Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
anskumamma
profiilit
anskumamma
anskumamma
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
6
Kommenttia
11
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
oliko hotelli muuten hintansa väärti. minkälaiset välimatkat ympäristöön.
ei olla aiemmin käyty teneriffalla, kun mies on enempi ingles fani.
allinclusive kiinnosti sen takia , kun huomasimme tammikuussa kanarialla ruokailun kallistuneen, vaikka välillä teimme itse.
rahaa meni rutkasti enemmin, mitä allinclusive ponderosassa maksaa.
olishan se helppoa ainakin tuon miehen mielestä, hän kun ei pitkiä matkoja jaksa kävellä.
02.07.2009 18:42
tammikuussa kanarian lennolla tarjoilua olis ollut vaikka kuinka jos ois halunnut eikä lennot olleet yhtään myöhässä niinkuin on meille usein finnairin lennolla käynyt todella tyytyväisiä ollaan
11.05.2009 21:26
Kyllä meiän tytöissä ei mitään niitä oireita ole näkyvissä iloisia ja ulospäin suuntautuvia tyttöjä ovat. Oiskohan terveet rajat ja rakkaus asian takana .
24 v työvuoden aikana on nämä rajattomat lapset lisääntyneet. Olis kiva jos edes isovanhemmat jaksais näiden lasten elämään laittaa terveet ja rakastavat rajat.
Kyllä minusta on parempi ottaa huomioon vanhempien toiveet,tietysti vähän pehmeämmässä muodossa, mutta ei kai ole tarkoitus, että lapset saa tehdä mitä sattuu kun ovat isovanhempien hoidossa.
Meillä toimitaan näin, tehdään lapsen parhaaksi mitä voidaan. En tiedä mitä tuo militaristi tarkoittaa, mutta ei kai sillä suurta merkitystä ole.
07.04.2009 20:53
Miulla on 6v. ja 2v. lapsenlapsi, molemmat tyttöjä. Päivisin toimin perhepäivähoitajana ja aika usein iltaisin olen tekemisissä tyttöjen kanssa, koska asuvat lähellä.
Eilen olin vanhemman tytön kanssa Imatran kylpylässä lotraamassa. Voi sitä tytön riemua kun sai polskia ja viettää aikaa mamman kanssa.
Tammikuussaa oltiin kanarialla isomman tytön kanssa 2 viikkoa, pienempää ei otettu vielä mukaan, mutta seuraavalla kerralla otetaan. Saa vanhemmat levätä.
Kyllä tytöt on miulle ja papalle kaikki kaikessa.
Mutta kun ovat meillä ei säännöistä lipsuta, korkeintaan annetaan 2 vaihtoehtoa mistä valita.
Olisi väärin täällä antaa tehdä mitä vaan ja kotona ois eri juttu. Puhelin soi liki joka ilta, että tullaanko käymään, aika usein mennään, mutta välillä tulee sanaharkkaa isomman tytön kanssa , kun ilmoitan että ei mennä.
Mie kun olen päivittäin tekemisissä lasten kanssa, on ihan kiva välillä istua ja katella telkkaria ja olla hiljaisuudessa.
Nytkin kun kävivät aamulla virpomassa olivat niin suloisia, pienempikin osasi lorun.
05.04.2009 15:59
mikä häly siitä et tälläinen "järjen jättiläinen" meni kirjoittamaan tähän keskusteluun. luulin auttavani viestin laittajaa ja siksi kirjoitin omista kokemuksista. mutta tämähän menikin vain kirjoitus tyylin pilkkaamiseksi. ei ois pitänyt mokomaan sotkeutua. yritin nyt niitä pisteitä laittaa toivottavasti kelpaa. hyvää kevään odotusta kaikille jotka näillä sivuilla vierailevat.
23.03.2009 18:56
anteeksi että oon niin moukkamainen etten kiinnitä huomiota kyseisiin asioihin mutta mielestäni tekstin sisältö on tärkein en ole mielestäni osallistumassa mihinkään oikeinkirjoitus kilpailuun
22.03.2009 17:30
et kai tarkoita tipulalla nykyistä kimpisen koulua miekin kävin sitä kun oli vielä tyttölyseo nimeltään oltiin viimeisiä tyttöluokkia koulun viereisessä kerrostalossa oli pikku kauppa jossa käytiin jos rahaa oli ostamassa berliini munkkeja ei ollut ruokailusta lintsaamista kun silloin piti itse ruoka maksaa ja meiän perheellä ei ollut varaa siihen joten oli eväät koulussa ja jos joskus oli rahaa käytiin viereisessä kaupassa kävin koulua n. 1965- 1970
22.03.2009 16:12
itse olen ollut mamma liki 7 vuotta samoin olen työskennellyt perhepäivähoitajana 24 vuotta sillon kun ensimmäinen lapsenlapsi lähti hoitoon minulla oli vajausta ryhmässä ja sain tytön hoitooni vaikka vähän kättä väänettiin oli 2 vuotta hoidossa kunnes sai sisaruksen nyt vuosi sitten kun tyttöjen oli aika palata hoitoon itselläni oli täys ryhmä ja ei muutenkaan olisi sijoitettu minulle kun oli tehty päätös että sukulaislapsia ei hoitoon anneta on se kumma tunne vaikka hoitaa vieraita lapsia niin tuntuu kuin niitä omia lapsenlapsia ei osaisi muut hoitaa tytöt menivät työkaverilleni ja hyvin pärjäsivät täytyy myöntää että ratkaisu oli järkevä suhde lapsenlapsiin säilyy parempana kun ovat muualla hoidossa ei tule kilpailu tilannetta muiden kanssa eka kerralla kun toinen tytöistä oli minulla hoidossa niin kyllä yritti kaikin keinoin saada minut omittua onhan se kivempi illalla tavata kun ei ole kaiken päivää yhdessä oltu saa tytöt mamman kokonaan eikä osittain koska kaikki hoidokit pitäisi olla saman arvoisia nyt tytöt ovat aupairin kanssa kotihoidossa hyvin sekin näkyy sujuvan
22.03.2009 14:18
miun mielestä ei mitään ongelmia tytär opiskellut 5 vuotta siellä maassa maan tavalla itse käyn viikoittain siellä eikä ongelmia ole ollut puhun tietysti viipurin ja pietarin suunnista
04.05.2007 21:41
käydään viikottain viipurissa tiet on paikoitellen huonokuntoisia etenkin jos sataa lunta auraus ei toimi niin kuin suomessa muuten liikenne sujuvaa pitää vain olla tarkkana kaikissa risteys alueissa ajavat vähän omien sääntöjen mukaan
11.02.2007 21:27
oltiin n. 6vuotta sitten kyseisessä hotellissa vähän kolkko hyvät aamiaisbuffetit löytyy myös torakoita
30.12.2006 20:51
1 / 1