Vapaa kuvaus

Linkit: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=564&subcat=42, http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=100&conference=4000000000000009&subcat=257 Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

24

Kommenttia

115

  1. On 320 2001 vuosimaallia.
    Omasta mielestä auto on hyvä ajella ja suht hiljainen.Ja 6 kone antaa mukavan tehonkin vaikka ei ole mikään tykki.125kw.Minulla ei ole ollut onkelmia auton toimivuuden kanssa ainut mikä on kuulema heikompi lenkki on ikkunan nostimet/tiiviste.ja tossa kulutuksesta. http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=564&posting=22000000017552465