Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimosa10
profiilit
mimosa10
mimosa10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
116
Kommenttia
3958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo, pidähän Saapas hauskaa siellä ja nauti Janne Tulkin keikasta täysinrinnoin :-D
30.12.2005 18:18
Pavilla olin ekan kerran Tapsan keikalla ja heti siitä se innostus sitten lähti, eikä loppua näy :)
Tuosta ekasta keikasta on varmaan aikaa jotain 6 vuotta.
30.12.2005 12:15
Missäs päin Markkolan Tomi olisi tänään esiintynyt ?
29.12.2005 22:58
Ihan hieno, persoonallinen ja matalan miehekäs ääni Tapio Heinosella on , mutta kun tässä joulunaikaan kuulin muutaman kerran hänen tulkintansa " Sylvian joululaulusta" ,niin se ei oikein vakuuttanut.
Kuulosti vähän siltä ,kuin hän olisi vaan puhunut/lausunut sen laulun läpi.
Se itse sovituskin oli kyllä jotenkin outo. Tuli sellainen tunne ,että ihan kuin olisi ollut kova kiire johonki ,kun ei ollut mitään välisoittojakaan säkeistöjen välissä.
29.12.2005 20:29
Tämä ei nyt liity varsinaisesti fanittamiseen , mutta tuosta kyynärpäätaktiikasta tuli vaan mieleeni:
Yhdellä T.Kansan tanssikeikalla oli siinä lavanedessä seisova porukka jättäytynyt siitä esiintymislavan etureunasta n. puolentoista metrin päähän. Ja kuinka ollakkaan muutaman kerran tähän pieneen väliin täytyi erään tanssiparin väenväkisin ängetä ( kukaan muu tanssipari ei tupannut siihen ) .
Kyseinen pari selvästi oikein esiintyi siinä ahtaassa tilassa; Tekivät kaikenmaailman taivutuksia , nainen ojenteli kinttujaan näissä taivutuksissa niin ,että oli vähällä potkaista yhtäkin ihmistä kasvoihin ( olisi ollut aika "kiva" saada sellaisesta korkokengästä päähänsä). Ja sitten ne meni siinä sellaisia kaikenmaailman kädenalta pyörähdyksiä yms. ja aina samalla ohimennessään kolhivat (tarkoituksella? ) kyynärpäillään siinä lavanedessä olleita ihmisiä.
Kun se pari sitten taas kerran siitä hetkeksi häipyi vähän sivummalle tanssimaan ,niin Tapsa vinkkasi niitä lavanedessä olleita ihmisiä siirtymään lähemmäksi, ihan siihen lavan etureunaan kiinni. Kohta se pari lähestyikin taas vinhasti pyörähdellen ,mutta kyllä niiden ilme olikin näkemisen arvoinen ,kun he huomasivat ,että heidän "esiintymis"tilansa siitä lavanedestä olikin viety ;D. Niskojaan nakellen siirtyivät sinne taka-alalle tanssimaan ja siellä he sitten onneksi loppuillan pysyivätkin.
29.12.2005 20:21
Niin just, siinä oli asiaa !
Kiitos, Saapas hyvästä kommentista :)
29.12.2005 19:55
Juu, mutta en sitten näemmä häipynytkään... Tai kyllähän mä häivyin ,mutta tulin jo takaisin. Eikö olekkin kiva ?
29.12.2005 19:40
Tajusin kyllä mitä tarkoitit. Olin vaan ymmärtävinäni väärin, koska mielestäni se sopi tuohon kohtaan niin hyvin ;)
No, myönnettäköön , että ehkä mä olen aika herkkänahkainen... ainakin jossain asioissa aina välillä. Kuten olettekin näemmä huomanneet ;)
29.12.2005 16:31
Sitä ,että annat tulla täysillä ympäri vuoden ? Jaapa jaa...hyvin olet yrityksissäsi onnistunut.
Eikä se ole mielestäni mitään tekopyhää, että edes jouluna on kinastelematta.
Mä yleensäkin ihmettelen ,että miksi joku on loukkaantunut mun kirjoituksista, kun enhän mä täälä ole yleensä ketään kirjoittajaa arvostellut, enkä tahallani loukannut ( en ainakaan muista ).
Yleensä se mun arvosteluni on kohdistunut joihinkin laulajiin/biiseihin , mutta kai sitä sitten siitäkin voi loukkaantua, jos on kovin herkkänahkainen.
29.12.2005 12:42
Sellaset mustekalan näköiset, yksisilmäiset ja violetinväriset avaruusoloiot kyllä sieppasi meikäläisen , mutta kun ne ei onnistuneet tieteellisissä kokeissaan löytämään nupistani mitään älyllistä toimintaa , niin he palauttivat minut takaisin aika pikaisesti ;)
29.12.2005 11:57
Mä odotan paljon suosikiltani ,eli Tapsa Kansalta.
Ensinnäkin odotan innolla niitä tanssilavakeikkoja ja erillaisia konsertteja tietysti. Uutta levyäkin odotan kovasti, mutta en mä halua mitenkään painostaa. Tehköön nyt kaikessa rauhassa sitä. Se elämänkertakirjakaan tms. ei taida vielä ensivuonna ilmestyä, mutta sitä odotan myös. Sitten mä odotan myös sitä ,että Tapsaa näkyisi ensivuonan telkkarissakin enemmän esim. joku hänen konserttinsa. Mukava olis tietysti päästä Tapsan kanssa juttelemaankin :)
29.12.2005 11:47
Joo tulinhan mä, vaika mun piti olla kirjoittelematta tänne vielä pitemmänkin aikaa, mutta enhän mä sitten enää malttanutkaan.
Mä en ole sitä Sari Tammista livenä koskaan nähnyt ,mutta telkkarissa se vaikuttaa sellaselta häslääjältä, joka on aina suu päälaellaan. Mun mielestä sellaset tyypit on rasittavia, joiden pitää puhua vaan puhumisen takia.
28.12.2005 20:04
Seija Simola on syntynyt 25.9. 1944. Eli 61-vuotias on nyt.
28.12.2005 19:55
Mä sain muuten sen toivomani Olavi Virta- kirjan joululahjaksi ! :)
Onhan se ihan hyvä kirja, mutta jotenkin siitä jäi vähän kurja fiilis ,kun se oli niin ankeaa se Virran loppuaika... Kun se meni niin huonoon kuntoon ja kaikki käytti sitä hyväkseen :(
28.12.2005 19:18
Se Sari Tamminen on kyllä vihonviimeinen touhutäti.Rasittavaa kuunneltavaa sen kaakatus ja hirnahtelu.
28.12.2005 19:08
Joo Tapsa laulaa Anniinan tosi kauniisti. Se on ihan sen bravuuribiisejä. Usein tansseissakin Tapsa laulaa sen encore- biisinä ja silloin on kyllä aika juhlava tunnelma ,kun monet ihmiset lopettavat tanssimisen ja kerääntyvät siihen lavan eteen vaan kuuntelemaan.
28.12.2005 19:02
Mukava kuulla, että on kaipailtu.
Joo, Tapsan ensikesän tanssilavakeikkoja tässä odottelen jo innolla :)
Olen samaa mieltä ,että tämä kohta päättyvä vuosi oli ihan hyvä musavuosi. Se tarjosi varmasti jokaiselle jotakin, ja niin pitää ollakkin.
28.12.2005 18:57
Joo , joululoman jälkeen mä taas oikein puhkun intoa päästä tänne kirjoittelemaan mielipiteitäni.
Niin ja sähän olet mm. se Mikko Mäkeläisen ja Kari Vepsän ja Kari Tapion fani myös... kyllä mä muistan ;)
28.12.2005 18:48
Hauska älynväläys, mutta aika utopistinen :D
28.12.2005 18:35
Eipä hätiämitiä. Täälä olen, taas. Piti tämä joulunaika nyt vaan rauhoittaa, ettei kellekkään tule paha mieli taas jostain syystä.
28.12.2005 18:28
153 / 198