Millainen mies kiinnostaa?

Anonyymi-ap

Pitääkö olla monipuolinen vai haittaako jos on yksipuolinen? Mä oon kai semmonen taiteilijatyyppi joka on tosi tosi yksipuolinen eli en osaa käsilläni tehdä juuri mitään ja harrastusten määrä on lähinnä yksi tai kaksi eli mun tapauksessa musiikin kuuntelu ja kävelylenkit(välillä hölkkäjuoksen tai teen intervallijuoksuja ja myös lyhyempiä nopeita juoksuspurtteja).

Pitääkö miehen olla komea? Riittääkö jos mies on sisäisesti komea?

Pitääkö olla tietty horoskooppimerkki tai astrologinen karttakuvio jonka perusteella etsitte kumppania?

Mulla on tällainen astrologinen kartta(en muista kaikkia vaiheita)

Syntyhärkä(itsepäisyyden merkki mutta en ole ihan tyypillinen itsepäinen härkä mut oon välillä toki itsepäinen)

nousu neitsyt(tarkkuuden ja niukkailmeisyyden sekä rauhanomaisuuden merkki ja kyllä kai neitsyen piirteitä löytyy ja ainakin se että jos otan jonkun homman kuten noi kävelylenkit ja painonpudotusjuttu niin teen sen tarkasti pedantisti ja hieman liian tiukka oon itselleni mitä panen suuhun ja osaan neitsyen tapaan olla herkuttelematta liikaa vaikka syntyhärkä asuu silti minussa joka on perso ruoalle mutta osaan kontrolloida nykyään syöntiäni ja oon nykyään normaalipainoinen)

kuu kauriissa(toinen tarkkuuden ja niukkailmeisyyden merkki ja kauris kuvataan uraputki-ihmisenä ja kai minussa kaurista löytyy itsestäni joskaan ei varmaan yhtä paljoa kuin härkää ja neitsyttä)

venus oinaassa(sytyn rakkaudessa nopeasti ja on kokemusta)

mars vaaka (vaakaa on muutenkin paljon kartallani eli semmosia piirteitä kuin sovittelu ja rauhanomaisuus sekä tasapainon hakeminen elämässä ,jotka on tuttuja minulle)

skorpionia löytyy myös kartaltani ja myös äitini kartalla on skorpionia joten sitä oon imenyt myös äitini kartalta itseeni eli huomaan kyllä itsessäni sitä skorpionia eli tietty pisteliäisyys ja henkisten asioiden kiinnostuminen niitä kohtaan ja syvä tunne.elämä

jousimiestä kartallani paljon eli löytyy kykyä liikkuvuuteen ja suoruuteenkin ja rehellisyyteen sekä tulisuuteen ja kun äitini syntymerkki on jousimies niin on aika selvääkin että jouskaria on minussa aika paljon. Suutun aika herkästi mutta lepyn nopeasti.

Kalat merkkiäkin taisi löytyä kartaltani mutta vain hyvin vähän.

Leijonaa oli myös hyvin vähän kartallani samoin vesimiestä ei ole kovin paljoa.

Kaksoset merkkiä löytyy itsestäni joita perinyt äitini kaksoset -painotteiselta kartalta eli luonteessa kaksoselle ominaista on monipuolisuus ja puheliaisuus sekä nopea ajatuskulku(josta on välillä paljon haittaa koska voi uupua henkisesti)

Rapua on vähän kartallani mut isäni kartta joka rapu-painotteinen niin on selvää että rapua on minussa eli kyky huomioida muut.

Tietääkseni astrologiassa oma syntymerkki, nousu -ja kuumerkki määrää eniten meidän tyylin, ajatukset, toiminnan ja persoonan + varmaan myös vanhemmilta peritty astrologinen kartta yhtälailla.

14

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rehellinen pitää olla eli siis pitää kertoa myös se, että valitettava kyllä en ole työelämässä. En ole tehnyt elämäni aikana paljoa työtä. En ehkä tässä halua avautua nyt yksityiskohtaisesti kertomaan syitä miksi mulle on myönnetty takuueläke.

• Anonyymi

Astrologisesta kartastani semmonen tiedote = olen vähän sekoitus kaikkea. Ei minulla mikään tietty merkki hallitse selvästi. Vois sanoa että minussa asuu kaikki eli vesi, maa, ilma ja tuli.

Yhden esimerkin vaakamaisuudesta voin kertoa eli kun veljelläni on riitoja äitini kanssa ollut monien vuosien ajan niin minä oon aina halunnut elää sovussa äitini kanssa ja välttää riitoja.

Sitten jousimiehen piirteet tulee esille siinä että välillä ns käämit palaa eli hermot menee = eli jousimiehen ominainen tulinen luonne, mutta kuitenkin vaaka minussa sitten haluaa sen, että välit on kunnossa muihin että on hyvä harmonia muiden kanssa

Niukkailmeisyys minussa? En varma, mut joskus tuntuu että tunnetaso on sitä mikä on hieman aspergeria potevilla ihmisillä eli en aina ehkä osaa välittää itsestäni tunnetta ulos ulospäin mutta voi olla että oon väärässä ja moni osaa nähdä minusta ulospäin signaaleja &tunteita. En ole varma. Mutta kun jotkut psykiatrit ja psykologit on sanoneet minun potevan aspergerin syndroomaa niin se vois selittää sen ja myös kaikki numerot, ulkoamuistaminen ja top-listat eli ne pyörii päivittäin mielessä ja samat rituaalien toistot ja sama elämä mutta jousimies astuu sitten esille ja sanoo minulle välillä "nyt lähdetään reissaamaan autolla eli lähden automatkareissulle".

• Anonyymi

Pääasia ettet ole rasistipersu.

• Anonyymi

No en ole tosiaankaan persujen fani. Oon aina ollu persukriitikko. Politiikan suhteen oon tosin kaikkiruokainen. mut persut on suurin kysymysmerkki -puolue että millaisia ne oikein on ja ennusmerkit ei ole hyvät. Kristillisdemokraatteihin liittyy myös kysymyksiä ,koska voisi aborttikysymyksissä olla inhottava ja ehkä persut samoilla linjoilla heidän kanssaan. En äänestäisi myöskään siis kristillisdemokraatteja.

Järjestelmä suomessa vuosikymmenet on ollu toimiva jossa liukuva , muuttuva, joustava ja demokraattinen systeemi eli kun yks hallitus ottaaa velkaa tietyn määrän niin seuraava leikkaa saman verran mitä sitä on velkaa otettu eli pyrkimys idea on pitää velkasuhde samana mutta nyt viimeisten 5 vuoden aikana on piässy käymään niin että velka on lisääntynyt ja oman laskutoimituksen mukaan 10-15 vuoden kuluttua jos tahti on sama, niin suomelle käy samalla lailla kuin Kreikalle ja Italialle kävi eli menisimme konkurssiin. Nykyhallitusta pitää kritisoida eniten siitä että on tehneet leikkauksia melkein ainoastaan pienituloisille ja lapsiperheille. Se on väärin niin solidaarisesti väärin kuin myös älyllisen rationaalisesti väärin. Jos leikataan niin leikataan sitten kaikilta ettei vain leikata ainoastaan pienituloisilta mutta niinhän tää hallitus nyt leikannut vain enimmäkseen pienituloisilta. Mieluusti leikattaisiin vain keskiluokalta ja rikkailta.

• Anonyymi

Sellainen nainen on minusta hyvä jolla on tunteita että hän osaa tuoda esille tunteet kuten empatia eikä haittaa vaikka tempperamenttisuuttakin on. Sellainen jonka kanssa sujuvasti arki menee että asiat hoidetaan yhdessä ja molemmat osallistuu kotihommiin. En ole uuno turhapuro-ihmistyyppiä. Kunnioitan naisia. Älykkyys on myös asia joka on hyvä juttu eli jos löytyy älyä enkä tarkoita välttämättä nyt mitään korkeakoulututkinnon suorittanutta koska älykkäitä ihmisiä löytyy myös heikomminkoulutetuista. Ja kai naisen pitää olla aika ymmärtäväinen koska kun olen sairaalloinen. Ehkä parhaiten minua voisi ymmärtää ihminen joka on myös sairaalloinen /kokenut elämässään paljon vaikeita asioita, mutta en halua ketään sellaista naista joka käyttää huumeita. Alkoholi ja tupakkaa käyttävät ihmiset hyväksyn. En itse paljoa päihteitä. En tosin ole tiukkapipo alkoholin suhtteen. Ja antaisin myös kumppanille tilaa eli omaa aikaa. Saisi liikkua vapaasti siis muuallakin.

• Anonyymi

ja tupakin suhtteen en myöskään tiukkapipo jos nainen polttaa

• Naiset varmaan tykkää kun mies on noin monipuolisesti puhelias.
      Usein vain käy niin, että sitä puheenvuoroa ei saa, jos tilassa on useampi nainen.

• Anonyymi

No joo empä nyt tiiä oonko kovin puheliaskaan, mut kai riippuu tilanteesta ja ihmisestäkin. Kahden kesken oon yleensä rohkeampi&puheliaampi mut jossain muualla voin olla nynny, sulkeutunut ja jopa mykkä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No joo empä nyt tiiä oonko kovin puheliaskaan, mut kai riippuu tilanteesta ja ihmisestäkin. Kahden kesken oon yleensä rohkeampi&puheliaampi mut jossain muualla voin olla nynny, sulkeutunut ja jopa mykkä.

joskus käy myös niin että kahden kesken puhelutilanteessa jos joku jututtuu, niin saatan jumittua ajatuksissani eli meinaa saada sanaa suustani. Tää on aika tyypillistä neurologisista ongelmista kärsiville ihmisille, mutta en ole siis 100% varma onko mulla mitään sellaista. Muistan kerran kaupassa kun joku kauppias alkoi puhumaan minulle kun olin kysynyt jotakin tuotetta(se oli punainen hera) niin kauppias puhui mulle noin 2 minuutin ajan niin meinas alkaa ajatus&pääkoppa jumittaa. Sitten 2000 luvulla olin aika nynny työssä. Semmonen pehmoilija minä oon. Feminiininen mies enempi. Äidin aviomiehen siskon kanssa tulee rupateltua paljon ja eräs Asta joka kävi kylässä niin sen kanssa juttu lensi. Mut on paljon myös ihmisiä joiden kanssa ei saa sanaakaan sanottua ja mitä enemmän ihmisiä ympärilläni niin sulkeutuneemmaks muutun. Jostakin luin juttua että eräs entinen edesmennyt muusikko-laulaja-lauluntekijä Irwin goodman oli tällainen persoona josta ei saanut kukaan oikein mitään selvää eli mysteerinen tapaus eli jossaki muualla puhui mut jossain muualla melkein kuin mykkä . Minä kun alan mennä mykäksi ja sulkeutuneeksi niin mä alan valitettava kyllä kärsiä silloin eli voi iskeä uupumustila aivoihin ja masentaa alkaa.

• Anonyymi

Järjenkäyttö ja suhteellisuuden- sekä tilanteentaju, niistä on hyvä lähteä liikkeelle, on niin paljon helpompi luetella mikä ei toimi

• Anonyymi

oliko tuo kommenttis tarkotettu siis minulle joka teki tuon avauspostauksen? Niin tuota jos koet että mokailin noissa viesteissäni että puuttuu tilannetajua, suhteellisuudentajua sekä järkeä niin se johtuu siitä kun minulla on hahmotusongelmahäiriö aivoissani, motoriikkaongelma ja kömpelyyttä.

• Anonyymi

Älyllisesti kömpelö ja hahmotusongelmista kärsivä voi olla myös huippuälykäs, koska älykkyyttä on monta eri sorttia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älyllisesti kömpelö ja hahmotusongelmista kärsivä voi olla myös huippuälykäs, koska älykkyyttä on monta eri sorttia.

Riippuu ihan mihin se oletettu älykkyys tai tarmo kohdentuu, jos se on toisen vähättely että aivojen johtimet sietäisi vallitsevat olosuhteet tai sitkeä yritys kieltää vallitsevat olosuhteet, niin kyseessä on ihan vaan tyhmyys

• Anonyymi

Yksipuolinen harrastus sopii silloin jos itse harrastaa samaa. Silloin on parasta. Kävely riittävän usein on ihan hyvä. Tai luonnon antimien keräily talveksi. Tai musiikkitapahtumissa käynti. Tai taidenäytteissä, Yksi yhteinen riittää, muita voi harrastaa molemmat erikseen.
      Kunhan ei ole kapakassa ajan kulutus, sieltä harvoin tulee selvänä joten se harrastus on liian pitkäkestoinen aina yhdellä kertaa vielä mahdollisine krapuloineen.
      Horroskooppimerkillä ei ole väliä, kohta puolin huomaa, sovitaanko yhteiseeen oloon ja eloon vai ei.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2514
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2481
    3. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      29
      2370
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      92
      1866
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      27
      1661
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      311
      1655
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1486
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      72
      1339
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1078
    10. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      11
      1053
    Aihe