Uutena vuotena biletetään, ryypätään, nussitaan, tapellaan, käytetään huumeita ja eletään elämää. Kiltti ja kunnollinen mies ei tälläista tee vaan jää yksin. Komeat, pitkät ja jykeväleukaiset miehet saavat uutena vuotena useampaa naista kun taas kiltti ja kunnollinen mies homehtuu yksin kotonaan. Peli on ollut pilalla alusta lähtien, voittavat kortit on jaettu chadeille ja kaulatatuoiduille jännämiehille..
Uusivuosi on pahempi kuin joulu
26
483
Vastaukset
- Anonyymi
Vaivaudun nyt poikkeuksellisesti vastaamaan aloitukseesi. Mistä olet saanut päähäsi ihannoida kaulatatuoituja miehiä? Muka komeita vielä mielestäsi. Olet irtaantunut pahasti todellisuudesta.
- Sheena - Anonyymi
Tämä on totta.
Jouluna ei ollut kuin yksi vieras. Uutena vuotena tulee enemmän.
Voi perse. Ensi vuonna pinnaan taas kaikki nämä.
-keinovaginamies- Enpä tiedä. Minulla ei ole uudenvuoden vaihteeseen vielä mitään suunnitelmia.
- Henkilökohtaisesti en kyllä pidä mistään näkyvistä tatuoinneista miehillä, vaikka johonkin lähtisinkin. Enkä huumeista enkä tappeluista.
Mieluummin yksi pitkä, kiltti ja kunnollinen kuin pelottava, jykeväleukainen jännämies.- Anonyymi
Sulla on kummallinen määritelmä "elämän elämiselle". No jokainen tietenkin tyylillään ja kaipaa mitä kaipaa. En tisin määrittelisi tuollaista elämää kaipaava miestä kiltiksi, enkä taatusti kunnolliseksi.
- Anonyymi
"Kiltti ja kunnollinen mies ei tälläista tee vaan jää yksin.
kiltti ja kunnollinen mies homehtuu yksin kotonaan."??? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kiltti ja kunnollinen mies ei tälläista tee vaan jää yksin.
kiltti ja kunnollinen mies homehtuu yksin kotonaan."???Eli kaipailee tuollaista elämää ... ei ole kiltti, eikä nähnytkään kunnollista. Oikea kiltti ja kunnollinen ei ulvo tuollaisen "elämän" perään. Hän elää omaa elämäänsä sellaisena kuin itse elämästä pitää.
Minulla on uuden vuoden suunnitelmat hyvin selvät. Viihdyn kotona. Hankin hyvää ruokaa tarjolle. Ne ystävät, jotka haluavat ja jaksavat, saavat tulla nauttimaan hyvästä ruuasta ja seurasta. Muuten otetaan rauhallisesti. Ehkä pelataan jotain seurapelejä?
Raketteja ei ole. Niihin ei olla koskaan tuhlattu rahoja.- Anonyymi
Köyhää ja kuivaa elämää.
Nakkimuki, tinojen valaminen ja muutamat padat pyroilemaan, chic. Anonyymi kirjoitti:
Köyhää ja kuivaa elämää.
Nakkimuki, tinojen valaminen ja muutamat padat pyroilemaan, chic.Hauskaa ja iloista elämää. Kiireetöntä viihtymistä ystävien seurassa. Eikä tarvitse suorittaa mitään.
Valoin tinoja joskus lapsena. Se tapa on jäänyt kauas taakse. Mukava muisto lapsuudesta.
Niin silkkaa misogynistä sontaa taas ettei paremmasta väliä tääkin aloitus.😀.
- Anonyymi
Tuttiritari rientää onneksi puolustamaan naisia taas:)
Anonyymi kirjoitti:
Tuttiritari rientää onneksi puolustamaan naisia taas:)
No se on hienoo että riennät tänne sitä tekemään mutta mikäs arvo sulla tää tuttiritari oikein on ja mistä sä sen oot saanu?😄.
No, töissä on myös jonkun oltava.
- Anonyymi
Oletko eläessäsi tehnyt töitä tiesitkö että eläke on ulosottokelpoinen
- Anonyymi
Nooh onhan tuokin näkemys. Tämä ei kaulatatuoitu ei jännämies kuitenkin uutenavuotena todennäköisesti viettää aikaa myös naisten seurassa.
>simiti<- Anonyymi
Pah kukaan ei reagoinut. Oikeasti olen kovasti jännämies. Tatuointeja minulla ei ole. Arpia kyllä senkin edestä.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pah kukaan ei reagoinut. Oikeasti olen kovasti jännämies. Tatuointeja minulla ei ole. Arpia kyllä senkin edestä.
>simiti<Oletko monestikin saanu puukosta kun et osannu naista kohdella oikein
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko monestikin saanu puukosta kun et osannu naista kohdella oikein
Olen saanut puukosta, mutta en naisen kohtelun takia.
>simiti<
Entäs kiltit ja kunnolliset naiset, missä he ovat uutenavuotena?
- Anonyymi
Luultavasti kotonaan baarista löytää uutenavuotena helposti sen jakorasian jota jo vähintään puolet kylän äijistä on painanu
- Anonyymi
Eiköhän ne oo niiden alottajan mainitsemien ukkojen jyystettävänä
Anonyymi kirjoitti:
Luultavasti kotonaan baarista löytää uutenavuotena helposti sen jakorasian jota jo vähintään puolet kylän äijistä on painanu
Ei yhtään käy kateeksi🥴
- Anonyymi
Nyt on kuultu se oleellinen täysi kympoi!!!!!!!@@@@!@!@@ ed seppo Tussu kiitos ja näkemiin !!!!!!
- Anonyymi
Voipi tietysti ollahhiin niin.
Ja tämmöinen , no,
Nuorempi
Kipeä Nainen
Jää kyllä
Yksin.
Hyvinniin
Helposti. Taitaa taas tulla keski-ikäisten "pullaa ja kahvia"-bileet.
Naapuritaloissa tuntuu olevan nuorekas meno päällä, mutta ei sinne kehtaa mennä kuokkimaan, vaikka olemme samassa taloyhtiössä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532514Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362501Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle292447Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt921876Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle281712Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3111665- 1501486
- 731348
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231078Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu111053