Vapaa kuvaus

http://80.81.189.227/c//00/25/95/31/24593088.jpg Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

3

Kommenttia

216

1. Et kerro ollenkaan, mitä syöt? Unohda hetken dieetit ja ala syömään pääasiassa kokonaisia hedelmiä ja osta mehulinko millä teet vihannesmehuja mitä juot sitten urakalla. Syö terveellistä elävää luontoa, siinä se salaisuus yksinkertaisuudessaan. Vähän sporttia päälle niin keho elää. Mutta en lähde tälläisessä mestassa jakamaan viisauksiani sen enempää.
  2. Jos haluat vähentää juomista, ei siihen juuri ole kikkakolmosia, muuta kuin antabus. :) Kehitys tässä asiassa tulee sisältä päin.

Muuten heti alkuun ihmettelen, miksi eivät vanhempasi puutu juomiseen? Taitaa olla tätä nykyajan vanhemmuutta, että ottaan kavereita eikä vanhempia. Ja mistä sinulla niin paljon rahaa löytyy... Itse sain iässäsi 50e kuukausirahaa.

Olen nyt 25v ja vasta saamassa alkoholin oikeasti hallintaan. 3-4 kaljaa kerran viikossa on mun limitti; seitsemästä harkintakyky jo laskee niin, että päädyn baariin, ja sieltä en halua itseäni löytää enää.

Raitis ajanjakso tekee aina hyvää, viimeksi pidin tuossa kuukauden ihan muuten vain, himot laskivat. Nuorempana join paljon enemmän enkä välittänyt ajankohdista, kuten sinä. Sittemmin kehityin henkisesti, ja sain ryyppäämiseni kuriin 22-vuotiaana pitämällä 7 viikon tipattoman. Sen jälkeen päätin, että kerran viikossa voin juoda, mutta muuten ei pisaraakaan, ja se pysyi.

Tähän ei auta mikään muu, kuin henkinen kehitys (mitä ei suinkaan jokaisella tapahdu ainakaan tarpeeksi), urheilu ja terve syöminen. Silloin et halua myrkyttää itseäsi. Urheiluun kannattaa jäädä koukkuun, silloin ei halua tuhota treenejään juomisella - yksi känni on aina usean treenin takapakki.

Juomaan lähtemiseen sisältyy samanlaista euforiaa kuin ensirakkauteen, eikä joka jannulla ole sisua luopua siitä omasta tahdosta. En edes käsitä, miten olen näin huiman kehityksen saavuttanut itse. Monasti se mitä tahtoo, toteutuu, jos siihen omaa potentiaalin ja tekee työtä sen vuoksi.