idgie
Olen huumorintajuinen ja sosiaalinen musiikki-diggari. Pidän autoilusta ja matkustamisesta yleensäkin. Kirjat ovat ystäviäni ja leffat rentouttaa. Patoutumat ja stressin voi purkaa kuntosalilla tai sählyä pelaamalla.
Elämän viisauksia:
"Happiness is a journey not a destination"
"Elä ja anna toisten elää"
"Miten tahansa voi elää..." by Jonna T.
Ja Nalle-Puh testistä tuli täysin yllätyksettömästi tulokseksi Nalle-Puh.
Suosikkibändit/artistit: Jonna Tervomaa, Hanna Pakarinen, Indigo Girls, Melissa Etheridge, Bon jovi
Suosikkileffat: Paistetut vihreät tomaatit, Kuolleiden Runoilijoiden Seura
Lempikirjat: Patricia Cornwell Scarpetta -sarja
Vapaa-aikanani: musiikki, Penkkiurheilu, kuntoilu
Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: -
Katson tv:stä mieluiten: urheilua, Good wife, House, Kohde, Moderni perhe, Criminal Minds
Kotieläimet: koira
En pidä: itseään täynnä olevista ihmisistä
Parhaat matkakohteet: LA, New Zealand
Ruoka & juoma: Pihvi
Linkit:
Koulutus: ---
Koulut: Kallion yhteiskoulu, Kallion Lukio, Hgin Kauppaoppilaitos
Ammatti: Muu
Työskentelen: IT-alalla
Ase tai siviilipalvelus: Ei
Yhdistykset/kerhot: -
Siviilisääty: Varattu
Lapset: ---
Hakusanat: -
- Hei,
itseasiassa Posti ei edes aukea. Kun klikkaa Posti linkkiä tai yrittää kirjautua suoraan Postiin, selain heittää takaisin S24 etusivulle. Kirjautuminen kyllä onnistuu, mutta Posti ei siis aukea. Ja kyseessä ei ole hitaus, sillä etusivulle palaaminen tapahtuu parissa sekunnissa. - Yllättävän paljon on ongelmia sähköpostissa nykyään. Uudistuksen jälkeen on myös mobiililaitteilla käyttö turhauttavaa. Tänään ei ole pääsyt lainkaan sähköpostiin ja viime viikolla oli päivittäin ongelmia.
- Hei,
en ole pitkään aikaan pystynyt siirtämään viestejä omiin kansioihin. Siirto ei onnistu valitsemalla viestit inboxista eikä myöskään itse viestistä. Siirrä -nappula ei vai toimi. Olen yrittänyt kolmella eri selaimella (IE 9, Firefox 20 ja Chrome 23) eikä millään onnistu.
Olisiko tuohon joku ratkaisu? - Eiköhän tämäkin foorumi vilkastu kun Jonnan levy toukokuussa ilmestyy. Keikkatietoja on alkanut putkahdella eri keikkamestojen sivuille, mm. seuraavat: 16.5. Helsinki Tavastia, 18.5. Lahti Isojano, 2.6. Jämsä Himosareena
- Toivon, että jatkossa jätät nimittelyt sikseen. Kuten tuossa joku jo ehdotti niin laita vaikka kuulosuojaimet jos on kerran "pakko" kuunnella radiota. Uskon kuitenkin, että sieltä tulee muutakin tuubaa ihan tuutin täydeltä, tuskin se Jonna on pahimmasta päästä.
- Meillä jokaisella on mahdollisuus valita mitä kuuntelee, joten älä osta sitä levyä, kukaan ei varmasti pakota. Meitä, jotka odottavat malttamattomina Jonnan uutta tuotantoa on todella paljon ja itse ainakin toivon Jonnalle pitkää uraa ihan vaan itsekkäistä syistä eli siksi, että pidän tosi paljon hänen äänestään ja keikoistaan.
- Ensimmäiseltä levyltä Jonna Tervomaa mm. Stop ja Väärällä jalalla ja kolmannelta Viivalla -albumilta Ne pakottaa. Jonnan musiikki on monipuolista ja keikoilla varsinkin biisit elää omaa elämäänsä ja sovitukset voivat olla vauhdikkaampia kuin levyillä.
- Kaikki jaksot katson. Videoissa varmuuden vuoksi päällä viikkonauhoitus, eli ma-pe klo 17.25-18.10 nauhoittaa aina (kun MTV perhana vaihtelee tuota lähetysaikaa), näin en missaa jaksoa jos en ehdi himaan ajoissa. :)
- Se naisartisti on Samantha Fox, joka muuten heittää ko. biisin Güntherin kanssa duettona.
- Jonna sai lopulta kolme Emmaa mahdollisista viidestä. Aika hyvä suoritus ja varsinkin tuo vuoden albumi Emma on hieno juttu! Onnea Jonnalle sekä Jussille tuottaja-Emmasta! Oli mukava olla paikalla näkemässä kun Jussi patsaansa kävi pokkaamassa.
- Tästä keskustellaan jo tuolla alempana:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000001114&posting=22000000006363224 - Tuohan on tietysti makuasia, siis miltä artisti kuulostaa. Itse olen nähnyt yli 30 Jonna Tervomaan keikkaa ja voin sanoa, että Jonnan ääni on todella kaunis ja se vaan paranee hänen vanhetessaan. Jonna osaa kyllä oikeasti laulaa.
- Sinäkö olet määritellyt sanan artisti merkityksen? Kyllä Hanna on ihan oikea artisti vaikkei biisejään sävelläkään. Maailmassa on paljon artisteja, jotka eivät sävellä mutta ilahduttavat meitä äänellään ja karismallaan. Ja Hanna kuuluu ehdottomasti tuohon joukkoon.
- Olen tosi pahoillani puolestasi. Itselläni meni pari vuosikymmentä ennenkuin asian kerroin perheelleni. Osa ystävistä tiesi kyllä ja jos joku asiaa suoraan multa kysyi, sai hän suoran vastauksen. En siis mitenkään kyllä asianlaitaa peitellyt ja asuin tyttöystävieni kanssa yhdessä.
Juuri viime viikonloppuna kerroin n. vuosi sitten "löytyneelle" veljelleni. Hän oli ainut perheestämme joka ei asiaa tiennyt, joten vaikken häntä usein tapaa, tuntui hassulta olla olematta avoin. Olin käymässä paikkakunnalla jossa hän asuu ja hän tuli vaimonsa kanssa mua tapaamaan. Kun asian heille kerroin olivat he vain iloisia siitä. Sain samantien lämpimät halaukset ja kiitokset, että kerroin. He kokivat sen luottamuksen osoitukseksi.
Toivon, että Sinunkin läheisesi vielä ymmärtävät asian ja osaavat suhtautua siihen kuten pitäisikin, eli olla kuten ennenkin. Toivon myös ettet lannistu ja uskallat vielä olla avoin ja oma itsesi. Se on niiden muiden ihmisten tappio, jos Sinut tuon takia hylkäävät. Voimia ja jaksamista Sinulle ja tyttöystävällesi. - Rasismi syntyy useinmiten tietämättömyydestä. Tietämättömyys synnyttää pelkoa ja pelko synnyttää vihaa.
Itsekin olen kohdannut vihaa tämän suuntautumiseni vuoksi kun tulin ulos homokapakasta. Ulkopuolella oli odottelemassa pussikaljaa juonut poikajoukko, jotka päättivät sitten suuruudessaan hakata pari lesboa. Tämä tapahtui kylläkin jo vuosia sitten, mutta on elävästi jäänyt mieleeni. Silti en heitä alkanut vihata vaan olin enemmänkin surullinen heidän vuokseen.
Mulle ei ole koskaan ihmisen ihonväri tai muutenkaan ulkoinen erilaisuus merkinnyt mitään. Kaikki ihmiset ovat yhdenvertaisia mun maailmassani. En osaa asettaa jotain toista rotua tai ryhmittymää toisten ylä- tai alapuolelle. Sitä kyllä tapahtuu jopa tälläkin keskustelupalstalla. Täällähän me tämän vähemmistön edustajat jaottelemme toisemme vielä pienempiin ryhmiin ja "syrjimme" erilaisia ihmisiä. Esimerkkinä bi- ja transseksuaalit yms. Sekin tekee mut surulliseksi.
Toivon, että joskus tässä maailmassa ihmiset ymmärtäisivät toistensa arvon. Vieraat kulttuurit voivat rikastuttaa meidänkin elämäämme jos vain haluamme oppia ymmärtämään niitä. En tietenkään hyväksy sitä, että jotkut ottavat vallan syrjiä muita mutta kysynpä vain miten voimme vaatia muilta meidän ymmärtämistämme, jollemme itse ole valmiit ymmärtämään muita "erilaisia" ihmisiä? - Joo, pitäisi lukea viestit ensin kunnolla ;) Tätä se matkaväsymys teettää...
- Taisi olla kuitenkin kyseessä Syksyn sävel -kilpailu.
- Mä olen parantumaton romantikko ja huomioin parisuhteessa ollessani kultani syntymä- ja nimipäivät. Myös suhteen vuosipäivä oli aina merkittävä tapahtuma. Pyrin aina järjestämään jotain erikoista noina päivinä.
Huomioin kyllä kumppaniani muutenkin, esim. ravintolassa ollessa jos tuli kukkatyttö paikalle, ostin kyllä sen ruusun. Ja välillä jos hänellä oli ollut huono päivä, piristin sitä pikkuylläreillä.
Yksi exäni oli kyllä samanlainen kuin Sinun tyttöystäväsi. Hän ei piitannut mistään merkkipäivistä. Eipä se suhde sitten mihinkään lopulta johtanutkaan ;) - Neljä seinää kuuluu ehdottomiin suosikkeihini ja olin tosi iloinen kun päättyneen keikkakiertueen settiin biisi oli nostettu taas mukaan. Se on koskettava ja Jonna laulaa sen livenä varsinkin niin, että kylmät väreet vaan nousee ihon pintaan. Muita suosikkejani on Päivänsäde ja Näkymätön. Jonnan sanoitukset ovat todella hienoja ja osuvia.
- Olen lukenut noiden mainitsemiesi lisäksi vielä "Naisen talloma". Mulla on kaikki kaverilta suomeksi julkaistut teokset, myös ne lasten kirjat. Myönnän olevani Fani.
Lukiessani "Tosiasioita Suomesta" olin pudota välillä sängystä kun nauroin maha kippurassa. Kaikki on kirjoitettu muhun osuvalla, sarkastisella ja kuivalla huumorilla. Aivan loistava kaveri ja sana on hallussa.