Me Starat

Saapas

Me Starat konserttitaltiointi päättyi juuri TV2:lla. Olipa se koknaisuudessaan hieno ohjelma. Erittäinkin Jari Sillanpäällä oli jälleen rento tyyli kuvioissa. Ja hyvin esintyi Katri-Helenakin! Kyllä tuollaisia ohjelmia saisi tulla joka viikko!

47

2339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Icie

Kerta kaikkiaan mahtava hittikimara. Hauskaa oli nähdä, että rento ja veijarimainen Jari oli saanut Katri Helenankin heittäytymään esiintymiseen. Tykkäsin erityisesti Jarin Granadasta, Katrin Sen teen -biisistä ja parin yhteisestä Tästä alkaa rakkaus -duetosta sekä tietty lopun sikermästä.

• minä vaan

En ehtinyt katsomaan ko. ohjelmaa.
        Kysyisin, että onko kappale Tästä alkaa Rakkaus sama kuin Katri-Helenan esittämä Näin alkaa rakkaus?

• Jukka Kuoppamäki +Katri Hel...
        minä vaan kirjoitti:

En ehtinyt katsomaan ko. ohjelmaa.
        Kysyisin, että onko kappale Tästä alkaa Rakkaus sama kuin Katri-Helenan esittämä Näin alkaa rakkaus?

laulaneet levylle muutama vuosi sitten.

• minä vaan
        Jukka Kuoppamäki +Katri Hel... kirjoitti:

laulaneet levylle muutama vuosi sitten.

Kiitos vastauksesta. Kuuntelin tuon Jukka Kuoppamäen kappaleen..ei kolahtanut.

• Jari-Katri

Jäipä näkemättä:(
      Tuleeko uusintaa milloin?

• Icie

Konserttihan oli nauhoitettu viime maaliskuussa, ja taisi tulla ekan kerran TV:stä toukokuussa.

• Havainnoitsija

Makuja on niin monia, eikä niistä voi kiistellä!? Itse suljin TV:n välittömästi, kun ilmoittivat J. Sillanpään esiintymisestä. Eipä ole miehessä mitään miehistä ainesta. Mielestäni joulurauhaa ei pitäisi rikkoa sen julistamisen jälkeen, mutta silti mies päästetään ruutuun. Valitettavaa!!

• Sini_

Joo, kyllä vaihtui televisiosta kanava heti toiselle ,kun Sillanpään lärvi vilahti televisiossa. En voi sietää kyseistä ylimakeaa tyyppiä, enkä Katri-Helenaa liioin.

• tv:ssä nappula
        Sini_ kirjoitti:

Joo, kyllä vaihtui televisiosta kanava heti toiselle ,kun Sillanpään lärvi vilahti televisiossa. En voi sietää kyseistä ylimakeaa tyyppiä, enkä Katri-Helenaa liioin.

joo ,en voi sietää :listaapa muutkin asiat mitä et voi sietää ,niin teen luonne analyysin sinusta ilman synt aikaa.

• Rosa
        tv:ssä nappula kirjoitti:

joo ,en voi sietää :listaapa muutkin asiat mitä et voi sietää ,niin teen luonne analyysin sinusta ilman synt aikaa.

Oikeessa oot,taitaa nyt olla niin että joulunaikaan on eräillä(esim.nimim.Sini)jäänyt kränäämiset rästiin.Pitäähän ne purkaa,yrittäkäämme ymmärtää ;)joillakin tuntuu olevan elämää suurempi kysymys se että Sillanpää soi radiossa,uskomatonta miten pienistä asioista ihmisen hyvinvointi on kiinni.Lähinnä säälittää.

• Sini_

En voi sietää, maksalaatikkoa, kalamaksaöljyä,jazzia, imeliä artisteja, luonneanalyysin tekijöitä ,enkä muita näsäviisastelijoita.

• Sini_
        Rosa kirjoitti:

Oikeessa oot,taitaa nyt olla niin että joulunaikaan on eräillä(esim.nimim.Sini)jäänyt kränäämiset rästiin.Pitäähän ne purkaa,yrittäkäämme ymmärtää ;)joillakin tuntuu olevan elämää suurempi kysymys se että Sillanpää soi radiossa,uskomatonta miten pienistä asioista ihmisen hyvinvointi on kiinni.Lähinnä säälittää.

Mulla ei ole mitään ongelmaa sen pallonaaman (eli Jari Sillanpään) laulamisen suhteen.
        Kun se radiossa tai telkkarissa ulisee ,niin meikäläinen laittaa radion tai toosan kiinni ja sillä hyvä.

• Kappas
        Sini_ kirjoitti:

En voi sietää, maksalaatikkoa, kalamaksaöljyä,jazzia, imeliä artisteja, luonneanalyysin tekijöitä ,enkä muita näsäviisastelijoita.

Etkä kyllä ketään etkä mitään muutakaan juttua!

• Rosa
        Sini_ kirjoitti:

Mulla ei ole mitään ongelmaa sen pallonaaman (eli Jari Sillanpään) laulamisen suhteen.
        Kun se radiossa tai telkkarissa ulisee ,niin meikäläinen laittaa radion tai toosan kiinni ja sillä hyvä.

Hei oikeesti,kyllä tässä maailmassa on suurempiakin murheita kuin vaivautua polttamaan päreensä ja riidellä jostain iskelmälaulajasta noin tosissaan.Laita toosasi kiinni jos viitsit mokomaan vaivautua,heitä vaikka koko loota ikkunasta pihalle,mut mitä jos hankkisit ihan oikeesti elämän...

• Havainnoitsija
        Rosa kirjoitti:

Hei oikeesti,kyllä tässä maailmassa on suurempiakin murheita kuin vaivautua polttamaan päreensä ja riidellä jostain iskelmälaulajasta noin tosissaan.Laita toosasi kiinni jos viitsit mokomaan vaivautua,heitä vaikka koko loota ikkunasta pihalle,mut mitä jos hankkisit ihan oikeesti elämän...

Onko se riitelyä, jos kertoo sulkevansa vastaanottimen J. Sillanpään laulaessa? Ei kai näillä palstoilla hampaat irvessä kannata asioista väitellä? Toiset pitää tyttäristä ja toiset taas tyttärien äideistä, joten makuasioista on turhaa kiistellä. Huonosta mausta voi aina huomauttaa ja siitä kai täällä keskustellaankin. Joo-joo porukkaa on aivan liiaksi asti, sillä silloin se "oikea elämä" on liian helppoa, jos ei uskalla mielipidettään sanoa?:)
        Itse en pidä Jari Sillanpäästä, koska hän ei todellakaan uskalla esiintyä omana itsenään, vaan on aivan jotain muuta, minkä kuvan itsestään antaa!! Mitä se sitten tarkoittaakaan, voi itse kukin päätellä aivan sisällään!!??

• analyysi
        Sini_ kirjoitti:

turhautunut taistelija jolla ei ole elämänarvoja juurikaan.Viettelevä vakooja luonne ,joka ei pääse päämääräänsä .kamppailee mielellään älyllisesti jääden aina toiseksi ,kun kapasiteetti ei riitä .
        Arkikielessä ämmittelee ,jopa homottelee miehiä , työpaikalla ,joita lukuisia ,aina riita x1-2 kk ,milloin mistäkin syystä .
        olut/kännipäissään rähisee kapakoissa ,pokeille ,
        usein alkoholia saatuaan vittuttaa kaikki.

• Sini_
        analyysi kirjoitti:

turhautunut taistelija jolla ei ole elämänarvoja juurikaan.Viettelevä vakooja luonne ,joka ei pääse päämääräänsä .kamppailee mielellään älyllisesti jääden aina toiseksi ,kun kapasiteetti ei riitä .
        Arkikielessä ämmittelee ,jopa homottelee miehiä , työpaikalla ,joita lukuisia ,aina riita x1-2 kk ,milloin mistäkin syystä .
        olut/kännipäissään rähisee kapakoissa ,pokeille ,
        usein alkoholia saatuaan vittuttaa kaikki.

Että semmonen luonneanalyysi... Jätän arvailujen varaan pitikö tuosta mikään paikkansa.

• elämä jatkuu silti!

Arvostelepa minutkin. En pidä Jari Sillanpäästä enkä Katri Helenasta!
        Kyllä ihmeessä ihmisillä mielipiteet saa olla. Sitä vartenhan näitäkin palstoja täällä on. Mutta on erittäin lapsellista alkaa riitelemään ja ilkeilemään näin joutavista asioista.
        Jokaisella on artisteja joista tykkää ja toisista taas ei. Ei sen kummempaa!

• Kirsi ja Marja

Jari Sillanpään erikoisominaisuus on se, että hänen suupielensä ovat etäänpänä toisistaan kuin mikä on naaman leveys.
      Aika harvinaista, muuten.
      Tosin taitaa mainitun henkilön vyötärönmittakin olla suurempi kuin pituus.
      On muuten kammottavaa havaita se, että iskelmämusiikki on kansan syvien rivien suosiossa. Sivistyneistö tietysti kartta Sillanpäätä ja muita iskelmäkuplia kuin ruttoa, mutta kun se on kuitenkin aika pieni osa väestöstä...sauvakävely/lottokuponkikansa määrää kaikesta ja sen takia iskelmämusiikki hautaa alleen kaiken muun.

• Icie

Katsoin ensin Starat ja sitten Matti Salmisen juhlakonsertin. Sillanpää ja Katri Helena ovat hyviä omalla sarallaan ja oopperalaulajat omallaan. Molemmista voi nauttia.

• Saapas

Sivistyneet ihmisetkin pitävät iskelmämusiikista - tämä varmana tietona. Toki oopperalaulanta ja muukin on upeaa kuunneltavaa, mutta miksei myös iskelmä sopisi sivistyneelle kansanosalle?

• rita
        Icie kirjoitti:

Katsoin ensin Starat ja sitten Matti Salmisen juhlakonsertin. Sillanpää ja Katri Helena ovat hyviä omalla sarallaan ja oopperalaulajat omallaan. Molemmista voi nauttia.

Tuohon ei todellakaan olisi lisättävää.Miksi ei annettaisi jokaisen nauttia siitä musiikista mistä pitää,eikä luokiteltaisi sen mukaan mitä tykkää kuunnella.Itse pidän niin iskelmämusiikista kuin tietynlaisesta klassisestakin.En tosin oopperasta koska se vaan kuulosta pelkastään kirkumiselta.Kun taas jotkut oopperaa laulavat artistit mm.Matti Salminen,Mari Palo miellyttävät laulaessaan muuta kuin oopperaa.Siitä huolimatta että itse en ymmärrä oopperamusiikin päälle,en yleistä oopperasta pitäviä nirppanenäisiksi hienostoihmisiksi,olkoon myös toisin päin.

• pontecorvo
        rita kirjoitti:

Tuohon ei todellakaan olisi lisättävää.Miksi ei annettaisi jokaisen nauttia siitä musiikista mistä pitää,eikä luokiteltaisi sen mukaan mitä tykkää kuunnella.Itse pidän niin iskelmämusiikista kuin tietynlaisesta klassisestakin.En tosin oopperasta koska se vaan kuulosta pelkastään kirkumiselta.Kun taas jotkut oopperaa laulavat artistit mm.Matti Salminen,Mari Palo miellyttävät laulaessaan muuta kuin oopperaa.Siitä huolimatta että itse en ymmärrä oopperamusiikin päälle,en yleistä oopperasta pitäviä nirppanenäisiksi hienostoihmisiksi,olkoon myös toisin päin.

tälle osastolle kirjoitteleva sauvakävelyporukka on musiikinkin suhteen aika jumissa kahteen kategoriaan: ei ooppera ole sivistyksen mitta, se on enemmänkin sukua iskelmäpopulistiselle ajattelulle. ne, jotka käyvät katsomassa ja esittelemässä itseään oopperanäytännöissä voisivat yhtä hyvin mennä ihailemaan sillanpään virnuilua ja mahtipontista kerskaesiintymistä ja varmasti myös katri-helena miellyttää, vaikka hän on jo 40 vuoden ajan kuluttanut kasvojaan juorulehtien palstoilla.
        ooppera on populistiviihdettä pahimmillaan, enkä pidä sitä sivistyksen mittana lainkaan. sivistys on aina marginaalissa, se ei koskaan saavuta massojen suosiota, mutta se kuitenkin auraa tietä eteenpäin ja joskus myöhemmin havaitaan, että luovan työn ja avarakatseisuuden kautta on musiikki kehittynyt eteenpäin, iskelmämusiikki on tuottanut rahaa tekijöilleen samoin kuin lenkkimakkaran myynti - hetkelliseen tarpeeseen.
        on paljon luomiskykyisiä säveltäjiä, joille ei suosiota heru, koska he haluavat tehdä työtään riippumatta kaupallisista velvoitteista. nämä puurtajat palkitaan pitkällä aikavälillä jopa pienen mediasuosion kautta. Kalevi Aho, Jarmo Sermilä, Kaija Saariaho, Osmo Lindeman, Einojuhani Rautavaara, Jouni Kaipainen, Magnus Lindberg - näitä kunnioitan.
        iskelmämusiikin säveltäjät ja sanoittajat eivät yleensä saa julkisuutta, koska se on varattu artisteille. joku iskelmätekstinikkari on voinut tehdä tekstit 2000 kappaleeseen, mutta silti arvostus on nollissa, koska 99% teksteistä on naiiveja rakkaustarinoita. iskelmäsäveltäjistä voi sanoa samaa, määrä korvaa laadun.
        Matti Salminen, Raimo Sirkiä, Karita Mattila tai Suomessa nykyään vähintään kaksi kertaa käyvä Barbara Hendricks ja muut oopperan kautta tutut pullistelijat rinnastan iskelmälaulajiin. en tosin vihaa heitä yhtä paljon kuin sillanpäätä.

• Kotitinttu 2345
        Saapas kirjoitti:

Sivistyneet ihmisetkin pitävät iskelmämusiikista - tämä varmana tietona. Toki oopperalaulanta ja muukin on upeaa kuunneltavaa, mutta miksei myös iskelmä sopisi sivistyneelle kansanosalle?

Jari mukana liekin varjolla torstaina

• Kotitinttu 23456
        Saapas kirjoitti:

Jari mukana leikin varjolla torstaina

• radisti
        pontecorvo kirjoitti:

tälle osastolle kirjoitteleva sauvakävelyporukka on musiikinkin suhteen aika jumissa kahteen kategoriaan: ei ooppera ole sivistyksen mitta, se on enemmänkin sukua iskelmäpopulistiselle ajattelulle. ne, jotka käyvät katsomassa ja esittelemässä itseään oopperanäytännöissä voisivat yhtä hyvin mennä ihailemaan sillanpään virnuilua ja mahtipontista kerskaesiintymistä ja varmasti myös katri-helena miellyttää, vaikka hän on jo 40 vuoden ajan kuluttanut kasvojaan juorulehtien palstoilla.
        ooppera on populistiviihdettä pahimmillaan, enkä pidä sitä sivistyksen mittana lainkaan. sivistys on aina marginaalissa, se ei koskaan saavuta massojen suosiota, mutta se kuitenkin auraa tietä eteenpäin ja joskus myöhemmin havaitaan, että luovan työn ja avarakatseisuuden kautta on musiikki kehittynyt eteenpäin, iskelmämusiikki on tuottanut rahaa tekijöilleen samoin kuin lenkkimakkaran myynti - hetkelliseen tarpeeseen.
        on paljon luomiskykyisiä säveltäjiä, joille ei suosiota heru, koska he haluavat tehdä työtään riippumatta kaupallisista velvoitteista. nämä puurtajat palkitaan pitkällä aikavälillä jopa pienen mediasuosion kautta. Kalevi Aho, Jarmo Sermilä, Kaija Saariaho, Osmo Lindeman, Einojuhani Rautavaara, Jouni Kaipainen, Magnus Lindberg - näitä kunnioitan.
        iskelmämusiikin säveltäjät ja sanoittajat eivät yleensä saa julkisuutta, koska se on varattu artisteille. joku iskelmätekstinikkari on voinut tehdä tekstit 2000 kappaleeseen, mutta silti arvostus on nollissa, koska 99% teksteistä on naiiveja rakkaustarinoita. iskelmäsäveltäjistä voi sanoa samaa, määrä korvaa laadun.
        Matti Salminen, Raimo Sirkiä, Karita Mattila tai Suomessa nykyään vähintään kaksi kertaa käyvä Barbara Hendricks ja muut oopperan kautta tutut pullistelijat rinnastan iskelmälaulajiin. en tosin vihaa heitä yhtä paljon kuin sillanpäätä.

fanittamisessa on kysymys ainaski

a) siitä, että millaisesta musiikista pitää
        b) siitä, että millaisesta musiikista antaa toisten ymmärtää itsensä pitävän.
        c) siitä, että millaiseen porukkaan tuntee kuuluvansa/haluaisi kuulua.

Kovin kärkkäät ja rankat mielipiteet (varsinkin 'anonyymit') kertonevat yhtäältä kirjoittajan omista identiteettiongelmista ja toisaalta vaikuksista asennoitua erilaisuuteen.

vai mitä olette mieltä jari ja tapsafanit

• Monikkomanta
        radisti kirjoitti:

Kovin kärkkäät ja rankat mielipiteet (varsinkin 'anonyymit') kertonevat yhtäältä kirjoittajan omista identiteettiongelmista ja toisaalta vaikuksista asennoitua erilaisuuteen.

että fanittaminen on että
        - kulkee artistin /bändin kannoilla sen joka keikalle
        - on eturivissä joka tilantessa.
        - haluaa tulla artistin huomaamaksi keikalla ja menee juttelleen joka tilanteessa hän kanssaan.
        - pitää saada olla joka tilanteessa esillä
        - on saatava kaikki materiaali hänestä otsellee.

ELI JOILLAKIN TILANNE IKÄÄN KUIN KIEHUU YLI.
        Vaikka jokainen saa mun puolesta "gikata" ketä lystää , mullakin on omat ihanteeni.

• T.K-fani
        Monikkomanta kirjoitti:

että fanittaminen on että
        - kulkee artistin /bändin kannoilla sen joka keikalle
        - on eturivissä joka tilantessa.
        - haluaa tulla artistin huomaamaksi keikalla ja menee juttelleen joka tilanteessa hän kanssaan.
        - pitää saada olla joka tilanteessa esillä
        - on saatava kaikki materiaali hänestä otsellee.

ELI JOILLAKIN TILANNE IKÄÄN KUIN KIEHUU YLI.
        Vaikka jokainen saa mun puolesta "gikata" ketä lystää , mullakin on omat ihanteeni.

Mä en kyllä tunnustaudu tuollaiseksi faniksi ,enkä fanittajaksi, joka haluaisi kokoajan olla esillä ja artistin huomion keskipisteenä. Mielummin mä olen vaikka vähän sivummalla ja nautin siellä täysin siemauksin artistin esiintymisestä ja laulusta.
        Yhdelläkin T.Kansan keikalla menin sinne lavan sivustalle toiseen reunaan , kun siinä lavanedessä oli jo porukkaa ja tanssijat töni ohimennessään eli ahdasta olis ollut. Sieltä sivultakin näki ihan hienosti ja kyllä se Tapsa minutkin huomas ( koska vilkutti ja hymyili mulle :) ) ,vaikka en ihan sen nenän alla seissytkään.
        Tapsalta olen nimmarin pyytänyt, mutta en sen kummenmmin ole mitään jutellut hänen kanssaan, koska olen aika ujo ja arka ja Tapsaa pidän niin suurena starana,ettei oikein tiedä mitä sille sanoisikaan, kun se nimmarin pyytäminenkin jännittää jo ihan tarpeeksi.
        Kansan keikoilla käyn silloin kun hän tässä kohtuullisen matkan päässä esiintyy, mutta ympäri Suomea en sentään hänenkään perässä juokse.

• rita
        radisti kirjoitti:

Niin mitä se fanittaminen itse kullekin sitten merkinneekin,varmaankin eri ihmisille eri asioita.Itse en puhuisi omalta kohdaltani varsinaisesti fanittamisesta vaan siitä että tykkään joidenkin(monien)artistien musiikista,Jari ei suinkaan ole ainoa vaan usein niistä se joka saa täällä osakseen paljon arvostelua,joten on tullut niihin kommentoitua.Olen muutamassa konsertissa ollut mutta todellakaan en ole niitä jotka kynsin hampain taistelevat kyynärpäät apuna itsensä eturiviin ja ostavat kaikki mahdolliset krääsät mitä irtoaa.
        Kysymys on siis mielestäni omalta kohdaltani siitä että
        a)kuuntelen sitä musiikkia josta tunnen pitäväni niin Jarin kuin muidenkin kohdalla ja myös Jarin musiikissa on biisejä joista en ihmeemmin pidä.
        b)mulle on herttaisen yhdentekevää mitä muut mun musiikkimaustani ajattelevat.
        C)mun musiikkimakuni/suosikkiartistini ovat aika eri lajia kuin mun ystäväpiirissäni joten tuo porukkaan kuuluminen ei ole se kriteeri mikä ohjaa mun musiikkimakuani tai"faniutta".
        Tuo kärkkäiden mielipiteiden esilletuominen on toisaalta hyvä,toisaalta huono asia.Hyvä se on siinä mielessä että ketä kiinnostaa keskustelu joka etenee puisevasti,huono siinä tapauksessa että karkaa mopo käsistä.

• Saapas
        rita kirjoitti:

Niin mitä se fanittaminen itse kullekin sitten merkinneekin,varmaankin eri ihmisille eri asioita.Itse en puhuisi omalta kohdaltani varsinaisesti fanittamisesta vaan siitä että tykkään joidenkin(monien)artistien musiikista,Jari ei suinkaan ole ainoa vaan usein niistä se joka saa täällä osakseen paljon arvostelua,joten on tullut niihin kommentoitua.Olen muutamassa konsertissa ollut mutta todellakaan en ole niitä jotka kynsin hampain taistelevat kyynärpäät apuna itsensä eturiviin ja ostavat kaikki mahdolliset krääsät mitä irtoaa.
        Kysymys on siis mielestäni omalta kohdaltani siitä että
        a)kuuntelen sitä musiikkia josta tunnen pitäväni niin Jarin kuin muidenkin kohdalla ja myös Jarin musiikissa on biisejä joista en ihmeemmin pidä.
        b)mulle on herttaisen yhdentekevää mitä muut mun musiikkimaustani ajattelevat.
        C)mun musiikkimakuni/suosikkiartistini ovat aika eri lajia kuin mun ystäväpiirissäni joten tuo porukkaan kuuluminen ei ole se kriteeri mikä ohjaa mun musiikkimakuani tai"faniutta".
        Tuo kärkkäiden mielipiteiden esilletuominen on toisaalta hyvä,toisaalta huono asia.Hyvä se on siinä mielessä että ketä kiinnostaa keskustelu joka etenee puisevasti,huono siinä tapauksessa että karkaa mopo käsistä.

Jokaiselle fanius merkitsee varmasti omaa henkilökohtaista asiaa, johon ei toinen voi ja saakaan vaikuttaa. En minäkään pidä sellaisesta, että yrítetään työntyä eturiviin kyynärpäätaktiikalla ja väkisin. Josko joku on jo eturivissä, niin ei kun suosiolla taaemmas vaan!

• rita
        Saapas kirjoitti:

Jokaiselle fanius merkitsee varmasti omaa henkilökohtaista asiaa, johon ei toinen voi ja saakaan vaikuttaa. En minäkään pidä sellaisesta, että yrítetään työntyä eturiviin kyynärpäätaktiikalla ja väkisin. Josko joku on jo eturivissä, niin ei kun suosiolla taaemmas vaan!

Viime kesältä hauska muisto oli kun festareilla oltiin kaverini kanssa parkkeerattu itsemme hyvissä ajoin ihan lavan eteen syystä että haluttiin kerrankin hyvät"näkymät",eikä siinä vielä silloin pahasti muita ollutkaan.Mutta esityksen lähestyessä tunnelma kirjaimellisesti tiivistyi ja kun esitys viimein alkoi niin se oli jo suorastaan korkealla kun kaljamukit keikkui pään päällä ja porukka rynni eturiviin maksoi mitä maksoi.Ja mulle se meinasi maksaa mustan silmän ja pyykkireissun,mut naurulla siitä silti selvittiin.No ainakin oli jälkeenpäin ihmeteltävää kuinka fanaattisia voi jotkut fanit olla.Mut pitää ottaa tietysti huomioon että festareilla irroitellaan varmaan eri lailla kuin esim.jossain lavoilla,tiedä häntä.

• Saapas
        rita kirjoitti:

Viime kesältä hauska muisto oli kun festareilla oltiin kaverini kanssa parkkeerattu itsemme hyvissä ajoin ihan lavan eteen syystä että haluttiin kerrankin hyvät"näkymät",eikä siinä vielä silloin pahasti muita ollutkaan.Mutta esityksen lähestyessä tunnelma kirjaimellisesti tiivistyi ja kun esitys viimein alkoi niin se oli jo suorastaan korkealla kun kaljamukit keikkui pään päällä ja porukka rynni eturiviin maksoi mitä maksoi.Ja mulle se meinasi maksaa mustan silmän ja pyykkireissun,mut naurulla siitä silti selvittiin.No ainakin oli jälkeenpäin ihmeteltävää kuinka fanaattisia voi jotkut fanit olla.Mut pitää ottaa tietysti huomioon että festareilla irroitellaan varmaan eri lailla kuin esim.jossain lavoilla,tiedä häntä.

On sitä samanlaista ollut myös ranssiravintoloissa. Jotkut yrittää rynnimällä päästä edessään olevan läpi. Pahin tapaus sattui eräässä tanssiravintolassa kun muutamat naiset alkoivat tapella eturivin paikasta keskenään. Artistit ovatkin tuon kyseisen paikan ristineet kauhuluolaksi!

• Saapas kirjoitti:

On sitä samanlaista ollut myös ranssiravintoloissa. Jotkut yrittää rynnimällä päästä edessään olevan läpi. Pahin tapaus sattui eräässä tanssiravintolassa kun muutamat naiset alkoivat tapella eturivin paikasta keskenään. Artistit ovatkin tuon kyseisen paikan ristineet kauhuluolaksi!

Tämä ei nyt liity varsinaisesti fanittamiseen , mutta tuosta kyynärpäätaktiikasta tuli vaan mieleeni:

Yhdellä T.Kansan tanssikeikalla oli siinä lavanedessä seisova porukka jättäytynyt siitä esiintymislavan etureunasta n. puolentoista metrin päähän. Ja kuinka ollakkaan muutaman kerran tähän pieneen väliin täytyi erään tanssiparin väenväkisin ängetä ( kukaan muu tanssipari ei tupannut siihen ) .
        Kyseinen pari selvästi oikein esiintyi siinä ahtaassa tilassa; Tekivät kaikenmaailman taivutuksia , nainen ojenteli kinttujaan näissä taivutuksissa niin ,että oli vähällä potkaista yhtäkin ihmistä kasvoihin ( olisi ollut aika "kiva" saada sellaisesta korkokengästä päähänsä). Ja sitten ne meni siinä sellaisia kaikenmaailman kädenalta pyörähdyksiä yms. ja aina samalla ohimennessään kolhivat (tarkoituksella? ) kyynärpäillään siinä lavanedessä olleita ihmisiä.

Kun se pari sitten taas kerran siitä hetkeksi häipyi vähän sivummalle tanssimaan ,niin Tapsa vinkkasi niitä lavanedessä olleita ihmisiä siirtymään lähemmäksi, ihan siihen lavan etureunaan kiinni. Kohta se pari lähestyikin taas vinhasti pyörähdellen ,mutta kyllä niiden ilme olikin näkemisen arvoinen ,kun he huomasivat ,että heidän "esiintymis"tilansa siitä lavanedestä olikin viety ;D. Niskojaan nakellen siirtyivät sinne taka-alalle tanssimaan ja siellä he sitten onneksi loppuillan pysyivätkin.

• uskon!
        Justiinax kirjoitti:

Tämä ei nyt liity varsinaisesti fanittamiseen , mutta tuosta kyynärpäätaktiikasta tuli vaan mieleeni:

Yhdellä T.Kansan tanssikeikalla oli siinä lavanedessä seisova porukka jättäytynyt siitä esiintymislavan etureunasta n. puolentoista metrin päähän. Ja kuinka ollakkaan muutaman kerran tähän pieneen väliin täytyi erään tanssiparin väenväkisin ängetä ( kukaan muu tanssipari ei tupannut siihen ) .
        Kyseinen pari selvästi oikein esiintyi siinä ahtaassa tilassa; Tekivät kaikenmaailman taivutuksia , nainen ojenteli kinttujaan näissä taivutuksissa niin ,että oli vähällä potkaista yhtäkin ihmistä kasvoihin ( olisi ollut aika "kiva" saada sellaisesta korkokengästä päähänsä). Ja sitten ne meni siinä sellaisia kaikenmaailman kädenalta pyörähdyksiä yms. ja aina samalla ohimennessään kolhivat (tarkoituksella? ) kyynärpäillään siinä lavanedessä olleita ihmisiä.

Kun se pari sitten taas kerran siitä hetkeksi häipyi vähän sivummalle tanssimaan ,niin Tapsa vinkkasi niitä lavanedessä olleita ihmisiä siirtymään lähemmäksi, ihan siihen lavan etureunaan kiinni. Kohta se pari lähestyikin taas vinhasti pyörähdellen ,mutta kyllä niiden ilme olikin näkemisen arvoinen ,kun he huomasivat ,että heidän "esiintymis"tilansa siitä lavanedestä olikin viety ;D. Niskojaan nakellen siirtyivät sinne taka-alalle tanssimaan ja siellä he sitten onneksi loppuillan pysyivätkin.

se tietty "himotanssijaosasto" tuleekin sinne esiintymään!!

• Monikkomanta

Kyllä molemmilla musiikkisuuntauksilla on omat kannattajansa,mutta kyllä oopperassa käyvä voi kuunnella iskelmää ja pop musiikkia

• nipstu

mitäÄN ohjelmaa ei ole pakko katsoo,jos itse ei halua,
      ketään ei ole pakko ihailla ,jos ei siitä ITSE pidä = JOKAINEN SAA ITSE VALITA KENESTÄ LAUJASTA PITÄÄ SE ON JOKAISEN OMA JUTTU

• Tulihan tuotakin vähän tsekattua , mutta parempi ehkä, että jätän kommentoimatta , ettei Rita ja muut Sillanpää- fanit vedä suotta rosollia nenäänsä(se on jouluisempi versio herneistä).

• Nimikka

NOOo se joka on huomenna telkussa 21.00 tv 2

• rita

Kiva kuulla taas sinusta.Toivottavasti olet "joululomasi"jälkeen taas pirtsakassa kirjoituskunnossa ;)Älä suotta mun rosolleistani huolehdi,en edes pidä rosollista ja muutkin eväät on jo syöty.Ikävää vaan ettet vieläkään ymmärrä ettei toki mielipiteensä ilmaiseminen ole kiellettyä silläkään uhalla että joku on eri mieltä...ja olen toki muutakin kuin Jarifani joksi tunnut mut mielelläsi lokeroivan.En edes katsonut ko.ohjelmaa kun en kestä Tammista.

• Pike
        rita kirjoitti:

Kiva kuulla taas sinusta.Toivottavasti olet "joululomasi"jälkeen taas pirtsakassa kirjoituskunnossa ;)Älä suotta mun rosolleistani huolehdi,en edes pidä rosollista ja muutkin eväät on jo syöty.Ikävää vaan ettet vieläkään ymmärrä ettei toki mielipiteensä ilmaiseminen ole kiellettyä silläkään uhalla että joku on eri mieltä...ja olen toki muutakin kuin Jarifani joksi tunnut mut mielelläsi lokeroivan.En edes katsonut ko.ohjelmaa kun en kestä Tammista.

Kiva kun palasit;Ja uutta tanssimusa vuotta ja Tapsan lavakeikkakesää odottatessa on hyvä todeta ,että mennyt musavusi oli monipuolinen jotenka antaa kaikkien kukkien kukkia ensi vuonnakin.

• rita kirjoitti:

Joo , joululoman jälkeen mä taas oikein puhkun intoa päästä tänne kirjoittelemaan mielipiteitäni.
        Niin ja sähän olet mm. se Mikko Mäkeläisen ja Kari Vepsän ja Kari Tapion fani myös... kyllä mä muistan ;)

• Pike kirjoitti:

Kiva kun palasit;Ja uutta tanssimusa vuotta ja Tapsan lavakeikkakesää odottatessa on hyvä todeta ,että mennyt musavusi oli monipuolinen jotenka antaa kaikkien kukkien kukkia ensi vuonnakin.

Mukava kuulla, että on kaipailtu.
        Joo, Tapsan ensikesän tanssilavakeikkoja tässä odottelen jo innolla :)
        Olen samaa mieltä ,että tämä kohta päättyvä vuosi oli ihan hyvä musavuosi. Se tarjosi varmasti jokaiselle jotakin, ja niin pitää ollakkin.

• rita
        rita kirjoitti:

Mulla meni nyt puurot ja lanttulaatikot(ei rosollit)sekaisin kun niin innolla vastasin Justiinalle,tässä siis oli puhe Me starat-ohjelmasta ja luulin vastaavani aiheeseen ohjelmasta Leikin varjolla,mut hällä väliä,en katsonut tätäkään ohjelmaa kun oli muuta puuhaa.

• verraton

juttu että oltiin reisussa silloin kun tämä ohjelma tuli ulos.Sillanpäätä en ikinä ole voinut sietää,ääntä äijällä ei ole koreografia jotenkin pelaa ja sillä se lavalla olessaan ratsastaakin!Jos äänessä olisi jonkinlaista syvyyttä,esim Kari Tapio,niin vois sanoa laulajaksi!MetriHeluna nyt on mitä on ,tänä päivänä!Eikös tämä pari vääntänyt jonkun tangon duoettona!Se jäi mieleen ainoastaan hyvänä esimerkkinä siitä kuinka musiikkia voidaan raiskata mielin määrin!Mutta kai sillekkin joku tilaus oli olemassa!!

• puurolautanen

Meillä on, muusikko ihan yhteinen mielipide tässä asiassa - sanoit sen, mitä olen joskus vain itsekseni miettinyt...makujahan on monia, mutta meillä on kanssasi tämä...

• puurolautanen
        puurolautanen kirjoitti:

Meillä on, muusikko ihan yhteinen mielipide tässä asiassa - sanoit sen, mitä olen joskus vain itsekseni miettinyt...makujahan on monia, mutta meillä on kanssasi tämä...

Osoitin siis mielipiteeni nimimerkille "verraton"..., vaikka muusikko-nimen mainitsin...

• se on

tulisuudelma tango on suora versio 50-luvun amerikkalaisesta versiosta ...hyvin laulettu duetto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      224
      6459
    2. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      171
      1735
    3. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      66
      1527
    4. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      70
      1084
    5. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      105
      1010
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      947
    7. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      125
      882
    8. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      873
    9. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      100
      826
    10. En olisi uskonut et

Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.
      Ikävä
      66
      799
    Aihe