iltana
Jari Sillanpää Leikin Varjolla torstai
14
855
Vastaukset
- Saapas
Niin on ja Sari Tamminen samassa ohjelmassa myös!
- nipoa
taavitsainenkin siellä ...
- tammiska
Olisin katsonut mutta Tamminen kähisevine äänineen pilaa ohjelman.
- kun kerran
tulee hyvää viihdeohjelmaa.
- ei kun
katsomaan piti kirjoittaa,,,
- Sini_
Ja ei kun katselemaan toista kanavaa siis silloin.
- minttukaramelli Suklaa
jeahh
- Havainnoisija
Kyllä on sitten tulossa tosi-tv:tä parhaimmillaan, tosin vain yhden miehen vetämänä. Normaalisti niitä on aina 4 tai 5, vai mitenkä se menikään??
- Suski
Täytyypä katsoa. Varmasti ihan hauska ja viihdyttävä jakso.
- porukka kimpassa
koossa,
Se Sari Tamminen on kyllä vihonviimeinen touhutäti.Rasittavaa kuunneltavaa sen kaakatus ja hirnahtelu.
- Saapas
Tulithan sinä Justiinax takasin. Jotkut jo huolestuivat palstalla, kun ei kotvaan kirjoituksiasi näkynyt! Ei se Tammisen täti luonnossa ihan niin rasittava ole, kuin TV:ssä näyttää. On tullut jonkin verran jutsteltua hänenkin kanssaan!
Saapas kirjoitti:
Tulithan sinä Justiinax takasin. Jotkut jo huolestuivat palstalla, kun ei kotvaan kirjoituksiasi näkynyt! Ei se Tammisen täti luonnossa ihan niin rasittava ole, kuin TV:ssä näyttää. On tullut jonkin verran jutsteltua hänenkin kanssaan!
Joo tulinhan mä, vaika mun piti olla kirjoittelematta tänne vielä pitemmänkin aikaa, mutta enhän mä sitten enää malttanutkaan.
Mä en ole sitä Sari Tammista livenä koskaan nähnyt ,mutta telkkarissa se vaikuttaa sellaselta häslääjältä, joka on aina suu päälaellaan. Mun mielestä sellaset tyypit on rasittavia, joiden pitää puhua vaan puhumisen takia.- tosi surkeesti
Justiinax kirjoitti:
Joo tulinhan mä, vaika mun piti olla kirjoittelematta tänne vielä pitemmänkin aikaa, mutta enhän mä sitten enää malttanutkaan.
Mä en ole sitä Sari Tammista livenä koskaan nähnyt ,mutta telkkarissa se vaikuttaa sellaselta häslääjältä, joka on aina suu päälaellaan. Mun mielestä sellaset tyypit on rasittavia, joiden pitää puhua vaan puhumisen takia.leikin varjolla biisinsä..Ääni ihan mennyt ja lauloi kuin joku karaokelaulaja..huooh..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131574Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2641559- 1321199
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1231101- 83787
- 164720
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168711Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala405608- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52525