Vapaa kuvaus

Aloituksia

51

Kommenttia

288

  1. Vuodenajoista tuo taitanee johtua, mulla syttyi tuleen kerran sänky kun simit oli siellä touhuamassa ja myös poreamme, mutta siellä vaan loikoili simejä ja se syttyi tuleen tietysti toinen syy voi olla ukkonen, mulla usein syttyy joku pihapuu tulee ukkosella mutta sammuu kun sataa samalla.