Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
viveca87
profiilit
viveca87
viveca87
Vapaa kuvaus
Aloituksia
51
Kommenttia
288
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mielenkiintoista... ainakin mulla teini ja aikuinen ei voi olla kuin hyviä ystäviä keskenään, eikä pysty ehdottamaan kihloihin/ naimisiin menoa, eikä oo tullu rakaaksi :D mutta nykyään on kaikki mahollista
oon pelailu simssiä joku syksystä asti heh ja on aika mielenkiintoinen yhtään murtovarasta ei ole käynyt, mutta kerran ufo siepannut :D
09.12.2005 22:57
Tuttujuttu, mul on oikestaan enemmän miespuolisia kavereita kuin likkapuolisia, ku mä en enää jaksa "muijien seuraa" heh ku mua vaan välil ravostuttaa niitten käytös, tuun paremmin toimeen jätkien kanssa kuin muijien, se on todistettu. Ja oon selvästi tyttö joka pitää autoista ja tietokneista, mikäs siinä että miestenmaailma kiinnostaa, must siitä on etua.
Tietysti mul on bestis joka on naispuolinen mut yleisesti mun kaveripiiri muodostuu jätkistä :) se siitä ehkä mä olen se mijän perheen jätkä heh ku meijän iskä olis halunnu pojan, mut saikin 3 tyttöä, niin tuntuu et mä oon se toivottu "jätkä" heh.
08.12.2005 08:45
Osta kaupasta niin toimii :) simple
29.11.2005 16:59
Ei se SP2 toimi äkspeessä se on jo todettu montakertaa multa hävis netti ku asensin sen. ja poistin sen heti niin alko juma netti taas pelittää :)
12.08.2005 13:58
Itselläni tuli exploore koneen mukana, mutta käytän firefox:ia rinnalla. Pääasiassa käytän fire:ä mutta joskus mys IE:tä kun fire ei meillä joskus toimi, mutta en enää melkein lainkaan.
08.06.2005 07:39
Olen tyypillinen kauris heh valitettavasti :)
01.06.2005 09:28
Kyllä se totta on (nim. kokemusta on)
01.06.2005 09:25
Kyllä mä ainakin olen aamu-uninen, viikonloppuisin herään yleensä klo 12, oon parikertaa yllättänyt itseni heräämällä kymmeneltä heh mut mua ei saa viikonloppuaaamuisin kaheksalta ylös, oon kiukkunen jos mua tullaan repimään ylös aikasin vaikka saa nukkua pitkään. Oon aamuulla väsynyt ku valvon yleensä pitkään heh eikä auta vaikka menisi aikasin nukkumaan, se uni tulee vasta siinä klo 23 paikkeilla mutta ei tässä muuta oon kuulemma tyypillinen kauris ku vaan voi olla. :)
01.06.2005 09:21
15 / 15