Uusivuosi on pahempi kuin joulu

Anonyymi-ap

Uutena vuotena biletetään, ryypätään, nussitaan, tapellaan, käytetään huumeita ja eletään elämää. Kiltti ja kunnollinen mies ei tälläista tee vaan jää yksin. Komeat, pitkät ja jykeväleukaiset miehet saavat uutena vuotena useampaa naista kun taas kiltti ja kunnollinen mies homehtuu yksin kotonaan. Peli on ollut pilalla alusta lähtien, voittavat kortit on jaettu chadeille ja kaulatatuoiduille jännämiehille..

26

483

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaivaudun nyt poikkeuksellisesti vastaamaan aloitukseesi. Mistä olet saanut päähäsi ihannoida kaulatatuoituja miehiä? Muka komeita vielä mielestäsi. Olet irtaantunut pahasti todellisuudesta.

- Sheena

• Anonyymi

Tämä on totta.
      Jouluna ei ollut kuin yksi vieras. Uutena vuotena tulee enemmän.
      Voi perse. Ensi vuonna pinnaan taas kaikki nämä.

-keinovaginamies-

• Enpä tiedä. Minulla ei ole uudenvuoden vaihteeseen vielä mitään suunnitelmia.
      - Henkilökohtaisesti en kyllä pidä mistään näkyvistä tatuoinneista miehillä, vaikka johonkin lähtisinkin. Enkä huumeista enkä tappeluista.

Mieluummin yksi pitkä, kiltti ja kunnollinen kuin pelottava, jykeväleukainen jännämies.

• Anonyymi

Sulla on kummallinen määritelmä "elämän elämiselle". No jokainen tietenkin tyylillään ja kaipaa mitä kaipaa. En tisin määrittelisi tuollaista elämää kaipaava miestä kiltiksi, enkä taatusti kunnolliseksi.

• Anonyymi

"Kiltti ja kunnollinen mies ei tälläista tee vaan jää yksin.
        kiltti ja kunnollinen mies homehtuu yksin kotonaan."???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kiltti ja kunnollinen mies ei tälläista tee vaan jää yksin.
        kiltti ja kunnollinen mies homehtuu yksin kotonaan."???

Eli kaipailee tuollaista elämää ... ei ole kiltti, eikä nähnytkään kunnollista. Oikea kiltti ja kunnollinen ei ulvo tuollaisen "elämän" perään. Hän elää omaa elämäänsä sellaisena kuin itse elämästä pitää.

• Minulla on uuden vuoden suunnitelmat hyvin selvät. Viihdyn kotona. Hankin hyvää ruokaa tarjolle. Ne ystävät, jotka haluavat ja jaksavat, saavat tulla nauttimaan hyvästä ruuasta ja seurasta. Muuten otetaan rauhallisesti. Ehkä pelataan jotain seurapelejä?

Raketteja ei ole. Niihin ei olla koskaan tuhlattu rahoja.

• Anonyymi

Köyhää ja kuivaa elämää.

Nakkimuki, tinojen valaminen ja muutamat padat pyroilemaan, chic.

• Anonyymi kirjoitti:

Köyhää ja kuivaa elämää.

Nakkimuki, tinojen valaminen ja muutamat padat pyroilemaan, chic.

Hauskaa ja iloista elämää. Kiireetöntä viihtymistä ystävien seurassa. Eikä tarvitse suorittaa mitään.

Valoin tinoja joskus lapsena. Se tapa on jäänyt kauas taakse. Mukava muisto lapsuudesta.

• Niin silkkaa misogynistä sontaa taas ettei paremmasta väliä tääkin aloitus.😀.

• Anonyymi

Tuttiritari rientää onneksi puolustamaan naisia taas:)

• Anonyymi kirjoitti:

Tuttiritari rientää onneksi puolustamaan naisia taas:)

No se on hienoo että riennät tänne sitä tekemään mutta mikäs arvo sulla tää tuttiritari oikein on ja mistä sä sen oot saanu?😄.

• No, töissä on myös jonkun oltava.

• Anonyymi

Oletko eläessäsi tehnyt töitä tiesitkö että eläke on ulosottokelpoinen

• Anonyymi

Nooh onhan tuokin näkemys. Tämä ei kaulatatuoitu ei jännämies kuitenkin uutenavuotena todennäköisesti viettää aikaa myös naisten seurassa.

>simiti<

• Anonyymi

Pah kukaan ei reagoinut. Oikeasti olen kovasti jännämies. Tatuointeja minulla ei ole. Arpia kyllä senkin edestä.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pah kukaan ei reagoinut. Oikeasti olen kovasti jännämies. Tatuointeja minulla ei ole. Arpia kyllä senkin edestä.

>simiti<

Oletko monestikin saanu puukosta kun et osannu naista kohdella oikein

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko monestikin saanu puukosta kun et osannu naista kohdella oikein

Olen saanut puukosta, mutta en naisen kohtelun takia.

>simiti<

• Entäs kiltit ja kunnolliset naiset, missä he ovat uutenavuotena?

• Anonyymi

Luultavasti kotonaan baarista löytää uutenavuotena helposti sen jakorasian jota jo vähintään puolet kylän äijistä on painanu

• Anonyymi

Eiköhän ne oo niiden alottajan mainitsemien ukkojen jyystettävänä

• Anonyymi kirjoitti:

Luultavasti kotonaan baarista löytää uutenavuotena helposti sen jakorasian jota jo vähintään puolet kylän äijistä on painanu

Ei yhtään käy kateeksi🥴

• Anonyymi

Nyt on kuultu se oleellinen täysi kympoi!!!!!!!@@@@!@!@@ ed seppo Tussu kiitos ja näkemiin !!!!!!

• Anonyymi

Voipi tietysti ollahhiin niin.

Ja tämmöinen , no,

Nuorempi
      Kipeä Nainen
      Jää kyllä
      Yksin.

Hyvinniin
      Helposti.

• Taitaa taas tulla keski-ikäisten "pullaa ja kahvia"-bileet.
      Naapuritaloissa tuntuu olevan nuorekas meno päällä, mutta ei sinne kehtaa mennä kuokkimaan, vaikka olemme samassa taloyhtiössä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2514
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2501
    3. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      29
      2447
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      92
      1876
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      28
      1712
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      311
      1665
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1486
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1348
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1078
    10. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      11
      1053
    Aihe