Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
hanna-marja
profiilit
hanna-marja
hanna-marja
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
22
Kommenttia
321
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Monet ei alalla olevat puhuvat siitä, että vanhukset joutuvat tekemään tarpeensa vaippaan. OLETTEKO KOSKAAN KUULLEET, ETTÄ VANHEMMITEN EI OLE MUUTA VAIHTOEHTOA KUN PISSAHÄTÄÄ EI TUNNE/EI OSAA ILMAISTA ASIAA?
Olen nuori ja selkäni on paskana jo alle kolmikymppisenä. Kyllä mä teiät 120 kiloset rasvapaakut kannan vessaan. Ihme asenne hoitajia kohtaan. Kaikella rajansa...
16.09.2009 16:27
"Ja jos hoitohenkilökunta myöntää, että lääkkeitä annetaan usein liikaa, ja lääkkeet usein huonontavat muistia, niin olisikohan tuo lääkekehittely ja lääkkeiden annostelu se, mistä olisi ensinnä parannettava!"
Alotetaanko nyt ihan vaan siitä, että lääkäri määrää lääkkeet. Mikäköhän siinä on niin vaikea ymmärtää?
08.09.2009 12:36
Esim
On potilaita jotka ei anna laittaa katetria, ottaa verikoetta, hoitaa haavaa. On potilaita, jotka antavat laittaa katetrin, ottaa verikokeen, hoitaa haavaa. Oliko tarpeeksi selkeästi ilmaistu?
08.09.2009 12:33
Suositus on 2 vuoden välein...
06.03.2009 08:59
En ole syyttänyt että kirjoittelet tänne itseksesi. Sinä hienosti oletat sen olleen minä.
Minä tiedän, että matkailija ja sinä olette kaksi eri persoonaa, ehkä. Ainakaan en kirjottanut että olisitte sama henkilö. Nuo jututhan kirjoittanut käyttää koko ajan samaa nimimerkkiä, jos ette ole huomanneet? Alkaa ikä painamaan, niin ei näköjään kaikkeen osaa enää reagoida ;)
21.02.2009 13:18
Ymmärrätkö nyt tämän luettuasi, että sinua kusetetaan. Tästä voi rivien välistä lukea, että kirjoittaja on sama kuin siinä aleksander-hotelli jutussa...
Vaikka se tietääkin reganaatista...miksei Naxoksessa käynyt voisi sua kiusailla täällä?
Olet niin lapsenuskoinen hömppä :D
21.02.2009 07:34
Jos tuo toinenkin tyyppi on lähdössä myös kesällä -09 Sisiliaan, niin sovitaanko treffit ;) Olette huvittavia kun oletatte minun kirjottaneen kaikki nuo viestit...Pidätte itsestäänselvyytenä. Se tekee teistä vajaaälyisiä.
21.02.2009 07:25
En tiedä mistä sait sen käsityksen, että olisin aloittanut keskuselun. Vastasin vaan, että lennän Ryanairilla Trapaniin ja that's it. Missä vaiheessa muka kirjotin etten tietäisi mistä Ryanair lentää? Olenhan jo varannutin lennot, miksen tietäisi :D
En kysellyt neuvoja, vaan vastasin neuvoa kysyvälle kertomalla oman lentoni tiedot.
Ei tarvinnut eds fania pilaamaan tätä keskustelua, siihen tarvittiin vaan riitelynhaluinen fanin fani!!
Aloittaja on järjestämässä ryhmämatkaa, minä reissaan mieheni kanssa.
"jos kävisit itse paikan päällä saattaisit yllättyä: juuri nyt paikka on esim. autio turisteista koska on kylmä."
Vou, mahtavaa analysointia tuo edellinen :)
En mielestäni maininnut syytä siihen miksi en mene Naxokseen?
Kukakohan on nyt se vajaaälyinen? Kun ei edes osaa lukea ja yhdistelee eri ihmisten viestejä miten sattuu...
20.02.2009 15:01
Hyvä provo ja sempreen uppoaa.
Mun tarvii vaan lukea tätä palstaa, niin osaisin esittää käyneeni Naxosissa. Paras puoli tässä palstassa on se, että eipä tarvii mennä ;) Tiedän jo tarpeeksi.
15.02.2009 09:48
Paskat se mitään lapsettomuutta aiheuta daiju.
11.02.2009 22:14
Oisi ihana nähdä maailmaa...Mutta mulle Sisilian Naxos vaan riittää...
Yhdys sanat, parveke ja viini. Se kertoo jo tarpeeksi :P
10.02.2009 10:05
Olipa likaiset kynnet.
Sinä et voi solumuutoksia itse nähdä.
Jokaisen fjoosa on erivärinen ja tuo tumma limakalvo on ihan normaali.
Mene lääkäriin, jos on ensimmäinen hiiva. Se ei ole edes välttämättä hiiva...
Kuulostat sen ikäiseltä, että voisit jättää seksin parin vuoden päähän :D Ei ole jutut ihan sen tasoisia vielä. Solumuunnoksia...huhhuhh...
10.02.2009 09:34
Daiju, mikä on normaali verikoe? Yksi yleisimmistä on INR, jolla mitataan veren hyytymistä. CRP=tulehdusarvo. Jos lähetteessäsi ei erikseen lue herpes tai HIV, NIIN EI, SITÄ EI TESTATA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Minua suuresti kummastuttaa se, että tällä palstalla moni luulee, että 'verikokeesta' tai virtsanäytteestä' automaattisesti näkee kaiken. Lähetteen tekijä määrittelee sen, mitä mistäkin näytteestä katsotaan. Jos otetaan PLV=virtsanäyte, joka kertoo onko pissatulehdusta, niin silloin testataan ainoastaan sitä, eikä MITÄÄN MUUTA. Jos lähetteessä lukee klamydia ja PLV, niin silloin molemmat testataan.
Ihannehan toki olisi se, että pieni määrä verta tai pissaa tipautetaan koneeseen ja se kertoo kaiken mahdollisen. Sen koneen kun kehittäisi :D ;) Olisi ihmiset terveempiä ;) Hohhoijaa...
10.02.2009 09:30
Naxosfani kertoo tähän keskusteluun ne samat kolme hotellia ku tuonne edelliseenkin...Copy pastea sei harrasta.
08.02.2009 10:47
Kirjoitit, ettet voi mennä oman paikkakunnan terveyskeskukseen koska sinut tunnetaan. Kaikilla hoitotyöntekijöillä on vaitiolovelvollisuus. Mikä on vaihtoehtosi...Jos todella kyseessä on klamydia, saattaa se aiheuttaa vakavia seurauksia. Älä tosiaan valita, oma on päätöksesi. Vastuuntuntoinen aikuinen menee testeihin.
05.02.2009 20:21
Pari tuntia uhrata siis :)
05.02.2009 20:17
Leukkarit voisi EHKÄ olla koholla jos on esim klamydia tai tippuri.
Mielestäni sinun on turha valittaa, sillä teet itse omat päätöksesi terveytesi suhteen. Jokaiselta työpaikalta on päästävä lääkäriin tai labraan. Sinä itse päätät lähdetkö vai et. Onko terveytesi niin tärkeää? Pääset ilmaisiin testeihin, mutta duunista pitää ilmeisesti uhrata pari päivää.
Jos aviopari tulisi vastaanotolleni, niin en ihan ensimmäiseksi ajattelisi sukupuolitautia, kun oireet viittaavat virtsatieinfektioonkin. Tässä tilanteessa lähetteen tekijälle tulisi mainita, että sukupuolitaudin mahdollisuus on olemassa.
Minua suuresti kummastuttaa se, että tällä palstalla moni luulee, että 'verikokeesta' tai virtsanäytteestä' automaattisesti näkee kaiken. Lähetteen tekijä määrittelee sen, mitä mistäkin näytteestä katsotaan. Jos otetaan PLV=virtsanäyte, joka kertoo onko pissatulehdusta, niin silloin testataan ainoastaan sitä, eikä MITÄÄN MUUTA. Jos lähetteessä lukee klamydia ja PLV, niin silloin molemmat testataan.
Ihannehan toki olisi se, että pieni määrä verta tai pissaa tipautetaan koneeseen ja se kertoo kaiken mahdollisen. Sen koneen kun kehittäisi :D ;) Olisi ihmiset terveempiä ;) Hohhoijaa...
05.02.2009 20:13
Ihan normaalilta kuulostaa.
Kymmeneskin kerta voi sattua. Se riippuu ihmisestä. Ehkäpä sinun kannattaa odottaa vielä muutama vuosi, olet tuskin valmis vielä.
04.02.2009 09:56
Testitulos on OIKEIN OTETTUNA 100% varma. Aika outoa jos hoitamaton klamydia oireilisi nyt vasta 10 vuoden päästä. Kipin kapin lääkäriin, kerkeät vielä pelastamaan heppisi.
01.02.2009 09:21
Hiv tarvitsee limakalvo- tai eritekontaktin. Jos selviät koskettamatta spermaa, on silti ollut limakalvokontakti...
01.02.2009 09:18
1 / 17