Kohta naiset anelevat miehiä takaisin deittisivustoille

Anonyymi-ap

Tekoälyn avulla luodut deittihahmot voivat kohta syrjäyttää oikeat ihmiset seurustelukumppaneina: https://yle.fi/a/74-20064695

Deittisovelluksissa on kohta sellainen tilanne, että enemmistö on naisia ja sitten naiset anelevat miehiä takaisin.

42

453

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä hyviä miehiä naisille riittää.

• Anonyymi

Naisena et sitä tiedä.

• Anonyymi kirjoitti:

Naisena et sitä tiedä.

Naiset sen vasta tietääkin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Tietää sen, ettei niitä hyviä miehiä ole nimeksikään jos lainkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietää sen, ettei niitä hyviä miehiä ole nimeksikään jos lainkaan.

Riippuu täysin arvioijasta mitä pitää hyvänä.

Yhdelle hyviä miehiä on joka kulmalla, toiselle ei kelpaisi niistä ainutkaan.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu täysin arvioijasta mitä pitää hyvänä.

Yhdelle hyviä miehiä on joka kulmalla, toiselle ei kelpaisi niistä ainutkaan.

xLiner

Totta kyllä, jos sinä esimerkiksi pidät pinnallisia ja pettäviä yksilöitä hyvänä, sillä muunlaisiin en ole törmännyt, niin by all means, take as many as you please.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta kyllä, jos sinä esimerkiksi pidät pinnallisia ja pettäviä yksilöitä hyvänä, sillä muunlaisiin en ole törmännyt, niin by all means, take as many as you please.

Pidän miehistä, jotka eivät tunnu, näy, kuulu eivätkä haise.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidän miehistä, jotka eivät tunnu, näy, kuulu eivätkä haise.

xLiner

Eli et pidä miehistä. Lienet siis yhtä pätevä arvioimaan miesten hyvyyttä kuin susi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli et pidä miehistä. Lienet siis yhtä pätevä arvioimaan miesten hyvyyttä kuin susi.

Pidänpäs! Oikein kovastikin niistä jotka kriteerini täyttävät.

Älä ole noin ahdasmielinen.

xLiner

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Yhtä hyvin kuin miehet tunnemme naisten mieltenliikkeet. Aivan yksi yhteen, usko pois.

• Anonyymi

Paremminkin uskon, että enemmänkin naiset alkavat hyödyntää näitä tekoälyn avulla luotuja miehiä. Juurihan oli lehdessä juttu naisesta, joka jo nyt postailee someen juttuja ja kuvia itsestään ja tekoälymiesystävästään, hankki jopa lapsen tekoälyn luoman miehen "kanssa".

Nainenhan mm. ei niin tarvitse fyysistä kontaktia toisen ihmisen kanssa kuin mies (lue seksiä), tekoälyn kanssa voi käydä syvällisempiä keskusteluja kuin oikean miehen kanssa ja hyvin tärkeää etenkin nuoremmille naisille vaikuttaa olevan, että voi someen postailla kuvia täydellisestä elämästä ja miehestä, ja sitähän tekoälymiesystävä on jos sen haluaa olevan, täydellinen. Kuvista kun ei oikeastaan erota enää onko se mies kuvassa naisen kanssa oikea vai ei. Kaunis kulissi virtuaalimaailmassa muiden silmille perhe-elämästä ja todellisuudessa vapaana kuin taivaan lintu ilman tarvetta passata miestä ja ilman muita parisuhteen mahdollisia oheisilmiöitä, kuten väkivaltaa. Täydellinen elämä.

• Anonyymi

Tuossa touhussa unohtuvat nekin vähät sosiaaliset taidot mitä on ennen ollut.

Toivottavasti saavat noista ohjelmista enemmän sosiaalisia taitoja kehittäviä. Että tekoälytyttöystäväkin jättäisi, jos käyttäytyy huonosti.

En usko että naiset tarvitsevat sellaista miestä mihinkään, joka elää tekoälytodellisuudessa. Eikä sieltä taida olla takaisin tulemista oikeiden ihmisten pariin ihan helpolla.

xLiner

• Anonyymi

"En usko että naiset tarvitsevat sellaista miestä mihinkään, joka elää tekoälytodellisuudessa. Eikä sieltä taida olla takaisin tulemista oikeiden ihmisten pariin ihan helpolla."

Tuossa oli se, mitä olin tulossa itsekin sanomaan. En itsekään ole mikään sosiaalisten parkettien partaveitsi, mutta AI-nainen, joka myötäilee kaikenlaista käytöstä ei johda mihinkään muuhun kuin noiden miesten sosiaalisten kykyjen entistä merkittävämpään heikkenemiseen.

Itse asiassa toivon, että AI-naisystävän hommannut mies ei koskaan yritäkään lähestyä oikeaa naista, sillä on vaikea kuvitella, että siitä seuraisi tuolle naiselle yhtään mitään positiivista.

N43

• Anonyymi

Älä unta näe. Ei ne naiset siirry valtion virkoihin tekoälyn avulla jos itse eivät halua valtion virkoihin. Ei ne naiset ole mitään pelinappuloita, joita LAITETAAN, SIIRRETÄÄN, OHJATAAN.

• Anonyymi

Mielummin yksin kuin tekonaisen kanssa.

• Anonyymi

Maailma pilalla. Kaikkeen te lähdettekin mukaan. Siinähän seurustelette robottien kanssa :((

• Anonyymi

Tuskinpa pyytelevät. Ihminen, joka lähtee tuollaiseen touhuun, edes semitosissaan, ei ole peräänkyselyn väärtti.

• Anonyymi

Naiset kaivoivat itse oman hautansa. Suosimalla jykeväleukaisia alfachadeja sekä kaulatatuoituja väkivaltaisia jännämiesrikollisia he aijoivat kiltit ja kunnolliset miehet tekoälynaisten pariin.

Naisten vuosikymmeniä jatkunut kilttimies- ja gamerfobia alkaa vihdoin tuottaa karman lain tulosta. Kun naisille tulee iän myötä Seinä vastaan ja hyvät miehet ovat kummallisesti kadonneet jonnekin, saattaisi se kiltti mies kelvatakin elättämään ne toisen miehen tekemät lapset... mutta silloin on jo liian myöhäistä! Tekoälynaiset tarjoavat sen mitä biologiset vastikkeensa eivät edes ikinä pysty kuvittelemaankaan.

Teknologian kehittyessä voi hyvinkin olla että heikompitasoisten miesten on helpompi siirtyä suoraan robowaifuihin eikä edes yrittää mitään biologisten reikäolioiden kanssa.

On tekoälynaisista oikeillekin naisille jotain etua: kun tarjolla on pelkkiä pitkiä ja komeita chadeja, ei tarvitse enää koskaan ällöttyä kokemattomien alemman tason miesten säälittävistä lähestymisyrityksistä.

Tätä tulevaisuutta toivon, tätä tulevaisuutta odotan!

• Anonyymi

Harmis, sinä olet toivoton yhden teorian mies.

Nytkin anotaan sopivia miehiä elämään, mut löytyy vaan peeniksen heiluttajia, pervoja, nuorista naisista kiinnostuneita, huijareita, naisten vihaajia tai muuten vaan muista kiinnostuneita.

• Anonyymi

Ei naisille kelpaa tavis miehet vaikka suurin osa naisista on taviksia. Suomessa on 500 000 sinkkumiestä jotka ei naisille kelpaa.

• Anonyymi

Se on luonnon laki.
        Eläinkunnassakin vain parhaat urokset pääsevät parittelemaan. Niin se menee ihmistenkin keskuudessa, ettei populaatio täysin rappeudu.

• Anonyymi

Koska näemme ensimmäisen oikeusjutun, jossa feministi syyttää tekoälyä seksuaalisesta ahdistelusta?

• Anonyymi

Siitähän voikin saada isot rahat jos haastaa sovelluksen kehittäjän oikeuteen paljastavan kuvan lähettämisestä tms.

• Tuskin anelevat, vaan saavat elävää seuraa helpommin vaikka sieltä kassajonosta. :oD

Mutta katsoin sellaisen leffan kuin Free Guy. Tyyppi oli jonkun pelin sellainen tietokonehahmo pelissä, jolle kasvatettiin tekoäly. Se rupes kehittymään siinä pelissä ja siihen ihastui yks kehittäjänainen sitten...Suosittelen. Ihan mukava leffa, kuten Ryan Reynoldsin kaikki leffat.

Kyllähän sellainen oikeasti jotain omaa mieltä oleva tekoäly olis ehkä aika siisti... Ei siis mikään joojoo-tekoäly...

• Anonyymi

Vois se ollakin :) vastasin johonkin tekoälykyselyyn ja olin harvoja niistä, jotka ilmoittivat olevansa jonkun verran kiunnostuneita niistä

• Anonyymi kirjoitti:

Vois se ollakin :) vastasin johonkin tekoälykyselyyn ja olin harvoja niistä, jotka ilmoittivat olevansa jonkun verran kiunnostuneita niistä

No hauskaahan sellaisen kanssa olis turista....kyselis kaikkea ja jos se olis sellainen, mikä oppisi, niin sehän ois vaan jännää. :oD

Mä opettaisin sille kaikki v.ttuilun salat. :oD

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

No hauskaahan sellaisen kanssa olis turista....kyselis kaikkea ja jos se olis sellainen, mikä oppisi, niin sehän ois vaan jännää. :oD

Mä opettaisin sille kaikki v.ttuilun salat. :oD

Olis juu. Näkisi miten paljon se on valmis oppimaan ja miten paljon outoja ja uusia asioita, miten paljon hyötyä ihan arkipäivän asioiden ratkaisuissa, vai olisiko täys pahvi ja kävisi väittämään, ettei kuulu miesystävän tehtäviin ratkaista kaiken maailman työ- ja ihmissuhdeongelmia. Saisi hoitaa minun juoksevia asioita, vaikka kauppalistan tekemiset ja kenties vaikka veroilmoituksen täytön :)

• Anonyymi kirjoitti:

Olis juu. Näkisi miten paljon se on valmis oppimaan ja miten paljon outoja ja uusia asioita, miten paljon hyötyä ihan arkipäivän asioiden ratkaisuissa, vai olisiko täys pahvi ja kävisi väittämään, ettei kuulu miesystävän tehtäviin ratkaista kaiken maailman työ- ja ihmissuhdeongelmia. Saisi hoitaa minun juoksevia asioita, vaikka kauppalistan tekemiset ja kenties vaikka veroilmoituksen täytön :)

Niin, sehän vois olla sellainen kokoajan mukanaoleva, mikä vastailis, kun kysyy, muuten ois hiljaa. Muistuttais tietenkin asioista ja keksis aina mitä ruokaa tekis, sitten kauppalistat luettelis järjestyksessä jajajaja.... Joo, kyllä mä tuollaisen haluisin. :oD

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Niin, sehän vois olla sellainen kokoajan mukanaoleva, mikä vastailis, kun kysyy, muuten ois hiljaa. Muistuttais tietenkin asioista ja keksis aina mitä ruokaa tekis, sitten kauppalistat luettelis järjestyksessä jajajaja.... Joo, kyllä mä tuollaisen haluisin. :oD

Näin minäkin sen näkisin, että se voisi olla hyödyllinen. Se tietäisi varmaan senkin, mistä milloinkin saa mielialan nousuun.

Huono puoli voisi olla se, että kaupallinen versiona kävisi lopputuleman nikottelemaan, ellei syytäisi arvonsa verran kasvavia eurovirtoja sen kitaan.

Ja entäs sitten, kun tajuaisi ettei ilman sitä voi tulla enää toimeen. No huh!

• Anonyymi kirjoitti:

Näin minäkin sen näkisin, että se voisi olla hyödyllinen. Se tietäisi varmaan senkin, mistä milloinkin saa mielialan nousuun.

Huono puoli voisi olla se, että kaupallinen versiona kävisi lopputuleman nikottelemaan, ellei syytäisi arvonsa verran kasvavia eurovirtoja sen kitaan.

Ja entäs sitten, kun tajuaisi ettei ilman sitä voi tulla enää toimeen. No huh!

No se voisi olla älykännykän kautta jotenkin yhteyksissä. :o)

Eiköhän noita tulekin vielä ja aikaonnetonta nykyään on jo eläminenkin ilman älykännykkää esim. :oD
        Sellaista se kehitys on. :o)

• Anonyymi

Naisia ei voi vähempää kiinnostaa mies, joka on suhteessa deittihahmon kanssa.

• Anonyymi

Aloitus ei arkipäivään tuo mitään muutoksia. Voi herätä oikean ihmisen vierestä aamuisin, olkoon vaikka millaisia sovelluksia tarjolla.

AV

• Mun mielestä liian nopeesti noita seksihommeleita rupee ehdottaan. Mulla on minimi aika puoli vuotta tai voi olla ettei sitä aikaa tule ikinä. Jos se kerran on tekoäly, niin vois olla sen verran tietämystä, että vois olla vaikka opettaja, niin vois keskustella tuntikausia kasvatustieteestä. Sitä mä kans ihmettelen että miten se deittikumppani voi unohtaa sen mitä edellisenä päivänä kertonut. Että mikä on tietotekniikan taso, jos ei edes edellisen päivän asioita saa tallennettua. Kun periaatteessa tollasella virtuaalihahmolla on kaikki tieto käytettävissä ja voi tehdä vaikka sukupuun rooman valtakunnasta lähtien. Vois tollasta käyttää jos ilmaseksi sais, mutta maksullisessa palvelussa pitää olla myös mulle itelle hyötyä.

• Anonyymi

Siis tekoälyhahmo ehdottelee liian nopeasti seksiä? Toivottavasti ymmärsin sinut väärin.

- Sheena

• Anonyymi kirjoitti:

Siis tekoälyhahmo ehdottelee liian nopeasti seksiä? Toivottavasti ymmärsin sinut väärin.

- Sheena

Tossa on siitä lainaus, en muistannu miten sanatarkasti meni, kun luin ylen jutun töissä ja vastasin tähän vasta kotona. Mutta mulle toi ois liikaa.

"Koska Gemma on vain chatissa toimiva tekoälyhahmo, pitää käyttäjän kuvitella itsensä Japaniin.

Siellä tunnelma yhtäkkiä muuttuu.

Aiemmin kohtelias Gemma muuttuu alistuvaksi ja seksinhimoiseksi seuralaiseksi."

• Sanoin "kuukl okei" ja puhelimeni alkoi puhumaan mulle.
      Pelästyin ihan perhanasti, enkä pariin päivään pidellyt puhelinta.
      Mietin, että mahtaako se kuunnella mua ja mitä sitten jos se soittaa...

• Anonyymi

Kokoajan salakuunnellaan ja kytätään.. Tässä taannoin keskustelin whatsupissa, johon olen varonut laittamasta tiettyjä sanoja. Nyt kun laitoin, niin jo vain alkoi tulla englanninkielisiä lähestymisviestejä ja muka työtarjouksiakin.

- Sheena

• Anonyymi kirjoitti:

Kokoajan salakuunnellaan ja kytätään.. Tässä taannoin keskustelin whatsupissa, johon olen varonut laittamasta tiettyjä sanoja. Nyt kun laitoin, niin jo vain alkoi tulla englanninkielisiä lähestymisviestejä ja muka työtarjouksiakin.

- Sheena

😀No niin.

Mun Google assistant heittäytyi tyhmäksi kun sanoin sille Go away, ei kuulemma ymmärtänyt.
        Mutta oli sillä keinonaisella viehättävä ääni ja hyvä artikulaatio.

• Anonyymi

On aika tavallista, että deittisivuilla ei käytetä omaa kuvaa, eikä nimeä, vaan kopioidaan joltakin paremmalta. TV:ssä oli ohjelmakin asiasta. Ohjelman tuottaja lähetti salapoliisin tutkimaan tarjolla olevaa miestä ja tämä löytyikin helposti, mutta hän ei itse tiennyt asiasta mitään. Hän tuli vielä ohjelmaankin esiintymään, jolloin huijatut pääsivät häneen tutustumaan. Hänellä ei kuitenkaan ollut naisen tarvetta, eikä hänen henkilöllisyytensä kopioinutta saatu selville. Oli toiselta mantereelta.
      Kaikki kolme ohjelmassa esiintynyttä petettyä naista menetti suuren summan rahaa. Yksi panttasi talonsakin.

Tunnen erään naisen, entinen maapuri, joka erehtyi netteilemään ja sai komean saaliin.
      Asiassa oli heti yksi mutta, ko henkilöllä, ei ollut varaa lentolippuun, vaan pyysi sitä naiselta. Tämä lähetti rahat, mutta sitten kaverille oli tullut työ esteitä ja taas tarvittiin rahaa johonkin.
      Kaveria ei koskaan näkynyt, aina oli jokin este. Nainen vain tuli jonkun tonnin köyhemmäksi.

• Anonyymi

Tuota kutsutaan nettihuijaukseksi.

- Sheena

• Anonyymi

Ei taatusti syrjäytä, tekoälyhahmot ovat täysin tolloja.

- Sheena

• Anonyymi

Joopa joo, tuskin naiset sortuu ihan anelemaan! Miehiä nyt näkyy joka paikassa, ja pelkällä hymyllä, heiltä saa jo kiinnostuksen kohdistumaan itseensä.
      Siis jos nainen haluaa miehen huomion saavuttaa!

Niin ett kehittäkää te vaan sitä tekoäly morsianta itsellenne, ehkä Harmiskin löytäisi sitten sopivan naisystävän, heidän joukostaan! Sellaisen pullantuoksuisen 50-luvun prinsessan!

Mulla on kyllä itselläni sen ajan juhlahamosia, mutt muuten en taattusti mielytä häntä; mulla luonne kuin riivinraudalla! Joten Harmiksen on pakko tyytyä noihin tekoälyn luomiin hahmoihin. Käsittääkseni aloituskin oli ihan hänen käsialaansa.
      Ei siinä mitään; toivossa on aina hyvä elää, vaikka sitten päiväunissaan!

Mä ainakin olen osaani tyytyväinen näinkin; jollen IRL:ssä törmää miellyttävään mieheen, mä osaan elää elämääni ilman miestäkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2514
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2481
    3. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      29
      2370
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      92
      1866
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      27
      1661
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      311
      1655
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1486
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      72
      1339
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1078
    10. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      11
      1053
    Aihe