Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Gattino
profiilit
Gattino
Gattino
Vapaa kuvaus
Kirjoitukset saattavat sisältää huumoria, jota ei aina ymmärrä.
Aloituksia
0
Kommenttia
2073
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei yhdistä mikään.
Marin on siirtynyt Jumalten joukkoon ja minä olen vaan tällainen.
Mahtaako Marin enää palata Suomeen, tänne perussuomalaisten perunakellariin, jossa on koleaa ja pimeää, sekä ikuinen mullan ja homeen haju.
19.05.2023 14:27
Hyvä pössis, hajaannusta ja tempoilua.
(Tämä kappale saattaa aiheuttaa päänsärkyä)
Allan Holdsworth - Atavachron
https://www.youtube.com/watch?v=FuxbI6YJjEE
Holdsworth-tila saavutetaan kahvia juomalla ja se on hetkellinen kuin Higgsin bosoni.
Sitten alkaa päänsärky.
19.05.2023 14:02
Kissassa kohtaan itseni, siksi rakastan niitä.
Vain allergia erottaa minut kissasta.
Muistelen usein miltä tuntui nuorena pidellä kissaa, onhan minulla ollut niitä elämässäni jo kolme.
Naapurin kissa ei vieläkään uskalla lähestyä minua, vaikka olemme tunteneet toisemme jo vuosien ajan.
Se käy pihallamme piehtaroimassa kissanminttua vasten ja minä haikailen sitä ikkunoiden takaa.
Tarinani on surullinen kuin sinkkupalstan ruikutus.
18.05.2023 18:32
Nykyään on niin vaikea mahtua normaalin rajoihin kun maailma on kaaoksessa.
Eikä nämä puolison yksittäiset ahdistukset kestä pitkään. Joskus ne ketjuuntuvat, jolloin sen huomaa jo parisuhteessa.
18.05.2023 17:29
Puolison mielialaan uutiset kyllä vaikuttavat. Erityisesti maailmanpolitiikka ahdistaa häntä ja se näkyy parisuhteen viilenemisenä.
Jos Putin sanoo jotain kamalaa, joudun selibaattiin.
18.05.2023 16:02
Niin, mulle puoliyhdeksän uutiset on päivän kohokohta, vaikka ruudussa olisi Matti Rönkä.
Koskaan maailma ei ole ollut näin huomiota herättävä kuin nyt.
Ainoastaan Piian kampaus ja pukeutuminen kiinnostaa enemmän.
18.05.2023 15:33
Piian kampaus oli tuona iltana villin seksikäs. Piia oli juuri täyttänyt 50 vuotta ja uskon, että tämä viettelevä kampaus liittyy viidenkympin villitykseen.
18.05.2023 14:52
Oho. Unohdin kirjautua...
18.05.2023 12:24
Somersby Lemon spritz- ennen en ole tuota juonut.
Yhden join ja yllättäin humalluin. Olo on suorastaan sekava.
Tässä iässä pitäisi lopettaa uusien päihteiden kokeilu.
17.05.2023 20:15
"...en tiedä siitä oikeasta, mutta joku kuitenkin"
Ihminen on lajina järjetön, urokset kituu puutteessa ja nuivat naiset pihtailee.
Nainen ei ole evolutiivisesti miesten tasolla.
:P
17.05.2023 17:23
Kantabaarin kaverit luulivat minun olleen vankilassa😮, kun en käynyt siellä neljään vuoteen.
Että sellaisia kavereita siellä baarissa.
17.05.2023 15:52
Olen pitänyt päiväkirjaa parinkymmenen vuoden ajalta. Tyylini on ollut satiiri ja aiheena elämäni irrationaaliset valinnat.
Teksteissä korostuu itseriittoisuus ja sosiaalisten normien halveksunta.
Paljon olen kirjoittanut, mutta koskaan en ole jaksanut niitä lukea.
Taitaa päiväkirjat jäädä jälkeläisten luettavaksi.
Mukana on seksijuttuja, mutta nehän ovat olennainen osa elämää.
17.05.2023 15:31
Oletko valmis veronkorotuksiin, jotta tilanne muuttuisi?"
Tuskin tilanne muuttuu oleellisesti, vaikka kuinka verotettaisiin. Oikeastaan ainoa sektori, jonka palveluista haluan maksaa veroja, on terveydenhuolto.
Turvallisuustilanne on vielä siedettävä.
Onhan minulla kaksi paistinpannua siltä varalta, jos joku yrittää väkisin sisään.
17.05.2023 13:59
Asun rivitalossa. Naapurin pihalla kävi yöllä pari hiipparia kokeilemassa takaovea, jos se olisi ollut auki.
Omalta pihalta katoilee tavaroita, jotka löytyvät myöhemmin aivan muualta.
Kerran varastettiin auto autokatoksesta. Tekijä oli poliisin vanha tuttu, nuorisorikollinen.
17.05.2023 12:10
Jokaisen kotona saisi olla aseet. Pihalla hiippailee tyyppejä keskellä yötä.
17.05.2023 11:43
Hupsu nainen. 😃
Airbag on torkkutyyny, joka laukeaa, kun ajaa väsyneenä vaikkapa ojaan. Tyynyä vasten on hyvä vetää tirsat.
17.05.2023 11:00
Olen Techy!
Saatan olla. Mittarivalot päällä autoni kojelauta on kuin lentokoneen ohjaamo pimeässä.
Olisipa vielä kytkimiä katossa ja vipuja keskikonsolissa.
Jotkut modaavat autoonsa feikkinippeleitä ja -valoja, minusta se on lapsellista.
Checking list on tekeillä.
17.05.2023 00:10
En muistaisi olleeni koskaan loukkaantunut, en parisuhteessa, enkä edes elämässä.
Tai sitten olen aktiivisesti unohtanut sen 🤔
Puoliso taas loukkaantuu nopeasti ja ajautuu tunnemyrskyyn. Siinä kohtaa otetaan kylmäpäisesti kaikki työkalut käyttöön, mukaanlukien järki.
Niin kauan kuin valltsee molemmin puolinen hyvä tahto, virheet on korjattavissa.
16.05.2023 23:17
Kun kyseenalaistaa kaikki, jäljelle ei jää mitään sellaista, mitä pitäisi järjellä selittää.
Zeniläinen mielentila lienee samankaltainen kokemus.
Oikeastaan tunne on ainoa mielekäs tapa kokea elämä, kaikki muu on selittelyä. 😀
16.05.2023 21:03
Haluaisin kyseenalaistaa järjen olemassaolon. Väittämää ei kuitenkaan voi perustella järjellisesti.
Samoin haluaisin kyseenalaistaa kaikki arvot. Mutta kun katsoin nihilismin kuiluun, hätäännyin kuin pieni lapsi.
16.05.2023 20:02
72 / 104