten entistä kovempia ja konservatiivisempia arvoja.

        -Kynä.mi

        Konservatiivisuus on tuomitsevaa, siihen liittyy halu rajoittaa toisen ihmisen elämää.
        En näe sellaisessa mitään hyvää.

        Usein vanhoillinen vetoaa siihen, että ilman säädyllisyyttä ja kuria, maailma olisi sekasortoinen ja tuhoon syöksyvä.
        Konservatiiviset ihmiset pelkäävät muutosta ja ovat epärealistisia visioissaan.


    • Anonyymi

      niin en muista mitä joku jaaveoöokalom tao vaötaötalimta kpssaom imessamo---

    • Minusta naisilla on ollut aina vapaammat susuaaliset arvot kuin miehillä, jos nyt pompataan siihen, vaikka uutinen ei siitä kertonutkaan.

      Naiset hyväksyvät ja ovat hyväksyneet keskimäärin kaikenlaisia seksuaalisuuksia.
      Konservatiiviset miehet on keksineet aikojen saatossa uskontoja, millä verukkeella on naisten seksuaalisuutta voinut alistaa.

      Nyt kun länsimaissa naiset ovat vapautuneet kirkkojen tiukoista säännöksistä ja pärjäävät yhteiskunnassa ilman miestäkin, on miesten käytännössä otettava itseään niskasta kiinni ja alettava ajattelemaan naisia tasaveroisina ihmisinä. Osa tietysti kiukkuaa vastaan, mutta tuskin läntinen maailma enää taantuu ajassa taaksepäin, eikä miehetkään kaikki sulata (itseni mukaanlukien, että naisia alettaisin ajamaan yhtä alisteiseen asemaan kuin jossain 70 luvullakin vielä oli.

      Parempi se on lopulta miehillekin. Voi vaikka miettiä, miten jossain kolmansissa maissa tavallisen miehen elämä ei hääviä ole myöskään, verrattuna mitä täällä länsimaissa on.

    • Anonyymi

      Liberaalien arvojen mainostus oli kohdennettu naisille. Monta monta vuotta jauhettiin naisten voimaantumisesta.

      Nyt mainostus on kohdistettu homoille ja mt-tapauksille. Ilmastoahdistusta ja muuta.

      Mainonnan vaikutusta vain.

    • Naiset ja Miehet muistakaa
      Erehtymättömyys alkaa sisältä ja heijastuu ulospäin

    • Anonyymi

      Perinteiset arvot nousevat aina kriisien yhteydessä, esimerkiksi sota-aikana naiset haluavat olla jostain syystä kotona, ei metsässä lumipuvussa.

    • Anonyymi

      en tiedä niin en triedä pitäisikö laqittaa jotwin kooste3nimiäkin palstalaididyaq jotsin muutqmiq...

      Rakpals
      Vesa
      Topals
      Munnimiomunnimiomunnimiomunnimiomunnimiomunnimion
      Us
      Nenveivo

    • Anonyymi

      Vielä kun jäyhät konservatiivit ymmärtäisi, että siinä missä hetero mies rakastuu tai tuntee vetoa hetero naiseen, niin aivan samoin se menee homoseksuaaleillakin oman sukupuolen kanssa. Ja yhtä pahalle tuntuu, jos sun tunteita, rakkautta, seksuaalisuutta ja kumppania arvostellaan.

      Miettiköön kukin kohdallaan heteroista, miltä tuntuisi olla aina vittuilun kohteena? Tai jos puolisosi olisi kiusan kohteena? Puusilmät näkee kaiken vain heterolinssien läpi.

      Jasu

    • Anonyymi

      Syy on pornossa. Eikö ole aivosi tätä totuutta vieläkään hyväksynyt. Porno opetti. Syyttäkää itseänne. Sitä saa mitä tilaa. Yhyy,silmät pyöreänä ihmetellään. Ponorunkkarit sai syntyvyyden laskuun ja tuhosi maapallon sukupuuttoon. Hyvä te.👏👌

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1935
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      102
      965
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      574
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe