SlovakiaVastattu 16 v

Bratislava päivässä

Hei, olen lähdössä lomalle Wieniin. Ajattelin sieltä hypätä junaan ja käväistä päiväkäynnillä Bratislavassa. Mitä on Bratislavasta "ehdottomasti" nähtävä? -jane-

Bratislava vai Salzburg

Olen lähdössä lyhyelle matkalle Wieniin. Yhden päivän ajattelin viettää jossain muualla. Vaihtoehtoina tällä hetkellä ovat Bratislava ja Salzburg. Bratislavaan pääsee noin tunnissa, Salzburgiin matkaan menee noin 2,5 - …
RomaniaVastattu 4 v

Nainen yksin Bukarestissa

Hei, Olen suhteellisen kokenut yksin matkaaja, mutta tähän asti olen käynyt vain kaupungeissa, joissa oikeasti tiedän olevan turvallista. En siltikään ota turhia riskejä, mutta en myöskään halua linnottautua hotellihuon…
DusseldorfVastattu 16 v

Mitä nähdä parissa tunnissa?

Hei, "Läpikulkumatkalla" olisi Düsseldorfissa aikaa 4 - 5 tuntia. Saapuminen ja lähtö junalla. Mitä kannattaisi ehdottomasti käydä katsomassa? Ostokset eivät kiinnosta. Linnat ja kirkot ovat erityisiä kiinnostuksen koht…
MaltaVastattu 15 v

Hotellisuosituksia?

Olen suunnittelemassaa kevätmatkaa. Malta ja siellä Vallettan ympäristö on tällä hetkellä toinen vaihtoehdoistani. Mielelläni otan vastaan hotellisuosituksia. Odotan hotellilta - omalla rahalla matkustavalle sopivan hin…
RavintolatVastattu 18 v

Haminasta Hyvää ruokapaikkaa?

Lomalla on tarkoitus käydä pari päivää tutustumassa Kotka-Hamina seutuun. Tarkoitus olisi käydä Haminassa syömässä vähän paremmasti. Haminassa siksi, että yövymme siellä. Mikähän olisi sellainen paikka? -jane-

Lättä- ja USB-hiiri

Vistan ohjauspaneelin hiiren asetuksista ei löydy kohtaa, jossa voisin määritellä eri asetukset lättähiirelle ja USB-hiirelle. Mahtaako moisia asetuksia saada millään vippaskonstilla päälle vai onko se vaan opeteltava k…