Se on aina yhtä juhlaa, kun talo on hiljentynyt ja velvollisuudet on hoidettu :))
Minkähänlaista koettelemusta tämä on niillä, joilla on talossa vielä pikkuihmisiä?
Vihdoin voi rauhassa keskittyä tekstien tulkintaan.
Ajatelkaa, amerikkalaisilla tämän vuoden koetukset on vielä kaukana edessäpäin. Vasta sikäläisen joulukuun 25. päivän aamuna.
-keinovaginamies-
Jouluyö juhlayö
13
304
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä tekstien tulkintaan ajattelit keskittyä? Joululahjaksi saamien kirjojenko? Ihaninta joulussa on se, että sitä saa juhlia monta päivää putkeen :)
- Anonyymi
Sitä en ole uskaltanut vielä avatakaan. Jotain uudelleenkoulutusopasta yritetään tyrkyttää, mutta eihän vanha velmu uusia temppuja opi :)
Huomenna taas kiinni oikeaan elämään.
-keinovaginamies- - Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18180557b
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Muksu nukkuu, ihanan hiljaista. Päivä olikin taas levoton, kuten jouluaatto aina, mutta mukava päivä oli. Lähdettiin kotoa klo 13 ja oltiin takas kotona klo 21 jälkeen. Sitten muksu vasta avas kotona odottaneet lahjat. Sukuloidessa meni "vähän" odotettua kauemmin, mutta saivatpahan muksut leikkiä tuntitolkulla. Istun tässä hetken, juon pari kuppia teetä ja painun pehkuihin.
Kävimme tyttären kanssa yömessussa. Kirkko oli melkein täynnä. Poikkeuksellisen paljon näkyi nuoria.✨️
Tytär arveli, että ovat varmaan päivällä ajelleet sukuloimassa, niin nyt tulivat rauhoittumaan.
Join vielä kupin teetä ja laitoin tiskikoneen päälle ennen kuin käyn nukkumaan.
No niin! Sinullakin on taas velvollisuudet hoidettu ja aika levähtää. 🎅- Anonyymi
Teen sijaan olisi kannattanut ottaa parit kossuvissyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teen sijaan olisi kannattanut ottaa parit kossuvissyt.
Sivusta totean, että siitä vaan, jos haluaa nukkua todella huonosti.
- Anonyymi
Joo,
Pukki, psykoterapeutti, kokki, talonmies, seuraneiti ja somistajan avustaja -roolit taas kerran paketissa :))
Vaikka oikeasti olen vain erakkomunkki :)))
-keinovaginamies-
Anopille aikoinaan sanoin, että teillä on hyvä tytär, palvelee minua edestä ja takaa.
Tahaton kaksimielisyys jäi onneksi anopilta huomaamatta.
Mutta hienosti on palvelu tänään pelannut kaikin puolin.
Minun osuuteni joulussa oli musiikkilistan laatiminen.- Anonyymi
😂😂
- Anonyymi
Ei jäänyt anopilla huomaamatta, vaikka siltä näytti. Anoppi kyllä osasi nuo palvelut jo ennenkuin sinua oli ollenkaan.
- Anonyymi
Tissun osuus tussun nuoleminen.
- Anonyymi
Mites aatto ja Juhla yö palstalaisilla meni?
Nyt on aamulla autiaan ihana olo kaikesta jakamisesta?
No, tämä päivä voi olla jo eilistä parempi.
AV
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442992Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362631Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1022258Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482094Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421893- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231188Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281175